Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Koza123

Strony: [1] 2
1
O grach i programach / KoTOR
« dnia: 18 Listopad 2012, 12:34:44 »
Tak, powróciłem po pomoc w kolejnej sprawie ;) . Kojarzy ktoś taką grę Star Wars: Knights of The Old Republic? Bo właśnie z nią mam mały problem. Mam wersję non-steam, kupowaną bardzo, bardzo dawno temu. Gra zainstalowana, odpala się. Wydawać by się mogło- wszystko gra. Nie. Gra przestaje działać dosłownie po minucie. Ktoś ma jakiś pomysł? Bo nie bardzo chce mi się wydawać 6 euro na to samo. A domyślacie się, że przy tym wywalaniu gry nie da się grać.

2
O grach i programach / Co jest z tym YT?
« dnia: 03 Listopad 2012, 12:53:35 »
Powitać. Problem se mam z YT. Od razu mówię, że używam google chrome. Otóż na YT niektóre filmy są ok i działają, a inne nie. Chodzi konkretnie o to, że cały ekran filmu jest czarny i nie ma tego paska z dźwiękiem pauzą/odtwarzaniem, jakością itp. Nic się nie odtwarza. Jakieś pomysły?

3
Dyskusja o modyfikacjach / Atak na bandytów
« dnia: 05 Sierpień 2012, 13:07:33 »
Mam następujący problem. Zadanie: "Atak na bandytów". Wszystko ok, aż do kryjówki Raina. Tam jest następująco: Po 1. Strażnicy kopalni, z którymi tam jestem zaczynają bić również mnie. Po 2: Przeważnie giną tam Siekacz i Wyzysk. Zna ktoś rozwiązanie? Może atakują mnie dlatego, że jestem również szkodnikiem?

4
O grach i programach / Minecraft nie chodzi...
« dnia: 16 Lipiec 2012, 22:02:11 »
Kurwa mać, pomóż ktoś, bo nie wyrobię xd. Ostatnio przerzucałem pliki z dysku C na F. Tylko przy jakimś jednym pliku, może dwóch dałem pomiń. No i jak uruchamiałem mc, to wyskakiwał jakiś dziwny error. Przeinstalowywałem jave, ściągałem mc od nowa i dupa. Dalej się nie uruchamia, tylko nie widać errora.

5
Dział Wypraw / Oko w oko z koszmarami
« dnia: 02 Czerwiec 2012, 11:41:46 »
Konrad wyszedł przed siedzibę Kruków i czekał na resztę.

Nazwa wyprawy: Oko w oko z koszmarami
MG: Koza123
Wymagania: walka dowolną bronią 75%, logiczne myślenie.
Nagrody: 180-200 grzywien na głowę.


Portret




Statystyki ekwipunku



Broń 1
Nazwa broni: Kusza łowcy
Rodzaj: kusza
Zasięg: 70 metrów
Precyzja: 50%
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna. Przebija każdy rodzaj niemagicznego pancerza, poza zbrojami bojowymi.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%]

Broń 2
brak

Broń 3
Nazwa broni: Kompozytowa klinga
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 19
Opis: Wykuty z 35 sztabek mithrilu i 20 sztabek srebra o zasięgu 0,9 metra.
Przez zawartośc srebra zadaje zwiększone obrażenia stworzeniom na nie wrażliwym.
Dzięki mthrilowi miecz jest zawsze ostry i nigdy się nie tępi.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Broń 4
Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Odzienie

Nazwa odzienia: Pancerz Samotnego ÂŁowcy
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas

Runa Heshar
Sakiewka - 20 grzywien

Statystyki postaci

Specjalizacje:

Broń sieczna
Walka bronią sieczną - Podstawowe techniki walki [50%]
Walka bronią sieczną - Zaawansowane techniki walki [75%]

Broń dystansowa
Walka bronia dystansową[50%]
Walka bronią dystansową[75%]

Inne specjalizacje
Używanie zbrój miękkich(Specjalizacja)

Umiejętności nabywane:
-Otwieranie wszelkich zamków
-Akrobatyka
-Kradzież kieszonkowa
-Cichy zabójca

