Autor Wątek: Mod Gniew Beliara  (Przeczytany 3337 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline VertexAutor wtku

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 85
  • Reputation Power: 0
  • Vertex nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Mod Gniew Beliara
« dnia: 17 Styczeń 2008, 21:31:42 »
No więc od jakiegoś już czasu robimy z Bułą moda do gothic I pod tytułem Gniew beliara. Mod jest do Gothic I

trochę informacji o modzie:
-Nowa fabuła
-Najprawdopodobniej 2 rozdziały
-Sporo nowych NPC
-dodatkowy obóz do którego będziemy mogli dołączyć
-Zupełną zmianie biegu wydarzeń w 2 rozdziale (jezeli znajdziemy drugiego skryptera)
-Nowe textury  
-a także trochę nowości w 3D

trochę o fabule:

W modzie tradycyjnie gramy bezimiennym bohaterem który tym razem ma okazje dołączyć do nowo stworzonego obozu nazywanym: wyzwolonym obozem.
Zamieszkują go Strażnicy i kopacze, obóz nie ma jednego dowodcy.  
Posiada on czterech założycieli,  którzy decydują o jego losach.  
Ma on swoją niewielką kopalnie rudy z której się utrzymuje. Wyzwolony obóz mieści się nieopodal klasztoru "zmiennokształtnych".  

A tu trochę screenów z obozu (są trochę stare jak będę miał czas dodam nowe):
- Screen1
- Screen2
- Screen3
- Screen4
- Screen5
- Screen6
- Screen7
- Screen8
- Screen9
- Screen10
- Screen11

Obecnie poszukujemy drugiego skryptera ponieważ sam buła nie wyrabia już ;p a projekt jest dość spory. Chętni niech się zgłaszają do mnie na pw albo wypowiadają w tym temacie.
EDIT: Byłbym zapomniał od skryptera wymagamy:
-umiejętność robienia dialogów,
-wstawianie npc i robienie questów (niekoniecznie skompilowanych)
« Ostatnia zmiana: 17 Styczeń 2008, 21:44:10 wysłana przez Vertex »

Offline Tak Ogrodnik

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 108
  • Reputation Power: 0
  • Tak Ogrodnik nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
    • http://
Mod Gniew Beliara
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Styczeń 2008, 21:36:21 »
Szczerze mówiąc, to nie wiedziałem, że pracujesz z Bułą ^^. O Tobie w zasadzie nic nie wiem, ale Buła mimo dopiero rozpoczęcia nauki moddowania, troszkę już umie, a nowości łapie bardzo szybko. Jeśli Ty też taki jesteś, to niedługo ujrzymy ładny modzik ;)

Offline VertexAutor wtku

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 85
  • Reputation Power: 0
  • Vertex nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Mod Gniew Beliara
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Styczeń 2008, 21:41:07 »
Cytat: Tak Ogrodnik
Szczerze mówiąc, to nie wiedziałem, że pracujesz z Bułą ^^. O Tobie w zasadzie nic nie wiem, ale Buła mimo dopiero rozpoczęcia nauki moddowania, troszkę już umie, a nowości łapie bardzo szybko. Jeśli Ty też taki jesteś, to niedługo ujrzymy ładny modzik ;)

Hoho niedługo? :D jak mi ktoś tu drugiego skryptera nie da to tak szybko to nie wyjdzie :P A serio to gdyby nie buła to sam bym czegos takiego nigdy nie zrobil oczywiscie :P  Ja tu jedynie sprzątam :D (joke) Na prawde robie tylko przy fabule i 2D
za niedlugo jak dalej tak pojdzie postaram się nauczyc czegokolwiek o skryptach bo sam Buła nie da rady bo ogrom pracy jeszcze przed nami.

Offline dzikiben4

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputation Power: 0
  • dzikiben4 nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Mod Gniew Beliara
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Styczeń 2008, 22:02:59 »
O_o, też pierwsze słyszę ,że Vertex z Bułą współpracuje...

Offline dekster17

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Reputation Power: 0
  • dekster17 nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 24
    • Zobacz profil
    • GerranHeart
Mod Gniew Beliara
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Styczeń 2008, 22:07:30 »
Na themodders Buła coś o tym wspominał. Ja ogólnie uważam, że mod będzie dobry. Mam nadzieję, że wyjdzie.

