Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Imago

Strony: [1] 2 3 ... 16
1
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 10 Styczeń 2020, 17:16:05 »
Wiadro w garści wampira było jako taką wymówka aby nie być zatrzymywanym. W forcie panowało poruszenie, ludzie biegali coby coś zrobić z pożarem. Jednak wracając do pokoju z ukrytym przejściem Imago natknął się na Farada, strażnika, którego spotkał wcześniej z Muhmedem.
- Ty! - zaczepił go Farad. - Byłeś wcześniej z Muhmedem, gdzie on teraz jest? Bo mamy poważniejszy problem...

Wampir prawie przeklnął, widząc strażnika, którego wcześniej już minął. Zdusił jednak brzydkie słowo i ugryzł się w język. Przybrał poważną minę, a słysząc pytanie złapał pewniej za uchwyt wiadra, by w razie czego móc przywalić Faradowi.
- Nie wiem - odrzekł. - Gdy wybuchł pożar, on zwołał alarm, ja zacząłem pomagać przy gaszeniu - wyjaśnił. -A co się stało? - spytał.

2
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 07 Styczeń 2020, 14:27:30 »
Zamieszanie wywołane pożarem może umożliwiłoby Imago niepostrzeżone wymknięcie się, gdyby nie to, że musiał przejść przez korytarz pełen ludzi. Straż fortu jednak zadawała się nie zwracać uwagi na to, że jego strój różni się od ich uniformów i że jego obecność tutaj jest podejrzana. Byli zbyt spanikowaniu. Nim Imago zdążył się zorientować, ktoś wcisnął mu wiadro w ręce i kazał lecieć po wodę. Niektórzy już wracali ze swoimi wiadrami, inni biegli napełnić kolejne.

Imago zbyt dużego wyboru nie miał - wiadro wziął i poszedł. Niby aby pomagać w gaszeniu pożaru. Szybko jednak zmienił kierunek kroków do miejsca, w którym znajdowało się przejście, jakim razem z Drago i Samirem tu przyszedł. Nie pozbywał się wiadra. Zawsze mógł udawać, ze się zagubił. Wampir rozglądał się także za bardziej wystawnymi rzeczami w forcie. Coś, co można by kolokwialnie podpierdolić.

3
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 22 Grudzień 2019, 13:09:48 »
Dym zaczął dostawać się do składzika, w którym przypadkiem ukrył się Imago. Słyszał też zamieszanie. Próbowano gasić pożar i ratować beczki. Wampir cicho wyszedł z kryjówki, po czym udał się w stronę z której przyszedł. Miał zamiar przedostać się do tajnego przejścia, którym całą trójką tu przyszedł.

4
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 17 Grudzień 2019, 11:39:33 »
Imago wycofał się z pomieszczenia na tyle, by ani ogień, ani rozpalony alkohol nie dosięgnął go. Gdy był już w bezpiecznej acz efektywnej odległości, chwycił mocno runę, zaś drugą rękę wyciągnął przed siebie. Wymierzył w rozlewający się na podłogę alkohol.
- Heshar! - syknął, aktywując runę. Z dłoni kruka wystrzelił ognisty podmuch, który od razu zapalił rozlany alkohol. Efekty zaraz powinny się pojawić. Imago zaś odsunął się. Zaczął rozglądać się za miejscem do ukrycia się, żeby Muhmed mógł ocucić strażnika.