Umiejętności rasowe:
-Potencjał magiczny
-Potencjał chemiczny
-Ciało z gliny
-Ulubieniec bogów
-Bystry umysł

Magia:

Nazwa runy: Heshar
Rodzaj: runa ognia
Opis: Po wypowiedzeniu nazwy runy, w wolnej dłoni powstaje niewielki ognisty pocisk, zawieszony w powietrzu nad ręką czarującego. Zasięg jest zależny jedynie od rzucającego. Pocisk, podobnie jak kamień, leci tak daleko jak zostanie rzucony. Czar może być manipulowany umiejętnościami magicznymi typu telekineza, psionika i mortokineza. Po trafieniu w cel, kulka rozpryskuje się parząc oponenta. Poparzenia jednak nie są duże, więc cel rzadko ginie w wyniku zadanych czarem obrażeń.
Cena: 150 sztuk złota

6
Dział Wypraw / Biała rewolucja - Milczenie jest złotem
« dnia: 03 Maj 2012, 12:13:02 »
Nazwa: Biała rewolucja - Milczenie jest złotem
MG: Zeyfar
Ilość wykonujących: 1
Wymagania: Walka dowolną bronią 75%, myślenie
Nagroda: 150 grzywien


Konrad udał się do kwatery Mistrza Navarre w celu uzyskania wskazówek dotyczących zadania.

Portret



Statystyki ekwipunku



Broń 1
Nazwa broni: Kusza łowcy
Rodzaj: kusza
Zasięg: 70 metrów
Precyzja: 50%
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna. Przebija każdy rodzaj niemagicznego pancerza, poza zbrojami bojowymi.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%]

Broń 2
brak

Broń 3
Nazwa broni: Kompozytowa klinga
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 19
Opis: Wykuty z 35 sztabek mithrilu i 20 sztabek srebra o zasięgu 0,9 metra.
Przez zawartośc srebra zadaje zwiększone obrażenia stworzeniom na nie wrażliwym.
Dzięki mthrilowi miecz jest zawsze ostry i nigdy się nie tępi.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Broń 4
Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Odzienie

Nazwa odzienia: Pancerz Samotnego ÂŁowcy
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas

Runa Heshar
Sakiewka - 20 grzywien

Statystyki postaci

Specjalizacje:

Broń sieczna
Walka bronią sieczną - Podstawowe techniki walki [50%]
Walka bronią sieczną - Zaawansowane techniki walki [75%]

Broń dystansowa
Walka bronia dystansową[50%]
Walka bronią dystansową[75%]

Inne specjalizacje
Używanie zbrój miękkich(Specjalizacja)

Umiejętności nabywane:
-Otwieranie wszelkich zamków
-Akrobatyka
-Kradzież kieszonkowa
-Cichy zabójca

Umiejętności rasowe:
-Potencjał magiczny
-Potencjał chemiczny
-Ciało z gliny
-Ulubieniec bogów
-Bystry umysł

Magia:

Nazwa runy: Heshar
Rodzaj: runa ognia
Opis: Po wypowiedzeniu nazwy runy, w wolnej dłoni powstaje niewielki ognisty pocisk, zawieszony w powietrzu nad ręką czarującego. Zasięg jest zależny jedynie od rzucającego. Pocisk, podobnie jak kamień, leci tak daleko jak zostanie rzucony. Czar może być manipulowany umiejętnościami magicznymi typu telekineza, psionika i mortokineza. Po trafieniu w cel, kulka rozpryskuje się parząc oponenta. Poparzenia jednak nie są duże, więc cel rzadko ginie w wyniku zadanych czarem obrażeń.
Cena: 150 sztuk złota

7
O grach i programach / Serwer minecraft.
« dnia: 30 Kwiecień 2012, 20:13:27 »
Mam problem z postawieniem serwera mc. Czyli konkretnie- pobieram plik serwera. Wrzucam do odpowiedniego folderu. Odpalam go. Pojawiają się nowe pliki. Robię sieć hamachi (wersja 2.1.0.166). Ustawiam wszystko jak należy. Niby wszystko w porządku, ale nikt prócz mnie na serwer wejść nie może. Warto dodać, że mam chyba zablokowane porty w routerze. Co mam robić?

