Forum Tawerny Gothic
Tereny Valfden => Dział Wypraw => Wątek zaczęty przez: Vigo w 25 Styczeń 2008, 19:31:28
-
INFO O ZADANIU:
Nazwa: Przydrożny bard
Opis: Od wsi do wsi wędruje pewien podróżny poeta. Z grywania i recytacji w karczmach nieźle zarobił, a teraz musi oddać swoją część dla Klanu Ohsi
Opiekun/Zlecający: Assasyn
Nagroda: 150 sztuk złota, ciało barda
Wymagania: Skradanie I
MG:
Assasyn
RZECZY WZIĂTE NA ZADANIE:
Ekwipunek:
2x Odtrutki
Uzbrojenie używane:
Nazwa Broni: Oineth Elethea Anais (Krótki Elficki Miecz) (Używane)
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Profesjonalne
Poziom: II
Dodatkowo: ----
Opis: Krótki miecz (50 - 60 cm.), jest to dobra
mała broń nie wymagająca dużej siły.
Nazwa: Zbroja obrońcy Leyanoi (Używane)
Rodzaj: Mithrilowa
Typ: Całościowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Mistrzowska Zbroja, Błogosławiona
Opis: Zbroja została wykonana z Mithrilu co czyni ją nie do przebicia.
Mithril jest wytrzymały, ale nie ciężki co daje nosicielowi szybkość
w walce i w marszu. Posiadacz takiej zbroi nie musi się martwic atakami
takich broni jak włócznie i krótkie miecze, lepsze miecze mogę lekko
zarysować zbroje, ale to już zależy od jakości wykonania broni i
umiejętności wojownika. Zbroja została też dodatkowo pobłogosławiona
w imię Adanosa.
Materiał: 10 sztuk Mithrilu
Umiejętności:
Walka Wręcz
Walka Bronią Jednoręczną:
Walka Bronią Jednoręczną - Poziom I
Walka Bronią Jednoręczną - Poziom II
Walka Bronią Jednoręczną - Poziom III
Walka Dwoma Ostrzami:
Walka Dwoma Ostrzami - Poziom I
Walka Dwoma Ostrzami - Poziom II
Walka Dwoma Ostrzami - Poziom III
Walka szponami:
Walka szponami - Poziom I
Walka szponami - Poziom II
Walka szponami - Poziom III
Walka kijem:
Walka kijem - poziom I
Walka kijem - poziom II
Walka kijem - poziom III
Walka na Dystans:
Strzelanie z ÂŁuku:
ÂŁuk - Poziom I
ÂŁuk - poziom II
ÂŁuk - poziom III
ÂŁuk - poziom IV
Strzelanie z Kuszy:
Kusza - poziom I
Kusza - poziom II
Kusza - poziom III
Walka Kosturem:
Walka Kosturem Poziom I
Trofea:
Upuszczanie krwi - poziom I (max. 3 litry)
Upuszczanie krwi - poziom II (max. 6 litrów)
Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
Pozyskiwanie trucizny II (topielce)
Pozyskiwanie Skóry
Pozyskiwanie Kłów
Pozyskiwanie Pazurów
Pozyskiwanie Skrzydeł
Pozyskiwanie Rządeł
Pozyskiwanie Rogów
Pozyskiwanie Płytek pancerza
Pozyskiwanie Organów
Pozyskiwanie ÂŁusek
Pozyskiwanie ÂŻuwaczek
Obdzieranie z futer małych zwierząt
Obdzieranie z futer dużych zwierząt
Ciche Poruszanie Się, Kradzież:
Skradanie się I (chód)
Skradanie się II (bieg)
Skradanie się II (sprint i skoki)
Akrobatyka
Kradzież kieszonkowa I
Otwieranie Zamków - Poziom I
Wytrzymałości:
Wytrzymałość na ból
Kowalstwo:
Wyrób zatrutych ostrzy
Wyrób zatrutych pocisków
Handel:
Negocjacje łowcy I (+5% nagrody)
Negocjacje łowcy II (+15% nagrody)
Magia:
Magia Zmysłu Wampira
1. Wyostrzony Zmysł
2. Widzenie Aury
3. Astralny Dotyk
-
//Jeśli chcesz wykonać to zadanie zanim meteoryt walnie w Marant to radzę ci się pośpieszyć...
Vigo natychmiast udał się poszukiwać barda. Z tego co było wiadomo, śpiewak ostatnio odwiedził jedną z dobrze znanych Klanowi Ohsi wiosek. Ohsiańczyk bez problemu doszedł na miejsce. W osadzie nie było wiele do roboty - ledwie karczma, parę chałup i dom cechowy. Rzecz jasna, najlepszym miejscem do zarobienia pieniędzy na śpiewie i poezji była oberża, więc człowiek udał się tam, zapytać o cel...
-
...Gdy był już na miejscu (w oberży) rozglądną się do okoła i zauważył pijanego wieśniaka który ledwo co stał na swoich nogach. Podszedł więc pod niego i zapytał o tego śpiewaka:
- Wie pan może gdzie znajdę tego śpiewaka który tak pięknie nuci?
- A wiem ... a poco Ci to włuczęgo?
- Mam z nim mały interes do obgadania..
- Aaa interes... już Ci mówię chłopcze...
Zaraz potem pjany wieśniak wszystko "wyśpiewał"
-
- Był tu taki jeden. Nawet dobrze śpiewał, a i mordę ładną miał. Gadał nam tu jakieś poematy i inne takie, więc każdy dawał mu jakieś małe pieniądze, i tak się uzbierało, że chłopek miał pieniądze na nową lutnię i kilka dni w pokoju w tej spelunie. Kursuje między tą wioską a inną, powinieneś go spotkać na drodze...
-
Vigo szybko więc pobiegł na drogę. Starał się być uważny i rozglądał się po okolicy. Nikogo jednak nieznalazł. W końcu kogoś usłyszał, był to człowiek z lutnią tak jak ten poeta. Nucił też jakąś melodie. To musiał być on. Vigo siedząc w krzakach powoli szedł za nim czekając na odpowiednią chwilę...
-
W końcu bard zatrzymał się.
- Na bogów, ta papryka męczy mnie od dwóch dni! - rzekł śpiewająco
ÂŚpiewak wycofał się w krzaki, chcąc najwyraźniej załatwić ważną potrzebę fizjologiczną. Tak, to był dobry moment, by zaskoczyć cel i go udusić...
-
... Vigo natuchmiast podbiegł cichutko pod poetę i zaczął go dusić. Ten natychmist zareagował i zaczął się szarpać. Vigo go więgle dusił. Poeta zaczął krzyczek, a Vigo natychmiast zareagował i zakneblował mu gembę. Po kilku minutach poeta stał się trupem a Vigo przeszukał go w celu znalezienia pieniędzy...
-
Vigo znalazł przy nim 150 sztuk złota. Uradowany, podniósł ciało barda i udał się z nim do Klanu. W siedzibe panował szmer z powodu ewakuacji ogłoszonej przez króla.
- Doskonale! - rzekł klanowicz, który czekał na wykonawcę - Postaw je tam, a pieniądze sobie zostaw.
Zadanie wykonane!
Vigo - + 150 sztuk złota, 4 punkty reputacji
Skarbiec Klanu:
Ciało barda