5
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 16 Grudzień 2019, 14:56:36 »
Imago tak czy siak osiągnął swój zamiar. Plecenie bzdur dało wampirowi dość czasu aby skrócić dystans do strażnika.
- Trzeba było udawać idiotę - mruknął.
Natychmiast dobył katany jednym, płynnym ruchem, który był zarazem pierwszym atakiem - cięciem znad głowy, wycelowanym w bark strażnika. Miecz strażnika powędrował od razu do obrony, osłaniając właściciela poziomym blokiem. Stal obiła się o srebro, metale zazgrzytały. Imago skrzywił się, widząc z czego wykonana jest broń strażnika. Musiał skończyć walkę szybko, jak najszybciej, by nie dać strażnikowi czasu na wszczęcie alarmu, bądź zranienie go. Wampir wykonał ruch arcy-nieczysty. Kopnął przeciwnika kolanem w krocze. Siła uderzenia była tak duża, że strażnik zgiął się w pół i jęknął cicho. Imago wykonał zaś tuż po tym zamach i rękojeścią katany uderzył w okrytą hełmem głowę przeciwnika. Siła ciosu zwaliła gwardzistę na ziemię, gdzie Imago docisnął go do ziemi i dla pewności zdzielił kilka razy, aż ten straci przytomność.
Imago podniósł się znad ogłuszonego strażnika. Popatrzył w stronę Muhmeda. Skinął głową na maurena.
- Pilnuj go. Ja się zajmę resztą - rzekł po czy schował broń na swe miejsce. Wyjął nóż i zaczął dziurawić zapełnione alkoholem beczki, tak, aby ten wylewał się z nich. Jednocześnie lał też alkohol do wiaderka, skąd wylewał je na beczki. Po krótkim czasie piwniczka i beczki były solidnie oblane alkoholem. Imago schował nóż i dobył runy. Pozostało tylko wycofać się do wejścia i użyć magii zamkniętej w kamieniu.
- Zabierz go stąd - mruknął.

6
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 13 Grudzień 2019, 18:57:16 »
- Oh! - stęknął wampir widząc strażnika. - Jestem Gabriel Angelos, valfdenskiej sławy ekkerundzki degustator napojów wysoko procentowych. Na zlecenie Pana Muhmeda testuję jakość trunków tej fortecy. Wszak musi być najwyższych lotów dla dzielnej załogi - wyjaśnił, brzmiąc tak wiarygodnie jak tylko mógł. - Nie chciałby pan pomóc w degustacji tego oto wspaniałego trunku? Wasza pomoc byłaby doceniona - dodał, macając mieszek. Ukradkiem mrugnął Muhmedowi. Zbliżył się do strażnika, nie wykonując żadnych gwałtownych ruchów. W każdej chwili gotów był dobyć noża.

7
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 10 Grudzień 2019, 15:58:24 »
Imago wszedł do pokoju chwilę po Muhmedzie. Rozejrzał się. Przysunął wiadro bliżej pod kranik, po czym odkręcił go, chcąc zobaczyć czy i jaki alkohol znajduje się w beczce. Przyjrzał się też samemu pokojowi. Materiał z jakiego był wykonany mógł przeszkodzić, bądź utrudnić wzniecenie pożaru.
- Co tutaj trzymacie? Jakieś sikacze, czy coś mocniejszego? - spytał Muhmeda.

8
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 28 Listopad 2019, 17:24:39 »
Imago zignorował strażników, gdy tylko ich minął. Skoro się udało, to nie było sensu przejmować się w jakimś prychaniu. Wampir szedł tak za maurenem, aż trafili niżej. Temperatura była wyraźnie chłodniejsza. Nie trzeba było wampirzych zmysłów, by to odczuć. Brak był też okien, a co ważniejsze - były zakłódkowane drzwi. Muhmed otworzył je i przepuścił Imago. Ten jednak stał w miejscu. Skinął głową na otwarte drzwi.
- Ty pierwszy - mruknął chłodno.

9
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 26 Listopad 2019, 14:38:44 »
Bez komplikacji się nie mogło obyć, podczas wędrówki. Imago w towarzystwie Muhmeda napotkał trzech strażników. Innego wyjścia, jak w paszczę lwa nie było. Wampir nie miał problemu, by usłyszeć towarzysza. Postarał się więc rozluźnić i nie rzucać w oczy. Z dobrym nastawieniem ruszył za Muhmedem.