8
Risen / Dziwne zachowanie Mendozy.
« dnia: 28 Kwiecień 2012, 15:33:33 »
Witam. Właśnie kończę Risena. Tylko, jest mały problem. Kiedy mając pancerz władcy tytanów podchodzę do Ursegora, obok którego stoi jeszcze komendant i kilku zakonników, których wcześniej nie wybiłem, rzucają się oni na mnie (komendant itp.). Ursegor sobie stoi. Kiedy się biję z tymi zakonnikami, ni z tego, ni z owego nagle pojawia się kochany inkwizytor i... pomaga mi w walce ze swoimi sługusami. Dziwne. Później stoi spokojnie obok Ursegora. Po rozmowie z duchem udaję się przed bramę. Oczywiście na jednym z ołtarzy brakuje czaszki. Mendoza obok Ursegora nie przeszkadzałby mi, gdyby nie to, że gdy stanę przy bramie, nic się nie dzieje. Warto dodać, że Mendoza jest nieśmiertelny. Co robić?

9
Dyskusja o modyfikacjach / Problem z zainstalowaniem
« dnia: 11 Kwiecień 2012, 18:46:19 »
Tak, otóż mam problem z modem Mroczne Tajemnice. ÂŚciągam z tej oto strony plik part1. Dobra, wypakowywuję to i pisze mi, że plik uszkodzony. Ale wypakowałe się.  <fajka> Ospalam instalkę. Przez chwilę tylko 0%, a potem napis w stylu "modyfikacja nie została zainstalowana poprawnie, gdyż F:\Program Files (x86)\Piranha Bytes\Gothic\Data\ModVdf jest uszkodzone". Jak ściągam i otwieram part2, to nawet się nie da wypakować. Wie ktoś, co robić?

10
Gothic II oraz Noc Kruka / Posążek Darona
« dnia: 05 Kwiecień 2012, 16:31:17 »
Witam. Mój problem jest następujący. Przyjąłem zadanie od Darona i mam odnaleźć jego posążek. Poszedłem z Gregiem do jaskini. Jako, że moja postać nie była zbyt silna, większość tej chołoty przyprowadziłem do swego towarzysza. Pozabijał ich i już. Odkopałem sakiewkę i oddałem mu. Przeszukałem ciała goblinów (chyba nie wszystkich) i (jako, że robiło się ciemno) poszedłem się przespać do gospody Orlana. Następnego rankaposzedłem przed jaskinię, aby upewnić się, że czegoś nie przeoczyłem. Ciał goblinów już nie było, a w jaskini ani śladu posążka. Co robić?

11
Dział Wypraw / Za mundurem...assasyni sznurem
« dnia: 13 Marzec 2012, 18:30:07 »
Nazwa: Za mundurem...assasyni sznurem
MG: Zeyfar
Ilość wykonujących: 1-2
Wymagania: Walka dowolną bronią 75%, otwieranie wszelkich zamków/kradzież kieszonkowa.
Nagroda: 150szt. złota


Konrad wyszedł przed siedzibę Kruków i oczekiwał dalszych instrukcji. Miał nadzieję, że wkrótce zjawi się ktoś, kto przekaże mu szczegóły zadania.

Portret



Statystyki ekwipunku



Broń 1
Nazwa broni: Kusza łowcy
Rodzaj: kusza
Zasięg: 70 metrów
Precyzja: 50%
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna. Przebija każdy rodzaj niemagicznego pancerza, poza zbrojami bojowymi.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%]

Broń 2
brak

Broń 3
Nazwa broni: Kompozytowa klinga
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 19
Opis: Wykuty z 35 sztabek mithrilu i 20 sztabek srebra o zasięgu 0,9 metra.
Przez zawartośc srebra zadaje zwiększone obrażenia stworzeniom na nie wrażliwym.
Dzięki mthrilowi miecz jest zawsze ostry i nigdy się nie tępi.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Broń 4
Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Odzienie

