Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Isentor

Strony: [1] 2 3 ... 14
1
Forum dyskusyjne / Problemy techniczne i przyszłość forum
« dnia: 05 Luty 2019, 18:32:23 »
W ciągu ostatniego czasu na stronie jak i forum wystąpiły drobne problemy techniczne. Spowodowane były aktualizacją oprogramowania na serwerze. Przepraszam Was za zwłokę jednak dopiero teraz znalazłem czas, żeby przysiąść do forum i naprawić występujące błędy.

Wielu z Was wchodzi na forum i gra w Marant. Dlatego moje pytanie do Was, czy jest taka potrzeba, żeby zająć się tym forum i przystosować je do współczesnych standardów? Zapraszam do dyskusji. ;)

2
Dracoński teleport / Wesprzyj inicjatywę Tawerny Gothic
« dnia: 19 Marzec 2017, 18:54:30 »
Minął czas spokoju. Z końcem marca mija nam ważność domeny. Nie będę ukrywał, że chciałbym opłacić domenę na jak najdłużej się da. Podobnie jak mamy już święty spokój z serwerem. Dlatego proszę was o zrzutkę na teraz i ewentualną przyszłość. Minimalna kwota jest dowolna. Każda przelana złotówka zostanie przeznaczona na opłatę domeny. Im więcej wpłynie, tym na dłużej będziemy mieć z tym spokój. Kwota potrzebna nam do opłaty domeny na minimum rok czasu wynosi 120 złotych.


Dane do przelewu:
W tytule przelewu: [Podaj swój nick]
nr. konta: 34 1140 2004 0000 3602 7475 7874
bank: mBank
Nazwa odbiorcy: Tawerna Gothic
Adres odbiorcy: Górnicza Dolina 1


W ramach podziękowań otrzymasz grupę Patron oraz nagrodę w profilu. Grupa ta daje dodatkowe funkcje konfiguracji profilu np. nowy wygląd, personalizacja wyświetlanych elementów, więcej opcji i zasobów np. skrzynka PW oraz wiele, wiele więcej.

3
Newsy / Gothic 3 kończy 10 lat
« dnia: 15 Październik 2016, 10:43:46 »
Po dwóch miesiącach prac twórcy „Gothic – Potęga Społeczności” prezentują kolejny materiał, który powstał specjalnie z okazji obchodzonego dzisiaj jubileuszu, dziesięciolecia wydania Gothica 3. „Gothic 3 – Odrodzenie” to film, który jest swoistym hołdem dla tych ludzi, którzy stworzyli/przetłumaczyli wszystkie łatki, modyfikacje do trzeciej części Gothica. Za ich sprawą rozgrywka to nie denerwowanie się na błędy i niedociągnięcia, ale wciągająca przygoda z niebo lepszymi doznaniami. Do projektu zaproszone zostały takie osoby jak BjĂśrn Pankratz, Project Director w Piranha Bytes, czy ÂŁukasz „RobeN” Abramczuk, zasłużony działacz na rzecz polskiej społeczności Gothica 3 oraz CTO w cdp.pl. Gorąco zapraszamy do obejrzenia i ocenienia poniższego materiału!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=XdRlaFEM8HA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=XdRlaFEM8HA</a>

4
Newsy / ELEX, 10 minut rozgrywki z wersji PRE-ALPHA
« dnia: 19 Sierpień 2016, 16:34:34 »
Na tegorocznym Gamescomie zaprezentowano 10 minut rozgrywki z wersji PRE-ALPHA gry Elex. Zapraszamy do przeglądania naszych zasobów.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=G6Md4zoy3Eo" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=G6Md4zoy3Eo</a>

5
Newsy / Frakcje w Elex
« dnia: 01 Czerwiec 2016, 22:02:20 »
Do premiery gry Elex pozostał już niespełna rok. W ostatnim kwartale twórcy zasypują nas materiałami promocyjnymi z gry. Zachęcamy do śledzenia naszej strony na Facebooku, gdzie wrzucamy najświeższe informacje. Kilka dni temu dowiedzieliśmy się czegoś więcej o frakcjach w świecie Magalanu. Gracz będzie mógł przyłączyć się do jednej z czterech organizacji: Albów z Xacor, Banitów z Tavar, Berserkerów z Edan i Kleryków z Ignadon. Więcej o samych frakcjach przeczytacie w strefie Elex. Zapraszamy do lektury i bądźcie czujni!

6
Forum dyskusyjne / weekendowa awaria bazy
« dnia: 14 Maj 2016, 21:42:54 »
Spotkała nas drobna lecz długotrwała awaria bazy danych. Przepraszamy za tę drobne niedogodności. Zrobimy wszystko aby to wam wynagrodzić. Tymczasem proszę was o wykorzystanie forum do oporu. Im więcej wspólnie sprawdzimy tym lepiej będziemy przekonani o tym co jeszcze nie działa. Uwaga! Niektóre tematy mogą zawierać posty z 10 maja.

7
Gothic ma już 15 lat. Szybko zleciało. Za co pokochaliście pierwszą przygodę Bezimiennego? Poniżej wspomnień czar.


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=yuvISO5qGG8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=yuvISO5qGG8</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=wwhltafMJTw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=wwhltafMJTw</a>

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=e8N8JOqnA7k" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=e8N8JOqnA7k</a>

8
Forum dyskusyjne / Nabór na moderatorów forum dyskusyjnego
« dnia: 25 Luty 2016, 17:32:58 »
Zespół Tawerny Gothic poszukuje chętnych osób na stanowisko moderatora forum dyskusyjnego.

Do obowiązków moderatora należy opieka nad forami, tworzenie w nich nowych tematów, porządkowanie starych i przyciąganie uwagi użytkowników. Pracę dzielimy na kilka osób, przeważnie po parze moderatorów na jeden dział.


