Hej, przecież ja kupiłem te strzały. To jakie mamy zadanie? -rzekł ze spokojem Vesmir
(http://images48.fotosik.pl/29/32e18a852d309e89.jpg)
Noszony ekwipunek:
1. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 35 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg
2.Nazwa broni: Zaawansowany ÂŁuk
Zasięg: 80 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: II
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
100x strzała z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6
3. Nazwa broni: Ostrze Valfden 2
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 35 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6k
4.
Zbroja:
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.
Umiejętności:
Broń jednoręczna
Dwie bronie
Bronie miotane
Specjalizacje:
Miecz I
Miecz II
Miecz III
Miecz IV
ÂŁuk I
ÂŁuk II
Ataki:
Ataki do walki dwiema brońmi:
Atak lewostronny – klasyczne cięcie lewą ręką od prawej do lewej(góra/dół) /klasyczne lewostronne pchnięcie.
Atak prawostronny – klasyczne cięcie prawą ręką od lewej do prawej (góra/dół) /klasyczne prawostronne pchnięcie.
Blok lewostronny – blokowanie uderzenia lewą ręką.
Blok prawostronny – blokowanie uderzenia prawą ręką.
Zaklęcia:
Atrybuty wyuczane:
Upuszczanie krwi I do 3l
Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność
Amen widząc przyjaciół w oddali zaczął ich doganiać.
Gdy już ich dogonił rzekł
- Przepraszam za spóźnienie, mam nadzieję że jeszcze nic mnie nie ominęło?
Noszony ekwipunek:(http://images41.fotosik.pl/13/0fb76f76652ed4e4.jpg)
Broń 1:
Nazwa broni: Claymore Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 45 sztuk żelaza o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.
2. -
3. -
4. -
Zbroja:
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.
Umiejętności:
Umiejętności bojowe:
* walka bronią oburęczną
* walka broniami miotanymi
Specjalizacje:
Walka mieczem - III
Walka łukiem poziom - IV
Ataki:
Uderzenie klasyczne
Pchnięcie
Parowanie
Zaklęcia:
brak
Atrybuty wyuczane:
Kondycja
Szczęście
Hart ciała
Wysoka charyzma
Wytrzymałość na ból
Atrybuty rasowe:
Wampir:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne