Forum Tawerny Gothic

Strefa dyskusji => Dyskusja o grach studia Piranha Bytes => Wątek zaczęty przez: Joeyventos w 24 Lipiec 2007, 12:46:07

Tytuł: Poziomy trudności
Wiadomość wysłana przez: Joeyventos w 24 Lipiec 2007, 12:46:07
Ja mam pytanie, skierowane raczej do koneserów trzeciej części. Jakie są różnice i czy są mocno odczuwalne w różnych poziomach trudności. Jeżeli powiedzmy rozpoczynamy rozgrywkę ja poziomie najtrudniejszym to co zmienia całą grę? Czy level potworów, większa ich ilość, czy też może mniejsza ilość XP do zdobycia??
Tytuł: Poziomy trudności
Wiadomość wysłana przez: Leonidas w 27 Lipiec 2007, 11:25:20
Różnice czuć pod względem zadawanych obrażeni . Obrażenie zadawane przez nas są słabsze a potworów silniejsze
Tytuł: Poziomy trudności
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 27 Lipiec 2007, 11:39:23
Cytat: Leonidas
Różnice czuć pod względem zadawanych obrażeni . Obrażenie zadawane przez nas są słabsze a potworów silniejsze
Ciekawszego wytłumaczenia nie słyszałem...

Jeżeli już to ze zwiększeniem poziomu trudności bezimienny nie zadaje mniej obrażeń itd. no bo co nagle wszystkie bronie staną się słabe? Tylko potwory są silniejsze czyli mają więcej życia, lepsze staty  do obrony itd. Do tego posiadają nieco lepsze AI. Na poziome łatwym taki potworek ma zakodowane by stał jak pień i zaatakował od czasu do czasu do tego posiada słabe staty. Na średnik ma zakodowane by unikać ciosów, pobiegać sobie w kółko i zaatakować kilka razy bezimiennego przy czym mając lepsze staty zadaje trochę więcej obrażeń. Na trudnym ma zakodowane by atakować aby zabić i nie będzie już zabierał się do tego jak ksiądz do... Tylko zrobi to raz dwa w jak najlepszy sposób mając przy tym wysokie staty,.
Tytuł: Poziomy trudności
Wiadomość wysłana przez: Joeyventos w 27 Lipiec 2007, 17:58:19
O takie uzasadnienie właśnie mi chodziło. Przy każdej zmianie poziomu trudności to potwory zyskują lub tracą na sile.   Temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam