Forum dyskusyjne > Dyskusje na każdy temat
Coś o sobie
Mike Inez:
Witam.
Jak widac jest to mój pierwszy post na forum. Jestem siedemnastoletnim siedemnastolatkiem :D
Jestem również fanem muzyki grunge, takiej jak Soundgarden, Mother Love Bone, Pearl Jam, Nirvana, Temple of The Dog, Alice in Chains, Mudhoney itd. Mój nick to imię i nazwisko basisty Alicji w ÂŁańcuchach. Jestem również fanem innej, dobrej muzyki rockowej, w tym klasyków jak Led Zeppelin, Pink Floyd, a także z nowszych RHCP i tym podobne. Lubię spędzać czas przy kompie, czytając książki, których mam pokaźną kolekcję jak i wyjść na piwo.
Mam nadzieję, że miło z wami spędzę czas.
Alsvithe:
15-latka, na pierwszy rzut oka zwyczajna, dla niektórych przeboska istota, dla innych ta znienawidzona szuja, małpa, wredota. Przeurocza. Wredna egoistka. Oddana altruistka. Bałaganiara. Pedantyczka. Zakochana w żaglach, mazurach, High Hopes Pink Floydów i Fade to Black Metallici. Uwielbiająca i podobno umiejąca śpiewać.
Pisuje prozą, bądź czasem wierszem-lecz jedynie białym. Rymy ją odrzucają, bo są strasznie nienaturalne.
Uwielbia twórczość Sapkowskiego, Pratchetta, Ludluma, Forbesa, Cobena, Tolkiena itd.
Oddana psiara, nieprzepadająca za kotami, z reguły nie obawia sie paskudztw jakie odrzucają inne dziewczyny (pająki, muchy, owady, inne takie.)
No i właśnie.
Thorbjørn:
Witam . Zwę się Maciej ( ksywa to Spalinoowa ) . Mówcie jak kto woli . Pochodzę ze Staszowa ( woj . świętokrzyskie ) . Liczę sobie 13 lat ( niedługo zacznę 14 ) .
Mam dużo zainteresowań - gra w piłkę kopaną , w koszykówkę , informatyka , a także Le Parkour ( pobieram wiedzę od kolegi ) i oczywiście rzecz jasna JAZDA NA DESKOROLCE .
Nie umiem wielu tricków , ale sama jazda sprawia mi przyjemność . Polecam .