Nazwa odzienia: Pancerz Samotnego ÂŁowcy
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas

Runa Heshar
Sakiewka - 20 sztuk złota

Statystyki postaci

Specjalizacje:

Broń sieczna
Walka bronią sieczną - Podstawowe techniki walki [50%]
Walka bronią sieczną - Zaawansowane techniki walki [75%]

Broń dystansowa
Walka bronia dystansową[50%]

Inne specjalizacje
Używanie zbrój miękkich(Specjalizacja)

Umiejętności nabywane:
-Otwieranie wszelkich zamków
-Akrobatyka
-Kradzież kieszonkowa

Umiejętności rasowe:
-Potencjał magiczny
-Potencjał chemiczny
-Ciało z gliny
-Ulubieniec bogów
-Bystry umysł

Magia:

Nazwa runy: Heshar
Rodzaj: runa ognia
Opis: Po wypowiedzeniu nazwy runy, w wolnej dłoni powstaje niewielki ognisty pocisk, zawieszony w powietrzu nad ręką czarującego. Zasięg jest zależny jedynie od rzucającego. Pocisk, podobnie jak kamień, leci tak daleko jak zostanie rzucony. Czar może być manipulowany umiejętnościami magicznymi typu telekineza, psionika i mortokineza. Po trafieniu w cel, kulka rozpryskuje się parząc oponenta. Poparzenia jednak nie są duże, więc cel rzadko ginie w wyniku zadanych czarem obrażeń.
Cena: 150 sztuk złota

12
Dział Wypraw / Zegar tyka
« dnia: 08 Marzec 2012, 16:08:02 »
Nazwa: Zegar tyka
MG: Zeyfar
Ilość wykonujących: 1-2  (Konrad, Istedd)
Wymagania: Walka dowolną bronią 75%, otwieranie wszelki zamków
Nagroda: 120szt. złota


Konrad wyszedł przed siedzibę kruków i oczekiwał przybycia Istedda

Portret




Statystyki ekwipunku:



Broń 1
Nazwa broni: Kusza łowcy
Rodzaj: kusza
Zasięg: 70 metrów
Precyzja: 50%
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna. Przebija każdy rodzaj niemagicznego pancerza, poza zbrojami bojowymi.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%]

Broń 2
brak

Broń 3
Nazwa broni: Kompozytowa klinga
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 19
Opis: Wykuty z 35 sztabek mithrilu i 20 sztabek srebra o zasięgu 0,9 metra.
Przez zawartośc srebra zadaje zwiększone obrażenia stworzeniom na nie wrażliwym.
Dzięki mthrilowi miecz jest zawsze ostry i nigdy się nie tępi.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Broń 4
Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Odzienie

Nazwa odzienia: Pancerz Samotnego ÂŁowcy
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas

Runa Heshar
Sakiewka - 20 sztuk złota

Statystyki postaci

Specjalizacje:

Walka bronią sieczną - Podstawowe techniki walki [50%]
Walka bronią sieczną - Zaawansowane techniki walki [75%]
Walka bronia dystansową[50%]
Używanie zbrój miękkich(Specjalizacja)

Umiejętności nabywane:
Otwieranie wszelkich zamków
Akrobatyka

Umiejętności rasowe:
Potencjał magiczny
Potencjał chemiczny
Ciało z gliny
Ulubieniec bogów
Bystry umysł

Magia:

Nazwa runy: Heshar
Rodzaj: runa ognia
Opis: Po wypowiedzeniu nazwy runy, w wolnej dłoni powstaje niewielki ognisty pocisk, zawieszony w powietrzu nad ręką czarującego. Zasięg jest zależny jedynie od rzucającego. Pocisk, podobnie jak kamień, leci tak daleko jak zostanie rzucony. Czar może być manipulowany umiejętnościami magicznymi typu telekineza, psionika i mortokineza. Po trafieniu w cel, kulka rozpryskuje się parząc oponenta. Poparzenia jednak nie są duże, więc cel rzadko ginie w wyniku zadanych czarem obrażeń.
Cena: 150 sztuk złota

13
O grach i programach / Battlefield 3- problem.
« dnia: 04 Marzec 2012, 21:31:00 »
Witam. Mam problem z grą Battlefield 3. Zainstalowałem ją na jednym koncie na Origin. Sęk w tym, że chciałbym przenieść ją na inne konto. Jak tego dokonać?

