Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Drock

Strony: [1]
1
Kupie/Sprzedam / Poszukiwany wisiorek i talia kart
« dnia: 18 Kwiecień 2013, 17:02:13 »
 Witam poszukuję Wisiorka i Tali krat z Seri Gothic może ktoś chce sprzedać lub może dać link gdzie można go kupić

2
Modding i game development / Poszukiwany grafik 3D
« dnia: 14 Listopad 2012, 09:44:27 »
poszukuję grafika 3D który zajoł by się edycją świata mod ma być tworzony do gry Gothic 2 noc kruka więcej info na PW

krótkie streszczenie fabuły

Córka gubernatora wyspy trafia do kolonii karnej po zabójstwie jej ojca

W koloni za chodzą duże zmiany sekta przenosi się do nowego obozu, stary zamyka się na kogo kolwiek magowie odbudowują klasztor zmieno kształtnych i w nim zamieszkują

3
Podgrodzie / Dom Bartisa
« dnia: 02 Sierpień 2012, 09:46:23 »
Dane Personalne
Imię: Bartis
Wiek: 27
Rasa: Człowiek
Tytuł: brak
Stan cywilny: Kawaler
Majątek: 100 grzywien
Brązowe talenty: 4
Srebrne talenty:
Złote talenty:





Portret
Obrazek za chwile





O mnie
Opis





Statystyki ekwipunku
Odzienie

GÂŁOWA [1]


brak




RAMIONA [2]


brak




KORPUS [3]


Nazwa odzienia: koszula wędrowca
Rodzaj: koszula
Typ: ubranie
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyta z 0,03kg bawełny.




RÊCE [4]


brak




NOGI [5]


Nazwa odzienia: spodnie wędrowca
Rodzaj: spodnie
Typ: ubranie
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyte z 0,03kg bawełny.




STOPY [6]


Nazwa odzienia: buty wędrowca
Rodzaj: buty
Typ: ubranie
Wytrzymałość: 1
Opis: Wyrobione z 0,1kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.







Bronie
PRZY PASIE [1]


brak




NA PLECACH [2]


brak




PRZY PASIE I KOSTCE [3]


brak




NA KORPUSIE [4]


brak







Statystyki postaci
Specjalizacje








Umiejętności nabywane








Umiejętności rasowe
                                                                                                                                                    [size=7p]
Potencjał magiczny

Twoja dusza jest wrażliwa na energie magiczną. Dzięki temu możesz skupiać jej strumień i tworzyć magiczne zaklęcia.
Funkcja - Pozwala rzucić 1 formę inkantacji na post.
Potencjał chemiczny

Twoje ciało jest wrażliwe na wszelkiego rodzaju substancje począwszy od magicznych mikstur a skończywszy na mutagennych wywarach. Dzięki temu wszelkie mikstury leczące lub wzmacniające działają na Ciebie o wiele lepiej niż na innych.
Funkcja - Możesz wypić dodatkowo jedną miksturę na post.
Ciało z gliny

Ludzi cechuje bardzo duże zróżnicowanie fizyczne, dlatego to jak silny i szybki się staniesz, oraz jakiej tężyzny fizycznej nabierzesz zależy od Twojego treningu.
Funkcja - Udźwig postaci do 20kg.
Ulubieniec bogów

Jesteś ulubieńcem bogów. Sprzyjają Ci w każdej sytuacji. Dzięki temu w nagrodach losowych otrzymujesz zawsze o 15% złota więcej, zaś Twoje szczęście w grach losowych zwiększa się o 10%.
Funkcja - W przypadku odnalezienia złota w skrzyni lub pozyskaniu złota z zabitego przeciwnika Mistrz Gry dolicza bonus +15% do znalezionych grzywien.
Bystry umysł

Człowiek to genialna istota. Adaptuje się, uczy na swoich błędach...
Funkcja - Dodaje bonus +1 do najwyższego otrzymanego w wyprawie talentu. Po otrzymaniu za wyprawę 3 brązowych talentów i 1 srebrnego talentu. Mistrz Gry doliczy bonus w postaci 1 srebrnego talentu.[/size]




Magia

brak






Garderoba





Ukończone wyprawy

4
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Ukryte rzeczy Gothic'u
« dnia: 27 Lipiec 2012, 11:37:59 »
Ostatnio przeglądając skrypty gothic'a znalazłem kilka ciekawych rzeczy

w statystykach jest miejsce na imię bezimiennego


/*
INSTANCE MENU_ITEM_PLAYERNAME_TITLE(C_MENU_ITEM_DEF)
{
   text[0]    = "Imię:";
   posx    = STAT_A_X1;   posy = STAT_PLY_Y+STAT_DY*1;   
   fontName   =   STAT_FONT_DEFAULT;
   flags      =   flags & ~IT_SELECTABLE;
};

