Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drock

Strony: [1] 2
1
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« dnia: 10 Sierpień 2013, 18:40:15 »
Jeśli za pomocą kodów pod kamiennym kręgiem, teleportujemy się za pomocą klawisza k za odpowiednią scianę,znajdzie ukryty kufer( nie ma ta, jakichś pro itemów).
Ciekawe

A i tak powiem chyba wiem dlaczego w Arcanii Xardas był wymawiany jako Zardas bo PB mają osobno zarejestrowane prawa do nazwy Xardas

Cytuj
GOTHICŸ, Piranha BytesŸ and XardasŸ are registered trademarks of Pluto 13 GmbH. RISENŸ is a registered trademark of Koch Media GmbH. Any other trademarks mentioned on these pages remain the exclusive property of their owners.

2
Kupie/Sprzedam / Poszukiwany wisiorek i talia kart
« dnia: 18 Kwiecień 2013, 17:02:13 »
 Witam poszukuję Wisiorka i Tali krat z Seri Gothic może ktoś chce sprzedać lub może dać link gdzie można go kupić

3
Modding i game development / Poszukiwany grafik 3D
« dnia: 14 Listopad 2012, 09:44:27 »
poszukuję grafika 3D który zajoł by się edycją świata mod ma być tworzony do gry Gothic 2 noc kruka więcej info na PW

krótkie streszczenie fabuły

Córka gubernatora wyspy trafia do kolonii karnej po zabójstwie jej ojca

W koloni za chodzą duże zmiany sekta przenosi się do nowego obozu, stary zamyka się na kogo kolwiek magowie odbudowują klasztor zmieno kształtnych i w nim zamieszkują

4
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« dnia: 12 Listopad 2012, 20:10:48 »
nie wiem takie coś wyszło z google tłumacza
 
Może Herold uważa Hagena za boga ?

5
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« dnia: 12 Listopad 2012, 19:56:53 »
Dziś znalazłem nie użyte wypowiedz Herolda z G2NK :

Słyszy od obywateli Khorinis decyzję Szanownego Pana Hagen!
Dla wszystkich obywateli Khorinis Usłysz Panie ustalenia Hagens, aby chronić nasze miasto.
Słuchajcie mieszkańców Khorinis i usłyszeć dekretu królewskiego za utrzymanie porządku publicznego.
Do wszystkich mieszkańców Khorinis Usłysz Panie ustalenia Hagens, aby chronić nasze miasto.

(Tłumaczenie by google tłumacz :D)

6
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« dnia: 05 Październik 2012, 22:15:28 »
heh....

dziwna rzecz do PB zarejestrowali oni domenę Gothic5.com już w 2009 roku ciekawe...

http://whois.domaintools.com/gothic5.com

jak się na nią wejdzie to się pojawia sklep PB

http://www.gothic5.com/

7
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« dnia: 09 Sierpień 2012, 13:11:22 »
Problem w komputerze  ;[

8
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« dnia: 09 Sierpień 2012, 12:50:22 »
Dlatego myślę żeby wrócić do mojego projektu sprzed roku który miał dodać te rzeczy

9
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« dnia: 09 Sierpień 2012, 12:39:06 »
To  jakoś miało przeplatać się z zwykłym startem
jaszcze znalazłem mniej interesujące :
Podczas pierwszej rozmowy z Gomez'em miała być możliwość powiedzenia że zna się Lee
Jeszcze w wielu dialogach są nie przetłumaczone linijki nie użyte

10
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« dnia: 09 Sierpień 2012, 12:06:43 »
PC_Thief

te dialogi są na samym końcu

11
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« dnia: 09 Sierpień 2012, 11:52:07 »
Tłumaczone Google Tłumacz .
W tym dialogu jest info dlaczego Bezi trafił do koloni.
Nie chciało mi się poprawiać dialogów po przetłumaczeniu.

Cytuj
Diego - Dlaczego wrzucony tutaj?