14
Dział Wypraw / Trawa cytrynowa
« dnia: 04 Marzec 2012, 13:06:21 »
Nazwa: Trawa cytrynowa
MG: Zeyfar
Ilość wykonujących: 1
Wymagania: Walka dowolną bronią 75%, myślenie
Nagroda: 130szt. złota

Konrad wyszedł przed siedzibę łowców i zaczął siodłać konia.

Portret



Statystyki ekwipunku:



Broń 1
Nazwa broni: Kusza łowcy
Rodzaj: kusza
Zasięg: 70 metrów
Precyzja: 50%
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna. Przebija każdy rodzaj niemagicznego pancerza, poza zbrojami bojowymi.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%]

Broń 2
brak

Broń 3
Nazwa broni: Kompozytowa klinga
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 19
Opis: Wykuty z 35 sztabek mithrilu i 20 sztabek srebra o zasięgu 0,9 metra.
Przez zawartośc srebra zadaje zwiększone obrażenia stworzeniom na nie wrażliwym.
Dzięki mthrilowi miecz jest zawsze ostry i nigdy się nie tępi.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Broń 4
Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Odzienie

Nazwa odzienia: Pancerz Samotnego ÂŁowcy
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas

Runa Heshar
Sakiewka - 20 sztuk złota

Statystyki postaci

Specjalizacje:
Walka bronią sieczną - Podstawowe techniki walki [50%]
Walka bronią sieczną - Zaawansowane techniki walki [75%]
Walka bronia dystansową[50%]
Używanie zbrój miękkich(Specjalizacja)

Umiejętności nabywane:
Otwieranie wszelkich zamków
Akrobatyka

Umiejętności rasowe:
Potencjał magiczny
Potencjał chemiczny
Ciało z gliny
Ulubieniec bogów
Bystry umysł

Magia:

Nazwa runy: Heshar
Rodzaj: runa ognia
Opis: Po wypowiedzeniu nazwy runy, w wolnej dłoni powstaje niewielki ognisty pocisk, zawieszony w powietrzu nad ręką czarującego. Zasięg jest zależny jedynie od rzucającego. Pocisk, podobnie jak kamień, leci tak daleko jak zostanie rzucony. Czar może być manipulowany umiejętnościami magicznymi typu telekineza, psionika i mortokineza. Po trafieniu w cel, kulka rozpryskuje się parząc oponenta. Poparzenia jednak nie są duże, więc cel rzadko ginie w wyniku zadanych czarem obrażeń.
Cena: 150 sztuk złota

15
O grach i programach / OBLIVION-Polska wersja.
« dnia: 11 Luty 2012, 11:47:53 »
Witam. Mam problem z grą The Elder Scrolls IV: Oblivion. Mianowicie, po zainstalowaniu gry  zainstalowałem patch lokalizacyjny v 1.2 znajdujący się na innej płycie dołączonej do gry. Niestety, spolszczone zostało tylko intro, oraz część menu. Czy ktoś wie, co mam zrobić, aby uzyskać pełne spolszczenie?

16
Risen / [ROZWIÂĄZANY] Wschodnia świątynia.
« dnia: 03 Styczeń 2012, 17:44:47 »
Witam! Jestem sobie we wschodniej świątyni, ale mam problem z pewnym pomieszczeniem. Otórz, znalzłem 3 popiersia, otworzyłem wszystkie kraty i wszystko ładnie. Trafiam nagle z moim Fredem (powiem tylko ,że tak ma na imię mój przyzwany szkielet) na pomieszczenie z kolcami. Patrzę po sufitach, ścianach, strzelam z łuku w drugi koniec korytarza w nadzie, że trafię przełącznik i nic. Jak dezaktywować te kolce? Może zaklęcie przemiany w ÂŁodzika coś da...

