Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
Gothic / Odp: Nauczyciele - brak opcji dialogowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Isentor dnia 28 Lipiec 2022, 10:28:54 »
A jak wygląda kwestia powiązania z save'ami? Bo w nowszych sejwach (tam gdzie zaszłam dalej) ten problem się pojawia, a w starszych (z wczesniejszych etapów gry) już go nie ma. Czy bug jest "przypisany" do danego sejwa czy do etapu gry? Da się w ogóle coś powiedzieć na ten temat czy to bardziej loteria?
W pewnym momencie rozgrywki wystąpił ten bug. Od tego momentu wszystko co zapisałaś już go zawiera.
Jak wczytasz stary zapis i dojdziesz do tego samego momentu w grze i błąd nie wystąpi to znaczy, że to była loteria.<aniol>

Spróbuj tego patentu.
Witam wszystkich serdecznie.
Zapraszam do przeczytania poradnika w 100% mojego autorstwa!
Samo psujące się save'y to chyba zmora wszystkich graczy Gothica, ale nie dla mnie.
Dla was to też już nie będzie problem, jeżeli wykonacie wszystkie czynności krok po kroku, tak jak ja.
 Przyjmijmy na to, że nasz zapis gry zepsuł się na sam koniec drugiego rozdziału a ostatni save jest w górniczej dolinie.

Krok 1. Odpalamy grę i widzimy, że żadna z naszych gier nie działa.
 Nie zastanawiając się nad niczym rozpoczynamy nową grę i od razu zapisujemy na wolnej pozycji.
 (np 3, bo 2 pierwsze są zajęte). Po udanym zapisie gry wyłączamy ją!

Krok 2. Wchodzimy w folder z grą a w nim szukamy podfolderu o nazwie "saves"
W tym folderze mamy kolejne w naszym wypadku 4 podfoldery.
(3 zapisy gry + folder Current, który nas nie interesuje)

Krok 3. Wchodzimy w folder o nazwie savegame1.
W tym folderze powinno znajdować się 6 albo 7 plików typu .sav

Krok 4. Otwieramy plik SAVEINFO.SAV (Jest pusty a to oznacza, że jest uszkodzony)

Krok 5. Otwieramy nowe okno tak by było nam wygodniej i następnie
wchodzimy w folder z gra > saves > savegame3
(w zależności na której pozycji zapisaliśmy nową grę)
otwieramy plik SAVEINFO.SAV kopiujemy zawartość.
Ten plik jak widzicie jest uzupełniony a to oznacza, że nie jest uszkodzony.

Krok 6. Otwieramy notatnik i wklejamy całą zawartość skopiowanego przez nas tekstu.
Szukamy frazy, która jest prawie na samym początku WorldName=string:NEWWORLD.
(w naszym wypadku NEWWORLD zmieniamy na OLDWORLD). Następnie klikamy plik > zapisz jako
Nazwe pliku ustawiamy jako SAVEINFO.SAV poniżej jest rubryczka zapisz jako typ zaznaczamy wszystkie pliki naciskamy ok.

Krok 7. Nasz nowy plik typu .sav kupiujemy do folderu o nazwie savegame1. Zgadzamy się aby nasz nowy plik zastąpił poprzedni.

Krok 8. Otwieramy plik SAVEHDR.SAV w tym momencie widzimy, że jest to nasz drugi plik który jest uszkodzony.
Otwieramy notatnik i wpisujemy: OLDWORLD\OLDWORLD.ZEN
Zapisujemy identycznie tak jak poprzedni plik wklejamy go do folderu savegame1 zgadzamy się aby nasz nowy plik zastąpił stary.
Krok 9. Teraz śmiało możemy włączyć naszą grę i cieszyć się z powrotu naszej postaci.
Pozdrawiam Krzysiek! ;)
 
