Forum dyskusyjne > Dyskusje na każdy temat
Coś o sobie
Drajwer:
Cześć. Jestem ÂŁukasz, mam 15 lat. Chodzę do 3 klasy szkoły gimnazjalnej. Mieszkam we Wrocławiu. Interesuję się grafiką(początkujący), koszykówką i informatyką. W przyszłości chce zostać programistą. Teraz uczę się Lua i PHP. Z lekka interesuję się modding'iem, chodź na razie jestem początkujący. Lubię pooglądać anime. Lubię grać gry RPG.
Marduk Draven:
Witam bracia i siostry. Zwę się Piotr, liczę sobie 16 zim. Interesuję się muzyką, książkami, komiksami, historią(głównie II WÂŚ oraz Era Wikingów), troszkę astronomią. Znam się trochę na polityce, lecz nie angażuję się w nią, nie mam swojego ulubionego ugrupowania(jedno gorsze od drugiego), Gothica znam od ładnych czterech- pięciu lat. Przez te wszystkie lata moje zamiłowanie doń tylko rosło i rosło.
Stay cold!
janekkroczet:
Moje imię to Janek , mam 20 lat. Postanowiłem się zapisać do Waszego forum. Uwielbiam zwierzęta , mam dwa psy i dwa koty ale o dziwo nie kłócą się , moje zwierzęta świetnie się dogadują a ja świetnie się z nimi czuje. W przyszłości chcę być weterynarzem, ale mniejsza z tym dzisiaj szukam tutaj bratnich dusz.
bartekjanesz:
Moje imię to Bartek i właśnie zapisałem się do Waszego forum. Chciałbym się przywitać i powiedzieć co nieco o sobie. Mam 18 lat i jeszcze się uczę, na szczęście już niedługo. Lubię wyczynowo jeździć na rowerze. To moja pasja. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Κεαηυ:
Hmmm... Jestem tym kim jestem, czyli osobą, która nie często mówi coś o sobie.
Jestem zwykłym szarych chłopakiem, który ma coś na kształt talentu literackiego, gdy mu się naprawdę nudzi, zaś gdy pisze coś konkretnego udaje mu się stworzyć prawdziwy gniot.
Jakby to powiedzieć.... Hmmm... Jestem Bibliofilem, który z zapałem godnym lepszej sprawy wyszukuje orginalnych tytułów.
Z gier lubię tą zwaną życiem, którą z upodobaniem się zajmuję, niejednokrotnie z premedytacją denerwując wszystkich innych i udając zwykłego durnia.
Nawigacja
[#] Następna strona