INSTANCE MENU_ITEM_PLAYERNAME(C_MENU_ITEM_DEF)
{
   posx =   STAT_A_X2;   posy = STAT_PLY_Y+STAT_DY*1;
   dimx =  STAT_B_X1 - STAT_A_X2;
   dimy =  STAT_DY;
   fontName   =   STAT_FONT_DEFAULT;
   flags      =   flags & ~IT_SELECTABLE;
};

*/

nie używane głosy orków :

/*
   ISaidWeaponDown            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   WatchYourAim            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   WatchYourAimAngry         =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   WhatAreYouDoing            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   LetsForgetOurLittleFight   =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   Strange                  =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   DieMonster               =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   DieMortalEnemy            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   NowWait                  =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   YouStillNotHaveEnough      =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   YouAskedForIt            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   NowWaitIntruder            =    "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   DirtyThief               =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   YouAttackedMyCharge         =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   YouKilledOneOfUs         =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   Dead                  =   "SVM_17_Dead"            ;//Aaaarglll....
   Aargh_1                  =   "SVM_17_Aargh_1"         ;//Aargh!
   Aargh_2                  =   "SVM_17_Aargh_2"         ;//Aargh!
   Aargh_3                  =   "SVM_17_Aargh_3"         ;//Aargh!
   Berzerk                  =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   YoullBeSorryForThis         =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   ShitWhatAMonster         =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   Help                  =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   WeWillMeetAgain            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   NeverTryThatAgain         =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   ITakeYourWeapon            =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   ITookYourOre            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   ShitNoOre               =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   HandsOff               =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   GetOutOfHere            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   YouViolatedForbiddenTerritory=   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   WhatsThisSupposedToBe      =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   WhyAreYouInHere            =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   WhatDidYouInThere         =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   WiseMove               =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   Alarm                  =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   IntruderAlert            =    "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   BehindYou               =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   CheerFight               =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   CheerFriend               =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   Ooh                     =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   HeDefeatedHim            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   HeKilledHim               =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   Awake                  =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   FriendlyGreetings         =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   HeyYou                  =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   NotNow                  =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   WhatDoYouWant            =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   ISaidWhatDoYouWant         =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   MakeWay                  =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   OutOfMyWay               =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
   YouDeafOrWhat            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   LookingForTroubleAgain      =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   GiveItToMe               =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   YouDisturbedMySlumber      =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   YouStoleFromMe            =   "SVM_17_OrcSound01"         ;//KARROK UR SHAK TOS KARRAS DA GACH
   YouStoleFromUs            =   "SVM_17_OrcSound02"         ;//ROK KRUSHAK KOR GANORG
   YouKilledMyFriend         =   "SVM_17_OrcSound03"         ;//NEMROK KA VARROK
*/

nie wyłączone umiejętność takie jak :
- regeneracja
- mistrz ognia

oznaczenia /* i */ to komentarz w skryptach gothica

 Jeśli też macie coś ukrytego w gothic'u to napiszcie o tym 

5
Komputery i sprzęt komputerowy / [ROZWIÂĄZANY] Bluescreeny
« dnia: 08 Październik 2011, 14:06:35 »
Co zrobić gdy w ten sam dzień co wrócił komputer z serwisu wyskakuje bluescreen a w serwisie piszą że nic nie wyskakuje
((został kupiony w komputroniku )(był reklamowy ale nieprzyjeli ))

6
Zapowiedzi modyfikacji / [G1]OLDGothic
« dnia: 29 Wrzesień 2011, 17:21:33 »
    Ten mod nie wnosi za dużo do fabuły lecz dodaje to co mi brakowało w Gothic'u
    Zmiany:
    • Możliwość ataku z lee starego obozu
    • Możliwość ataku z Gomezem na nowy obóz
    • ÂŻeby zostać cieniem trzeba zostać najpierw kopaczem
    • ÂŻeby zostać szkodnikiem trzeba zostać kretem
    • Ataki z nowym obozem na konwoje ze starego obozu
    • Ochrona konwojów ze starego obozu do placu wymian lub do starej kopalni
    • Jedna nowa lokacja ( obóz drwali przynależny do starego obozu )
    • Inextremo
    • Trochę lepszy system handlu podnieśone ceny trofeów myśliwskich
    • kowalstwo :-)
    • drwalstwo
    • tarcze (jeśli uda mi się zrobić animki)
    • lepsza jakość filmików
    • Dodane nie użyte postacie
    czerwony Nie Zrobione
    zielony Zrobione

    Twórcy
    Bartis

    screeny



















    Filmy

    http://www.youtube.com/watch?v=CPyCo2Qht-k

    link do tego samego na The Modders ( Mojego autorstwa )

    http://themodders.org/index.php?/topic/15182-oldgothic/[/list][/list][/list][/list]

    Strony: [1]
    SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
    Enotify by CreateAForum.com

    DarkBreak by DzinerStudio
    Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.