Bezi - Mam ładunek rudy ne zniknie.
Bezi - Niestety, facet, gdzie ukrył je, raczej odebrał nagrodę za mną zamiast się ze mną podzielić rudy.

Bezi - Wyzwaniem nie mogłem odmówić. Nawet król gwardzistów. Niestety, król ma wiele gwardzistów.
Bezi - Zbyt wiele.

Bezi - Siedziałem w pubie, ale moje zdanie na temat Króla, wojna i podatki powiedział.
Bezi - Mam tylko siebie za późno przypomniał, że ten, kto mówi prawdę, potrzebujesz szybkiego konia.

Bezi - Jestem niewinny!
Diego - Powinieneś wiedzieć, to: tu nikt nie jest niewinny.
Diego - Tutaj znajdziesz ludzi, którzy bardzo dużo popełnione wszelkie możliwe przestępstwa. I niewinny rozbierać żeby być szczęśliwym.
Diego - Dam NEN końcówkę i jest całkowicie darmowy.
Diego - Jeśli ktoś zapyta, dlaczego tu jesteś, powiedz mu, że zabił człowieka, który zapytał, dlaczego tu jesteś.

Jeśli ktoś zechce to przetłumaczyć to tu tekst po niemiecku :
Cytuj

Diego - Warum haben sie dich hier reingeworfen?

Bezi - Ich habe ne Ladung Erz verschwinden lassen.
Bezi - Dummerweise hat der Typ bei dem ich sie versteckt habe, lieber die Belohnung fĂźr mich kassiert, anstatt mit mir das Erz zu teilen.

Bezi - Eine Herausforderung konnte ich noch nie abschlagen. Auch nicht von des KĂśnigs Gardisten. dummerweise hat der KĂśnig viele Gardisten.
Bezi - Zu viele.

Bezi - Ich saß in der Kneipe und habe meine Meinung über König, Krieg und Steuern gesagt.
Bezi - Ich hab' mich nur zu spät daran erinnert, dass der, der die Wahrheit spricht, ein schnelles Pferd braucht.

Bezi - Ich bin unschuldig!
Diego - Du solltest eins wissen: Hier drin ist niemand unschuldig.
Diego - Hier findest du Männer die so ziemlich jedes mÜgliche Verbrechen begangen haben. Und einen unschuldigen nehmen die nur zu gerne auseinander.
Diego - Ich gebe dir nen Tipp, und der ist ganz umsonst.
Diego - Wenn dich jemand fragt, warum du hier bist, sag ihm, du hast einen Typen gekillt, der dich gefragt hat, warum du hier bist.

cały kod :
/*

// *******************************************************************

   AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_11_01"); //Warum haben sie dich hier reingeworfen?
   
   Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
   Info_AddChoice    (Info_Diego_Gamestart, "Gewitzter Überfall            (+3 Geschicklichkeit)"   ,Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex);
   Info_AddChoice    (Info_Diego_Gamestart, "Schlägerei mit Folgen         (+3 Stärke)"            ,Info_Diego_Gamestart_Choice_Str);
   Info_AddChoice    (Info_Diego_Gamestart, "Wahre Worte zum falschen Mann (+3 Mana)"            ,Info_Diego_Gamestart_Choice_Man);
   Info_AddChoice    (Info_Diego_Gamestart, "Unschuldig                    (+1 auf alle Attribute)"   ,Info_Diego_Gamestart_Choice_All);
};
// -------------------------------------------- CHOICES ----------------------------------------------------
FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex()
{
   AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex_15_00"); //Ich habe ne Ladung Erz verschwinden lassen.
   AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Dex_15_01"); //Dummerweise hat der Typ bei dem ich sie versteckt habe, lieber die Belohnung fĂźr mich kassiert, anstatt mit mir das Erz zu teilen.
   PrintScreen   ("Geschicklichkeit +3", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
   hero.attribute[ATR_DEXTERITY] = hero.attribute[ATR_DEXTERITY]+3;
   Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
};

FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_Str()
{
   AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Str_15_00"); //Eine Herausforderung konnte ich noch nie abschlagen. Auch nicht von des KĂśnigs Gardisten. dummerweise hat der KĂśnig viele Gardisten.
   AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Str_15_01"); //Zu viele.   
   PrintScreen   ("Stärke +3", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
   hero.attribute[ATR_STRENGTH] = hero.attribute[ATR_STRENGTH]+3;
   Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
};

FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_Man()
{
   AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Man_15_00"); //Ich saß in der Kneipe und habe meine Meinung Ăźber KĂśnig, Krieg und Steuern gesagt.
   AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_Man_15_01"); //Ich hab' mich nur zu spät daran erinnert, dass der, der die Wahrheit spricht, ein schnelles Pferd braucht.
   PrintScreen   ("Mana +3", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
   hero.attribute[ATR_MANA]       = hero.attribute[ATR_MANA]+3;
   hero.attribute[ATR_MANA_MAX]    = hero.attribute[ATR_MANA_MAX]+3;
   Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );
};

FUNC VOID Info_Diego_Gamestart_Choice_All()
{
   AI_Output(hero,self,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_15_00"); //Ich bin unschuldig!
   AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_01"); //Du solltest eins wissen: Hier drin ist niemand unschuldig.
   AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_02"); //Hier findest du Männer die so ziemlich jedes mĂśgliche Verbrechen begangen haben. Und einen unschuldigen nehmen die nur zu gerne auseinander.
   AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_03"); //Ich gebe dir nen Tipp, und der ist ganz umsonst.
   AI_Output(self,hero,"Info_Diego_Gamestart_Choice_All_11_04"); //Wenn dich jemand fragt, warum du hier bist, sag ihm, du hast einen Typen gekillt, der dich gefragt hat, warum du hier bist.
   PrintScreen   ("Stärke, Geschick und Mana +1", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);
   hero.attribute[ATR_DEXTERITY]    = hero.attribute[ATR_DEXTERITY]+1;
   hero.attribute[ATR_STRENGTH]    = hero.attribute[ATR_STRENGTH]   +1;
   hero.attribute[ATR_MANA]       = hero.attribute[ATR_MANA]      +1;
   hero.attribute[ATR_MANA_MAX]    = hero.attribute[ATR_MANA_MAX]   +1;
   Info_ClearChoices(Info_Diego_Gamestart );


*/


12
Kodów nie używam, ale zabijam potwory 

13
Ja idę od razu zwykle to trzeci level ale nigdy nie ginę  :D

14
Według mnie najlepszym przywódcą w koloni karnej byłby Wrzód  :D a tak na serio to Lee widać po nim że jest doświadczony jako jedyny jest na początku przyjazny do Bezia, ma jakiś cel i chyba najwięcej w całej serii pomógł bezimiennemu od przyjęciu do najemników gdy bezi nie miał gdzie sę podziać do zostania królem     

15
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« dnia: 03 Sierpień 2012, 10:36:56 »
Wiem ale znalazłem dużo dialogów i chce wiedzieć co one znaczą

16
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« dnia: 03 Sierpień 2012, 10:20:56 »
Przeglądam skrypty i szukam tej misji ale przydała by się osoba dobrze znająca niemiecki ponieważ jest dużo nie przetłumaczonych dialogów w grze, jeśli ktoś taki jest to niech pisze na PW

17
Kącik kulturowy / Odp: Saga Sapkowskiego
« dnia: 02 Sierpień 2012, 12:50:40 »
mi chodzi o serii to był może trochę nie jasny przykład że akcja jest szybka dynamiczna 

18
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: Ukryte rzeczy Gothic'u
« dnia: 02 Sierpień 2012, 12:04:03 »
Dziś wraca komputer mój z naprawy i przeglądam skrypty jedyna informacja że takie coś jest to
http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Gorn

w ciekawostkach

19
Podgrodzie / Dom Bartisa
« dnia: 02 Sierpień 2012, 09:46:23 »
Dane Personalne
Imię: Bartis
Wiek: 27
Rasa: Człowiek
Tytuł: brak
Stan cywilny: Kawaler
Majątek: 100 grzywien
Brązowe talenty: 4
Srebrne talenty:
Złote talenty:





