Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Patty

Strony: [1] 2 3 4
1
Stare miasto / Warsztat Mistrzyni Cechu Patricii Drake
« dnia: 30 Styczeń 2020, 19:42:00 »

Przysługujący mistrzyni cechu warsztat Patty założyła nieco na uboczu, z dala od czeladzi i ich ciągłego zgiełku mogła skupić się na wykuwaniu prawdziwych arcydzieł, godnych największych wojowników na Valfden, a nawet i królów.

2
Wielka arena / V walka losowa Patty
« dnia: 24 Lipiec 2019, 19:45:10 »
Patty stawiła się na arenie i pobrała energię magiczną, przelewając ją do prawej dłoni. Powoli utkała z tego proste zaklęcie wzmacniające, najpierw te wspomagające w bitwie.
- Grashiz! - wymówiła słowa zaklęcia łaski siły i ponownie zebrała moc, rzucając kolejne zaklęcie -Anosh! - wzmocniła także własne zasoby energii magicznej.

Rolled 1d12 : 5, total 5
[losowanie przeciwnika]
Rolled 1d5 : 3, total 3
[losowanie liczby przeciwników]


//+3 finiszery i +3 inktantacje na następny post

3
Wielka arena / IV walka losowa Patty
« dnia: 22 Lipiec 2019, 18:29:58 »
Anielica stawiła się na arenie.

Rolled 1d12 : 2, total 2
[losowanie przeciwnika]
Rolled 1d5 : 4, total 4
[losowanie liczby przeciwników]

4
Wielka arena / III walka losowa Patty
« dnia: 19 Lipiec 2019, 20:02:13 »
W towarzystwie chrzęstu pełnej płytowej zbroi anielica stawiła się na arenie. Zebrała blond włosy, związała je niedbale i nałożyła hełm, zapinając pasek pod brodą. Odetchnęła, szykując się na walkę.

Rolled 1d12 : 7, total 7
[losowanie przeciwnika]
Rolled 1d5 : 5, total 5
[losowanie liczby przeciwników]

5
Agora / XV wybory do Izby Lordów [ZGŁOSZENIA]
« dnia: 02 Lipiec 2019, 09:39:43 »
Nadszedł czas na rozwiązanie starej Izby Lordów i powołanie nowej. Prawo do kandydowania ma prawie* każdy obywatel Valfden, więc liczymy na mocne zainteresowanie tematem. Miejsce w Izbie Lordów daje wiele przywilejów, a także pełną możliwość wpływania na zmiany dotyczące całego Marantu. Kandydatów uprasza się o zapisanie w tym temacie, podając swoje imię, nazwisko i ewentualny ród, oraz treściwy powód, dlaczego to właśnie wy, macie zasiadać w Izbie.




* W wyborach może wziąć każdy obywatel Valfden, oprócz:
- skazanych, gdyż ich nieprawość może zaszkodzić państwu
- osób nieletnich, poniżej 20 roku życia, ze względu na brak doświadczenia
- osobom, którzy cieszą się obywatelstwem Valfden krócej niż miesiąc, niech lepiej poznają nasze państwo

Zgłoszenia trwać będą 3 dni.

6
Zakończone wyprawy / Zapomniane ostrze
« dnia: 27 Kwiecień 2019, 10:52:03 »
Nazwa wyprawy: Zapomniane ostrze
Prowadzący: Narrator
Wymagania: Zgoda Patty
Uczestnicy: Patty



