Nazwa: Co zostało w skrzyni? (zadanie 'Festyn dla bogaczy' musi być wykonane)
Opis: Zabawa się skończyła już po tym, jak dokonano zuchwałej kradzieży. Czas powtórzyć to jeszcze raz, tylko tym razem zabrać pozostałe pieniądze z różnych konkursów i loterii.
Zlecający/Opiekun: Assasyn
Wymagania: Otwieranie zamków I
Nagroda: 120 sztuk złota
EKWIPUNEK
Nazwa broni - Efauo Elethea (Cios Elfa) <używane>
Typ - jednoręczny
Rodzaj - miecz
Wykonanie - mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Mistrzowski Oręż, Zatruty Oręż
Opis - Te zakrzywione ostrze stanowi niezrównaną siłę we władaniu doświadczonej i wprawnej dłoni. Ostre niczym zęby cieniostwora, szybkie jak krwiopijca. Trucizna w niego zawarta powoli osłabia ofiarę i nieuchronnie prowadzi do jej śmierci.
Nazwa Broni - Kordelas <używane>
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Jakość Wykonania - Mistrzowskie
Poziom - II
Specjalne ----
Opis - Kordelasy to najczęściej używana broń piratów. Kordelasy są zakrzywionymi mieczami. Są przydatne w walce i łatwo nimi walczyć. Są to bardzo dobre bronie w walce - łatwo nimi walczyć, ale są nieporęczne i trudno je schować.
Zbroja:
Nazwa: Szata Klanu Ohsi <używane>
Typ: Szata
Rodzaj: Len
Poziom: II
Wykonanie: Profesjonalne
Dodatkowo: ---
Opis: Szata szarego koloru. Robiona jedynie na specjalne zlecenie Klanu Ohsi. Nosić ją mogą jedynie członkowie klanu. Jest ona bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, które władają dwoma ostrzami, albowiem nie krępuje ona ruchów użytkującego
Materiał: 2 Kg Lnu
Heshar - Runa Ognia
Rzucający wyzwala w wolnej dłoni kulę ognia, którą po krótkim załadowaniu można wystrzelić w przeciwnika.
Działą podobne jak kula ognia z magii starożytnej toteż zadaje niemal identyczne obrażenia. Zadaje średnie obrażenie głownie paląc i parząc skórę oponenta.
5 litrów ludzkiej krwi
UMIEJĂTNOÂŚCI
Umiejętności bojowe:
Walka Toporem - amator
Walka Dwoma Ostrzami Poziom I
Walka Dwoma Ostrzami Poziom II
Walka Dwoma Ostrzami Poziom III
Walka bronią dystansową:
Strzelanie z ÂŁuku Poziom I
Strzelanie z ÂŁuku Poziom II
Umiejętności myśliwskie:
Skradanie Poziom I (Chód)
Skradanie Się II (Bieg)
Umiejętności złodziejskie:
Kradzież Kieszonkowa Poziom I
Otwieranie Zamków Poziom I
Pozostałe:
Upuszczanie Krwi Poziom I
Nauczone czary:
I Stopień Wtajemniczenia
ÂŚwiatło
Sen
Telekineza
Magia Wampirza:
Przemiana w Nietoperza