Od kandydatów wymagamy:
- umiejętności zarządzania własnym czasem i obowiązkami
- konsekwencji w wykonywaniu czynności
- znajomości mechaniki for dyskusyjnych (mile widziana znajomość obsługi SMF)

W zamian oferujemy:
- naukę obsługi SMF
- grupę moderatora na forum dyskusyjnym Tawerna Gothic (uprawnienia do zarządzania forum)
- możliwości własnego rozwoju
- miłą atmosferę w drużynie


Zgłoszenia należy przesyłać w tym temacie lub na prywatną wiadomość.

9
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / test
« dnia: 24 Luty 2016, 19:58:17 »
test

10
Zakończone wyprawy / Filantrop zza grobu
« dnia: 05 Sierpień 2015, 02:22:00 »
Nazwa wyprawy: Filantrop zza grobu
Prowadzący wyprawę: Isentor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: zaproszenie
Uczestnicy wyprawy: Devristus Morii, Isentor i Rodred



Było już późno, zegary dobijały do drugiej w nocy. Isentor jak zazwyczaj siedział do późna w bibliotece wertując manuskrypty. Po upewnieniu się, że przejrzał już wszystko, co będzie mu niezbędne w badaniach zabrał ze sobą księgę rodów rozpoczynających się na literę V. Poinformował o swej wyprawie jedynie dwóch adeptów. Nie chciał, żeby zbyt wielu wiedziało o tym, że wyruszył do archiwum.

Leon został już osiodłany przez Charona i czekał na mistrza przy bramie numer 3. Dopiero co rozpoczęła się hemis, czarne niebo pełne gwiazd rzutowało piękny kontrast do szarych odcieni dżungli. Isentor przystanął na moment zapatrując się w zadumie na konstelację mędrca. Głupiec - pomyślał. Leon coś taki markotny, czeka nas wyprawa do dżungli! Jaszczur ryknął nisko trzepiąc łbem i powoli wygramolił się z leża. Isentor dla pewności sprawdził raz jeszcze wiązania, mocowanie siodła i zawartość toreb. Wszystko gra. Wsiadł na grzbiet gada i wyruszył w stronę dżungli na północ. W pobliżu wieży nie prowadzi żaden z traktów, musiał więc przedrzeć się przez gęste zarośla. Całe szczęście Leon spisywał się wzorowo z gracją jak na wielką jaszczurkę mijając powalone kłody i przedzierając się przez wszechobecny bluszcz. To chyba wystarczy, jestem już kilka kilometrów od wieży. Poklepał wierzchowca po łbie na znak postoju. Tutaj rozbije obóz, waruj Leon. Jaszczur zaczął krążyć wokół nieporośniętego przez bluszcz terenu stając na warcie. Isentor przygotował palenisko, polowe posłanie i rozsiadł się wygodnie. Heshar. Z dłoni maga wyłonił się drobny podmuch ognia rozniecając ułożone ówcześnie drewno. Fajka, gdzie to ją schowałem. Wyciągnął fajkę zza pasa, wytrzepał o buta pozbywając się resztek popiołu. Sięgnął po gram bagiennego ziela i nabił fajkę. Z ogniska wziął cienki patyczek, którym rozniecił ogień w fajce zaciągając się mocno raz po razie. Waruj Leon, waruj...

11
O grach i programach / Crusader Kings II [dyskusja]
« dnia: 09 Kwiecień 2015, 11:58:07 »
Temat służy do dyskusji o grze Crusader Kings.


Crusader Kings II świetna strategia. Pogrywam sobie od czasu do czasu, nawet po dłuższych przerwach powracam do gry. Strategia z tych długofalowych. Pilnujemy nie tylko tego co jest teraz ale i tego co zostawimy swoim potomkom i jak silne państwo otrzymają po naszej śmierci. System dyplomacji ma niezły rozmach. Podoba mi się jak w umiejętny sposób można sobie zaskarbić przychylnosć ościennych władców tworząc tak zwane państwa bufory w przypadku konfiktów zbrojnych ze strony innowierców itp. Podoba mi się również system gospodarki, ponieważ jak na skrypt blisko mu do prostych zasad zachodzących w życiu. Nie trudno o zysk w przypadku inwestycji, ponieważ szybko zwraca nam się złoto z podatków. Fajnie odwzorowano problem ekspansywnośći. Ktoś kto ma hajs na armię nie będzie miał hajsu na rozwój infrastruktury i gospodarki, dlatego pokłada przychody jedynie w kolejnych podbojach. Niestety takie państwo szybko czekają rozłamy, kiedy staniemy na granicy królestwa nie do podbicia. Dokładnie to dzieje się ze starym imperium rzymskim. Zaczynając grę przed 1000 rokiem mamy zaszczyt obserwować to na własne oczy. Chociaż muszę przyznać, że w mojej aktualnej rozgrywce trzymają się nadwyraz dobrze. Mam już ponad 1200 rok, czyli jakieś 300 lat gry i germanie dają radę. Co prawda jest to już tylko cień starego imperium z prawem wolych wasali, gdzie cesarz praktycznie nie ma nic do gadania, a wspólny jest tylko kolor i herb na mapie. Co innego moje ukochane Imperium Wendyjskie, co prawda w kwestii prawnej zakrawa o tyranię ale dzięki temu jest wolne od wojen dowomych, spisków, zaś wszelkie spory rozwiązywane są sprawiedliwie. Jakby ktoś grał w CKII chętnie pogadam. Mam jeszcze wiele pytań co do niektórych mechanizmów gry.

12
Dział Wypraw / Zwiastun zagłady
« dnia: 08 Luty 2015, 16:42:08 »
Nazwa wyprawy: Zwiastun zagłady
Prowadzący wyprawę: Isentor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: przynależność do mrocznego paktu
Uczestnicy wyprawy: Aragorn Tacticus, Darlenit, Devristus Morii, Dragosani, Elrond Ñoldor, Gunses, Kermos, Leo, Loisetta, Mogul, Mortis, Nastil, Quinn, Ragthar, Rakbar Nasard, Rodred, Salazar Trevant, Thor ibn Odyn Grom, Isentor



W starej wieży panował spokój, nikt poza mistrzem Isentorem pracującym po godzinach w sali rytualnej nie opuścił kwater. Sen zmorzył magów, adeptów i nekromantów, ostatnie dni treningu były dla nich ciężkie. Tajemnicza siedziba pośrodku Valfdeńskiej dżungli, niedostępna dla oczu postronnych wydawała się najbezpieczniejszym miejscem na wyspie. Wróg wielokrotnie pokazywał swą potęgę, nikt jednak nie spodziewał się takiego obrotu spraw...potężny wybuch zachwiał murami starej konstrukcji wybudzając w błogiego snu członków paktu.

