INFO O ZADANIU:
Nazwa: Zabić wilka grasującego za obozem
Opis: Klanowicz musi zabić wilka, który grasuje za obozem. Wilk
zabił jednego z ludzi Marantu, który miał załatwić sprawę.
Zlecający/Opiekun: Assasyn
Nagroda: Trofea, łup po Mieszkańcu
Wymagania: ÂŚciąganie jakichkolwiek trofeów, Dowolna Umiejętność I
MG:
Assasyn
RZECZY WZIĂTE NA ZADANIE:
Ekwipunek:
2x Odtrutki
50 Strzał
-------------------------------------------------------------------------
Uzbrojenie:
Nazwa Broni: Oineth Elethea Anais (Krótki Elficki Miecz) (Używane)
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Profesjonalne
Poziom: II
Dodatkowo: ----
Opis: Krótki miecz (50 - 60 cm.), jest to dobra
mała broń nie wymagająca dużej siły.
Nazwa broni: Elfi łuk (Używane)
Typ: Długi
Rodzaj: łuk
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Poziom:III
Dodatkowo: Brak.
Nazwa: Zbroja obrońcy Leyanoi (Używane)
Rodzaj: Mithrilowa
Typ: Całościowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Mistrzowska Zbroja, Błogosławiona
Opis: Zbroja została wykonana z Mithrilu co czyni ją nie do przebicia.
Mithril jest wytrzymały, ale nie ciężki co daje nosicielowi szybkość
w walce i w marszu. Posiadacz takiej zbroi nie musi się martwic atakami
takich broni jak włócznie i krótkie miecze, lepsze miecze mogę lekko
zarysować zbroje, ale to już zależy od jakości wykonania broni i
umiejętności wojownika. Zbroja została też dodatkowo pobłogosławiona
w imię Adanosa.
Materiał: 10 sztuk Mithrilu
-------------------------------------------------------------------------
Umiejętności:
Walka Bronią Jednoręczną:
Walka Bronią Jednoręczną - Poziom I
Walka Bronią Jednoręczną - Poziom II
Walka Bronią Jednoręczną - Poziom III
Walka Dwoma Ostrzami:
Walka Dwoma Ostrzami - Poziom I
Walka szponami:
Walka szponami - Poziom I
Walka szponami - Poziom II
Walka szponami - Poziom III
Walka kijem:
Walka kijem - poziom I
Walka kijem - poziom II
Walka kijem - poziom III
Walka na Dystans:
ÂŁuk - Poziom I
ÂŁuk - poziom II
ÂŁuk - poziom III
ÂŁuk - poziom IV
Trofea:
Upuszczanie krwi - poziom I (max. 3 litry)
Upuszczanie krwi - poziom II (max. 6 litrów)
Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
Pozyskiwanie trucizny II (topielce)
Pozyskiwanie skóry
Pozyskiwanie kłów
Pozyskiwanie pazurów
Pozyskiwanie skrzydeł
Pozyskiwanie rządeł
Pozyskiwanie rogów
Pozyskiwanie Płytek pancerza
Pozyskiwanie Organów
Pozyskiwanie ÂŁusek
Pozyskiwanie ÂŻuwaczek
Obdzieranie z futer małych zwierząt
Obdzieranie z futer dużych zwierząt
Ciche Poruszanie Się, Kradzież:
Skradanie się I (chód)
Skradanie się II (bieg)
Skradanie się II (sprint i skoki)
Akrobatyka
Kradzież kieszonkowa I
Otwieranie Zamków - Poziom I
Wytrzymałości:
Wytrzymałość na ból
Kowalstwo:
Wyrób zatrutych ostrzy
Wyrób zatrutych pocisków
Handel:
Negocjacje łowcy I (+5% nagrody)
Negocjacje łowcy II (+15% nagrody)
Magia:
Magia ogólna
Telekineza
ÂŚwiatło
Sen
Vigo sprawdził czy wszystko wziął i ruszył w drogę...