Offline VertexAutor wtku

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 85
  • Reputation Power: 0
  • Vertex nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Mod Gniew Beliara
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Styczeń 2008, 22:08:57 »
Cytat: dzikiben4
O_o, też pierwsze słyszę ,że Vertex z Bułą współpracuje...

Pisałem już to na the modders ze mu pomagam i on tez o tym pisał zresztą...

Offline Buła

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputation Power: 0
  • Buła nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Mod Gniew Beliara
« Odpowiedź #6 dnia: 18 Styczeń 2008, 12:22:18 »
Witam Witam.
Vertex, dzięki że się zająłeś tym tematem :]

To jak zgłasza się ktoś na skrypteta?

Offline Buła

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputation Power: 0
  • Buła nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Mod Gniew Beliara
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Styczeń 2008, 21:41:34 »
Otworzyliśmy oficjalną strone modu Gniew Beliara.
Zapraszamy:

[a href=\"http://www.gniewbeliara.ocom.pl/\" target=\"_blank\"]http://www.gniewbeliara.ocom.pl/[/a]
« Ostatnia zmiana: 21 Styczeń 2008, 21:48:25 wysłana przez Buła »

Offline Buła

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputation Power: 0
  • Buła nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil

Offline Buła

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputation Power: 0
  • Buła nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Mod Gniew Beliara
« Odpowiedź #9 dnia: 29 Styczeń 2008, 17:33:23 »
[a href=\"http://www.vpx.pl/up/20080129/815168dc29ff...ef07a112719.jpg\" target=\"_blank\"]http://www.vpx.pl/up/20080129/815168dc29ff...ef07a112719.jpg[/a]
[a href=\"http://www.vpx.pl/up/20080129/81517debb2a0...28297195027.jpg\" target=\"_blank\"]http://www.vpx.pl/up/20080129/81517debb2a0...28297195027.jpg[/a]
[a href=\"http://www.vpx.pl/up/20080129/81518283c53a...35f6f134538.jpg\" target=\"_blank\"]http://www.vpx.pl/up/20080129/81518283c53a...35f6f134538.jpg[/a]
[a href=\"http://www.vpx.pl/up/20080129/8151996d48a7...ab9a0134420.jpg\" target=\"_blank\"]http://www.vpx.pl/up/20080129/8151996d48a7...ab9a0134420.jpg[/a]
[a href=\"http://www.vpx.pl/up/20080129/8152185c8901...64ab3197265.jpg\" target=\"_blank\"]http://www.vpx.pl/up/20080129/8152185c8901...64ab3197265.jpg[/a]
[a href=\"http://www.vpx.pl/up/20080129/815229cb9aa0...5ce66119918.jpg\" target=\"_blank\"]http://www.vpx.pl/up/20080129/815229cb9aa0...5ce66119918.jpg[/a]
[a href=\"http://www.vpx.pl/up/20080129/8152305da04e...acc5b177827.jpg\" target=\"_blank\"]http://www.vpx.pl/up/20080129/8152305da04e...acc5b177827.jpg[/a]
[a href=\"http://www.vpx.pl/up/20080129/815273017d41...207fb141936.jpg\" target=\"_blank\"]http://www.vpx.pl/up/20080129/815273017d41...207fb141936.jpg[/a]
[a href=\"http://www.vpx.pl/up/20080129/815281f830ae...b4cc6295404.jpg\" target=\"_blank\"]http://www.vpx.pl/up/20080129/815281f830ae...b4cc6295404.jpg[/a]
[a href=\"http://www.vpx.pl/up/20080129/815295782817...7d6af746157.jpg\" target=\"_blank\"]http://www.vpx.pl/up/20080129/815295782817...7d6af746157.jpg[/a]

Wszystkie screeny można ściągnąć w paczce z:

Mirror 1 [Speedyshare]
Mirror 2 [ShareBigFile]
Mirror 3 [FlyUpload]
Mirror 4 [SendSpace]

Offline Nero

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 133
  • Reputation Power: 0
  • Nero nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 25
    • Zobacz profil
    • http://
Mod Gniew Beliara
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Styczeń 2008, 18:02:38 »
Modzik zapowiada się bardzo dobrze i mam nadzieje, że wyjdzie. Jedyne co mnie się nie podoba to miejsce gdzie znajdzie się wyzwolony obóz. Ale poza tym wszystko super. Powodzenia!

