Forum Tawerny Gothic

Strefa dyskusji => Dyskusja o grach studia Piranha Bytes => Wątek zaczęty przez: Matti12xd w 26 Styczeń 2008, 20:30:40

Tytuł: set ffbox
Wiadomość wysłana przez: Matti12xd w 26 Styczeń 2008, 20:30:40
Witam. Szukałem takiego tematu na forum ale nie znalazłem. Otóż zapewne wszyscy znają kod "set ffbox" (czy jakoś tak) umie go używać, ale nie włączyć, jak go wpisuję i mam podświetlonego npc.-ta to pokazuje się kod na niego, ale w okół niego pojawiają się pomarańczowe linie. Wiecie o co mi chodzi, jak to wyłączyć, to albo ten kod. Nie chodzi mi o ułatwienie sobie po przez kody bo to jest bez sensu. Proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuję.
Tytuł: set ffbox
Wiadomość wysłana przez: fijolek w 27 Styczeń 2008, 10:05:45
Te pomarańczowe linie to tylko obramówka , po uzyciu kodu ustaw się tak wzgledem przedmiotu (na którym kodu użyłeś) abyś widział całość napisu bąć jak najwiekszo jegoilość . Spisz go na kartke i wpisz jak tradycyjny kod i już po problemie       (czyli B > MARVIN > B > F2> i kod (nieraz trzeba insertem poprzedzić)

Aj motnełem się odp nie na to co trzeba , ---> a tego się nie da wyłonczyć , a jedyny sposób to stworzyć drugi tego typu przedmiot kodem(znajdującym się w obramówce) i przy nowym przedmiocie nie bedzie obramówek . A stary gdzieś wywal w mało uczęszczanym miejscu na mapie  
Tytuł: set ffbox
Wiadomość wysłana przez: Godryk w 08 Luty 2008, 17:28:39
Cytat: fijolek
Te pomarańczowe linie to tylko obramówka , po uzyciu kodu ustaw się tak wzgledem przedmiotu (na którym kodu użyłeś) abyś widział całość napisu bąć jak najwiekszo jegoilość . Spisz go na kartke i wpisz jak tradycyjny kod i już po problemie       (czyli B > MARVIN > B > F2> i kod (nieraz trzeba insertem poprzedzić)

Aj motnełem się odp nie na to co trzeba , ---> a tego się nie da wyłonczyć , a jedyny sposób to stworzyć drugi tego typu przedmiot kodem(znajdującym się w obramówce) i przy nowym przedmiocie nie bedzie obramówek . A stary gdzieś wywal w mało uczęszczanym miejscu na mapie  


A co z kodem na postacie? Przcież postaci nie da się wziąźć i wywalić. Mam propozycję, wpisać kod ''set fbbox'' na zaznaczonej postaci, wpisać kod na ową postać i starą obramowaną postać zabić kodem ''kill''.
Tytuł: set ffbox
Wiadomość wysłana przez: Matti12xd w 08 Luty 2008, 17:39:17
Dzięki za odpowiedzi, mam drugie pytanie:

Jeżeli wpisuję "set ffbox" na np. drzwi to pisze "ocmbdoor" (czy jakoś tak)










                                              Matteo12xd
Tytuł: set ffbox
Wiadomość wysłana przez: Szabloząb w 09 Luty 2008, 20:45:41
A a probowales uruchomic ponownie gre?   JEÂŚLI uzywam tego kody to robie sava i uruchamiam ponownie gre i jest wszystko wporzadku.
NO i co ze pisze
Cytuj
Jeżeli wpisuję "set ffbox" na np. drzwi to pisze "ocmbdoor" (czy jakoś tak)
Tytuł: set ffbox
Wiadomość wysłana przez: Matti12xd w 09 Luty 2008, 23:28:45
Bo jak wpisuje się kod "set ffbox" na jakiś przedmiot to powinien pokazać się kod na niego, a nie jakiej "ocmbdoor"

Dzięki z odpowiedzi.






Matteo12xd  






Tytuł: set ffbox
Wiadomość wysłana przez: Randall w 16 Luty 2008, 23:40:32
Wyjdż z gry a potem znowu wejdż ale ja nienawidze kodów no ale zdażyło się