Forum Tawerny Gothic
Tereny Valfden => Dział Wypraw => Wątek zaczęty przez: Vigo w 13 Listopad 2007, 20:01:01
-
INFO O ZADANIU:
Nazwa: Nazwa: Amatorzy nekromancji cz. III
Opis: Udało się nam odnaleźć kolejna osobę z tamtego ugrupowania amatorów nekromancji, ją tez trzeba by zgładzić gdyż hańbią innych prawdziwych nekromantów. Przy okazji trzeba od niej wyciągnąć co nieco o tym niby ?przyzwaniu bestii?...
Nagroda: 150 szt. zł. + znalezione przedmioty
Wymagania: Ukończone zadanie ?Amatorzy nekromancji cz. I? , walka dowolną bronią 3 p. / magia na średnim poziomie
Trudność: **
MG:
Elrond
RZECZY WZIĂTE NA ZADANIE:
Ekwipunek:
2x Odtrutki
40 strzał
-------------------------------------------------------------------------
Uzbrojenie:
Nazwa Broni: Oineth Elethea Anais (Krótki Elficki Miecz) (Używane)
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Profesjonalne
Poziom: II
Dodatkowo: ----
Opis: Krótki miecz (50 - 60 cm.), jest to dobra
mała broń nie wymagająca dużej siły.
Nazwa broni: Elfi łuk (Używane)
Typ: Długi
Rodzaj: łuk
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Poziom:III
Dodatkowo: Brak.
Nazwa: Zbroja obrońcy Leyanoi (Używane)
Rodzaj: Mithrilowa
Typ: Całościowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Mistrzowska Zbroja, Błogosławiona
Opis: Zbroja została wykonana z Mithrilu co czyni ją nie do przebicia.
Mithril jest wytrzymały, ale nie ciężki co daje nosicielowi szybkość
w walce i w marszu. Posiadacz takiej zbroi nie musi się martwic atakami
takich broni jak włócznie i krótkie miecze, lepsze miecze mogę lekko
zarysować zbroje, ale to już zależy od jakości wykonania broni i
umiejętności wojownika. Zbroja została też dodatkowo pobłogosławiona
w imię Adanosa.
Materiał: 10 sztuk Mithrilu
-------------------------------------------------------------------------
Umiejętności:
Walka Bronią Jednoręczną:
Walka Bronią Jednoręczną - Poziom I
Walka Bronią Jednoręczną - Poziom II
Walka Bronią Jednoręczną - Poziom III
Walka Dwoma Ostrzami:
Walka Dwoma Ostrzami - Poziom I
Walka Dwoma Ostrzami - Poziom II
Walka Dwoma Ostrzami - Poziom III
Walka szponami:
Walka szponami - Poziom I
Walka szponami - Poziom II
Walka szponami - Poziom III
Walka kijem:
Walka kijem - poziom I
Walka kijem - poziom II
Walka kijem - poziom III
Walka na Dystans:
ÂŁuk - Poziom I
ÂŁuk - poziom II
ÂŁuk - poziom III
ÂŁuk - poziom IV
Walka Kosturem:
Walka Kosturem Poziom I
Trofea:
Upuszczanie krwi - poziom I (max. 3 litry)
Upuszczanie krwi - poziom II (max. 6 litrów)
Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
Pozyskiwanie trucizny II (topielce)
Pozyskiwanie Skóry
Pozyskiwanie Kłów
Pozyskiwanie Pazurów
Pozyskiwanie Skrzydeł
Pozyskiwanie Rządeł
Pozyskiwanie Rogów
Pozyskiwanie Płytek pancerza
Pozyskiwanie Organów
Pozyskiwanie ÂŁusek
Pozyskiwanie ÂŻuwaczek
Obdzieranie z futer małych zwierząt
Obdzieranie z futer dużych zwierząt
Ciche Poruszanie Się, Kradzież:
Skradanie się I (chód)
Skradanie się II (bieg)
Skradanie się II (sprint i skoki)
Akrobatyka
Kradzież kieszonkowa I
Otwieranie Zamków - Poziom I
Wytrzymałości:
Wytrzymałość na ból
Kowalstwo:
Wyrób zatrutych ostrzy
Wyrób zatrutych pocisków
Handel:
Negocjacje łowcy I (+5% nagrody)
Negocjacje łowcy II (+15% nagrody)
Magia:
Magia ogólna
Telekineza
ÂŚwiatło
Sen
Magia Zmysłu Wampira
1. Wyostrzony Zmysł
2. Widzenie Aury
3. Astralny Dotyk
-
Wampir pytająco patrzył na Mistrza. - Ah no tak, za dużo nie wiesz... A więc musisz, jak Ci wiadomo, udać się do miejsca pobytu teko nekromanty. Ze dobrych źródeł wiadomo nam, że krył się w swoim rodzinnym domu, we wiosce. Na północ od Fortecy. Jak już do niego dotrzesz, a będzie trudno, najlepiej jak bys się wieśniaków popytał. Jak już do niego dotrzesz to go nie zabijaj najpierw. Musisz wydobyć dla nas informacje dotyczące tej niby przyzwanej bestii... Ruszaj.
-
Oczywiście Vigo natuchmiast ruszył w drogę. Dość szybkim chodem szedł w miejsce pobytu nekromanty. Wyjął miecz i prubował go sobie "oswoić" odrazu było widać ze Vigo przez dłuższy czas był tak jakby "roślinął". Więc powoli przypominał sobie pare cennych udeżeń i combosów by niemieć problemów z zagrożeniem które mu groziło...
-
- Dobrze psie... Bestia została wezwana... Pomyśl gdzie mogła by się chować? Oczywiście że hasa sobie koło naszej starej kryjówki... - gdy Vigo przysłuchiwał się temu bulgotu, nekromanta odepchnął go tak, że wampir stracił równowagę, następnie szybko wyciągną miecz...
-
... i Vigo natychmiast wyjął miecz i ruszył na podłego nekromante. Ten był dobrze obeznany we władaniu mieczem i szybko wyprowadził atak. Vigo przyblokował go a następnie kopnął a ten poleciał na ścianę waląc głową o zimny mur chaty. Następnie Vigo podszedł pod niego i chcąc go dobić niespodziewanie dostał prezent w postaci kopnięcia. Vigo padł na ziemię, lecz szybko wstał i dalej walczył z nekromantą. Tym razem poszło jak spłatka wykonanał kilka ciosów i było po sprawie. Nekromanta niezobaczy już zachodu słońca...
-
Było już po wszystkim. Vigo usiadł na łóżko gdyż był bardzo zmęczony. Poziom adrenaliny spadał i wszystkie uderzenia dawały o sobie znać. Nagle spostrzegł że z ramienia sączy mu się krew. " Niech to szlag, suczy syn musiał mnie zranić"okazało się że Vigo został obdarzony pokaźnym rozcięciem. Krew powili z niego upływała. Trzeba było szybko wracać do Fortecy...
Zadanie ukończone
Nagroda: 150 sztuk złota