Rolled 1d6 : 2, total 2

10
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 23 Listopad 2019, 10:34:24 »
Wampir poświęcił chwilę na zastanowienie. Co najłatwiej by się zapaliło i odwróciło uwagę? Jego też nie cieszyła perspektywa krzywdy koni. Pożar spiżarni mógłby zaszkodzić bardziej niż by tego było potrzeba, ale też by poskutkowało.
- Prowadź do składziku alkoholu - powiedział po chwili.- Alkohol się najłatwiej zapali.

11
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 18 Listopad 2019, 10:38:00 »
- W razie czego myślę, że sobie poradzę z paroma żołdakami. Gorzej z tym, by ograniczyć ofiary do minimum - odpowiedział. Wytężył swój nadludzki słuch, chcąc usłyszeć jakiekolwiek ślady obecności strażników w okolicy. - Tak jak było mówione w twoim gabinecie, coś spalimy. Tylko musisz mi powiedzieć co w tym forcie przykuje uwagę załogi, gdy już w stanie w płomieniach.

12
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 16 Listopad 2019, 12:05:25 »
- Tak - odrzekł, idąc za Muhmedem.

13
Dracoński teleport / Odp: Informacje
« dnia: 07 Listopad 2019, 18:27:12 »
Wprowadzono małą aktualizację odnośnie ekwipowania przedmiotów. Od teraz:

Pod numerem jeden można ekwipować:
Dowolna broń do zasięgu 0,9 metra oprócz muszkietu.
Dowolny flakonik z miksturą do 0,5 litra.
Dowolną magiczną runę.
Krótki łuk i kołczan.

Pod numerem dwa zaś:
Dowolna broń do zasięgu 2,5 metra.
Dowolny łuk i kołczan.


14
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 07 Listopad 2019, 12:21:42 »
- Magiczne słowo? Abrakadabra domku spłoń? - odpowiedział żartem.- Wiem, dzięki. - przyjął runę i ją schował.

//Przyjmuje: runa heshar

15
Dracoński teleport / Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« dnia: 02 Listopad 2019, 10:54:59 »
Na sam początek. Zmiana kostura.

Cytuj
Przepis
Kryształ - 1kg
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Kryształ 1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 3,185kg

NA:

Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg



Statystyki zaklętych broni i umiejętność dla kowala.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 1 sztabka (100%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Półtoraręczny - 4/10 sztabki (40%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny miecz w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,95kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,2825kg

Można to zaokrąglić do 1,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a miecz waży 1,28kg, czyli 128 dekagram to za same materiały zapłacimy 64 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.
Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 9/10 sztabki (90%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczna szabla w całości wykonana ze stali.
Ostrze 0,855kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,1875kg

Można to zaokrąglić do 1,19kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a szabla waży 1,19kg, czyli 119 dekagram to za same materiały zapłacimy 59 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: szabla
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuta z 1,19kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,8 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 3/10 sztabki (30%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny sztylet w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,285kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 0,6175kg

Można to zaokrąglić do 0,62kg.

Jeśli cena stali to 1 grzywna za 1 dekagram, a sztylet waży 0,62kg, czyli 62 dekagramy to za same materiały zapłacimy 62 grzywny. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg

Można to zaokrąglić do 2,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a kostur waży 2,28kg, czyli 228 dekagram to za samą stal zapłacimy 114 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze cena magicznego kryształu, robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Obuch: 28
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 2,28kg stali Valfdeńskiej, w głowni można umieścić do 3 kryształów magicznych. o zasięgu 2 metrów.



Umiejętności magiczne
Zaklinanie przedmiotów
Nauka zaklinania przedmiotów umieszczając w nich magiczny kryształ przesiąknięty mocą żywiołu sięga starożytności dracońskiej. Zapomniana technika starych mistrzów wymaga od kowala wrażliwości na energie magiczną. Zaklęta w ten sposób broń może uwolnić potężną magię dzięki zogniskowaniu w krysztale energii magicznej użytkownika.

