Forum Tawerny Gothic

Strefa dyskusji => Dyskusja o grach studia Piranha Bytes => Wątek zaczęty przez: Kamilzot w 31 Grudzień 2007, 13:38:11

Tytuł: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Kamilzot w 31 Grudzień 2007, 13:38:11
Piszcie tutaj wasze Questy jakie dalibyście naszemu beziemu gdybyście byli w Gothicu.

Oto przykład.

Nazwa: <nazwa questu>
Nagroda: <nagroda za wykonanie>
Opis: <opis tego co trzeba zrobić>

Oto mój Quest.

Nazwa: Kradzież Ginu.
Nagroda: 50 SZ i 100 PD.
Opis: Straż miejska ukradła Kamilzotowi 5 butelek Ginu. Ukryli ją w magazynie w porcie. Prawdobodobnie ma ją Kwatermistrz Martin. Musisz ją odzyskać.

ÂŻyczę miłego wymyślania.  
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Fragenstein w 17 Styczeń 2008, 21:01:40
Oto mój Quest.

Nazwa: Wymyślenie kolejnej gry do nabijania postów.
Nagroda: 0 SZ i -1000 PD.
Opis: Pozwól ludziom nabić jak najwięcej postów!

"ÂŻyczę miłego wymyślania."
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Feomathar w 03 Luty 2008, 10:26:05
Ciekawy pomysł.
Nazwa-Znajdź Cieniostwora.
Nagroda-Akwamaryna/Amulet Szukającego Ognika/3 runy(Tchnienie ÂŚmierci, Fala Lodu, Deszcz Ognia), Napój Władzy/Czerwony pieprz/Magiczny ÂŁuk/Ognisty ÂŁuk/Buława Drzewcowa/Magiczna różdżka/Tajfun/Miecz Runiczny/Rubinowe Ostrze/4 zwoje(Uderzenie Wiatru, Uderzenie Burzy, Telekineza/Pirokineza)/666 bryłek złota;+5000PD.
Opis-Złap ,,Cieniostwora z Magicznej Rudy''.
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Zigur w 03 Luty 2008, 11:32:27
To zadanie aby dołączyć do gildii zabójców

Nazwa: Skrytobujstwo

Nagroda: 1000 PD

Opis: Sztyletem, który otrzymałeś masz zabić sędziego, w jego domu. Jak tam się dostaniesz to już twój problem, pamiętaj, że masz tylko trzy dni. Nie próbuj nikomu mówić o nas albo o swojej misji, podąża za tobą jeden z nas, jeśli uzna za konieczne, zabije cię. Powodzenia.

Wskazówka: "Ciemność jest kluczem, zmierzch przewodnikiem."
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Xtremex w 03 Luty 2008, 13:14:58
Nazwa: Zjednocz Magów Wody i Ognia
Zleceniodawca: Xardas
Opis: Twoim zadaniem jest zjednoczenie Magów Wody i Ognia, aby spólnymi siłami ostatecznie stanęli przeciwko Beliarowi. Postaraj się najpierw załagodzić spór miedzy nimi. Nie możesz doprowadzić aby Magowie Wody przyłączyli się do Nekromantów Beliara, co zamierzają zrobić. Kiedy misja się powiedzie, wraz z Xardasem pójdziecie do wszystkich zebranych magów. Postarasz się doprowadzić aby Xardas był głównym magiem, a jego doradcami Pyrokar i Saturas. Jest to dość szalona misja.
Nagroda: Xardas obiecał ci, że odda tobie jego wielką armię demonów i nauczy cię dotychczas nieznanego 7 kręgu magii.


Ciut nietypowa misja  
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Eregrin w 03 Luty 2008, 13:18:36
Zigur - fajne qest;)

Nazwa: Duże magiczne ostrze na owce
Nagroda: 5 PD, 50szt.
Opis: Farmera Akila wkórza jedna z owiec... Jest nią owca ożywieniec... Chce, abyś poszedł do Harada i zdobył broń...

STATY:]


Nazwa: Duże magiczne ostrze na owce
BROÑ DWÓRÊCZNA
Wymagania: 5 pkt siły
Obrażenia: 1
Wartość: 10szt.
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Vassili w 15 Luty 2008, 13:35:35
nazwa: Porachunki
Nagroda: Pancerz grupy
Opis: Musimy namówić wrogą grupe do ustawki.
Po ustawce nalezymy do grupy od której było to zadanie
Warunek: Połowa grupy musi przeżyć.
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Feomathar w 15 Luty 2008, 14:11:09
Nazwa:Zupa Snafa.
Zleceniodawca:Snaf.
Nagroda:Zupa Snafa i 250PD.
Opis:Zadanie podobne do oryginalnego przepisu Snafa.Musimy przynieść Snafowi składniki do zupy.Snaf da nam listę składników.Jeśli zgodzimy się, powie nam:,,Lepiej by było dla Ciebie, gdybyś się nie zgodził.Będziesz się musiał nabiegać."I to jest racja, bo wymaga wielu nieczęsto spotykanych rodzajów żywności.A oto lista składników:
zwykłe:
-10 sztuk ryżu.
-12 sztuk mięsą chrząszcza.
-15 piekielników.
-8 serów.
-9 sztuk surowego mięsą.
-7 sztuk smażonego mięsą.
-1 chleb.
-6 zup kożennych.
-1 zupa z pełazacza.
rzadkie:
-1 ogniocierń.
-2 sztuki nasienia czerwonego buka.
-3 liście dębu.
-2 zioła uzdrawiające drugiego poziomu.
-1 zioło uzdrawiające trzeciego poziomu.
-4 czarne ziela.
-1 psianka.
-1 kocianka.
-7 kruczych ziel.
mikstury:
-napój błyskawicznego uzdrowienia.
-eliksir uzdrawiający.
-esencja ducha.
-mikstura szybkości.
dodatkowe:
-tuzin butelek wody.
-kiść winogron do smaku.
A oto działanie Zupy Snafa:
-Maks.życie+5
-Maks.mana+5
-Siła+10
Ale się rozpisałem.
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Dariufu w 15 Luty 2008, 14:44:10
Nazwa: Obronić Obóz
Zleceniodawca: Gomez, Saturas lub Y'Berion ( zależy do jakiego oboz należymy ) ( 2 rozdział )
Nagroda: Pancerz Straży Królewskiej
Opis: Orkowie mają swoich szpiegów w obozie. Musisz zabić szpiegów i obronić poszczególne części obozu.

Szpiedzy ( Stary Obóz ):
Cavalorn, Grim, Gor Hanis.
Szpiedzy ( Nowy Obóz ):
Aidan, Lewus, Sharky.
Szpiedzy ( Obóz Bractwa ):
Ochroniarz Caloma, Gor Na Toth, Baal Tyon.

Pomogą ci ( SO ):
Diego, ÂŚwistak, Kirgo, Thorus.
Pomogą ci ( NO ):
Gorn, Cord, Krzykacz, Cronos.
Pomogą ci ( OB ):
Lester, Cor Calom, Cor Angar, Darrion.

Dowódca Orków jest w: najwyższej wieży Starego Obozu, w jaskini kopca rudy w Nowym Obozie lub w chacie pośrodku bagien w Obozie Bractwa.
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Randall w 18 Luty 2008, 23:13:08
Nazwa wykradnięcie runy teleportacyjnej do Magów Ognia zleceniodawca Xardas nagroda 10000 exp i 2000 BRYłEK RUDY  wykradnąć ją z pokoju Gomeza .
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Dudu4 w 20 Luty 2008, 15:29:40
Nazwa: Ostateczny test zdolności
Zleceniodawca: Ingvar
Opis: Ingvar daje nam plan najwspanialszej zbroi. Jednak składniki są bardzo trudne do zdobycia:
-10 sztabek czystej magicznej rudy
-5 skór czarnego trolla
-20 smoczych łusek
-3 rogi cieniostwora
-10 brył złota
Bo wykonaniu zbroi Ingvar opowiada o jej możliwościach. Okazuje się że osoba która nosi tą zbroje jest nie wrażliwa na wszystkie ataki.
Nagroda:
100.000 PD
10.000 szt.
Zbroja władcy Myrthany
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Kamilzot w 20 Luty 2008, 19:51:27
Nazwa: Lee i Lord Hagen.
Zleceniodawca: Lee lub Lord Hagen
Nagroda: 1000 SZ lub 1000 PD
Opis: Lee
Lee chce zabić Lorda Hagena i nam zleca to zadanie. Musimy nauczyć się cichego zabijania. Najlepiej zabić Hagena podzczas przemowy na placu wisielców.
Lord Hagen
Hagen chce się pozbyć Lee. Uczy nas szybkiego zabijania. Kiedy Lee idzie spać można go zabić na schodach do góry.

Opisy umiejętności:

Ciche zabijanie
Bohater skrada się za ofiarą i wykonuje cięcie chowając przytym broń.

Szybkie zabijanie
Bohater w biegu zabija przeciwnika chowając szybko broń i uciekając.
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: sosna94 w 20 Luty 2008, 21:00:41
Zdobądź Kolonie (obiecujace co?) ^^

Zleceniodawca: Gomez i Kruk
Nagrody: Pancerz Magnata, codzienna pensja (100 brylek rudy) +1000 doswiadczenia oraz władza nad Nowym Obozem
Opis: Zlecenie daje nam Kruk jeszcze przed zalaniem kopalni. Wtedy do zadania dobija się Gomez i traktuje je poważnie. Trzeba zabic wszystkich z Nowego Obozu(do pomocy mamy Thorusa, Baltoro, wszystkich magnatow(poza Gomezem) i ok.10 straznikow
będzie trzeba zabić Magów Wody(bohater daruje im zycie, lecz nie będą mogli się pokazac w Koloni), zabic wszystkich Najemnikow (Lares, Lee i Gorn uciekna). W zadaniu chodzi tylko o zabicie ludzi z Wielkiej Groty i pol ryzowych.(o kopalnie walcza inni) To jest tez zadanie jakby koncowe ktore zakonczyloby Gothica na tej 1 czesci, albowiem Gomez chce wladac cala Kolonia i kiedy wiekszosc magnateri zginela (no coz, wpadlo się w wir walki i pociachalo^^) wtedy pokarze się filnik jak bohater gry zdaje raport Gomezowi ten zdejmuje Gniew Innosa (jeśli dobrze pamiętam chyba Gomez go mial) i -bohater gry mysli ze ten go pasuje albo coś w tym stylu- a tu Gomez szybkim cieciem odcina glowe Beziemu i mowi:
- Byłeś zbyt honorowy i zbyt silny.
                                                                                       KONIEC
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Bloodwayne w 08 Marzec 2008, 11:32:57
Mam propozycje dawajcie w tym temacie swoje propozycje na nowe questy w GNk co wy na to ?
Piszcie według schematu
Nazwa zadania
Zleceniodawca
Nagroda - może być zmyślona nowa broń itp.
Opis( dla niekumatych po co tam misja po co to osobie zlecającej)
Jak przejść

Proste? No to piszcie !!