Ponury, zimowy poranek anielica spędzała w krasnoludzkiej karczmie o dziwnej i w jej mniemaniu kretyńskiej nazwie. Ukon Wacka? Myślała rozdrażniona, popijając poranną kawę zaserwowaną jej przez karczmarza. Płyn był czarny jak noc i gorzki niczym tradycyjne hemisowe żale odprawiane przez Archonta w panteonie. Kobieta siorbnęła ciepłego napoju i rozejrzała się po nielicznej klienteli, która niezbyt dobrze maskowała swoje zaskoczenie i zainteresowanie jej osobą. Westchnęła cicho i przeniosła wzrok na swoich dwóch pancernych, którzy towarzyszyli jej w tej wycieczce. Sporo by dała by móc czasem ukryć skrzydła i po prostu przejść się gdzieś incognito. Dwójka mężczyzn odwzajemniła ponure spojrzenie i wróciła do spoglądania spode łba na tubylców. Anielica nie mogła zrozumieć swoich pancernych, zupełnie jakby zamiast mężczyzn z krwi i kości dostała dracońskie konstrukty, zdolne jedynie do walki i wymawiania pojedynczych słów. Nie mogąc nic na to poradzić rozsiadła się wygodniej na krześle i oddała oczekiwaniu.

7
Wielka arena / II walka losowa Patty
« dnia: 06 Kwiecień 2019, 14:30:59 »
Kobieta weszła na arenę i załadowała pistolet kulą z czarnej rudy, po czym spojrzała w kierunku kraty sprawdzając, co przyniesie jej los.

Rolled 1d12 : 12, total 12
[losowanie przeciwnika]
Rolled 1d5 : 1, total 1
[losowanie liczby przeciwników]

8
Agora / I sejmik ziemski 01.1.31
« dnia: 01 Wrzesień 2018, 16:57:41 »

W specjalnie wydzielonej sali agory, pilnie strzeżonej przez straż zjawiła się kanclerz koronna Patricia Morii. Przywitała się uprzejmie z obstawą pierwszego sejmiku, zwołanego zgodnie z najnowsza poprawką do konstytucji i zajęła swoje miejsce jako przewodnicząca obrad, zasiadając na wysokim, ozdobnym krześle, zauważalnie górując nad resztą miejsc. Anielica usadowiła się wygodniej w oczekiwaniu na przybycie kwiatu valfdeńskiej arystokracji, powiadomionej oczywiście uprzednio o wydarzeniu.



  • Sejmiki ziemskie są zebraniami szlachty królestwa Valfden. Zwoływane są każdego pierwszego dnia veris i trwają równo 4 tygodnie, kończąc się z końcem veris.
  • Obrady odbywają się w specjalnej sali w Agorze
  • Obradami sejmików przewodzi Kanclerz Koronny. To on zwołuje głosowania, ustala porządek obrad, wyciąga konsekwencje nieodpowiedniego zachowania etc.
  • Kanclerz Koronny działa na zasadzie precedensu - jeżeli jakieś wydarzenie nie zostało nigdzie zapisane, a szlachta ustali, że tak należy postąpić (np. w przypadku banicji szlachcica, czy przejęcia ziemi), precedens stanie się obowiązującym prawem, na które będzie można się powoływać w przyszłości.
  • W obradach sejmików uczestniczyć może każdy jeden szlachcic królestwa Valfden, który tytuł otrzymał bezpośrednio od króla lub w rodzinie szlacheckiej się urodził. Nie musi on posiadać na własność żadnej ziemi czy lokacji, która dostarcza mu stały dochód.
  • ÂŻaden szlachcic nie może wysłać na obrady nikogo w swoim zastępstwie, musi pojawić się na nich osobiście.
  • Uczestnictwo w obradach nie wyklucza osób będących na wyprawach, w domach czy na arenie.
  • Na obrady sejmików ziemskich nie można wnieść broni i nie można używać na nich żadnej magii (sala, na której odbywają się obrady, wyłożona jest czerwoną rudą, a wszelka broń odebrana jest szlachcicom przed wejściem).
    Król Valfden uczestniczy w obradach sejmików, mając prawo głosu we wszystkich interesujących go sprawach i rozstrzygając wszelkie sprawy sporne.
  • Sejmiki ziemskie służą ustaleniu wszelkich spraw feudalnych i własnościowych, które dotyczą szlachty królestwa Valfden. To w tamtym miejscu, w obecności świadków, można oddać komuś ziemię, przyjąć hołd lenny od innej szlachcica, sporządzić feudalny testament, ubiegać się o awans w arystokratycznej drabinie feudalnej, czy korzystać z zasady Jałowego Terenu.
  • Głos nieobecnych nie będzie uwzględniany.