Odchodzę, zapomniany przez świat, prowadzony przez cień nadziei. Czy kiedyś powrócę? Czy znajdę drogę? Czy ktoś przyjdzie z pomocą?


//Wszyscy znajdujecie się na piętrze kwater, w swoich pokojach. Wieża trzęsie się i rozpada. Nie wiecie co się stało. W wyprawie przymusowo uczestniczą wszyscy członkowie paktu. To przy okazji dobry moment aby usunąć z organizacji, stare i nieaktywne konta.

13
Stare miasto / Stowarzyszenie nauczycieli (wymiana talentów)
« dnia: 25 Styczeń 2015, 22:15:08 »
Stowarzyszenie nauczycieli


Dzięki Stowarzyszeniu Nauczycieli Twoja wiedza (talenty) może zostać wykorzystana do poszerzenia horyzontów młodzieży Valfden. Za swoją prace w rozwijaniu młodych umysłów otrzymasz stosowne wynagrodzenie. Więcej o zamianie talentów przeczytasz tutaj.


14
Agora / Referendum w sprawie własności ziemskich
« dnia: 02 Styczeń 2015, 21:18:18 »
Referendum w sprawie własności ziemskich


- Drodzy obywatele Valfden, ogłasza się co następuje. W związku z niejasnościami wynikającymi ze starego prawa nadawania ziem, chcąc przystosować przywileje pod wymogi konstytucji Izba Lordów, w sprawie własności ziemskich oddaje prawo głosu ludowi.

Obywatelu możesz opowiedzieć się ZA zmianami lub PRZECIW zmianom. O swojej decyzji należy napisać jawnie w przedstawionym temacie pisząc ZA lub PRZECIW na początku wiadomości. Mile widziane komentarze własne. Głosować może każdy obywatel (gracz) Valfden.


Opowiadając się ZA:
Wprowadzenie rozporządzenia doprowadzi do przyznania szlachcie podległych im ziem, które aktualnie nie posiadają właściciela. Aby podział został przeprowadzony sprawiedliwie baron danego dystryktu otrzyma w posiadanie nieprzypisane nikomu gminy. Hrabia otrzyma w swoje posiadanie nieprzypisane nikomu dystrykty z nieprzypisanymi nikomu gminami. Po takim procederze szlachta będzie mogła dowolnie dysponować nowo nabytymi aktami prawnymi.


Opowiadając się PRZECIW:
Nie dopuszczając do wprowadzenia rozporządzenia wszystko zostanie w aktualnym stanie tzn. szlachta będzie mogła przekazywać swoim wasalom tylko ziemie, co do których posiadają na dzień dzisiejszy akty prawne, zaś ziemie nikomu nieprzypisane pozostaną własnością państwa i będą mogły zostać przekazane w przyszłości jako niezależne nagrody i przywileje wydawane za zasługi przez Króla Valfden.


Referendum potrwa przez 24h

15
Forum dyskusyjne / Rekrutacja na moderatorów [oferta aktualna]
« dnia: 07 Grudzień 2014, 11:31:17 »
Zespół Tawerny Gothic poszukuje dwóch osób na stanowisko moderatora forum dyskusyjnego.

Jeśli chodzi o podział podstawowego forum na moderatorów to najlepiej aby każdy z nich opiekował się danym zakresem działów, tworzył w nich nowe tematy, porządkował stare i starał się przyciągnąć uwagę i zachęcić do pisania użytkowników. Dzielimy pracę na kilka osób, więc lepiej aby jeden moderator wziął 3-4 działy, na które ma pomysł i znajdzie czas na zaangażowanie. Myślę, że o wiele wydajniej to wyjdzie jak moderator będzie napędzał swoje działy będąc zapalnikiem do dyskusji.





Od kandydatów wymagamy:
- umiejętności zarządzania własnym czasem i obowiązkami
- konsekwencji w wykonywaniu czynności
- znajomości mechaniki for dyskusyjnych (mile widziana znajomość obsługi SMF)
- ukończonych 16 lat

W zamian oferujemy:
- naukę obsługi skryptu SMF
- grupę moderatora na forum dyskusyjnym Tawerna Gothic (uprawnienia do zarządzania forum)
- możliwości własnego rozwoju
- miłą atmosferę w drużynie


Zgłoszenia należy przesyłać w tym temacie lub na prywatną wiadomość.

16
Dracoński teleport / Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« dnia: 06 Grudzień 2014, 22:34:57 »
Każdy gracz może dowolnie rozwijać system RPG Marant swoimi projektami, dopóki nie ingerują one w mechanikę i uniwersum gry. Projekty nowych potworów, lokacji, NPC od wypraw itp. można dodawać samodzielnie bez konieczności akceptowania wpisu na wiki przez kogokolwiek. Należy jednak pamiętać, że w przypadku wprowadzenia błędnego wpisu zostanie on wykluczony z zasad gry przez Radnych Królewskich do momentu jego poprawy przez autora.

Gotowe projekty nowych umiejętności, przedmiotów, zaklęć, odzień, broni itp. przygotowane na wiki i forum dyskusyjne w odpowiednim kodowaniu i wymaganym zapisie należy publikować Izbie Lordów w tym temacie. Po przedłożeniu projektu Lordowie Elekci mają do 30 dni na wprowadzenie lub odrzucenie nowych zasad do gry na podstawie wymogów opisanych w konstytucji. Lordowie Elekci na bieżąco opublikują stan swojej pracy, dlatego zgłoszenie kolejnego projektu może nastąpić dopiero w momencie, gdy poprzedni przedłożony Izbie Lordów projekt zostanie uchwalony.

