Forum Tawerny Gothic

Tereny Valfden => Dział Wypraw => Wątek zaczęty przez: Akatosh w 14 Lipiec 2007, 17:16:16

Tytuł: III zadnie Cor Kaloma
Wiadomość wysłana przez: Akatosh w 14 Lipiec 2007, 17:16:16
Cor Kalom wyruszył do lasu który wskazał mu alchemik.Miał zebrać 10 ziół leczniczych.Las znajdował się godzinę drogi od miasta...

----------------------------------------
MG:Bela
 
Umiejętności:
Walka bronią J.II poziom
skradanie się I poziom(chód)
Pozyskiwanie trucizny z Krwiopijców

Ekwipunek:
Klucz do skrzyni w domu.
1 odtrutka
2 trucizny krwiopijców
Używane:
Nazwa: Skórzany Pancerz ÂŁowcy Nagród I
Typ: Całościowa
Rodzaj: Skórzana
Poziom: I
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Czas Wyrobu: 12h
Składniki: 5 kłów, 2 skóry rozpruwacza, 1 wilka.
Opis: Pancerz ten zapewnia słabą ochronę przed bronią dystansową i średnią przed orężem bezpośrednim. Skóry rozpruwacza i wilka zapewniają także dostateczną ochronę przed zimnem.
Nazwa Broni: Zatrute Ostrze
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Amatorskie
Poziom: I
Dodatkowo: Zatruty Oręż
Opis: Dość krótkie (50-70 cm) dwusieczne ostrze, używane zarówno do pchnięć jak i cięć, dodatkowo nasączone trucizną Krwiopijcy. Broń wyrabiana była przez Samotnych ÂŁowców.
Tytuł: III zadnie Cor Kaloma
Wiadomość wysłana przez: Bela w 15 Lipiec 2007, 11:50:21
Cork po dłuższym marszu doszedł w końcu do lasu. Alchemik wspominał o miejscu gdzie rosną rośliny potrzebne mu do uwarzenia mikstur. Wspominał też, że miejsce to jest często uczęszczane przez wilki. Alchemik się nie mylił - gdy tylko Cork dotarł na miejsce zbioru, od razu napotkał dwa wilki..
Tytuł: III zadnie Cor Kaloma
Wiadomość wysłana przez: Akatosh w 15 Lipiec 2007, 15:05:42
Cor szybko zaatakował jednego z nich. Zabił go dwoma ciosami .Z drugim wilkiem miał więcej problemów.Jeden z jego ataków prawie dotknął jego nogi.Jednak równię szybko sobię z nim poradził...
Tytuł: III zadnie Cor Kaloma
Wiadomość wysłana przez: Bela w 16 Lipiec 2007, 11:30:07
Cor zbierał rośliny, już nic mu nie przeszkadzało, gdy uzbierał dostateczną ilość potrzebnych alchemikowi roślin, postanowił udać się do alchemika. Wracając przez las gwizdał wesoło wsłuczortąc się w ptasie trele nie zauważył nawet, że d dłuższego czasu ktoś go śledzi, obchodzi szerokim łukiem i próbuje zajść mu drogę od przodu. To Mino, były uczeń alchemika,, który okazał się niegodnym miana ucznia, a teraz chce za wszelką cenę wrócić do swojego mistrza..
- Hej ty!
- Czego - odrzekł Cork
- Masz ciekawą kolekcję roślin.. A droga do alchemika jest dość trudna, pozwól, że cię wyręczę..
- Jeżeli kretoszczur jest dla ciebie przerażający, i uważasz tę drogę za niebezpieczną, to wybacz ale sam sobie poradzę, spływaj młokosie!
- Jak mnie nazwałeś? ODDAWAJ te zioła albo inaczej porozmawiamy! One mi są potrzebne!
- Jak sobie życzysz - powiedział Cork wyjmując miecz - porozmawiajmy inaczej..
Tytuł: III zadnie Cor Kaloma
Wiadomość wysłana przez: Akatosh w 16 Lipiec 2007, 14:43:53
Cor Kalom szybko  zadał cięcie w nogi jednak ten uskoczył młokos spróbował zaatakować go swoim mieczem od góry jednak Cor zdążył zablokować cios potem szybkim uderzeniem powalił wroga.Potem pozwolił mu uciec...
Tytuł: III zadnie Cor Kaloma
Wiadomość wysłana przez: Bela w 16 Lipiec 2007, 15:23:19
Po wygranej walce Cork uporządkował jeszcze w torbie zioła, żeby ładnie wyglądały i udał się w dalszą drogę do alchemika. Po niedługim czasie zawitał w jego skromnych progach i oddał wszystkie zioła starcowi. Ten ucieszony dał myśliwemu mieszek ze złotem. Cork pożegnał starca i odszedł w stronę obozu myśliwych.

ZADANIE WYKONANE

Nagroda - 50 szt zł