9
Zakończone wyprawy / Pamięć stali
« dnia: 22 Lipiec 2018, 20:57:36 »
Nazwa wyprawy: Pamięć stali
Prowadzący wyprawę: Arivel
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Pozwolenie prowadzącego
Uczestnicy wyprawy: Patricia Morii, Samir



Czując że jesień powoli ma się ku końcowi i bliżej już do zimy, anielica opatuliła się ciaśniej swoim wełnianym płaszczem, chroniąc się przed zimnym wiatrem. Stała w pobliżu głównej bramy miasta Atusel, lokując się nieco na uboczu. Koń, wierny bojowy rumak Bractwa stał już bezpieczny w stajni, gdzie lokalni słudzy zajmowali się jego potrzebami. Patty zaś czekała spokojnie, oparta o ścianę domostwa, na swojego towarzysza. Samir konia nie miał, toteż mógł się nieco spóźnić, ale kobieta była pewna że wkrótce przybędzie.

10
Agora / XIII wybory do Izby Lordów [głosowanie]
« dnia: 07 Maj 2018, 18:17:19 »

Nastał czas wyborów. Standardowo głosować może każdy, ale tylko jedną postacią. Głosowanie trwać będzie 24 godziny.

Aby oddać głos należy odpowiedzieć na kogo chcemy zagłosować i dlaczego. Należy pamiętać, że każdy gracz ma do dyspozycji jeden głos. Niezależnie od ilości posiadanych postaci głosy oddane z innych kont nie będą brane pod uwagę. Jeżeli chcecie ukryć swój głos, można to zrobić z pomocą funkcji:
[.hide group=1,107]Twój głos[/hide] - bez kropki


Zgłaszam się. I już mówię dlaczego...

Jest jedna wielka rzecz, którą chciałbym na powrót podjąć w Izbie, po kilku latach - uporządkowanie wiki Marantu. Usunięcie starych wpisów, doprowadzenie ich do używalności, nowych zasad i mechanik. Tyczy się to zaktualizowania umiejętności, specjalizacji (w wielu przypadkach tylko korekty, niekoniecznie budowania od nowa), wpisów o historii etc. etc. etc. Do tego zapewne bym na początku skończył ówczesny projekt, który obecnie prowadzimy.

Też się zgłaszam. Przecież w Izbie nie moze być tylko 1 osoba

Doczepiam się na trzeciego.

Zgłaszam się! Chcę pomóc komu się da oraz negować część pomysłów, żeby dać jakieś alternatywne rozwiązania. Ostatnio dogadać się w miarę idzie ostatnio bez zakrzyczeń z poszczególnych stron choć czasem czuć obce siły tam, starające się wywrzeć wpływy na członkach.

Zgłaszam się!!!!! Chcę grzebać przy marancie dodawać nowe mechaniki i decydować o losie ustaw. Marant jest dla mnie czymś nowym i niezwykłym chciałbym mieć bardziej bezpośredni wpływ na ulepszenie go. CHWALMY TAWERNÊ

11
Agora / XIII wybory do Izby Lordów [zgłoszenia]
« dnia: 03 Maj 2018, 13:05:00 »

Nadszedł czas na rozwiązanie starej Izby Lordów i powołanie nowej. Prawo do kandydowania ma prawie* każdy obywatel Valfden, więc liczymy na mocne zainteresowanie tematem. Miejsce w Izbie Lordów daje wiele przywilejów, a także pełną możliwość wpływania na zmiany dotyczące całego Marantu. Kandydatów uprasza się o zapisanie w tym temacie, podając swoje imię, nazwisko i ewentualny ród, oraz treściwy powód, dlaczego to właśnie wy, macie zasiadać w Izbie.