Osoba zgłaszająca projekt otrzymuje stanowisko obserwatora w izbie, by móc uczestniczyć w obradach nad zgłoszonym przez siebie projektem na czas dyskusji nad nim.

17
Centrum / Szpital [praca, leczenie]
« dnia: 31 Sierpień 2014, 08:31:10 »
Szpital


Przemierzając dzielnice miasta Atusel, będąc w jego centrum natknąłeś się na wielki, murowany budynek z pięknym czerwonym krzyżem oraz szyldem, na którym widnieje napis "Szpital". Zaciekawiony wtargnąłeś do środka przepychając się między rannymi i chorymi, największe trudności sprawiły ci starsze kobiety które pragnęły bezpodstawnego zainteresowania. Piękny wystrój i wszechogarniająca czystość, która panowała w holu zaskoczyły ciebie. Stanąłeś w kolejce do recepcji i po parunastu godzinach przyszła twoja kolej. Odezwała się do ciebie urocza kobieta odziana w biały strój.

- W czymś pomóc? Szuka pan pracy? Medyk? Zapraszamy na lewo. Chory? umierający? Zapraszamy na prawo.

Jak się zorientowałeś, szpital pełni dwie funkcje, jest miejscem pracy oraz miejscem gdzie można zgłosić się z problemami zdrowotnymi.


Praca:

Gracze z umiejętnościami:
Pierwsza pomoc, ortopedia i chirurgia

Mogą zgłaszać się do pracy w szpitalu. Twoja praca będzie polegała na leczeniu chorych oraz rannych. Pracować możesz maksymalnie tylko 6 godzin, ale za każdą godzinę otrzymasz wynagrodzenie.

Wynagrodzenie dla cyrulików i medyków:
Dla Cyrulików: 30 grzywien na każdą przepracowaną godzinę
Dla Ortopedów: 40 grzywien na każdą przepracowaną godzinę
Dla Chirurgów: 80 grzywien na każdą przepracowaną godzinę

Gdy cyrulik lub medyk wykona pełną zmianę (przepracuje pełne 6 godzin bez przerwy otrzymuje bonus pieniężny w wysokości 150 grzywien.





Wymagania:
- Możesz pracować w szpitalu w każdy dzień tygodnia tylko i wyłącznie do 6 godzin. Co godzinę (z dopuszczalną odchyłką 10 minut) musisz napisać jak pracujesz, inaczej dostaniesz wypłatę za 1 przepracowaną godzinę. Post powinien zawierać co najmniej 3 pełne linijki opisu własnej pracy.
- Chcąc się zatrudnić na dany dzień jesteś zobowiązany do napisania w tym temacie.
- W czasie pracy nie możesz znajdować się na zadaniach czy wyprawach. Również nie możesz przebywać w domach, zakładach czy sklepach innych graczy oraz w instytucjach takich jak np. Ratusz czy Skarbiec.
Leczenie:

Każdy gracz zostając rannym na wyprawach i zadaniach może zgłosić się o pomoc cyrulika lub medyka. Za uzyskaną pomoc musi dokonać opłaty.

Koszt uzyskania pomocy medyka:
30 grzywien + ewentualne koszta naparów i maści medycznych












Wymagania:
- Chcąc skorzystać z usługi lub paru usług, jesteś zobowiązany do napisania w tym temacie.
- W czasie leczenia nie możesz znajdować się na zadaniach czy wyprawach. Dopuszczalne jest natomiast przebywanie w domach, zakładach czy sklepach innych graczy oraz w instytucjach takich jak np. Ratusz czy Skarbiec.

18
Agora / Izba Lordów [wybory] (głosowanie)
« dnia: 29 Sierpień 2014, 20:38:55 »
Główny temat znajduje się w dziale Efehidon, ponieważ prawo do głosowania mają jedynie grywalne postacie graczy.


Każdy z was może zagłosować na jednego z kandydatów do Izby Lordów. Głosowanie jest tajne i potrwa przez 72h, po jego zakończeniu, wyniki zostaną opublikowane automatycznie. Tajność głosowania nie jest jednak obowiązkiem, więc jeśli któryś z graczy zechciałby wzmocnić swój głoś poparcia dobrymi słowami o kandydacie jest to jak najbardziej możliwe. Do Izby Lordów przejdzie 6 kandydatów, którzy uzyskają najwyższą liczbę głosów. Jeśli wśród kandydatów zdarzy się remis pierwszeństwo w dostaniu się do Izby Lordów ma osoba, która pierwsza zgłosiła swoją kandydaturę. Poniżej przedstawiamy listę kandydatów na tegoroczną kadencję Izby Lordów.


Lucas Paladin
Do Izby Lordów przybył Shelin Kertha, przyboczny Wielkiego Kanclerza i herold Bractwa ÂŚwitu. Stanął przed obliczem Jego Wysokości i przypominając sobie dokładnie wszystkie założenia na kadencję swojego pana, odchrząknął znacząco i rozpoczął przemowę:

- Wasza Miłość, z ramienia Bractwa ÂŚwitu ogłaszam kandytata na pierwszą listę wyborczą, mego pana, czcigodnego Wielkiego Kanclerza Zakonu, Lucasa Paladina. Jego założenia na przyszłą kadencję są następujące:
Po pierwsze - Mój pan zamierza zadbać o sprawy związane z elementami religijnymi w Valfden. Mianowicie - rozbudować kult, jasno i klarownie opracować błogosławieństwa i kary zsyłane na ludzi przez bogów.
Po drugie - Ogólna praca nad Marantową biblioteką i wszelakimi spisami, wyprawy morskie mające na celu odkrywanie nowych lokacji w naszym przeogromnym świecie.
Po trzecie - Na razie bardzo wstępnie. Opracowanie rasy Upadłych Aniołów, aby wprowadzić jeszcze bardziej klimatyczną walkę dobra ze złem, która już dzieje się na obecnej wyprawie dzielnych rycerzy Bractwa.
Po czwarte - Rozbudowane funckjonowanie szlachty i duchownych. Również na razie bardzo wstępnie. Nadanie odpowiednich uprawnień i przywilejów, nie tylko z tytułu posiadania ziemi (nie, mój pan nie zamierza wprowadzać szlacheckiego ustroju, brońcie bogowie!)
- po wygłoszonej mowie, uklęknął przed Królem, po czym powrócił do siedziby Bractwa pełnić dalej swoje obowiązki.





