Nazwa: Zbadaj portal
Opis: W lesie przed Ombros pojawił się dziwny portal. Zakapturzona postać, która go strzeże wygląda na wyznawcę kultu Meaneba. Dowiedz się wszystko o portalu, dokąd prowadzi, co znajduje się po drugiej stronie, kto tam przebywa itd.
Zleceniodawca/Opiekun: IsentoR
---
wyszedłem z katakumb wziąwszy prędzej zadanie. Udałem się do swojego domu i wziąłem najpotrzebniejsze żeczy na zadanie. po wzięciu owych przedmiotów poszedłem do ÂŚwiątyni Beliara po dalsze instrukcje od nauczyciela. Stanałem przed IsentoRem...
---
Ekwipunek:
Bronie:
Nazwa Broni: Kostur Cienia
Typ: Dwuręczny
Rodzaj: Kostur
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Błogosławiony Oręż, Magia ÂŚmierci
Opis: Jest to kostur z osadzoną na szczycie czarnym kryształem, z szarawą smugą idacą przez jądro kryształu.
Nazwa - Cienista klinga
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Wykonanie - Mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż,
Opis - Kowal stapia razem mithril, magiczną rudę i żelazo. Tworzy się czarna mieszanka. Z tego wykuwany jest miecz. Niebywałej ostrości nadaje mu ruda, wytrzymałości i odporności na zniszczenie - mithril, żelazo jest uzupełniaczem i wyważa broń. Bardzo silna trucizna z bagiennych topielców dodatkowo nadaje mocy tej broni. Ten oreż jest niemal niezniszczalny i zadaje bardzo duże obrazenia. Na klindze zostały wyryte runy.
Pancerze:
Nazwa: Szata Adepta Nekromantacji
Typ: Szata
Rodzaj: Bawełniano-Lniana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Magiczna Szata, Błogosławiona Szata, Mistrzowska Szata,
Opis: Szata jest zrobiona z Włukien roślin Bawełny oraz Lnu. Jest to Ciemno szara, wręcz prawie czarna szata z fioletowymi akcentami. Jest tworzona jedynie na zlecenie. Nosić mogą ją jedynie osoby naznaczone bogiem Beliarem.
Nabyte Zdolności:
Walka Kosturem: III + Odbijanie Zaklęć Kosturem
Walka Bronią Jednoręczną: III
Walka Sztyletem: III
Strzelanie z ÂŁuku: IV
Strzelanie z Kuszy: IV
Skradanie: III (Chód + Bieg + Sprint i skoki) + Akrobatyka
Negocjacje
Zielarstwo
Wytrzymałość na Ból
Zabieranie Trofeów zwierzęcych: Pazury; Trucizna Krwiopijców; Obdzieranie ze skóry; Serca; Zbieranie mięsa I;
Gra Na bębnie
Gra Na lutni
Nauczone czary:
Starożytna Nekromancja:
- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mrocznej Aury; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aury Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Zew Beliara; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;
Magia Nowożytna:
- Magia Ognia:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Pirokineza;
- Magia Ogólna:
I Poziom Wtajemniczenia: Telekineza; ÂŚwiatło; Sen;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola; Strach
III Poziom Wtajemniczenia: ÂŚwięty Pocisk, ÂŚmiertelna Fala
Umiejetności Dodatkowe:
- Tworzenie Ożywieńca
- Rytualizm
- Spirytyzm
- Metamorfoza
- Projekcja Astralna
- Wskrzeszenie Zmarłego
- Koncentracja