Ustał przy północnej bramie i czekał na Gordiana i Deorna.
Noszony ekwipunek:1.Nazwa broni: Krwawy Rytuał
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 13
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Opis: Wykuty ze 95 sztuk srebra zakończony brunatnym magicznym kryształem (Magia Krwi), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż; dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z Magii Krwi są dwa razy potężniejsze; zwieńczony na dole ostrym szpikulcem
2.
3.
Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 11
Typ: jednoręczny
Rodzaj: korbacz
Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.
4.
5. Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Skrzynia:
Umiejętności: * walka bronią jednoręczną
* walka bronią oburęczną
* walka dwiema broniami
* walka brońmi miotanymi
Specjalizacje:Walka mieczem
Walka łukiem
Walka kosturem
Walka korbaczem
Ataki:Broń jednoręczna:Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył
Potężny cios
Zaklęcia:
Magia Urungaol:I Stopień Wtajemniczenia:Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:Aury Dusz
Przemiana przeciwnika
Magia Lindangol:I Stopień Wtajemniczenia:- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:- Grad Piorunów
Magia Amarangol:I Stopień Wtajemniczenia:- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy
Magia Nenangol:I Stopień Wtajemniczenia:- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały
Magia KrwiI stopień Wtajemniczenia
- Zgubne Uderzenie
- Wysysanie ÂŻycia
- Wysysanie Energii Magicznej
II stopień wtajemniczenia:
-Transfer Energii Magicznej
- Dotyk Agoni
- Transfer ÂŻycia
- Uderzenie Cienia
III stopień wtajemniczenia:
- Dotyk ÂŚmierci
Magia ÂŚmierciI stopień Wtajemniczenia
- Wybuch Cienia
- Mroczna Aura
- Przyzwanie Zombie
- Pocisk Zła
-Opętanie Złem
II stopień wtajemniczenia:
- Tchnienie ÂŚmierci
- Skażenie Złem
- Eksplozja Złem
Klątwy:I stopień wtajemniczenia:
- Pasożytnicza Więź
- Zatrucie
- Osłabienie
II stopień wtajemniczenia:
- Laleczka Voodoo
Atrybuty wyuczane:Skradanie się I
Pozyskiwanie:
-Pazurów
-ÂŻuwaczek
-Organów
-Rogów
Odbijanie zaklęć kosturem
Akrobatyka
Koncentracja
Teleportacja (3/3)
Medytacja
Metamorfoza
Spirytyzm
Rytualizm
Telekineza - Pozwala unosić lekkie przedmioty, pociągać za dźwignie. Odpychać lub przyciągać przeciwników. Działa do 10 metrów odległości.
Kondycja
Hart ciała
Upuszczanie krwi stopień I
Kamuflaż
Atrybuty rasowe:-Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
-Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
-Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
-Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
-Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
-Szał bitewny