Członkowie:ÂŁowcy:Kapitan Greg
Xoulus
Samug
..::Bezimienny::...
Zhai
Alsvithe
Madzia
EnzoFerrari
Izrael
Inni:Bela
momo
11 osób
Greg przybył jako pierwszy na spotkanie przy bramie Ombros. Ludność patrzyła na Czarnego Dracona ze strachem w oczach. ÂŁowca stanął przed bramą pomiędzy dwoma strażnikami wrót po czym zaczął czekać na towarzyszy. Samotny ÂŁowcaUmiejętności:Walka w Zwarciu:-Miecz I
-Miecz II
-Miecz III
-Dwa Ostrza I
-Dwa Ostrza II
-Dwa Ostrza III
-Umiejętne Blokowanie Ciosów I*
-Umiejętne Blokowanie Ciosów II*
-Miecz ÂŁowcy*
Walka na Dystans: -ÂŁuk I
-ÂŁuk II
-ÂŁuk III
-ÂŁuk IV
-Potężniejszy Strzał z ÂŁuku*
-Potężny Strzał*
-Grad Strzał*
-Podwójny Strzał*
-Kusza I
-Kusza II
-Kusza III
-Kusza IV
-Szybsze ÂŁadowanie Kuszy*
Ciche Poruszanie Się: -Skradanie się I
-Skradanie się II
-Skradanie się III
-Akrobatyka
-Skrytobójstwo*
-Chodzenie po trudnej nawierzchi*
Trofea:-Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
-Pozyskiwanie trucizny II (Bagienne Topielce)
-Pozyskiwanie skór
-Pozyskiwanie kłów
-Pozyskiwanie pazórów
-Pozyskiwanie rogów
Wytrzymałości: -Kondycja ÂŁowcy*
-Wytrzymałość łowcy*
-Wytrzymałość na ból
-Odporność na trucizny I*
-Odporność na trucizny II*
-Pierwsza pomoc*
Handel: -Negocjacje ÂŁowcy I (+5% nagrody)
-Negocjacje ÂŁowcy II (+15% nagrody)
-Negocjacje ÂŁowcy III (+25% nagrody)
-Perswazja*
-Zastraszanie*
Rzemiosło:-Amatorskie ÂŁuczarstwo
-Zaawansowane ÂŁuczarstwo
-Profesjonalne ÂŁuczarstwo
-Mistrzowskie ÂŁuczarstwo
-Mała Kusza
-Duża Kusza
-Kusze I
-Kusze II
-Kusze III
-Kusze IV
-Błogosławiona Kusza
-Mistrzowska Kusza
-Wyrób Zatrutych Pocisków
Inne:-Uprawa roślin
-Zakładanie pułapek*
-Rozbrajanie pułapek*
*Kondycja łowcy- 4 dni nauki (umiejętność ta pozwala łowcy poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu).
*Wytrzymałość łowcy- 4 dni nauki (umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię).
*Umiejętne blokowanie ciosów I- 2 dni nauki.
*Umiejętne blokowanie ciosów II- 4 dni nauki (umiejętność pozwala na umiejętne blokowanie ciosu połączone z natychmiastowym oraz śmiertelnym kontratakiem).
*Odporność na trucizny I- 4 dni nauki (umiejętność ta uodparnia danego łowcę na słabszego rodzaju trucizny (np. krwiopijcy)).
*Odporność na trucizny II- 6 dni nauki (umiejętność ta uodparnia danego łowcę na większość rodzajów trucizn).
*Potężniejszy strzał z łuku- 3 dni nauki (umiejętność dodaje premię w posługiwaniu się łukami - pozwala na częstsze śmiertelne trafienia).
*Skrytobójstwo- 1 dzień nauki (umiejętność ta pozwala, by dany łowca dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary).
*Zakładanie pułapek- 2 dni nauki (umiejętność ta pozwala łowcy na zakładania przeróżnych pułapek na swoją ofiarę w dzikim lub miejskim terenie).
*Rozbrajanie pułapek- 2 dni nauki (umiejętność ta pozwala na bezproblemowe usuwanie pułapek zastawionych przez wrogów).
*Miecz ÂŁowcy- 3 dni nauki (umiejętność dodaje premię do walki bronią produkowaną przez naszą Gildię (tylko miecze)).
*Pierwsza pomoc- 1 dzień nauki (umiejętność pozwala opatrywać rany na lekkim i średnim poziomie).
*Zastraszanie- 1 dzień nauki (umiejętność ta sprawia, że jesteśmy w stanie zastraszyć nawet najhardszych osobników).
*Perswazja- 1 dzień nauki (umiejętność ta pozwala do przekonania/nakłonienia do swoich racji osobę przeciwną).
*Chodzenie po trudnej nawierzchi- 4 dni nauki (umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.).
*Szybsze ładowanie kuszy- 1 dzień nauki (umiejętność ta sprawia, że dany łowca w znacznie szybszy sposób zakłada pociski (bełty) na kusze).
*Potężny strzał- łucznik umie oddać bardzo silny strzał który może przebić pancerz, a nawet danego osobnika na wylot.
*Grad strzał- łucznik w bardzo krótkim czasie wystrzeliwuje kilkanaście strzał które prawie że w jednej chwili zasypują wroga.
*Podwójny strzał- łucznik umie wystrzelić dwie strzały które mogą zranić celnie nawet dwa cele.
Używane:Nazwa: Zemsta ÂŁowcy
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Wykonanie: Mistrzowskie
Poziom: III
Specjalne: Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż,
Opis: Kowal stapia razem mithril, magiczną rudę i żelazo. Tworzy się czarna mieszanka. Z tego wykuwany jest miecz. Niebywałej ostrości nadaje mu ruda, wytrzymałości i odporności na zniszczenie - mithril, żelazo jest uzupełniaczem i wyważa broń. Bardzo silna trucizna z bagiennych topielców dodatkowo nadaje mocy tej broni. Ten oreż jest niezniszczalny i zadaje bardzo duże obrazenia. Wykonany jest przez kowala Samotnych ÂŁowców, który nadał tej broni unikalny charakter i styl broni ÂŁowców Nagród.
Surwoce - 1 stalowy pręt, 3 sztuki mithrilu, 3 sztuki rudy, 1 fiolka trucizny topielcy bagiennych.
Nazwa: Szaleństwo ÂŚmierci
Typ: Całościowa
Rodzaj: Mithrilowa III Futrzana III
Poziom: III
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Dodatkowo: Błogosławiony Pancerz, Mistrzowski Pancerz
Opis: Ten pancerz to prawdziwe mistrzowskie dzieło sztuki płatnerskiej. Zbroję w całości wykonano z mithrilu, a na wierzch nałożono futro dla zmylenia przeciwnika. Zbroja poprzez mithril użyty do jej stworzenia jest lekka niczym futrzana lecz potrafi zatrzymać zdecydowaną większość ataków. Dodatkowo pancerz jest błogosławiony i mistrzowski. Cały pancerz doskonale przylega do ciała dzięki czemu nie krępuje ruchów.
Nazwa Broni: Ulepszony ÂŁuk ÂŚmierci
Typ: Dwuręczny
Rodzaj: ÂŁuk
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: IV
Dodatkowo: Błogosławiony ÂŁuk, Mistrzowski ÂŁuk
Opis: Jest to bardzo cenny i niezwykle dopracowany łuk. Cechy: siła z jaką pocisk trafia w cel, odległość na jaką może polecieć strzała, celność i wywarzenie łuku oraz szybkość załadowania kolejnej strzały.