Oto moja propozycja

Nazwa Zadania Myśliwi Cavalorna
Zleceniodawca Cavalorn
Nagroda Jego łuk czyli ÂŁuk Wierzbowy
Opis Cavalorn postanowił zebrać stowarzyszenie myśliwych w tym celu musimy zebrać wszystkich w ich obozowisku
Przejście Na przeciwko karczmy Orlana znajduje się obozowisko w którym siedzi Dragomir
Porozmawiać z nim,wyrazi on zgodę na zebranie
Następnie trzeba poszukać pozostałych myśliwych Gaana,tego koło czarnego trolla,groma
Trzeba z nimi wszystkimi porozmawiać.Groma będzie trzeba przekupić gdyż jest samotnym myśliwym- trzeba dać 200 sztuk złota
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: sluga bogow w 09 Marzec 2008, 16:24:58
nazwa zadania: ,,Wyznawcy Beliara"
Zleceniodawca: Pyrokar
uwaga: zadanie to otrzymujemy po wykonaniu zadania: ,,Zaginione przedmioty"
opis: Pyrokar dowiedział się, że to Wyznawcy Beliara są odpowiedzialni za zniknięcie przedmiotów. Chce abyśmy się ich pozbyli, ponieważ boi się, że ludzie zaczną wierzyć w Beliara.
Niezależnie jak wykonało się tamto zadanie (czy stanęliśmy po stronie Wyznawców, czy Pyrokara)
mamy podobny cel ale jaki to będzie cel zależy od nas i wykonania poprzedniego zadania. Są dwie opcje:
1) Iść porozmawiać z Dustym (znajdziemy go w kręgu w gęstym lesie). Jeżeli stanęliśmy po ich stronie to otrzymamy takie zadanie. Organizacja Wyznawców Beliara potrzebuje nowych członków, ponieważ niedługo nastąpi dzień zaćmienia księżyca podczas, którego muszą odprawić specjalny rytułał. Teraz musimy porozmawiać z Albertem, ponieważ on wie kto nadaje się na członków tej organizacji. Są to Vino, Bodo i Pardos. Na początek idziemy porozmawiać z Vino. On ma dosyć prac w polu więc chętnie chętnie się zgodzi, ale jest jeden problem. Jest on najlepszym farmerem Lobarta i ten nie chce żeby odchodził. Musimy zapłacić 500 sztuk złota Lobartowi aby Vino mógł z nami pójść. Teraz prowadzimy go do tego kręgu w lesie. Teraz idziemy na Farmę Onara. Bodo nie wierzy w żadnego boga i szuka on swego prawdziwego powołania. Bodo pójdzie z nami jeżeli pokonamy w pojedynku Raula i Jarvisa. Jeśli nie chce nam się go tak daleko prowadzić to możemy zapłacić najemnikowi Darowi 200 sztuk złota a on go zaprowadzi. Teraz idziemy na Farmę Bengara. Pardos jak się okazuje został opętany przez Beliara kiedy był niewolnikiem Kruka. Bengara potajemnie wie o tym i nie pozwala nam go zabrać. Jest jednak na to sposób. Rozmawiamy o tym z Dustym a on nam zdradzi, że Malak jest
też opętany i służy im od dawna. Malak ma przepis na miksturę o nazwie:,,Ziarno Snu". Brakuje  
mu jednak 3 bagiennych ziel. Przynosimy mu je a on daje miksturę. Teraz mieszamy ją z Ginem i dajemy ją Bengarowi. Możemy także zapłacić 200 sztuk złota Malakowi aby zaprowadził
Pardosa. Teraz mówi o wszystkim Dustemu i dostajemy zbroję Sługi Beliara(och. przed bronią 40, przed pociskami 40, przed ogniem 20 i przed magią 40) i pikę Wyznawców Beliara(obrażenia 50 i siła 30).
2) Po prostu zabijamy wszystkich w tym kręgu i wracamy do Pyrokara(nagroda 500 sztuk złota i ognisty miecz(obrażenia 65 i siła 60 oraz szansa na dodatkowe obrażenia 20)
Chodzi oto, że jeżeli pomożemy Wyznawcom Beliara to teraz będziemy mogli u nich się uczyć alchemi i walki bronią dwuręczną a Pyrokar będzie na nas wkurzony, że znowu go zawiedliśmy.

