Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Rikka Malkain

Strony: 1 ... 73 74 [75]
1481
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: wojna
« dnia: 02 Sierpień 2010, 11:05:42 »
W przeciwieństwie do niektórych, myślę (nawet jeśli bezi by nie przybył) że orkowie nie wygrali by wojny tak łatwo. (pisze co by się wydarzyło gdyby Xardas nagle zniknął, bo tak naprawdę nie był zły jak to nam później mówi)
                                                 MYRTANA
W końcu gońcy leśni (zaje.. łucznicy) i druidzi połączyli by siły z Buntownikami, a wtedy orkom było by znacznie ciężej się ich pozbyć zanim znaleźli by chodź jeden obóz buntowników już stracili by masę wojsk przez niszczenie farm patroli i takich tam. Myślę, że orkowie zaczęli by wtedy traktować ludzi jeszcze gorzej i doprowadzili by do tego, że nawet ich najemnicy typu Thorus i Marik, zaczęli by wiać i przyłączać się do buntowników. Myślę, że przez to po kilku letniej zażartej wojnie orkowie zostaliby wyparci z Myrtany.  
                                             VARANT
Z Varantem było by pewnie podobnie jak z Myrtaną tyle że koczownicy są sami i mieliby małe szanse na zwycięstwo, ale Asasyni nigdy nie znajdą ich wszystkich, przez co wojna toczyła by się w nieskończoność. A orkowe posiłki by nie przyszły nawet jeśli zdobyli by oni Myrtanę, bo na pustyni jest dla nich za gorąco :D
 
                                                NORDMAR
Najtrudniejsza sprawa dla Nordmarczyków to kopalnia klanu młota, ale gdyby inne klany im pomogły (co jest prawie pewne bo kopalnia jest bardzo ważna) to choć straciliby jakąś połowę ludzi to by ją odbili. Po tym zwycięstwie wygrana w Nordmarze to tylko kwestia czasu w ciągu roku Nordmarczycy wybili by orków z Nordmar co do jednego. A dla orków nie przyszły by posiłki  bo ci z Myrtany muszą się jeszcze użerać z buntownikami. :D

W ankiecie zaznaczyłem, że wygrali by Nordmarczycy, bo spójrzmy prawdzie w oczy co by się nie działo w innych krainach Nordmarczycy nigdy nie dadzą sobie odbić Nordmaru, ponieważ wcale nie jest ich mało mają lepszą broń od np. orków, dostęp do broni z magicznej rudy, potrafią  radzić sobie ze zwierzętami (czego przykładem jest klan wilka)
i jak napisał Krypto znają tam każdy krzak i każdą rozpadlinę.


1482
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Ciekawostki
« dnia: 02 Sierpień 2010, 10:41:29 »
Jeśli ktoś nie wie jak pokonać czarnego  trola to można:
1. Wezwać dużo szkieletów goblinów. (on nie może ich uderzyć bo są za szybkie.)
2. Zaklinować go pomiędzy skałami, on się nie rusza a my go walimy.
W jaskini tego trola znajdziemy całkiem fajny Katowski Topór.

Gdy jesteśmy ÂŁowcą Smoków, i Buster zleci nam zadaniem na rogi cieniostworów gdy damy mu jeden on da nam kasę  więc teraz możemy: Walnąć go kilka razy i zabrać róg, a teraz dać mu znowu ten sam, a on zapłaci 2 raz :D .

Jeśli na początku gry jesteś czeladnikiem Harada i nie wiesz skąd wziąć stalowe pręty, możesz: Przy Haradzie skręcić w lewo do dzielnicy portowej gdy dojdziemy do Meldora(tego, który ciągle pali ziele) znowu w lewo. Kawałek dalej znajdziemy kowala Carla, który ma stalowe pręty, wystarczy go kilka razy uderzyć i mamy. (Gdy znów uderzy w kowadło, to znowu będzie miał nowe pręty.)

  Nie wiem czy jest to już opisane, bo nie czytałem wszystkich odpowiedzi, jeśli tak to przepraszam.