Darlenit
Dziń dobry.

O mnie: Mam mnóstwo czasu (od września nieco mniej, ale wcale nie mało), wyobraźnię, której się nie wstydzę, a także kupĂŠ chęci. Miewam odruchy pedantyczne i wiem, jak je wykorzystać w tej branży. Ponadto świeżej krwi w tym biznesie nigdy za wiele!

To pragnę dodać, że elementy mojego programu to chaos idei mniej i bardziej przemyślanych, mojego i cudzego autorstwa, ogólnie znanych i dopiero dojrzewających w odmętach mego umysłu, a także takich, nad którymi chciałbym popracować i takich, które, moim zdaniem, powinny zostać zmienione. Nie mogę niczego obiecać - być może część moich pomysłów nie zostanie dopuszczonych, ale będę o nie walczył. Nie jest to także wszystko, bo przecież zawsze może wpaść coś nowego. Nie zamykam się także na sugestie innych!

1. Porządki i ujednolicanie - głównie na wiki, ale także w treściach, które pojawiają się na właściwym forum;
2. Uzupełnianie - oczywiście wszelkich braków, które się pojawiły i które się pojawią;
3. Przebudowywanie treści - zwiększanie komfortu odczytu zawartości zasad, co ułatwi ich zrozumienie i wykorzystywanie;
==Wtrącenie: Punkty 1-3 brzmią bardzo ogólnie, ale mam parę drobnych pomysłów wpasowywujących się te idee, potrzebuję tylko ich omówienia i przedyskutowania, aby dopasować szczególiki.==
4. Prowadzenie ogólnych dyskusji nad poprawianymi potworkami do bestiariusza - poprawianie bestii wspólnymi siłami, dla dobra ogółu, oczywiście;
5. Umiejętności rasowe i ich rozwijanie - projekt wiszący już w powietrzu od jakiegoś czasu; od siebie chcę dodać, że zależy mi na zrównoważeniu ras, by każdą opłacało się grać;
6. Mutacje - powiązane z tym wyżej; w sumie chodzi o zebranie informacji, które już są, do kupy, niemal nic nowego, przede wszystkim wpis na wiki;
7. Magiczne kryształy, runy, różdżki (być może także zwoje na modłę Gothiców) - coś, co leży i kwiczy aż uszy bolą;
8. Problem plecaków, torb, trofeów, fiolek czy soli - czyli co umechanicznić (i w jakim stopniu), a co nie;
9. Odzienia i zbroje - są pewne nieścisłości, które chcę wykryć i naprawić; (tutaj nabazgrałem coś wstępnie i nieporęcznie, ale zwróćcie uwagę, że, przykładowo, nie wiadomo, jaki element zbroi płytowej zakrywa uda);
10. Szeroko pojęte równoważenie gry - co za mocne osłabić, co za słabe wzmocnić, czemuś zapobiec, coś dopuścić, itd.





Elrond Ñoldor
Jak zapewne wszyscy wiedzą przez moją kampanię rozpoczętą kilka dni temu, zamierzam starać się o miejsce w Izbie Lordów. Większość graczy mnie zna, więc zbytnio nie będę rozpisywał się o moich wadach i zaletach. Zdążyliście je poznać. Mogę co najwyżej dodać, że mam sporo wolnego czasu, a od momentu gdy ostatni raz byłem MG uzbierało się w mojej głowie trochę pomysłów jak ulepszyć grę.

Oto lista spraw, którymi chciałbym się zająć. Kilka z nich to ten 'głos ludu', za który szczerze dziękuję.

1. Zwiększenie ilości dostępnych surowców z których możemy wykonywać pancerze i ubranie. Głównie chodzi mi o wykorzystanie niewykorzystanych bestii z bestiariusza, a także o dodanie większej ilości płócien do tworzenia ubrań.
2. Większa różnorodność ubrań. Nie wszyscy chcą biegać tylko w spodniach i koszuli.
3. Zwiększenie ilości dostępnych chowańców w taki sposób, by każdy z nas mógł znaleźć coś dla siebie.
4. Zająć się dogłębnie problemem związanym z rasami. Ulepszyć umiejętności rasowe. Wywalić to czego nie nie używa, dodać to co powinno się w nich znaleźć.
5. Opracować system ekwipowania postaci niezależny od aktualnego ekwipowania broni. Wprowadzić wartości początkowe, ile można rzeczy ze sobą zabrać, a następnie rozwijać to poprzez torby, plecaki i inne.
6. Medycyna i szpital. Może witalicie się to uda skończyć :)
7. Stworzenie nowych umiejętności, do których dostęp będzie miał każdy gracz niezależnie od organizacji.
8. Opracowanie magii natury na potrzeby konkordatu. Dawno temu byłem magiem Amarangolu, czyli magiem natury, więc sądzę że z moim doświadczeniem w tej kwestii uda mi się stworzyć coś naprawdę interesującego.
9. I oczywiście pomoc innym lordom w ich pracy.





Devristus Morii
Ja również chciałbym zgłosić swoją kandydaturę:

1. Jako prekursor w sprawie rozszerzenia umiejętności medycznych dokończyę tą sprawę.
2. Jako prekursor w sprawie rozwinięcia możliwości kaplic i błogosławień dokończę tę sprawę, przez co Panteon Bogów nie będzie świecił pustkami.
3. Wprowadzę magię klątw i magię łączną żywiołów.
4. Stworzę wpis na wiki jak zwięskzyć wpływy z ziemii oraz jak można otrzymać tytuł szlachecki/ziemię.
5. Wprowadzenie świąt: religijnych i państwowych do marantu.
6. Dodam informację jak można zdobyć magiczny kryształ oraz informację ile kosztuje stabilizacja magicznego kryształu.
7. Wprowadzę spis chorób do gry, aby medycy i alchemicy mieli się czym zajmować po wyprawach.
8. Współpraca z innymi członkami Izby Lordów.