Jeśli pomożemy Pyrokarowi to będzie zadowolony a organizacja wyznawców Beliara rozpadnie się, ponieważ stracą oni swego przywódcę.
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Serail w 10 Marzec 2008, 16:26:03
Nazwa zadania:Ewakuacja
Zleceniodawca: Garvell
Nagroda: 2000 sztuk złota i niespodzianka :)
Opis: Piraci z Khorinis nie posiadają aktualnie żadnego statku, naszym zadaniem jest znalezienie im takiego statku. Udajemy się więc do miasta, do Garvella i pomagamy mu ukończyć statek, aby tego dokonać musimy iść do drwala imieniem Grom i kupić drewno na budowę statku, fundusze na drewno muszisz wyłożyć z własnej kieszeni (300 sztuk złota), po dostarczeniu drewna okazało się że robotnicy Garvella się pokłucili i nie chcą ze sobą pracować, należy więc ich rozdzielić. Idziesz do gospody, oraz do "czerwonej latarni" i chwilę z nimi rozmawiasz, po krótkiej rozmowie dowiadujesz się że każdy z nich ma swoją wizję na budowę okretu i żaden nie chce ustąpic ze swojego pomysłu, ale obiecali że dokończą budowę kiedy znajdziesz osobe która pokieruje ich pracami. Idziesz więc do mistrza Thorbena i pytasz się go czy potrafiłby wybudować coś większego niż zazwyczaj, po wytłumaczeniu mu całej sytuacji Thorben się zgodził pod warunkiem że odnajdziesz jego siostrzeńca Elvricha (Teraz muszisz wykonac istniejace już zadanie w Gothic 2 Noc Kruka) po wykonaniu questa idzie nadzorować prace w stoczni. Po 14 dniach statek jest gotowy. Garvell i jego robotnicy przygotowuja się do opuszczenia miasta, a nagrode za pomoc dostajesz 2000 sztuk złota i stocznie Garvella
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Złodziej GARRET w 18 Marzec 2008, 18:36:15
Nazwa zadania: Obrona Khorinis
Zleceniodawca: Lord Andre
Nagroda - Zostanie Sędzią miasta, nakładanie wyroków na ludzi karanych,np. Cassia... pobieranie podatków od obywateli co tydzień od wybranego sposobu:. 1.Pobieranie ze względu na bogactwo: od biedniejszych mniej od bogatszych więcej. 2. Od każdego po równej sumie nap cały czas 60 sztuk złota. 3. Pobieranie z nadmiarem czyli 100 sztuk złota ( mieszkańcy biedniejsi i o średnim bogactwie buntują się czasami i atakują gubernatorów, strażników i paladynów.
Opis- Zaskakujemy miasto zaatakowanie strażnik przy bramie mówi do nas by udać się do Lorda Andre, a ten rozkazuje byś osłaniał obywateli przed orkami. Potem gdy ich bezpiecznie osłonimy musimy zabić orka szamana który jest przywódcą armii. Okazuje się, że Sędzia jest szpiegiem Beliara, trzeba go zabić, a w ukrytym pomieszczeniu znajdujemy prawdziwego sędzie który rezygnuję z pracy i opuszcza miasto. (Dołącza do Dextera a potem zostaje przetransportowany do opuszczonej części Khorinis do obozu bandytów i zostaje mianowany na skarbnika)
Jak przejść: różne sposoby np. osłanianie obywateli czarami, walką lub strzelać z wyższych miejsc.
Orka można zabić namawiając paladynów by ruszyli się a nie osłaniali ratuszu i po zapłacie 100 sztuk złota 1 idą za tobą na walkę z szamanem (maksymalnie można namówić 10 paladynów, aha i te pieniądze nie na piwo czy coś w tym stylu tylko na datek dla świątyni INNOSA[klasztoru])

Pozdrawiam, od THIEFA      

Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Gorion w 02 Kwiecień 2008, 17:37:55
Nazwa zadania:,,Bunt farmerów"
Zleceniodawca: Akil
Nagroda: 5000EXP,stały zarobek,20 owczych skór i lojalność farmerów
Opis misji: Pomniejsi właściciele farm (Akil,Lobart,Bengar i Sekob) mają dość tyranii ze strony straży miejskiej i Onara. Akil jako rzecznik farmerów prosi o zorganizowanie: 30 skórzanych pancerzy, 30 ,,wilczych kłów" i najęcie kilku wyszkolonych żołnierzy do obrony farm.
Możesz nająć: Wilka z kilkoma ,,bezimiennymi" najemnikami, nielojalnych strażników miejskich (Rengara,Pecka,Ruge,Bilgota), myśliwych (Dragomira,Niclasa,Groma,Gimbralta,Bartoka,Geena) i kilku desperatów(Arlika,Jorgena,Rukhara). Zbroje wykona dla ciebie Wilk jeśli dostarczysz mu 30 wilczych skór i 1000 sztuk złota. Bronie wykona Benett za free(w końcu jest ci coś winny).
Po dostarczeniu ekwipunku i najemników Akil prosi cię abyś wziął kiku ludzi i rozpoczął cichą/nocną wojnę z miastem i Onarem. Wyruszasz w nocy i wzniecasz pożary,wykradasz zapasy, mordujesz najważniejszych obywateli. Z tego powodu Onar bankrutuje i Lee wraz z najemnikami wyruszają do GD aby zająć kopalnie rudy. W mieście wybucha panika, większość obywateli ucieka do lasu. Zostają tylko najwierniejsi strażnicy i paladyni. Zostajesz pośrednikiem między farmami a miastem. Sprzedajesz żywność po kosmicznych cenach, bierzesz 50% zysków i resztę oddajesz farmerom. I tak zyskujesz dobrze płatną pracę i satysfakcję z odniesionego zwycięstwa.

Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: wiedzmin4269 w 05 Czerwiec 2008, 16:19:58
Nazwa:Wyrżnąć opętanych
Zleca:Lord Hagen
Opis: Należy pozbyć się opętanych którzy rozpanoszyli się w Khorinis, zabrać im almanachy opętanych i oddawać je Hyglasowi w klasztorze
Nagroda to:2500 PD i 2500 sztuk złota
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Tytan302 w 05 Czerwiec 2008, 17:01:36
Nazwa: Klasztorny Bimber
Zleca: Parlan
Nagrody: Runa Leczenia średnich ran ; 4 zwoje przemiany w wilka ; 400 SZ ; 1000 exp (Ogólny)
Wersja Gothica: II i NK
Opis: Kilku nowicjuszy rozprowadza w klasztorze i poza nim nielegalny bimber, jednak robią to tak po cichu, że nikt nie wie gdzie jest ich bimbrownia. Magowie nic nie mogą zrobić więc proszą cię o pomoc. Zadanie to można wykonać zamiast "Służby społeczności". Bardzo trudna misja. (Odpowiednik gildii złodzieji.)

Solucja:
Część 1 zadania: "Nowicjusz Kasren".
Idziesz do Parlana. On zleca ci zadanie odnalezienia bimbrowników oraz mówi żebyś spytał Goraxa o informację. Idź do Goraxa. Mag, powie ci, że nowicjusze-bimbrownicy, kradną butelki oryginalnego wina ze spiżarni, i dlatego ludzie się nabierają. Nie korzystaj na razie z tego tropu przyda ci się on później. Idź do Orlana, który  najprawdopodobniej z tego korzysta. Nic ci nie powie, ale zapłać za pokój, idź na górę i śpij do północy. Potem wstań i podejdź do barierki, która jest na pierwszym piętrze. Usłyszysz rozmowę Orlana z nowicjuszem o imieniu Kasren, nie spotykanego wcześniej w klasztorze. Kiedy wyjdzie, puść się za nim w pogoń. Dogoń go i powal jednym ciosem. Potem odprowadź go do klasztoru, do Goraxa. Ten wezwie najwyższą radę i Kasren zostanie wyrzucony z klasztoru. Wcześniej jednak, wygnaniec powie, że kilku bimbrowników jest też w Khorinis.
Za zakończenie tej części misji dostaniemy 100 SZ i 250 exp.


Cdn.
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Julian w 06 Czerwiec 2008, 15:51:43
Zadanie:Miecze i kusze dla najemników
Zleceniodawca:Lee
Opis:
Lee mówi nam że boi sie ataku orków od strony przełęczy ,i prosi nam o dotarczenie:
-20 mieczy samodzielnie wykutych.
-10 mieczy dwuręcznych
-15 Lekkich kusz
Nagroda:21000 SZ,10 gulaszy Thekli,10 łodyg bagiennego ziela
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Rohgard w 12 Czerwiec 2008, 17:21:08
Nazwa Zadania: "Czarna ÂŚmierć"

Zleceniodawca: Xardas

Nagroda: Miecz "Kwiat Serafisu", 5000 sztuk złota

Opis: Farmerzy są między młotem a kowadłem. Z jednej strony Najemnicy, z drugiej Khorinis. Celem pobocznym zadania jest wywołanie epidemii wśród mieszkańców miasta i najemników. Dokładniej miałoby to być zakażenie żywności. Farmy byłby jedynym źródłem żywności. Celem głównym jest doprowadzenie do dziesiątkującej bitwy między Strażą Miejska wraz z Palladynami, przeciw Najemnikom z farmy Onara.