1483
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Miejsce Pobytu
« dnia: 01 Sierpień 2010, 20:00:43 »
Fajnie jest przy chacie Ermity i w jej okolicach, super widoki dookoła dużo rzadkich potworków, czasami trafią się też orkowie no i nikt ci nie przeszkadza po prostu totalne odludzie, oprócz Ermity i jego chaty. Ale jego zawsze można wykopać i zająć chatę.
Szkoda że Jarkendarze jest tak mało zadań, zabijesz kruka i już musisz spadać do Khorinis. :D

1484
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Fajny Bug
« dnia: 01 Sierpień 2010, 19:53:48 »
To stary bug, ja dowiedziałem się o tym na YouTube.pl Ale jest też taki dzięki któremu możesz przejść przez każdą bramę w gothic2. Gdy widzisz 2 strażników dowiedz się który cię zaczepia gdy próbujesz wejść, a potem przejdź za tym który nic nie mówi i już. (pamiętaj, że gdy to robisz uważaj by iść jak najdalej od tego który cię zaczepia.)   

1485
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Paladyni czy Wodny Krąg
« dnia: 01 Sierpień 2010, 19:45:28 »
 :-\Stanowczo wodny krąg, są o wiele lepsi niż paladyni, bo mają lepszych magów. Magów Wody we wszystkich częściach Gothic jest razem 7 (Saturas,Vatras,Cronos,Nefarius,Riordiam,Myxir,Merdarion.) a magów ognia jest ( we wszystkich częściach Gothic) dziesiątki. Można powiedzieć, że Magowie Wody są niepowtarzalni. 
Ale nie powinniśmy porównywać Wodnego Kręgu i Paladynów jedni to tajna organizacja działająca tylko w Khorinis a drudzy to elitarne wojska króla, czyli cała armia. Te 2 gildie to zupełnie co innego.

1486
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Szpon Beliara
« dnia: 01 Sierpień 2010, 19:29:29 »
Ja wolę dwuręczny, moim zdaniem zmiana fajnego miecza na runy (wiem, że jeśli jesteś magiem to nie masz wybory) to marnotrawstwo, ale używałem go tylko czasami ze względu na pioruny, bo  niby szpon staje się silniejszy z każdym twoim poziomem, ale i tak wolę coś mocniejszego.  :-\ Właściwie można go spokojnie oddać Saturasowi. 

1487
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: ÂŁowcy Smoków
« dnia: 01 Sierpień 2010, 17:21:38 »
ÂŁowcy smoków to bez wątpienia najsilniejsza gildia i choć większość ma tylko proste miecze to od niektórych możemy kupić najlepsze wyposażenie na świecie, mają przewagę nad paladynami, ponieważ nie obowiązują ich żadne zasady zrobią wszystko żeby wygrać i zdobyć łup. A co do tego jak dostali się na wyspę, to tylko jeden z nich pochodzi z kontynentu. (Podejrzewam nawet że to były asasyn czy coś w tym rodzaju, bo  mówił że opuścił swój lud, który myślał że może mieć wszystko nawet to co mu się nie należy.)

PS: Ich zbroje są jak marzenie.  ;D     

1488
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Zmienione głosy
« dnia: 01 Sierpień 2010, 16:45:00 »
Ja myślę to co większość i nie wiem po o tym piszemy, ale ktoś napisał, że:
Ciekawa jeszcze jest jedna rzecz. Kiedy przyłapujemy Rengaru na kradzierzy i z nim rozmawiamy, to w którymś dialogu od Rengaru, pojawia się głos Bezimiennego (Jacka Mikołajczyka) i to zarówno w dodatku, jak i w zwykłym Gothicu II. Na pewno też to zauważyliście i ja sądzę, że to przez pomyłkę tak jest, ale czy wy też tak uważacie?
U mnie nic takiego się nie zdarzyło. (przynajmniej nie w NK), bo w zykłym gothic2 nie pamiętam.

1489
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Najlepszy Mag
« dnia: 01 Sierpień 2010, 16:37:16 »
Tak szczerze to choć są dobrzy gardzę wszystkimi magami ognia ( !OPRÓCZ MILTENA! ), bo nigdy ich naprawdę nie lubiłem. A co do tego który mag jest najpotężniejszy to oczywiście Xardas ;) zwłaszcza po tym jak na koniec gry zdobył moc Beliara. Magowie Wody tez są fajni i potężni ich pradawna wiedza i takie tam, ich lubiłem.