EDIT: Dobra, to już nieaktualne. Znalazłem pewną szczelinę i udało mi się przez nią przejść przy pomocy zaklęcia przemiany w ÂŁodzika.

17
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Naciągan fabuła Arcanii
« dnia: 01 Styczeń 2012, 21:01:57 »
Witam! Ten temat założyłem w celu przedstawienia pewnej niedorzeczności w 4 części sagi gothic. Nie chcę tutaj skupiać się na tym, że ta gra była robiona dla jak największej ilości pieniędzy, bo to wie każdy. Chodzi mi tutaj o fabułę. Moim zdaniem, to wszystko jest mooocno naciągane. Rhobar III. Wielki wojownik Innosa. Wybraniec. Nie opętały go bandy poszukiwaczy na Khorinis. Nie uległ ÂŚniącemu będąc pod barierą. Pokonał go. Zabił smoki. Oswobodził kontynent. Pokonał także Xardasa. Aż tu nagle... Zjawia się jakaś jędza, która wręcza mu amulet. Bezimienny sobie myśli: "O, jakie ładne świecidełko! Założę sobie, będzie lans." I nawet nie przychodzi mu do głowy, że to może być podstęp. No, ale dobrze. Zakłada ten amulet. I nagle, ni z tego, ni z owego nasz bohater zostaje opętany. A przez kogo? Przez swego starego znajomego z górniczej doliny, który sobie wydreptał z wymiaru Beliara, jak gdyby nigdy nic. Już sam fakt, że z Rhobarem mogła się zobaczyć jakaś zupełnie obca kobieta jest dziwny. Każdy wie, że tu chodziło tylko o kasę. Ale, jak już wspomniałem, chcę o tym porozmawiać mając na uwadze fabułę sagi, a nie realia powstawania 4 części. Nie wydaje Wam się to dziwne? Moim zdaniem to strasznie naciągane. No i jest to zbyt proste. Jakaś jędza wmaszerowuje sobie bez pytania do komnaty króla i daje mu amulet, który władca bez najmniejszych oporów zakłada. Piszcie, co o tym uważacie.

18
Risen / [ROZWIÂĄZANY] Grób na wyspie
« dnia: 31 Grudzień 2011, 14:41:19 »
Witam. Wykonuję właśnie misję "bezimienne groby". Znalazłem już trzy. Jeden z pozostałych nie powinien mi zrobić problemu. Taki problem stanowi natomiast grób oznaczony na pewnej małej wyspie na południu. Jak się tam dostać?
I jeszcze jedno. Gdzie w rozdziale II jest Romanov?

19
Risen / [ROZWIÂĄZANY] Henrik
« dnia: 28 Grudzień 2011, 18:02:13 »
Witam! Niedawno własnie zacząłem swoją przygodę z tą jakże wspaniałą grą, jaką jest Risen. Doszedłem już do II rozdziałui postanowiłem, że wykonam misję "Cyrus się spóźnia". Poszedłem w kierunku miejsca zaznaczonego na mapie zadania. Był tam Henrik. Zaoferowałem pomoc w upolowaniu pewnego stwora. Po drodze pokonaliśmy trochę gnomów. Aż tu nagle w ruinach... Henrik zamiast za mną iść stoi z łukiem i patrzy w kierunku muru. Od strony muru lecą we mnie natomiast różne przedmioty, którymi z reguły miotają gnomy. Sęk w tym, że przy murze, ani z jednej, ani z drugiej strony nie da się znaleźć ani jednego spośród naszych małych przyjaciół... A ten stoi w miejscu, ew. trochę się rusza, ale koniec końców ciągle jest zajęty tym murem... Co ja mam teraz zrobić? To jakiś błąd gry?

20
Serwis / ShoutBox
« dnia: 27 Grudzień 2011, 20:38:40 »
Witam. Mam pomysł dotyczący forum tawerny. Chodzi o wprowadznie ShoutBoxa. Mógłby się on znajdować u dołu strony, lub u góry. Myślę, że zintegrowałoby to użytkowników, oraz ułatwiło komunikację.

Strony: [1] 2
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.