Jak przejść: Aby stworzyć zarazki Czarnej ÂŚmierci należy zdobyć: Wydzielinę Pełzacza, Krew Orka, ÂŻądło Krwiopijcy 6x, Mięso Smoczego Zębacza 3x. Z tak przygotowanymi ingrediencjami idziemy do wierzy Xardasa. Ten dzięki mocy Beliara łączy ze sobą składniki tworząc eliksir i przelewając do buteleczek. Daje Beziemu 4 takie flaszki. Bohater musi dostać się kolejno: Do składu Thekli (Obóz najemników), Do magazynu w porcie (Khorinis), Do składu w mieście za sklepem Mattea (Khorinis), i tam zostawiasz buteleczki w skrzyniach. Idziesz na spoczynek na farmy, byle z dala od miasta i siedziby Onara. Nazajutrz wchodząc do miejsc, w których zostawiłeś buteleczki widzisz martwych ludzi. Zaraza się rozprzestrzenia. Pytasz się mieszkańców co się dzieje. Opowiadają o dziwnej epidemii, która wstrząsnęła mieszkańcami. Dowiadujesz się, że jedynym miejscem z nieskażoną żywnością są farmy. Po dotarciu na miejsce, widzisz bijących się ze soba najemników i strażników miejskich. Pomagasz jednej ze stron. W zależności komu pomogłeś rozmawia z Tobą Paladyn lub Najemnik, mówiąc, że jego przełożony zapłaci kosmiczną kwotę za lekarstwo. W tym celu udajesz się do Xardasa, który daje Ci butelkę z antidotum. Przekazujesz ją władzy w mieście lub na farmach, a w zamian otrzymujesz piękny miecz, oraz pokaźną kwotę :)
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Najemnik Gorn w 30 Czerwiec 2008, 20:15:50
nazwa zadania:,,Zemsta na sędzi''
zleceniodawca:Lee
Nagroda:20.000sztuk złota,30.000EXP+ tyle ile ma sędzia,Lee będzie ci sprzedawał bronie
Opis Zadania:W 5 rozdziale za nim Bezi z kumplami popłynie do Dworu Irdorath lee poprosi cię abyś pozbył sie sędzi.Oto dialog Beziego z Lee:
Lee:Chciałbym abyś coś dla mnie zrobił.
Bezi:No jasne gadaj.
Lee:Pamiętasz tego straje je.... sędzie który wrzucił cie do kolonii i mnie też.
Bezi:Pewnie że go pamiętam.
Lee:Chce abyś go zabił.
Bezi:Ok.Ale jest  problem.
Lee:Jaki?
Bezi:Powiększyli straż przy jego domu bo ktoś powiedział że chcą go zabić.
Lee:Nie martw się przekupiłem ich.
Bezi:OK.Zabije go o północy.
Lee:Dobra.Narazie
Idziemy do jakiegos łózka śpimy do pólnocy wstajemy i idziemy do górnego miasta.Skradamy się pod dom sędzi od razu zauważa nas strażnik z nim mówimy że przychodzi od Lee i nas wpuszcza.Idziemy na góre sędzia już spi zabijamy go szczyletem assasynów(nowa broń).I teleportujemy się na farme onara aby powiedzieć Lee o wypełnionej misji
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Damsem w 11 Lipiec 2008, 21:45:43
nazwa zadania:Rozruba
zleceniodawca:Greg
nagroda:Greg cię nie pobiję i 100 sztuk złota i 1000 exp
bierzesz Skipa i paru piratów i oczyszczasz obóz bantytów do Fortuna dalej nie
potem przychodzi Greg z pomocą i niszczymy cały obóz
(krzywe wiem )
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: ludi889 w 12 Lipiec 2008, 04:30:22
Nazwa: Rozłam Energii
Zleceniodawca: Xavier
Nagroda: Xavier z Xardasem uczą cię zaklęć beliara, oprócz tego +5000 exp 2000 złota,szata ucznia nekromanty (nowa zbroja) lub 6 krąg magii wszystkie runy z zaklęciami beliara szate nekromanty +5000exp 2000 złota.
Gdy idziemy po pustą rune (próba ognia) mijamy jaskinie i szłyszymy głos. Z jaskini wychodzi mroczna postać która jest łudząco podobna do Xardasa. Oczywiście Bezi odrazu wyciaga swoją broń. Postać powiedziała że ma pewną propozycję.Opowiada nam o sobie i mówi że jest bratem Xardasa i ma na imie Xavier. Mówi że niedługo przyjdzie noc rozłamu energii. Xavier chce odprawić rytułał w słonecznym kręgu, ale potrzebne mu są 3 potężne kostury bóstw. Chodzi o Kostur Innosa (nowa broń Posiada Pyrokar) Kostur Adanosa (nowa broń Posiada Vatras) i Kostur Beliara (również nowa broń Posiada Xardas). Bezi pyta sie go czemu chce zabić swojego brata (bo musi zdobyć kostu Beliara). Xavier mówi żeby beziego to nie obchodziło. A więc najpierw idziemy do Pyrokara. Pytamy go o Kostur (chodzi o to że próba ognia jest dla nowicjuszy więc Pyrokar powie nam coś o tym kosturze). Mówi nam że Innos przelał tam nawet większą ilość mocy niż do oka Innosa i tylko on może go posiadać. A więc wywabiamy Pyrokara mówimy mu że Vatras chce się z nim spotkać w słonecznym kręgu. Pyrokar idzie a my po drodze go zabijamy i zabieramy berło ale jest tam również jakaś książka. Idziemy do Vatrasa pytamy go o kostur Adanosa.Mówi nam że Adanos przelał tam dużą ilość mocy.Vatrasa również musimy wywabić mówimy mu że Pyrokar chce się z nim spotakać w słonecznym kręgu, ale Vatras nam nie wierzy. Więc otwieramy książke którą zabraliśmy Pyrokarowi. Okazuje się że była takiej treści:
KA¯DY KTO POSIADA T¡ KSIA¯KE MÓWI PRAWDE I TYLKO PRAWDE W IMIÊ INNOSA
(Pyrokar napisał tą książke by przekonywać do spotkań no i wysyłał posłanców żeby dawali tą księge temu go chce się z nim spotkać)
Dajemy Vatrasowi i idzie do słonecznego kręgu. Zabijamy go i bierzemy berło Adanosa. I został nam tylko Xardas. I tutaj mamy wybór:
1)mówimy mu że znaleźliźmy jego brata mówimy mu o jego planie i ten idzie z Bezim do Xaviera. Xardas i Xavier przez chwilę się kłucą ale Bezi wyskakuje z tekstem:
-Ta kłótnia jest bezsensowna
Wtedy Xardas i Xavier się pogadzają i razem idą do słonecznego kręgu (idziemy z nimi) oddajemy berła i rozpoczyna się rytułał w którym uczestniczą  Xardas i Xavier gdy skończą mówią że teraz są nieśmiertelni i mogą roznieść całą Myrtane jednym kiwnieciem palca a My (Bezi)  bardzo im w tym pomogliśmy i dostajemy szanse nauki nekromanckiej i dostajemy zbroje ucznia nekromanty.Razem wracają do wieży Xardasa.Teraz możemy do nich chodzić i oni uczą wszystiego co jest związane z magią (alchemii tworzenia run kolejnych kręgów wtajemniczenia magicznego itp.)
2)Po prostu zabijamy Xardasa i zabieramy berło. Idziemy do Xaviera i teraz zamiast Xardasa my z Xavierem odprawiamy rytułał. Po rytułale dostajemy 6 krąg magii i wszystkie runy zaklęć beliara oraz Xavier daje nam szate nekromancką. Xavier nam dziękuje i mówi że ta Jaskinia w której mieszkał była niewygodna i czy Bezi nie zna jakiegoś miejsca. Więc prowadzimy go do wieży Xardasa.
Ale konsekwencje są takie same mamy na karku wszystkich magów ognia  wody i paladynów.

PS: jeśli chodzi o dwóch rozwiązaniach to praktycznie opłaca się to drugie ale przecież Xardas nas uratował od śmierci i wcześniej nam pomagał
PS2:Cały ten quest był wymyślany na bierząco mam nadzieje że się podoba
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Najemnik Gorn w 12 Lipiec 2008, 14:22:56
nazwa:Powrót Starego Obozu
Zleceniodawca:Diego
Nagroda:20.000exp+Zbroja Magnata i dowodzisz cieniami i strażnikami
Opis:W 3 rozdziale gdy diego jest w khorinis mówi nam że tęskni za dawnym starym obozem.Poprosi nas abyśmy przyprowadzili pod przełęcz dawnych cieni,strażników i kopaczy.Najpierw idziemy do Cavalorna od razu się zgadza ale musi pogadać z wodnym kręgiem ale przyjdzie.Przenosimy się do Jankendaru przebieramy się w pancerz straży kruka i idziemy do Huno,Snafa,Fiska,Thorusa,Fortuna(musimy go przyprowadzić do lestera)Scatiego(chyba tak się nazywa)gadamy z nimi nie zgodzą się pójść z nami wracamy do diego daje nam list do thorusa.Dajemu mu go i idziemy z nimi do portalu.Później sami pójdą do przełęczy.Idziemy do diego i gadamy z nim o wykonanym zadaniu:
Diego:Wspaniale się spisałeś przyjacielu.
Bezi:Dzięki.Co teraz robimy?
Diego:Odbijamy zamek.
Bezi:ODBIłO CI!! JEST NAS 7 A PALADYNOW Z CHYBA 30!
Diego:Spokojnie zaraz coś zobaczysz.
Chwile później pojawia się 30bandytów w stroju cienia i strażnika,łukami,kuszami i rubinowymi ostrzami.
Bezi:Skąd ich masz?
Thorus:Znalazłem ich w Khorinis i w Jankendarze chceli wrócić.
Bezi:O cholera super teraz wygramy!
Diego:To idziemy nie?!
Wszyscy:DO BOJU!!
Przechodzimy przez przełęcz stoimy kilka metrów przed mostem i czekamy na cavalorna.
Cavalorn:Jest ponad 40orków-wojowników,20 orków-elit i 10orków-szamanów plus Generał Hosh-Pak.
Bezi:Mamy problem.
Chwile pózniej pojawił się milten
Milten:A ja to co zapomnieliście o mnie?!
Diego:Własnie dobrze że się zjawiłeś potrzebujemy twojej pomocy
Milten:Co jest grane?
Diego:Masz mikstury szybkości i niewidzialności?
Milten:No mam.
Diego:Ok daj każdemu po dwie buteleczki i ruszami.
Wypijamy obywie mikstury i biegniemy na taran
Wchodzimy na zamek i po tajemnie otwieramy brame do zamku.I wchodzimy do byłem kwatery magnatu usypiamy garonda zabijamy reszte.Thorus i Diego pilnują garonda
a my idziemy rozwalać orków milten rozwala wszystkich orków i paladynów deszczem ognia ci co zostali w budynku poszli do lochów skazańcy zostali uwolnieni.Zabijamy
Hosh-Paka.I cieszymi się z wygranej.

Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Robben w 18 Sierpień 2008, 13:56:38
Nazwa: Przełom w średniowieczu
Wersja Gothica: Gothic 3
Zleceniodawca: Kan
Opis: Kan prosi nas, żebyśmy zniszczyli magiczną barierę otaczającą Vengard. W tym celu musimy udać się do Xardasa. Ten każe nam zebrać 100 bryłek rudy. Po przyniesieniu Xardasowi ich, ten zrobi z nich ekhm... 5... no... tych... kosturów z magicznej rudy i każe je dostarczyć 4 orkowym szamanom. Udajemy się więc do Ur-Gosha z Faring, Grompela z Silden i Grimbolla oraz Groka z Geldern i przekonujemy ich, żeby nam pomogli i oddajemy im kostury. Kiedy wszyscy pojawią się przed barierą, będziemy musieli jeszcze raz porozmawiać z Xardasem i wtedy otrzymamy od niego pergamin. Gdy szamani i Xardas połączą kostury, a my w tym czasie przeczytamy pergamin, to kostury zaczną promieniować magiczną energią i kiedy ta energia zostanie skierowana na barierę, to wtedy: ,,magiczna bariera pryśnie jak mydlana bańka'' (cytat z Gothic I). Wtedy wracamy do Kana i mówimy o sukcesie swojej misji.
Doświadczenie: 10.000 exp
Nagroda: legendarne orkowe ostrze (wymagana siła - 300, obrażenia - 1000, broń dwuręczna)
Wartość: 100.000 sztuk złota
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Sarkasmus w 21 Sierpień 2008, 21:16:42
Nazwa: Wejście do piramidy
Zleceniodawca: Saturas
Nagrody: 100.000 letnie wino (wieczny kac i smak najlepszego wina świata w przełyku)/ Amulet Odporności na alkohol (efekt upicia się alkoholem działa dopiero po 108 butelkach spirytusu (1 litr= 1 butelka) + 1.000 sztuk złota + 2.500 punktów doświadczenia + czytanie pisma Starożytnych Alkoholików
Wersja Gothica: Gothic 2 + NK
Opis: Po wspomnieniu przez Saturasa przeszłości powiedział, że jest tylko jeden sposób na to, że mu kiedykolwiek wybaczy. Bezimienny ma znaleźć 100.000 letnie wino w piramidzie Alkohala II Pijanego.