1490
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Ulubiona gildia
« dnia: 01 Sierpień 2010, 14:12:59 »
Dla mnie najlepsi są najemnicy i łowcy smoków, najemnikiem byłem dlatego, że w Gothic1 też się do nich przyłączyłem i w Gothic2 znalazłem tam wiele znajomych twarzy, poza tym zawsze lubiłem Lee. A łowcy smoków są fajni dlatego, że mają zaje...e pancerze i najlepszą broń ze wszystkich gildii.   ;D

1491
Najlepsza jest broń dwuręczna zwłaszcza wielkie miecze z magicznej rudy, albo jakieś topory, wszyscy mówią, że broń dwuręczna jest wolna, ale gdy jesteś mistrzem szybkość zwiększa się znacznie. A najlepsze ataki wychodzą gdy łączysz ciosy.

1492
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Preriowe ścierwojady
« dnia: 01 Sierpień 2010, 10:41:58 »
Dla mnie to zwykłe potwory, gdy je zobaczyłem to się w cale nie zdziwiłem, bo Jarkendarze wszystko jest trochę ,,inne" i  występują tu też inne rzadkie potwory takie jak np. polne pełzacze.

1493
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Wasze życie w Khorinis
« dnia: 01 Sierpień 2010, 10:34:10 »
Nie wiem kim by był mój ojciec, bo w realu jest nauczycielem j. angielskiego, ale ja nauczył bym się walczyć i spróbował dołączyć do najemników, a jakby się nie udało to chyba został bym wędrownym wojownikiem (czy coś w tym rodzaju) nie żeby od razu walczyć z orkami, ale pomagał bym farmerom chronić farmy i takie tam.  ;)

1494
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Magiczna Kusza
« dnia: 01 Sierpień 2010, 10:23:30 »
Moim zdaniem też należała do Qahodrona i dlatego została pochowana razem z nim.
A 10 bełtów było może dlatego, że nawet Qahodron używał jej tylko na specjalne okazje, a co do jej użycia mało się przyda z tymi dziesięcioma bełtami, więc miałem ją na plecach bo fajnie wyglądała, ale do strzelania i tak używałem kuszy łowcy smoków.

1495
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: ulubiona gildia NK
« dnia: 31 Lipiec 2010, 21:40:30 »
Wodny krąg, ponieważ dowodzą nimi magowie wody, którzy (oprócz Miltena i Xardasa) są jedynymi w miarę spoko magami, poza tym wodny krąg jest tajną organizacją i wiedzą prawie o wszystkim i są prawie wszędzie, a o nich nie wie prawie nikt więc mają bardzo mało wrogów. 

1496
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Bandyci czy Piraci?
« dnia: 31 Lipiec 2010, 21:31:18 »
Stanowczo piraci są lepsi, mają lepszego przywódcę i lepszą broń, poza tym są o wiele lepiej zorganizowani, bo znają się wszyscy od dawna i potrafią działać jak jeden mąż.
A bandyci są narażeni na ataki węży błotnych, bagiennych golemów, trutni i krwiopijców z którymi ich myśliwi słabo sobie radzą. 

1497
Ja nie poświęciłem temu zadaniu większej uwagi, po prostu dałem mu pancerz pirata dostałem trochę  expa i poszedłem dalej, bo szukałem wtedy grobu Qahodrona. 

1498
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Najpotężniejszy bóg
« dnia: 31 Lipiec 2010, 19:19:36 »
Najpotężniejszy jest Adanos, bo to jego magowie są najsilniejsi i najmądrzejsi. Gdy oko Innosa zostało zniszczone, ani Xardas, ani Phyrokar nie wiedzieli co zrobić tylko wysłali cię do Vatrasa. No i niby to innos ma najpotężniejszych wojowników, ale jak się w gothic3 rozejrzeć to koczownicy, gońcy leśni, druidzi, są wszędzie :D.

1499
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Wasz dom w Jarkendarze
« dnia: 31 Lipiec 2010, 19:09:04 »
Ja zamieszkał bym gdzieś na odludzi i trzymał się z daleka od bandytów i ruin.
Najwyżej od czasu do czasu handlował bym z piratami, albo wychodził sobie raz na tydzień do Khorinis. :D

Strony: 1 ... 73 74 [75]
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.