Nazwa: Wędrowny Rycerz
Zlecający: ÂŻona rycerza
Nagroda: 250 zł + znalezione dobra
Wymagania: Walka bronią dystansową III lvl, Walka bronią białą III, Skradanie się III lvl oraz Perswazja/posiadane 25 szt. złota
Opis: ÂŻona pewnego rycerza ma dość męża, którego nigdy przy niej nie ma - chce zacząć nowe życie z kochankiem, twierdzi też, że rozwód niczego nie rozwiąże, więc wynajęła was. Jest to dość dziwne zlecenie, ale nagroda jest wysoka. Jednak ten, kto podejmie się tego zadania musi być wszechstronnie uzdolniony - ów Rycerz to nie lada przeciwnik.
ÂŁowca ma zostawić na niego pułapkę, gdy ten za niedługo będzie odwiedzał Ombros, a na wszelki wypadek wiemy, w której karczmie ma się zatrzymać ów delikwent.
MG - DARKON
Bela:
RASA - CZARNY DRAKON
PÂŁEĂ - Mężczyzna
Tytuły:
- Zastępca Przywódcy Samotnych ÂŁowców
- Jedne z Trzech Dowodzących myśliwymi
- Radny Ombros
BROĂ W UżYCIU:
Nazwa - Krwawy Szept (w użyciu)
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Wykonanie - Mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Mistrzowski Oręż
Nazwa: Duch Pustyni (w użyciu)
Typ: Mały
Rodzaj: ÂŁuk
Jakość wykonania: mistrzowska
Poziom: IV
UMIEJĂTNOÂŚCI WALKI
- Walka wardyną - poziom IV
- Walka bronią dwuręczną - poziom IV
- Walka wręcz - poziom III
- Walka bronią jednoręczną - poziom III
- Walka kijem - poziom III
- Umiejętne blokowanie ciosów I i II
- Strzelanie z łuku - poziom IV
- Grad strzał
- Podwójny strzał
- Potężniejszy strzał z łuku
- Kondycja łowcy
- Wytrzymałość łowcy
- Negocjacje łowcy - poziom III (+25% nagrody)
- Skrytobójstwo
- Zastraszanie
- Perswazja
- Pierwsza pomoc
- Zakładanie pułapek
UMIEJĂTNOÂŚCI MYÂŚLIWSKIE
- Chodzenie po trudnej nawierzchi
- Pozyskiwanie skór
- Pozyskiwanie rogów
- Pozyskiwanie trucizny poziom I i II
- upuszczanie krwi poziom I i II
- Skradanie się - poziom III (sprint i skoki)
PANCERZ:
Nazwa: Srebrna Mithrilowa Zbroja
Typ: Całosciowa
Rodzaj: Mithrilowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Błogosławiona
DODATKOWO:
- 3x Mikstura Lecznicza
- 5x Mikstura Regenerująca Energię
- Złoty pierścień
- kołczan z 70 zatrutymi strzałami
Bela wkroczył do siedziby łowców i skierował swe kroki ku Darkonowi, od nego miał otrzymać szczegóły dotyczące zadania. Darkon stał akurta obok poligonu.
- Witaj - rzekł drakon - masz jakieś informacje o rycerzu, które mogą mi się przydać? Jakieś wskazówki czy sposób zabicia jegomościa? Powiedz wszystko co wiesz bym mógł obrze to rozplanować i wykonać zadanie najlepeij jak to możliwe.