Solucja: ÂŻeby wykonać tego długiego questa na początku trzeba pójść do Khorinis w poszukiwaniu łopaty. Hakon powie ci, że ostatnią łopatę sprzedał Paladynowi idącemu do Górniczej doliny o imieniu Krasnol. Kiedy dojdziesz do zamku, Kwatermistrz powie, że Krasnol został wysłany do dawniejszego terenu Nowego obozu. Przed samym wejściem do lodowej krainy są dwa grody i na nagrobku napis "Tyskie, mój najlepszy przyjacielu, zabiorę twój list do twej żony w Khorinis". Kiedy będziesz w Khorinis Wambo, Strażnik powie ci z łapówką 100 sztuk złotych monet gdzie żyje żona tyskiego. Ona ci powie, że Krasnol poszedł ponownie do Górniczej doliny. Kiedy tam będziesz dowiesz się ponownie od kwatermistrza, że Krasnol pilnuje granicy przełęczy. Kiedy tam dojdziesz, zobaczysz Krasnola, on da ci łopatę w zamian za przyniesieniu mu 5 butelek ginu i 10 kufli piwa. Kiedy mu to dasz odda ci łopatę. Wracasz do piramidy. kiedy widzisz wejście do jaskini Saturasa, Wchodzisz do lewej strony jaskini (gdzie było do tej pory zawalone). Kopiesz tam aż się dokopiesz. Kiedy wykopiesz przejście zobaczysz ducha Alkohala II Pijanego, który powie ci, że odejdzie na inny świat jeśli mu przyniesiesz 20 butelek Ginu. Kiedy mu to dasz bierzesz z kufra 2 100.000 letnie wina i idziesz do Saturasa Który daje ci albo 1 wino albo amulet odporności na alkohol.
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Rysownik w 22 Sierpień 2008, 09:37:30
Nazwa: Runa Zniszczenia
Zleceniodawca: Utah
Nagroda: 100 sztuk złota, nauka dodatkowego kręgu magii (ale tylko do czwartego!) lub 500 sztuk złota, 2500 punktów doświadczenia
Gothic: 2, 2+NK
Opis: Trzeba znaleźć Runę Zniszczenia i przekazać ją Utahowi by ten ją zniszczył.
Solucja: Na początek trzeba wiedzieć gdzie jest ta Runa. Idziemy więc do kartografa w dzielnicy portowej i mówimy mu, że potrzebujemy mapy z zaznaczonymi kapliczkami. On powie, że ma dwie takie mapy. Kupujemy droższą. Po przybyciu na miejsce można zobaczyć jaskinię, którą ktoś zamknął kratami. Odszukujemy kołowrót i używamy go. Kraty się podnoszą i mamy wolną drogę. Wpierw trzeba jednak pokonać Pedra, który oszalał. Kiedy pasek życia mu się skończy, on się teleportuje, jednak zostawia Runę. Zabieramy Runę i idziemy do klasztoru.
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 20 Listopad 2008, 16:24:57
Nazwa:pierścienie upadłych paladynów.
Zleceniodawca:Lord Hagen.
Nagroda:5000 sztuk złota, ÂŁza Innosa (nowa broń) oraz zapas żelków od Grisonka xd.
Opis:Musimy odnaleźć tajemne przejście do kręgów w Khorinis i tam musimy zabrać magiczne pierścienie upadłym paladynom.
Solucja:Przede wszystkim musimy wiedzieć gdzie znajdują się kręgi więc kupujemy mapkę terenów Khorinis. Jeśli chcemy możemy wziąść na pomoc kilku paladynów w tym Ingmara oraz Albrechta. Idziemy z paladynami do pierwszego kręgu na farmę Onara czy jak kto woli Sekoba. Naciskamy przyciski i otwiera się nam przejście. Wchodzimy do środka i jest tam upadły paladyn Herald (nowy npc), pokonujemy go i szkielety i zabieramy mu pierścień. Wychodzimy z krypty i idziemy do kolejnej krypty gdzie znajduje się Unubis. Robimy z nim tak jak z Heraldem i zabieramy kolejny pierścień.
Teraz idziemy na farmę Lobarta i znajdujemy tam kolejną kryptę i upadłego paladyna Groda i zabijamy go oraz zabieramy pierścień. Potem idziemy na farmę Akila w tym idziemy do Gęstego Lasu i to przed ostatnia krypta. W krypcie znajduje się Egor i jak z poprzednimi zabijamy go i zabieramy pierścień. Idziemy teraz do ostatniego kręgu. To był słoneczny krąg. Niestety krypta jest chroniona przez masę
szkieletów, a więc idziemy do Lorda Hagena i mówimy mu o sytuacji a Hagen daje nam dodatkowy oddział paladynów. Czas na wielką bitwę na Słonecznym Kręgu. Oczywiście wygrywamy i wchodzimy do krypty. Jest tam najsilniejszy i najpotężniejszy upadły paladyn Archol. Jest go bardzo trudno zabić, ale niespodziewanie wchodzi Grison z Vaderem i pomagają nam w zniszczeniu Archola. Archol miał potężny kostu więc wszystkie pierścienie, które zdobyliśmy nakładamy na kostu. A więc wracamy do Lorda Hagena. Hagen mówi nam że dzięki temu kosturowi wygraliśmy bitwę z orkami. A teraz dostajemy naszą nagrodę czyli 5000 tysięcy sztuk złota, łzę Innosa I ZAPAS ÂŻELEK OD GRISKA XD.
Tytuł: Odp: Pomysł na questy
Wiadomość wysłana przez: Azariel w 13 Grudzień 2008, 11:15:40
Mój quest(G3)
Nazwa:podwodna jaskinia
Zleceniodawca:Kerth
Nagroda:Miecz Nieumarłego Nordmarczyka,5000PD,10000sz.
Opis:Trzeba znaleźć i zamknąć tunel którym zgromadziło się około 50 ożywieńców
Solucja:Musimy znaleźć tunel.Zmieniamy się w chrząszcza i wchodzimy do tunelu.Szukamy pomieszczenia z kołowrotem po czym wchodzimy w cień i zmieniamy się w człowieka.Kręcimy kołowrotem,pod wpływem czego niszczy się ściana i zaczyna nas zalewać.Sprintujemy i bierzemy dziwną broń.Niszczymy wylot tunelu kamiennym golemem.Wracamy do wioski.Kerth mówi nam że broń to Miecz Nieumarłego Nordmarczyka.