Portret
Obrazek za chwile





O mnie
Opis





Statystyki ekwipunku
Odzienie

GÂŁOWA [1]


brak




RAMIONA [2]


brak




KORPUS [3]


Nazwa odzienia: koszula wędrowca
Rodzaj: koszula
Typ: ubranie
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyta z 0,03kg bawełny.




RÊCE [4]


brak




NOGI [5]


Nazwa odzienia: spodnie wędrowca
Rodzaj: spodnie
Typ: ubranie
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyte z 0,03kg bawełny.




STOPY [6]


Nazwa odzienia: buty wędrowca
Rodzaj: buty
Typ: ubranie
Wytrzymałość: 1
Opis: Wyrobione z 0,1kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.







Bronie
PRZY PASIE [1]


brak




NA PLECACH [2]


brak




PRZY PASIE I KOSTCE [3]


brak




NA KORPUSIE [4]


brak







Statystyki postaci
Specjalizacje








Umiejętności nabywane








Umiejętności rasowe
                                                                                                                                                    [size=7p]
Potencjał magiczny

Twoja dusza jest wrażliwa na energie magiczną. Dzięki temu możesz skupiać jej strumień i tworzyć magiczne zaklęcia.
Funkcja - Pozwala rzucić 1 formę inkantacji na post.
Potencjał chemiczny

Twoje ciało jest wrażliwe na wszelkiego rodzaju substancje począwszy od magicznych mikstur a skończywszy na mutagennych wywarach. Dzięki temu wszelkie mikstury leczące lub wzmacniające działają na Ciebie o wiele lepiej niż na innych.
Funkcja - Możesz wypić dodatkowo jedną miksturę na post.
Ciało z gliny

Ludzi cechuje bardzo duże zróżnicowanie fizyczne, dlatego to jak silny i szybki się staniesz, oraz jakiej tężyzny fizycznej nabierzesz zależy od Twojego treningu.
Funkcja - Udźwig postaci do 20kg.
Ulubieniec bogów

Jesteś ulubieńcem bogów. Sprzyjają Ci w każdej sytuacji. Dzięki temu w nagrodach losowych otrzymujesz zawsze o 15% złota więcej, zaś Twoje szczęście w grach losowych zwiększa się o 10%.
Funkcja - W przypadku odnalezienia złota w skrzyni lub pozyskaniu złota z zabitego przeciwnika Mistrz Gry dolicza bonus +15% do znalezionych grzywien.
Bystry umysł

Człowiek to genialna istota. Adaptuje się, uczy na swoich błędach...
Funkcja - Dodaje bonus +1 do najwyższego otrzymanego w wyprawie talentu. Po otrzymaniu za wyprawę 3 brązowych talentów i 1 srebrnego talentu. Mistrz Gry doliczy bonus w postaci 1 srebrnego talentu.[/size]




Magia

brak






Garderoba





Ukończone wyprawy

20
Sir bartis niegdyś wielki generał dziś tylko starym bohater wojenny, już zapomniany tuła się od karczmy do karczmy, podróżując przez las napotkał grupę bandytów postanowił z nimi stoczyć walkę bandyci okazali się za silni dla starego pijaka, bartis postanowił uciec podczas ucieczki wpadł do ruin jakiejś świątyni, okrążyli go jacyś ludzi w tym posłaniec którego spotkał w karczmie, bohater zorientował się że nie leży na ziemi tylko na kamiennym okręgu
nagle zabłysło światło z kamiennego okręgu nie było oślepiające tylko delikatne nie minęła chwila a bohater znalazł się w dziwnej krainie zwanej Valfden           


//Przyjęty

Strony: [1] 2
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.