Funkcja - Możesz wytwarzać zaklęte przedmioty umieszczając w nich magiczny kryształ danego żywiołu.
Nauka - 1 złoty talent [Fenor Karrates]
Koszt - 620 grzywien
Wymagania - Koncentracja


Zmiana kryształów:
żółty kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ognia
czerwony kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem krwi
niebieski kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem wody
brązowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ziemi
szary kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem powietrza
fioletowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem śmierci.
biały kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem życia
pomarańczowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem umysłu.

Projekt został przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 30 dni.

16
Dracoński teleport / Odp: Informacje
« dnia: 25 Październik 2019, 16:03:58 »
Ludu Valfden!

Do gry wprowadzono nowe umiejętności, dostępne dla członków organizacji myśliwskiej! Są to kolejno: Tropiciel, Traper i Strażnik Natury.

17
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 23 Październik 2019, 21:56:41 »
- Mam - odrzekł krótko i wyjął ją ze specjalnego miejsca na pasie, który przecinał jego pierś. Wręczył fiolkę Samirowi.

//Przekazuję:
fiolka 0,3l

18
Dracoński teleport / Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« dnia: 22 Październik 2019, 18:14:54 »
Przedmiot do zdobycia na zadaniu, w sumie 2. Chyba bo nie mam cholera pojęcia jak to rozwiązać.

Nazwa: Szczątki Arsila
Opis: Trzy fragmenty pękniętego starego miecza Aragorna, ostrze pękło w bitwie o Bul'Garoth stykając się z rzekomo magicznym pancerzem wodza Shai'kuna. Wykute znanymi tylko krasnoludom metodami, i tylko krasnoludzki arcymistrz kowalstwa będzie w stanie je przekuć.

Po przekuciu

Nazwa broni: Smoczy Pazur
Rodzaj: miecz
Typ: półtoraręczny
Ostrość: 40 (2 punkty więcej niż naostrzony)
Wytrzymałość: 43
Opis: Wykuty z 1,16kg czarnej rudy o zasięgu 1,1 metra. Przekuty ze szczątków Arsila przez krasnoludy z Ekkerund. Miecz mimo iż dawniej był niesamowicie ostry, teraz po przekuciu i ostrzeniu łączącym starożytne z perspektywy ludzi techniki z nowymi, stał się jeszcze ostrzejszy. Od samej broni zaś bije tajemnicza aura. Dodatkowy finiszer w walce z humanoidami.

Po poprawkach miecz został zaakceptowany i jest możliwe zdobycie go na wyprawie.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

19
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 21 Październik 2019, 14:03:13 »
- Ja pójdę zjarać jakąś chałupę, ewentulanie pół fortu - Imago powiedział do zebranych. Nie wiadomo było, czy żartował. - Z demonem tylko bym zawadzał, a wy znacie Mohameda - dodał jeszcze. - Co najlepiej podpalić w forcie, by przerzucić straże z sal Mohameda, a przy tym nikogo nie zabić? - zapytał Muhmeda. Ostatnie słowa, o nie zabiciu nikogo powiedział nadzwyczaj wyraźnie, gdyż to było najważniejsze. Żaden niewinny nie mógł ucierpieć. -Nie chcę by ktoś zginął w pożarze.

20
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« dnia: 21 Październik 2019, 12:08:16 »
Imago przez dłuższą chwilę milczał, pozwalając by inni planowali i rozmawiali. Sam nie miał raczej nic do dodania, przynajmniej dopóki nie padł temat straży.
- Jesteś jego prawą ręką - powiedział, wbijając przenikliwe spojrzenie w jego oczy.- Masz również dowodzenie nad tymi żołnierzami. Możesz zarządzić jakieś ćwiczenia, wywołać fałszywy alarm, czy coś w ten deseń - dodał. - Zostawić tam minimalną ilość straży, która nie będzie tak dużym problemem jak pół garnizonu.

Strony: [1] 2 3 ... 16
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.