PzDr i szacuneczek  
[div align=\"left\"][img]http://images34.fotosik.pl/132/7839fd4ca984da18.jpg\" border=\"0\" class=\"linked-sig-image\" /][/div]
[div align=\"left\"][size=]To Twoja Walka, To Twoje ÂŻycie!
Nigdy

Offline PLShayloPL

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 307
  • Reputation Power: 0
  • PLShayloPL nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 25
    • Zobacz profil
Mod Gniew Beliara
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Styczeń 2008, 18:29:28 »
Co do skryptowania hmm..., owszem chciał bym się zgłosić ale przy okazji ktoś musiał by mnie nauczyć przynajmniej pdst. rzeczy :D.

Jak nie chcecie mnie nauczać to nie będę na was zły
Chcesz o czymś pogadać ?? Pisz na gg 476201 ;p<br /><br />Byle nie o romansach ;p.<br /><br />Pozdro ludziska!

Offline VertexAutor wtku

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 85
  • Reputation Power: 0
  • Vertex nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Mod Gniew Beliara
« Odpowiedź #12 dnia: 30 Styczeń 2008, 14:42:53 »
Cytat: Nero
"...Jedyne co mnie się nie podoba to miejsce gdzie znajdzie się wyzwolony obóz. Ale poza tym wszystko super. Powodzenia..."

PzDr i szacuneczek  

Co do lokacji obozu to jest ona silnie powiązana z fabułą, a mianowicie że jest obok klasztoru dlatego przede wszystkim umieszczony jest on tam.

Cytat: mt17
Co do skryptowania hmm..., owszem chciał bym się zgłosić ale przy okazji ktoś musiał by mnie nauczyć przynajmniej pdst. rzeczy :D.

Jak nie chcecie mnie nauczać to nie będę na was zły

Poczytaj na The modders, jest tam pełno tutków na temat skryptów począwszy od stawiania zwyłych NPC aż po trudniejsze rzeczy  

Co do moda to dołączyły do teamu dwie nowe osoby które będą nam przy nim pomagać, co się z tym wiąże mod szyciej wyjdzie,  lecz dalej poszukujemy więcej osób więc mozecie się spokojnie zgłaszać 

Offline VertexAutor wtku

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 85
  • Reputation Power: 0
  • Vertex nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Mod Gniew Beliara
« Odpowiedź #13 dnia: 04 Marzec 2008, 20:00:37 »
Sry za duble posta ale tematu od bardzo dawna nikt nie odświeżal w związku z czym chciałbym pokazać jako dowód że nad modem ciągle pracujemy kilka renderów nowej żywności jaką ujrzycie w modyfikacji: Gniew Beliara
-[a href=\"http://www.vpx.pl/up/20080302/1224199b10775350933ef758022598a2876f5383871.png\" target=\"_blank\"]http://www.vpx.pl/up/20080302/1224199b1077...876f5383871.png[/a]
- [a href=\"http://www.vpx.pl/grafika,120674.html\" target=\"_blank\"]http://www.vpx.pl/grafika,120674.html[/a]

A także screeny z kopalni wyzwolonego obozu:
-[a href=\"http://bulkas.free-web-hosting.biz/gmod/showphoto.php?photo_id=41\" target=\"_blank\"]http://bulkas.free-web-hosting.biz/gmod/sh...php?photo_id=41[/a]
-[a href=\"http://bulkas.free-web-hosting.biz/gmod/showphoto.php?photo_id=44\" target=\"_blank\"]http://bulkas.free-web-hosting.biz/gmod/sh...php?photo_id=44[/a]
-[a href=\"http://bulkas.free-web-hosting.biz/gmod/showphoto.php?photo_id=47\" target=\"_blank\"]http://bulkas.free-web-hosting.biz/gmod/sh...php?photo_id=47[/a]
-[a href=\"http://bulkas.free-web-hosting.biz/gmod/showphoto.php?photo_id=46\" target=\"_blank\"]http://bulkas.free-web-hosting.biz/gmod/sh...php?photo_id=46[/a]
-[a href=\"http://bulkas.free-web-hosting.biz/gmod/showphoto.php?photo_id=43\" target=\"_blank\"]http://bulkas.free-web-hosting.biz/gmod/sh...php?photo_id=43[/a]

