Forum Tawerny Gothic

Strefa dyskusji => Dyskusja o grach studia Piranha Bytes => Wątek zaczęty przez: xardas_98 w 03 Luty 2009, 08:09:47

Tytuł: realistyka
Wiadomość wysłana przez: xardas_98 w 03 Luty 2009, 08:09:47
słuchajcie w poprzednich częściach gothica gra była mało realna jestem za wprowadzeniem budujcyh sie budynków, koni, rosnących na dzrewach i krakach rzeczy,zamiast odpychania miecze prawdziwej walki tak samo jak z łukiem
Tytuł: Odp: realistyka
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 03 Luty 2009, 09:30:39
Tak to może jeszcze zrobić coś takiego, że idziesz sobie przez las i jakaś spróchniała gałąź ci na łe..głowię spadnie albo przez przypadek wdepniesz w gó..kupkę wilka lub cieniostwora? Chłopie coś takiego jest nie realne bo, gdyż, ponieważ Gothic to gra RPG a nie jakaś strategiczno-ekonomiczna gierka pokroju np Settlers. Gothic ma swój styl i jak na razie wszystkim się to podoba. Oczywiście można wprowadzić coś pokroju ograniczonego plecaka ale nie budowanie domków czy wycinanie drzew toporkiem. Pomyśl jeżeli byłaby taka możliwość to wystarczył by jeden deszcz ognia i cały las fruu. Moim zdaniem temat i propozycja bez sensu.
Tytuł: Odp: realistyka
Wiadomość wysłana przez: Czaroxxx w 03 Luty 2009, 10:20:29
Zacznijmy od tego, że żaden silnik graficzny by tego nie uciągnął, żeby wszystko tak się diametralnie zmieniało z dnia na dzień. Poza tym w grze musiałby być zastosowana sztuczna inteligencja, żeby npc wpadali na pomysł, postawiania domu itp. itd.
Tytuł: Odp: realistyka
Wiadomość wysłana przez: Respev w 03 Luty 2009, 14:52:48
ÂŻaden komputer nie dysponuje taką mocą obliczeniową, by wygenerować takie warunki fizyczne.
Tytuł: Odp: realistyka
Wiadomość wysłana przez: Devristus Morii w 24 Luty 2016, 20:36:59
Jeszcze nie dysponuje, ale w przyszłości wszystko jest możliwe.