moim zdaniem NK jest dość, trudna ze wzgędu na to, że bronie wymagają teraz więcej siły, a w kazdym atrybucie od 30 punktu trzeba dać zawsze 2 PN za jeden ,a po 60 aż 3. Ale pod wieloma względami gra stała się dużo łatwiejsza, np. najpotężniejsze czary nazwoju zabierają tylko 5 jednostek many. Najciekawszym terenem w dodatku jest Jarkendar, moim zdaniem jest piękny, a jego muzyka bardzo uspokaja. Z kolei najciekawszą bronią jest Szpon Beliara, ktory niewymaga praktycznie siły, a jest potężny. Na koniec chciałbym dodać że dodatek powoduje, że g1 z g2 bardzo się powiązują fabułą, dzięki tem gra jest bardziej ciekawa.
@offtopic - czytałem w tym temacie, że wielu się żali na to, że trudno zabić smoka, ale niedawno znalazłem na nich sposob, dzięki czemu nawet smoka lodowego mozna dziecinnie łatwo zabić, otóż potrzeba zwoju Przyzwania Demona, i poprostu go przywolujesz, a on juz sie nim zajmuje, a smok jest bezradny, gdyż z ognia praktycznie nic niewali demonowi, ze względu na dużą odporność na ogień demona (demon nie wali z ognia tylko fizycznie)