* W wyborach może wziąć każdy obywatel Valfden, oprócz:
- skazanych, gdyż ich nieprawość może zaszkodzić państwu
- osób nieletnich, poniżej 20 roku życia, ze względu na brak doświadczenia
- osobom, którzy cieszą się obywatelstwem Valfden krócej niż miesiąc, niech lepiej poznają nasze państwo


Zgłoszenia trwać będą 4 dni.


12
Zakończone wyprawy / I tylko wiatr
« dnia: 30 Kwiecień 2018, 19:53:09 »
Nazwa wyprawy: I tylko wiatr
Prowadzący wyprawę: Melkior Tacticus
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Zezwolenie prowadzącego
Uczestnicy wyprawy: Patricia Morii, Marduk Draven, Samir



Wiosna idzie, pomyślałam z zadowoleniem, obserwując jak śnieg zniknął już prawie z wyspy, niechętnie co prawda ale ustępując nowej porze roku. Wierny wierzchowiec Wercyngetoryks sprawnie przewiózł mnie z Efehidonu, toteż docierałam już do granic Utamin. Zmierzchało już, gdy wjechałam do nadmorskiego miasteczka, ale to nie był problem, wszak stąd potrzebowałam tylko statku. Podkute kopyta rumaka zadźwięczały na wybrukowanych uliczkach, przyciągając uwagę miejscowych, najwyraźniej nie codziennie przejeżdżała tędy uzbrojona anielica. Podejrzewałam nawet że nie stało się to nigdy.
Dotarłam na umówione miejsce spotkania, w nowoodbudowanej karczmie "Górna Rybka". W tajemniczych okolicznościach gospoda spłonęła kilka lat temu, ale tubylcy wznieśli ją na nowo. Zostawiłam Wercyngetoryksa w stajni i weszłam do środka karczmy, zajmując wolne miejsce na uboczu. Ale dziura, westchnęłam w myślach i w milczeniu oczekiwałam na pozostałych. Samir miał się zabrać z kupcami którzy jechali w tym samym kierunku, to i powinien niedługo być, gdzie był jednak Marduk nie miałam pojęcia. Ale drogę znał to i powinien się prędzej czy później znaleźć.

13
Zakończone wyprawy / Ratunek z niebios
« dnia: 27 Marzec 2018, 20:41:56 »
Nazwa: Ratunek z niebios
Prowadzący: Marduk Draven
Wymagania: brak
Uczestnicy: Patricia Morii



Wkrótce po zakończeniu spotkania w kapitularzu anielica udała się do do swoich komnat, by przygotować się na zadanie które przypadło jej w udziale. W pokoju czekała już na nią nowo wykuta zbroja, pewien uczynny rekrut rozstawił na specjalnym stojaku. Patty uśmiechnęła się, widząc w pełni gotowy komplet czarnej zbroi i przystąpiła do zakładania pancerza. Sprawnie dociągnęła wszystkie paski, sprawdziła mocowania i poruszyła raz i drugi skrzydłami, upewniając się że nowy naplecznik nie zawadza. Wolała sprawdzić to zawczasu. Ostatnie co zrobiła to wsunęła do pochwy swój nowy bastard i wyszła z komnaty, kierując się w stronę stajni.
Koń, potężny, gniady ogier stał już w boksie, a stajenny właśnie dociągał popręgi siodła. Widząc swoją panią rumak parsknął i uderzył podkutym kopytem w ziemię, płosząc pomocnika. Anielica uspokoiła go gestem i podziękowała za zajęcie się koniem. Sama sprawdziła wszystkie zapięcia i klamry, jak równiez ułożenie ladrów, wiedziała bowiem z doświadczenia że jak łatwo jest nieumiejętnie założyć pancerz na koński grzbiet. Gdy wszystko było gotowe Patty wskoczyła na siodło i puściła rumaka w galop, wyjeżdżając z siedziby Bractwa, kierując się na północ.

