Forum Tawerny Gothic
Strefa dyskusji => Dyskusja o grach studia Piranha Bytes => Wątek zaczęty przez: Nocturn w 23 Wrzesień 2012, 21:49:03
-
Tak jak w tytule. Osobiście, dodałbym karczmę w SO.
-
Odświeżam temat. Potrzebuję Waszej opinii ;)
-
Kontynuacji, sequela, czegokolwiek podobnego.
-
Kontynuacji, sequela, czegokolwiek podobnego.
Chodzi mi o zmiany w Gothic I, typu dodanie czegoś w obozach(lub całym świecie), zagospodarowanie jakiegoś terenu/budynku itp.
-
Znalazłem już podobny temat: http://forum.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,15595.0.html (http://forum.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,15595.0.html).
Temat do zamknięcia/usunięcia.
-
A już myślałem, że ja jestem wymiataczem w Gothica, bo kilka razy przechodziłem go od 1 do Nocy Kruka włącznie.
Myślałem, że wielkim odkryciem jest wejście do niedostępnej kopalni nieopodal startu w 1, a tu widzę że niektórym mało przechodzenia gry i w plikach źródłowych szperają <lol>
-
Znalazłem już podobny temat: http://forum.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,15595.0.html (http://forum.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,15595.0.html).
Temat do zamknięcia/usunięcia.
Jeden jest o obozach, drugi o całej grze.
-
arena oczywiście,jak twierdził Hoge ''Okazało się, że nie możemy wprowadzić wszystkich aspektów, które chcieliśmy więc dość wcześnie porzuciliśmy ten pomysł.
'' obstawianie walk zostało prawdopodobnie ze względu na to że mogło by się w 1 rozdziale stać się najbogatszym w koloni, jest nawet ukryty dialog z obstawieniem walki lub samą walką.
-
Dał bym wieksza arene w SO i w innym miejscu bo troche kijowo jest ulokowana ,Jakieś pole treningowe na jakimś placu
-
Moim zdaniem przydałaby się karczma w SO oraz arena w NO.
-
Wieksza liczba ukrytych miejsc itp. Czyli taki Content Mod do gothica 1
-
Konia :D heh
-
Mi brakuje lepszej grafiki,ale nie ma się co dziwić,bo to stara gra.
-
Brakuje fabuły z miastem orków. Poza Ulu-Mulu i przejściem przez miasto niema nic z tym miejscem związane. A szkoda bo można było to lepiej fabularnie zagospodarować. Szczególnie że planowano parę rzeczy (W końcu jest wiele kwestii orkowych niewykorzystanych w skryptach Gothica), lecz niestety jak to bywa, ze względu może na terminy nie podjęto się tego :( .
-
Brakuje mi umiejętności, dodałbym takie samo drzewko umiejętności jak w G3 bo tam jest najlepsze.
-
Brakuje fabuły z miastem orków. Poza Ulu-Mulu i przejściem przez miasto niema nic z tym miejscem związane. A szkoda bo można było to lepiej fabularnie zagospodarować. Szczególnie że planowano parę rzeczy (W końcu jest wiele kwestii orkowych niewykorzystanych w skryptach Gothica), lecz niestety jak to bywa, ze względu może na terminy nie podjęto się tego :( .
Tak naprawdę w plikach gry istnieje rozbudowany kompleks podziemnych korytarzy, którymi miało zostać powiększone Miasto Orków. Niestety, nie pojawiło się to w grze, jednak przemieszczając się za pomocą kodów po Mieście Orków, można natknąć się na pusty świat, który miał być właśnie tymi podziemiami. Identyczna sytuacja pojawia się w przypadku opuszczonej kopalni.