Dodatkowo jak starczy czasu to zajmę się usprawnieniem alchemii, aby mikstury nie były dla picu.





TheMo
Ja również się chciałem zgłosić. Może jestem stosunkowo młodym graczem, ale przyda się powiew świeżości. A to, co ja chcę wprowadzić to:

1. Walka wręcz. Od dawna chodzi mi po głowie ten pomysł i chciałbym go wprowadzić w życie.
2. Rozwinąć Bękarty. W sumie to wszyscy z tej organizacji mają sporo pomysłów i chciałbym przedstawić potem najlepsze z nich i wprowadzić do gry.
3. Poprawa wiki. Sporo błędów i niedziałających linków.
4. Poprawa i usprawnienie broni. Jest pełno broni, których nikt nie używa i nie dziwie się. Dlatego postaram się je jakoś przerobić, by były użyteczne.
5. Rozbudować posiadłości ziemskie, żeby to miało jakieś tło a nie tylko kilka lokacji wypisanych i latanie co tydzień po grzywny.
6. Jakaś słaba szkoła magii dostępna dla wszystkich.





Salazar Trevant
Zgłaszam swoją kandydaturę. W czasie swojej kadencji zamierzam:

1. Stworzyć spis wraz ze statystykami i cennikiem wszystkich obecnych trofeów myśliwskich.
2. Stworzyć nowe środki transportu w formie wozów doczepianych, do koni, wypożyczanych w stajni.
3. Dodać 1 nowy minerał i 1 nowy materiał do użytku dla rzemieślników. (Tytan i Len)
4. Sprawnie i aktywnie uczestniczyć w obradach izby, pomagać przy innych projektach, oraz dbać o to by nie powstawały rzeczy bezużyteczne/niekorzystne dla graczy.





Rakbar Nasard
Jako stary gracz zgłaszam swoja kandydaturę, bo jak wiadomo, wszędzie przyda się trochę nieświeżości.

1. Jako prekursor w sprawie stworzenia rozbudowanej listy chorób nabywanych w różnych sytuacjach dokończę tą sprawę.
2. Stworze system pozyskiwania trofeów, a także wprowadzę plecaki i torby, jako miejsce składowania wszelkich drobnych przedmiotów.
3. "Sprawnie i aktywnie uczestniczyć w obradach izby, pomagać przy innych projektach, oraz dbać o to by nie powstawały rzeczy bezużyteczne/niekorzystne dla graczy."

Mógłbym przede wszystkim zadbać o kwestie estetyczne tworzonych rzeczy, ewentualnie tworzyć własne grafiki do nich.





Funeris Venatio
Zgłaszam się ja:
1. Plecaki, torby i ustalenie tego, co każdy gracz przy sobie nosi zawsze, jak np. krzesiwo.
2. System doładowywania broni, pancerzy, np. poprzez runy.
3. Rozwinięcie i poprawa umiejętności rasowych.
4. Unormowanie sprawy ubiorów codziennych i zbrój, które każdy nosi.
5. Aktywne pomaganie w każdym możliwym projekcie każdego możliwego radnego, bez uprzedzeń.

19
Agora / Izba Lordów [wybory] (zgłoszenia kandydatów)
« dnia: 27 Sierpień 2014, 19:00:22 »

- Miłościwie nam panujący władca zezwolił na rozpoczęcie zgłoszeń na wybory do Izby Lordów, kadencji na rok 19/20. Prawa do wzięcia udziału w wyborach posiada każdy obywatel Valfden wliczając w to ludzi z gminu. Zaznacza się, by każdy z kandydatów zamieścił wraz ze swoim zgłoszeniem program wyborczy składający się z minimum 3 jasno opisanych propozycji zmian i rozwoju. W wyborach mogą brać udział lordowie z poprzedniej kadencji.

Zapisy potrwają do 29 sierpnia. Można się zapisywać będąc na wyprawach. Nie ma w tej kwestii żadnych ograniczeń.


Przykład zgłoszenia:
Cytuj
Kandyduję, ponieważ chce rozwijać Valfden, chce:
1. Wprowadzić nowe rodzaje broni.
2. Opracować system jeździectwa.
3. Dodać do gry torby i plecaki.





W roku 18 kadencje sprawowali Aragorn Tacticus, Funeris Venatio, Rakbar Nasard, Salazar Trevant, Szeklan z Tihios oraz Thor Grom. Przypomnijmy sobie ich obietnice wyborcze. Sprawdźmy, które z nich udało im się spełnić. Zobaczmy co mają do powiedzenia o swojej pracy.





Aragorn Tacticus
Cytuj
Lista Wyborcza nr. 1 Aragorn Tacticus - "Bić kurwy i złodziei"

Kandyduję, ponieważ chce rozwijać Valfden, chce:
1. Wprowadzić rozwój hrabstw, gmin itp. aby można było uzyskać jeszcze większe dotacje
2. Zrobić coś by gracz wiedział jak konkretnie mógłby zdobyć tytuł szlachecki. (Specjalne zadania, praca u szlachty itd.)
3. Dokończyć pomysły z poprzedniej kadencji
4. Wprowadzić do gry funkcje sędziego itd. W końcu król nie rozpatruje wszystkich pierdół.
4.1 Przy okazji spisać prawo jako fabularny smaczek.
5. Rozwinąć projekt Kompanii Handlowej
6. Wprowadzić Radę Królewską by rozruszać szlachtę i ten element gry który leży i kwiczy

Podsumowanie:
Moja praca która była chujowa w tej kadencji  ;[

A więc

Wprowadzono Radę głównie przy pomocy Salazara, nadmienie że się rozchorowałem i przez ponad miesiąc nie byłem zdolny do pracy, a wiecie jak zapalanie płuc mnie wykańcza. Inni w tym czasie nie zrobili niemal nic  ;[ Powiecie że to wymówka, ci co mnie znają wiedzą jak to u mnie jest. Reszta moich pomysłów pokrywa się z utworzeniem Rady i zajęliśmy się innymi bardziej istotnymi zadaniami przy których starałem się pomóc o ile się znałem. Projekt Kompanii Handlowej przejął Gordian.