                                                                                                                                                                                          Proszę o podpięcie tematu!
92
Gothic / Odp: Nauczyciele - brak opcji dialogowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez wazblotny2137 dnia 24 Lipiec 2022, 21:10:12 »
A jak wygląda kwestia powiązania z save'ami? Bo w nowszych sejwach (tam gdzie zaszłam dalej) ten problem się pojawia, a w starszych (z wczesniejszych etapów gry) już go nie ma. Czy bug jest "przypisany" do danego sejwa czy do etapu gry? Da się w ogóle coś powiedzieć na ten temat czy to bardziej loteria?
93
Gothic II oraz Noc Kruka / Rozwój palladyna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez byczynho dnia 18 Lipiec 2022, 14:04:01 »
Witajcie.
Dawno temu kiedy próbowałem grać w NK po "zepsuciu" swojej postaci szukałem informacji jak ją naprawić.
Pamiętam, że znalazłem wtedy bardzo obszerny poradnik na temat rozwoju postaci.
Były tam informacje dotyczące wykorzystywania PN, alchemii, roślin, umiejętności... Ktoś bardzo bardzo szczegółowo opisał do jakiś wartości uczyć się umiejętności, kiedy wykorzystać eliksiry, kiedy nauczyć się i wykorzystać kamienne tabliczki i takie tam.
Może ktoś kojarzy taki poradnik i pokieruje mnie do niego?
94
Gothic / Odp: Nauczyciele - brak opcji dialogowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez vormak dnia 11 Lipiec 2022, 08:50:27 »
Niestety to częsty bug. Miałem to i z tego powodu nigdy nie skończyłem tej części.



95
Gry z serii Gothic / Odp: Gothic 1 Custom Concept Arts Collection ( 101 free artworks! )
« Ostatnia wiadomość wysłana przez vormak dnia 30 Czerwiec 2022, 14:43:20 »
Super arty chłopie!
96
Gry z serii Gothic / Odp: Gothic 1 Custom Concept Arts Collection ( 101 free artworks! )
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Isentor dnia 30 Czerwiec 2022, 09:24:07 »
Wow, nice work.  :o
97
O grach, programach i sprzęcie / Odp: Wiedźmin 3: Dziki Gon
« Ostatnia wiadomość wysłana przez vormak dnia 29 Czerwiec 2022, 12:28:43 »
Aż mi się przypomniała nostalgiczna wypowiedź jednego polityka o grze "Wiedźmin 3 : Dziki Koń" <3
98
Gry z serii Gothic / Gothic 1 Custom Concept Arts Collection ( 101 free artworks! )
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DavideMiragliaPH dnia 28 Czerwiec 2022, 16:08:33 »
Czesc! Jestem Davide Miraglia z Wlochy...milo mi!

I did create 101 concept arts for the international Gothic fan community.
These artworks contain new stuff that wasn't available in the original game (shields, javelins, helmets, etc).

In order to create artworks, I did only use Marvin Mode hacks (I'm an expert Marvin coder). With the Hero Import/Export feature, I was able to rescale items.
The black background comes from the Abandoned Mine level.

Here's what I've got for you, for free:
1) A sample concept art (Elite Templar Spellsword)
2) A Youtube video that contains the 101 artworks (it also features a Gothic Alpha music: Dungeon Transform)
3) A Google Drive download link

Pa pa! I love Polska!!!




https://drive.google.com/file/d/10G3n37BS91KoNSbssXAe2j06XWlB4vuY/view
99
Dyskusja o modyfikacjach / Powrót Generała Lee - misja szabrownicy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lees dnia 18 Czerwiec 2022, 14:46:39 »
Czy mógłby ktoś wskazać gdzie znajdują się w Vengardzie szabrownicy do zlikwidowania w zadaniu od Marcusa? Według rozmowy powinni być przy bramie - sprawdziłem wszystkie trzy bramy i nikogo nie ma.
100
Gothic / Odp: Nauczyciele - brak opcji dialogowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Isentor dnia 17 Czerwiec 2022, 11:10:48 »
Srogi bug byczq.
Strony: 1 ... 8 9 [10]
top
anything