oficjalny Polski serwis gier z serii Gothic
Nad Valfden zapanowała Veris, roku 2 IV Ery. Rośliny i zwierzęta budzą się do życia po hemisowych mrozach. Jest ciepło i słonecznie.
0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
Informacja: Dla wszystkich graczy których postacie są nowe, albo nie zasłynęły jakoś wielce w historii gry organizuję wątek fabularny. Swój początek miał on na zadaniu "Ni żywego ducha: ÂŻalnik na Wyrębach"; Już za kilka dni kolejne losy tejże historii. Jest to szansa dla młodych graczy, lub starych grających nierozwiniętymi postaciami na kawał dobrej zabawy. Spokojnie, koksy będą też w to zaangażowani jeśli będą chcieli, ale włączyć się do fabuły będą mogli dopiero później. Liczę na waszą aktywność. Wątek który przygotowałem, został przez Isentora połączony z wątkiem głównym gry, dlatego może być ciekawie
No i już ma... Swoją drogą, co tam słabo Aragornie? To Adaś ma już 6,3 tys.
//Ty go trafiłeś ale w udo. Padł ale jeszcze żył.- Chodź Istedzie. - powiedział Anims po czym ruszył do Konrada. Gdy do niego dotarli Anims powiedział - No to przynajmniej ty coś upolowałeś. Weźmy go na barki i chodźmy do koni. - Gdy to skończył mówić znowu coś usłyszał po czym powiedział - Szykujcie się coś się zbliża. - gdy to wypowiedział ruszyli przed siebie. Po 3 min drogi zza krzaków wyskoczyła 2 mroczne wilki- O kurwa, za miecze. - powiedział po czym sam wyciągnął miecz, krzyknął - Za króla IsentorA - i zaczął biec na pierwszego wilka. Gdy do niego dobiegł machnął mieczem w kierunku jego głowy i drasnął go po oku. Wilk się wkurzył bo skoczył z zębiskami na Animsa. Wtedy też Anims wbił miecz w brzuch wilka. Ten padł na ziemię. Anims wyciągnął miecz z brzucha i z całej swojej siły walnął w szyję wilka. Głowa została ścięta.1/2
O potworzeMroczne Wilki uznawane dotychczas za największe z psowatych dorastały do długości od 2 do 3m długości. Połączenie wilka i wilkołaka. Od wilka przyjęły budowę ciała i ogólny wygląd, od wilkołaka siłę, zwinność, szybkość, bezwzględność i żądzę mordu. ÂŻyją w stadach różnej wielkości. Przewodzi nimi jeden Wilk, największy i najmądrzejszy. W jednym lesie może żyć nawet do 8 stad. Watach liczy od 7-15 osobników. Mroczne Wilki mogą podążać za ofiarą nawet kilka godzin. Mają znakomity wzrok, słych i węch. Technika walki Atakują najczęściej z ukrycia, kryją się po norach i krzakach. W czasie polowania obchodzą bezszelestnie ofiarę ze wszystkich stron, i zbliżając się podążają za nią. Gdy są już wystarczająco blisko zaczynają atak. Gdy zostaną zranione wpadają w szał. Gdy zapada zmrok są nie osiągalne dla ludzkich oczu. Ataki Krwawy szał – Kieruje nimi tylko żądza mordu. Są zabójcami z natury, nie oszczędzają nikogo. Wpadając w trans, są odporne na ból, a dzięki temu nie straszna im długa walka.Ugryzienie – ostrze kły i mocne szczęki są śmiercionośną bronią tych bestii.Rozszarpanie – Wilki atakują stadnie, starając się przewrócić ofiarę i rozerwać ja na strzępy.Atak pazurem – długie na 0.5 metra i silne łapy, zakończone są pokaźnymi pazuramiDrapieżnik – Mroczne Wilki stają się siewcami śmierci. Gdy wyczują ofiarę czy krew ich zmysły łowieckie zaczynają być tak wyostrzone, że kieruje nimi tylko żądza rozlewu krwi.. Umiejętności + wystraszenie + odporność na ból + krwawy szał + ukrywanie + wyostrzone zmysły + poprawiona siła + poprawiona zręczność + poprawiona szybkość + akrobatyka - umieją fantazyjnie skakać, odbijać się od drzew itp. Słabe punktybrak Trofea 1x futro Mrocznego wilka 16x pazur Mrocznego wilka 4x kieł Mrocznego wilka