Funeris Venatio
Cytuj
Lista Wyborcza nr. 2 Funeris Venatio - "Bić kurwy, złodziei i Aragorna"

Startuję w wyborach, gdyż:
1. Nie chcę dać rządzić Aragornowi - główny argument, główne usprawnienie.
2. Wprowadzić możliwość kucia broni/ wyrabiania pancerzy/łuków i innych przedmiotów dopiero po postawieniu swojego zakładu, a nie - jak teraz - w jednej wielkiej kuźni lub zakładzie. Ewentualnie można wykupywać dostęp do kuźni/warsztatu u kogoś, kto taki już postawił.
3. System jeździectwa to coś, co być powinno. Odpowiednia umiejętność i możliwość kupienia/wypożyczenia sobie konia, ewentualnie smoka, czy innej gadziny.
4. Na arenie możliwość walki w tandemie przeciwko bestiom, lub uprzednio umówionej walki Grasz vs. Gracz.
5. Nowy ekwipunek.
6. Nowe wpisy w bestiariuszu.
7. Precz z Aragornem! - wspominałem już?

// Są jakieś bonusy z bycia radnym? Kasa, prestiż, dziwki? Wiąże się to z jakimiś fabularnymi sprawami?

Podsumowanie:
Punkt pierwszy wykonałem, Aragorn ma coraz mniej władzy.
Punkt drugi odrzuciliśmy jako mało sensowny.
Punkt trzeci został opracowany. Napisałem to jak ma wyglądać instytucja stajni, wyszedłem z wersją tego, jak ma wyglądać umiejętność, ile mają mieć wierzchowce udźwigu etc. Ogólnie przy tym projekcie pracowałem, pisałem, słuchałem i w ogóle.
Punkt czwarty ustaliliśmy, że nie leży w naszej kompetencji. Ale jednak po wspomnieniu tego tutaj ruszyła dyskusja a propos przebudowania areny, co się nieco udało, więc poczytuję to sobie jako plus.
Punktu piątego nie zrealizowałem, bo się okazało, że te bronie, o których myślałem, już w grze są.
Punkt szósty został ruszony, pierwsza propozycja nadal czeka w kolejce do akceptacji.
Punkt siódmy... :)

Pomagałem czynnie przy projekcie Rady Królewskiej - poprawki, ogólny kształt, wygląd i różne różności z tym związane.
Przy medycynie nie pomagałem, bo się na tym nie bardzo znam i nie wiedziałem, co tam mógłbym pomóc. Poza tym... uważam, iż wyszło to nieco zbyt skomplikowanie. :/
Przy Szlacheckim Hudcu Pracy pomagałem, ale ostatecznie to nie weszło.

I w ogóle...





Rakbar Nasard
Cytuj
Lista Wyborcza nr 3 Rakbar Nasard

1. Prawie ukończony projekt z poprzedniej kandencji: mapa świata valfden
2. Poprawienie wpisu Kartograf na wikipedii. Uzupełnienie istniejącej mapy wyspy Valfden o nazwy miejsc charakterystycznych.
3. Stworzenie plecaków i toreb do przenoszenia drobnych przedmiotów.

Podsumowanie:
Lista Wyborcza nr 3 Rakbar Nasard

1. Prawie ukończony projekt z poprzedniej kandencji: mapa świata valfden  Zrobione!
2. Poprawienie wpisu Kartograf na wikipedii. Uzupełnienie istniejącej mapy wyspy Valfden o nazwy miejsc charakterystycznych.  Zrobione!
3. Stworzenie plecaków i toreb do przenoszenia drobnych przedmiotów.  Nie zrobione Powód: zbyt wolne tempo działania rady miejskiej a także niebywały sprzeciw niektórych graczy, jakoby wprowadzenie tego stanowiło zniszczenie gry - ze względu na brak jakiegokolwiek poparcia a także koniec kadencji, zaniechałem wprowadzanie tego w życie.

Dodatkowe punkty, których nie było w liście:
4. Dodanie nowych chorób, rozpisanie starych a także stworzenie kilku mikstur leczniczych  Zrobione ale niewprowadzone. Powód: ten sam co wyżej, zbyt mało czasu i niewprowadzenie medycyny, jako że są to rzeczy skorelowane i muszą być wprowadzone jedno po drugiej.
5. Poprawa wyglądu niektórych tematów na bardziej klimatyczne (kilkanaście tematów, z których najlepiej wyszedł Karen oraz Anea; kosztowały najwięcej pracy)  Zrobione!
6. Stworzenie nowych map do różnego rodzaju wpisów (mapa klimatyczna/krajobrazowa? Valfden, mapa archipelagu Chatal)  Zrobione!
7. Jeśli już przedstawiamy poprawione/ dodane potworki, za które dojdzie mamona to ja także w ostatnim czasie dodałem: Alludor, Ghuraz oraz BandytaZrobione!
8. Stworzyć FAQ wpisów na wiki.  Zrobione!
9. Pomoc innym w projektach. Bez mojej oceny Powód: nie było mojej większej pomocy w projektach innych, bo były tylko trzy ważne rzeczy poddawane pod dyskusje. Reszta była gotowa i nie wymagała pomocy reszty ekipy.
- Rada Królewska - pech chciał, że przez pitolenie niektórych osób na początku rady ten pomysł opracowywany był w sesji. Nie mogłem zatem pomóc.
- Jeździectwo - pomogłem przy tworzeniu tematu: stajnia od strony wizualnej, jak i merytorycznej (dodałem swoje trzy grosze m.in. w wymaganiach). Dawałem również swoje uwagi co do wpisu jeździectwo na wiki.
- Medycyna - nie miałem na to wizji, wiedzy i nie pomagałem.





Salazar Trevant
Cytuj
Kandydat nie zrzeszony, startujący z listy partii kucyków Pony.