Więcej screenów i wiadomości dotyczących moda (tj. co już jest zrobione etc.) dowiecie się z oficjalnej strony modyfikacji:
- [a href=\"http://www.gniewbeliara.ocom.pl/\" target=\"_blank\"]http://www.gniewbeliara.ocom.pl/[/a]

W teamie robiącym moda jest już 6 osób więc dajemy sobie rade :) obecnie dużo screenów nowych nie ma ponieważ jest sporo pracy skryptowej, za jakiś czas również mamy zamiar wydać trailer pokazujący to i owo w modzie  

Umieszczam tutaj również fabułe/wstęp do moda:

Wieczór. Słońce zaczęło już powoli chować się za horyzont. Niewielka wysepka niedaleko Khornis pogrążała się w mroku. W obozie ktoś zapalił pochodnie. Zwykły dzień na wyspie dobiegał końca.

– Co my właściwie mamy robić na tej wyspie? – zapytał jeden z paladynów
– Lord Hagen wydał rozkaz. Mamy tutaj stacjonować i wypatrywać czy zagrożenie nie nadejdzie od strony morza. – odpowiedział dowódca, ale w jego głosie było słychać że sam nie wierzy w to co mówi.
Nastała długa cisza.
Przerwał ją dopiero strażnik z wieży obserwacyjnej, który z hukiem wbiegł do chaty dowódcy.

– Galery! Dwie orkowe galery! – krzyczał blady z przerażenia obserwator .
– Co?! Jakie… CO?! – dowódca był chyba jeszcze bardziej zaskoczony niż on.

Wybiegli z chaty i szybko skierowali się w stronę wieży obserwacyjnej. Była dość wysoka, z jej szczytu wiać było całą okolice. Dowódca pokonywał ostatnie stopnie chwiejnej drabiny. Po chwili wszyscy stali już na drewnianej konstrukcji i z niedowierzaniem obserwowali dwa orkowe okręty zmierzające w kierunku wyspy Khorinis.

– Przygotować armaty, zatopić te cholerne statki! – krzyknął dowódca, który wreszcie zrozumiał jak poważna jest sytuacja.

Poszły pierwsze strzały. Po kilkunastu próbach pierwszy orkowy okręt poszedł na dno.

– Trzecia! Trzecia galera! Zbliża się do wyspy!

Orkowie byli sprytniejsi. Trzecia galera zacumowała do odległego brzegu wyspy.
Dowódca wysłał oddział paladynów na walkę z orkami. Reszta oddziału nadal starała się zatopić orkową galerę.
Wreszcie udało się. Orkowie zatonęli wraz ze statkiem.
Zrobiło się cicho. Tylko z oddali było słychać odgłosy walki i brzęki mieczy.
Dym zaczął opadać.
Odgłosy walki cichły coraz bardziej.

– Generale! – powiedział jeden z paladynów i patrzył się w morze jak osłupiały.
– Co się stało? – dowódca odwrócił się w stronę morza.
Wszyscy patrzyli w tym samym kierunku. Paladyni stali jak wryci w ziemie. Nikt się nie poruszył.
Nagle do obozu wbiegło kilku rycerzy którzy wrócili żywi z walki z orkami.

– Udało nam się pokonać orków! – powiedział jeden z nich – generale?
Nikt nie odpowiedział. Dowódca nadal patrzył w morze.

– Co się stało? – podszedł do generała i spojrzał w morze. To co ujrzał odebrało mu mowę i nie wykrztusił już ani słowa.


W tym samym czasie do koloni górniczej zrzucano nowego więźnia.
Strażnicy wrzucili go za barierę i wolnym krokiem wrócili do miasta, nie zastanawiając się nad dalszym losem skazańca. A to właśnie on miał mieć duży wpływ na wydarzenia, które niedługo wstrząsną całą wyspą Khorinis.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.