- Tak? - rzekł zaciekawiony Anvarunis do Isentora.
Portret:
(http://img151.imageshack.us/img151/4159/beztytuuho.png)
Statystyki ekwipunku:
(http://nockruka.gram.pl/marant/images/2/2f/Ekwipunek.jpg)
Broń 1: Miecz obywatela
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Broń 2:
Brak
Broń 3:
Brak
Broń 4:
Brak
Odzienie: Kubrak wędrowca
Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak
Pas:
Sakiewka: 60 sztuk złota
Statystyki postaci:
Specjalizacje:
- Walka bronią sieczną [50%]
Umiejętności nabywane:
Umiejętności rasowe:
- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł
Magia:
Lindangol
I stopień wtajemniczenia
- Mała błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II stopień wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża błyskawica
- Grom
- Piorun kulisty
Tuż obok Ciebie świsnęła metalowa włócznia wbijając się w starą ścianę, z której posypał się gruz. Zza ciemnego zakątka wyskoczył z okrzykiem na ustach torturowany inkwizytor. Najwyraźniej odnalazł swoje odzienie i zdobył skądś miecz. Nagle przeciwnik znika używając umiejętności przemieszczenia i pojawia się za Tobą by zadać cios mieczem.
//Jesteś zmuszony wykonać blok lub unik.
Torturowany inkwizytor (człowiek)
(http://nockruka.gram.pl/marant/images/a/ab/Torturowany_inkwizytor.jpg)
Uzbrojony w:
1.
Nazwa broni: Stęchły miecz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Odziany w:
Nazwa odzienia: Pancerz bojownika
Rodzaj: zbroja płytowa
Typ: zbroja bojowa
Wytrzymałość: 31
Opis: Wykuta z 200 sztabek stali. Odporna na wszelkie pociski niemagiczne. Używając tej zbroi szybkość wojownika spada o połowę.
Wymagania: Używanie zbrój płytowych
Specjalizacje:
- Walka bronią sieczną - stopień mistrzowski [100%]
- Walka tarczą - stopień mistrzowski [50%]
- Walka bronią dystansową - stopień mistrzowski [50%]
- Używanie zbrój płytowych
Umiejętności nabywane:
- Ciało atlety
- Hart ciała
- Medyk
- ÂŻelazny żołądek
- Upuszczanie krwi
- Koncentracja
- Telekineza
- Ezoteryka
- Przemieszczenie
- Intuicja
Magia:
- Aura Tarczy
- Lekkie leczenie
- ÂŚrednie leczenie
- Drenaż energii magicznej
- Osłabienie zaklęcia