14
Wielka arena / I walka losowa Patty
« dnia: 22 Marzec 2018, 21:10:55 »
Anielica stawiła się przy wejściu na arenę, w drodze ładując pistolet skałkowy. Gdy broń była już gotowa kobieta rozluźniła się i czekała na rozpoczęcie walki




Rolled 1d12 : 2, total 2

Rolled 1d5 : 1, total 1

15
Zakończone wyprawy / Złapać byka za rogi
« dnia: 29 Marzec 2017, 12:33:35 »
Nazwa wyprawy: Złapać byka za rogi
Prowadzący wyprawę: Dragosani
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Zezwolenie prowadzącego
Uczestnicy wyprawy: Patricia Morii, Dragosani



Anielica spokojnym krokiem przybyła pod bramę zachodnią i przysiadła na wolnym murku, nasuwając kapelusz na nos. Oparła się wygodnie i spod przymkniętych powiek obserwowała okolicę. Król widać jeszcze się nie pofatygował, toteż Patty otuliła się skrzydłami, by zapewnić sobie osłonę od wiatru i ciekawskich spojrzeń i czekała dalej na wampira. W końcu musiał się kiedyś pojawić.

16
Zakończone wyprawy / Odem Mortis. Uzależnieni.
« dnia: 21 Listopad 2015, 12:51:08 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Odem Mortis. Uzależnieni.
Prowadzący wyprawę: Salazar Trevant
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: bycie świadkiem śmierci trójki jeźdźców straży marchii Chatal dnia 20.03.22
Uczestnicy wyprawy: Patricia Morii



Jeździec zmarł anielicy na rękach, jeszcze przed momentem kobieta nachylała się nad rannym i starała się usłyszeć te kilka słów, które umierający był w stanie z siebie wydusić, by po chwili po prostu umrzeć. Anielica wyciągnęła dłoń i zamknęła oczy zmarłemu. Ludzie z różnych kultur różnie odnosili się do swych zmarłych, ale żadna nie zabraniała okazania zmarłemu szacunku. Patty wyszeptała jeszcze krótką modlitwę za duszę zmarłych, polecając je Zartatowi i wstała.
Anielica rozejrzała się po zgromadzonych na dziedzińcu ludziach, szukając wzrokiem kogoś będącego u władzy, komisarza na przykład. Całe zdarzenie miało wszak miejsce tuż przed komisariatem władz miasta, kobieta mogła pokusić się zatem o stwierdzenie, że raban wywołany przybyciem rannych jeźdźców mógł wywabić komisarza z budynku.

17
Wielka arena / XVI walka Patty - trening, krwiopijcy
« dnia: 31 Grudzień 2014, 15:21:40 »
Stawiłam się na arenie.

Typ: walka treningowa
Przeciwnik: krwiopijca
Ilość przeciwników: 5
Wymagania: 10 wygranych walk
Suma nagród: 80 grzywien

18
Wielka arena / XV walka Patty - trening, szkielety
« dnia: 27 Grudzień 2014, 23:12:39 »
Stawiłam się na arenie, jednocześnie pobierając moc magiczną.
- Anosh! - wyszeptałam inkantację.

Typ: walka treningowa
Przeciwnik: szkielet
Ilość przeciwników: 5
Wymagania: 10 wygranych walk
Suma nagród: 70 grzywien

//Zaklęcie: łaska mocy.

19
Wielka arena / XV walka Patty (Drizzt) - trening, kretoszczury
« dnia: 17 Grudzień 2014, 18:08:54 »
Drizzt przybył na arenę i zaczął się rozgrzewać, by przygotować do walki.

Cytuj
Typ: walka treningowa
Przeciwnik: Kretoszczur
Ilość przeciwników: 2
Wymagania: brak
Suma nagród: 20 grzywien

20
Wielka arena / I walka Patty - boss, błędny ognik
« dnia: 14 Grudzień 2014, 17:08:38 »
Stawiłam się na arenie, dobywając srebrnego miecza.

Cytuj
Typ: walka z bossem
Przeciwnik: Błędny Ognik
Ilość przeciwników: 1
Wymagania: 10 wygranych walk
Nagroda: 111 grzywien

Strony: [1] 2 3 4
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.