1. Wprowadzenie nowej broni (włóczni jednoręcznej - oszczep)
2. Powrócić do idei, propozycji powstania Szpitala (jako miejsca pracy oraz pomocy dla graczy)
3. Sprawnie i aktywnie uczestniczyć w obradach rady, pomagać przy innych projektach, oraz dbać o to by nie powstawały rzeczy bezużyteczne/niekorzystne dla graczy.

Punkt trzeci taki a nie inny bo wiem, że jest z tym ciężko, nie będzie to zmianą a obietnicą, myślę że lepszą niż wypisywanie dziesiątek punktów, które i tak nie zostaną wprowadzone. Pomoc przy innych projektach z pewnością będzie rozwojem ;) .

Podsumowanie:
Podsumowanie pracy rajcy Salazara Trevant, poseł nie zrzeszony, startujący z listy partii kucyków Pony.

1. Rada królewska - Na podstawie pomysłów rajcy Aragorna, który zakreślił skąpe podstawy, na podstawie których znalazłem usankcjonowanie w formie organu w historii (rady królewskiej Rzeczypospolitej Obojga Narodów) oraz wyznaczenie 4 funkcjonariuszy tej rady w formie stanowisk i podstawowego opisu. Opis rady królewskiej stworzyłem jak i każdego z radnych królewskich (w swoim brudnopisie, który Aragorn kopiował tworząc tą stronę na wiki), pomogłem przy opisaniu obowiązków (pomoc nieznaczna w tym zakresie). Radny Aragorn i Funeris Venatio mieli udział w poprawach treści).

1a. Do artykułu rady królewskiej stworzyłem wpis Wzorce działań mistrzów gry, gdzie miałem udział w pisaniu treści. Poza mną tylko Isentor nanosił tam zmiany.

2. Cały wpis o jeździectwie jest zrobiony przeze mnie, treści na podstawie tego co opracowali pozostali radni. W sprawie jeździectwa dawałem drobne propozycje zmian co do treści - nieznaczne. Pomoc w opracowaniu treści umiejętności (kosmetyczne poprawki do wersji Funerisa).

2a Stworzyłem 4 rodzaje wierzchowców: Wierzchowiec - Szkapa, Wierzchowiec - Ogier, Wierzchowiec - Jaszczur skalny, Wierzchowiec - Martwy ogier. Wszystkie cztery są zrobione pod ten punkt co do zasady, jeden bezpośrednio dla organizacji (zgodnie z zaleceniem) oraz jeden wynikający z posiadanych umiejętności, które gracze mogą nabywać (obudzenie zombie).

3. Moje projekty:

- Zaproponowałem dodanie wełny, statystyki i wykorzystanie. Zostało wprowadzone.
- Wprowadziłem włócznie jednoręczną korzystając ze statystyk i projektu Gordiana delikatnie go zmieniając (jednak zapomniałem zmienić odległości rzutów, co poprawił Isentor) kody i wszystko z tym związane oczywiście...
- Na potrzeby graczy zaproponowałem i zrobiłem projekt dla kija jednoręcznego.

- Medycyna... Porażka... Wykorzystałem umiejętności opracowane przeze mnie i Devristusa przy poprzedniej kadencji rady miasta. Zostały gruntownie zmienione co do treści i funkcji. Został stworzony bogaty, lecz niepełny wpis o medycynie, będzie przynajmniej podstawą, bądź jakąś wskazówką dla kontynuowania medycyny i poprawienia jej (o ile nie skończymy tego teraz). Stworzyłem spis naparów i maści zawierający po 2 napary i 2 maści (może trochę błędne...)

Napisałem ogólnikowo, bez większych szczegółów. Kodowałem na wiki wiele artykułów i pomagałem przy właściwie każdej kwestii Aragorna i Funerisa w ich projektach...

Co do mojego programu:

Wykonałem więcej, chociażby dodanie wełny. Sam projekt tematu szpitala i jego funkcjonowania istnieje i jest dobry. Problemem są umiejętności i opis ran itd, które wymagają dużo pracy i lepiej więcej niż jednej czy dwóch osób. W sprawie wpisu u kartografa dodałem wpis o archipelagu Chatal wprowadzając już zmiany i podwaliny po niego.

Do wykonanych rzeczy można będzie doliczyć festyn i konkursy an festynie o ile ma to znaczenie...





Szeklan z Tihios
Cytuj
Lista wyborcza nr4 Szeklan z Tihios

1.Chce dodać nowe lokacje do gry.
2.Dodać jeszcze bardziej wymagających wrogów
3.Dodać nowe zbroje.
4.Nowe runy
5.Dodać możliwość kupna na własność swojego warsztatu i zatrudniania w nim czeladników.
6.Dodać testy na mistrza cechu.

Podsumowanie:
Cytuj
BRAK





Thor Grom
Cytuj
Lista wyborcza nr6 Thor Grom:

1.Chcę aby Marant był łatwiejszy do zrozumienia dla nowych graczy.
2.Chciałbym dodać nowe projekty broni zbroj itd do wykucia.
3.Chcę dodać możliwość nauki przynajmniej najsłabszych zakleć dla wszystkich.
4.Chciałbym stworzyć organizację Magicznych łowców.

Podsumowanie:
Cytuj
BRAK

20
Newsy / Poznaj Risen 3: Titan Lords
« dnia: 20 Sierpień 2014, 10:41:05 »
Jakiś czas temu rozpoczęliśmy na naszym fanpage akcje poznaj Risen 3: Titan Lords. Jeśli nie grałeś jeszcze w Risen 3, wahasz się przed zakupem lub po prostu jesteś ciekawy gry zachęcamy do wzięcia udziału w naszej akcji. W materiałach wideo prezentujemy wszystko to, co sobie zażyczycie. Napiszcie do nas na forum dyskusyjnym, na naszym fanpage bądź prywatnie poprzez e-mail. W kolejnych materiałach spełnimy wasze prośby. Tymczasem odsyłam pół godzinnego materiału wideo ukazującego strefy cienia, system walki magią oraz tryb sterowania okrętami w bitwach morskich.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=iM2f7sMQ1CM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=iM2f7sMQ1CM</a>

Strony: [1] 2 3 ... 14
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.