Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
Modding i game development / Odp: Problem z funkcją macros
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jakskomiksu dnia 07 Listopad 2020, 19:43:23 »
Ekspertem nie jestem ale ze spacerem już trochę obycia nabyłem.
Spacer jest dosyć kłótliwym programem.
Nawet z własnoręcznie zrobionymi i dopasowanymi zenami potrafi robić cuda na kiju.
Przyczyn twojego problemu może być kilka:
* w paczce znajdują się ZENy z różnych wersji gry, a co za tym idzie mogą być umieszczone różnie w przestrzeni świata - musisz się upewnić, że Waypointy łączące się w 1 powinny chociaż w przybliżeniu posiadać podobną pozycję
* ZENy z jednej i tej samej wersji nie połączą się w całość jeśli były wcześniej edytowane do niebotycznych rozmiarów (nadmiar VOBów w poszczególnych częściach)
* ZENy nie połączą się w Worlda również za pierwszym podejsciem po ich wcześniejszej obróbce- polecam spróbować łączyć je po kolei, jak Spacer znów się wykrzaczy - będziesz wiedział z którą częścią są jakieś wewnętrzne problemy.
92
Modding i game development / Odp: Vobblider PROBLEM
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jakskomiksu dnia 07 Listopad 2020, 19:14:59 »
Witajcie moderzy - standardowe powitanie (w 1 poście na tym forum)  <aniol>

Wydaje mi się że miałem ten sam problem co przedmówca.
A oto mój pomysł na rozwiązanie (może jeszcze komuś się przyda).
Katalog VOB bilder powinien trafić do głównego katalogu z grą.
Przy braku jakichkolwiek obrazów polecam sprawdzić aktualność wtyczek JAVA.
U mnie nie chciał renderować obrazów w Firefoxie i w Chromie, ale wystarczyło odpalić Explorera żeby wszystkie obrazy pojawiły się normalnie.
Żeby była pewność - główny folder (ze spolszczeniem) powinien ważyć około 109-136 MB i zawierać:

* Podfolder g1 (z 3ds'ami)
* Podfolder g2 (z 3ds'ami)
* Podfolder tn (miniatury obrazów)
* Plik - neue_daten (java skrypt)
* Plik HTML - oben (wersja oryg. - niemiecka)
* Plik HTML - vobbilder (wersja oryg. - niemiecka), zdaje się że polska nazywa się identycznie
   ^tym plikiem uruchamiamy program
* Plik Readme xD - powstały po spolszczeniu (dodatkowe informacje)
93
Modding i game development / Rekrutacja do grupy moderskiej "Lore Division"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Deyfre dnia 01 Listopad 2020, 18:46:46 »

Czołem! Jesteśmy nowo powstałą grupą zrzeszającą zapalonych fanów uniwersum gry Gothic, której celem jest tworzenie ambitnych singleplayerowych modyfikacji do gry, charakteryzujących się wciągającą, wielowarstwową fabułą, interesującym światem i intrygującymi postaciami spotykanymi na drodze głównego bohatera. Lore Division powstało z myślą zebrania razem grupy utalentowanych ludzi pragnących współtworzyć te rozbudowane projekty, które zapewnią długie godziny wspaniałej rozrywki wielu graczom.
Możemy zdradzić, że nasz pierwszy skoncentrowany jest wokół Jarkendaru i cywilizacji Budowniczych, setki lat przed akcją gry Gothic, w czasach świetności kultury Budowniczych, kiedy Myrtańczycy dopiero rozpoczynali kolonizację Khorinis. Jest to dość duże przedsięwzięcie, bo uwzględnia gruntowne przebudowanie właściwie całej mapy, celem nadania jej kształtu, jaki według naszej wizji, opierającej się o egzystujące zapiski fabularne, wyspa mogła mieć w tamtym okresie, co uwzględnia też zbudowanie tętniącego życiem miasta Jarkendar, które gracz będzie miał okazję zwiedzić.

Grupa Lore Division jest na chwilę obecną niewielka, a sam projekt jest póki co na etapie ogólnego szkicu fabularnego, wstępnej koncepcji jak to powinno wyglądać.
To, co możemy na chwilę obecną zdradzić na temat fabuły modyfikacji, to że gracz wcieli się w związanego z Jarkendarem zwiadowcę, który dokonując przeszpiegów będzie miał okazję zobaczyć wyspę Khorinis w tamtym okresie, pozna historię odkrycia Górniczej Doliny, początków wydobycia rudy, klasztoru Zmiennokształtnych, kamieni ogniskujących, świątyni Magów Ognia, Szponu Beliara, Kamiennych Kręgów, a także wielu innych miejsc, które odwiedzamy w grze Gothic i Gothic II. W dalszej części klimat stanie się znacznie mroczniejszy, smutniejszy, a przed graczem pojawi się wiele moralnych wyborów i rozterek, gdzie czasami nie będzie dobrej decyzji. Będzie to opowieść o splugawieniu i upadku kultury Jarkendaru, gdzie gracz przekona się, że historia niekoniecznie była taka, jak przedstawiały to zapiski na kamiennych tablicach znalezionych setki lat później.

Przechodząc do tematu samej rekrutacji do naszego zespołu. Kogo na chwilę obecną chwilę poszukujemy; przede wszystkim scenarzystów, pisarzy. Graficy również mogą się do nas zgłaszać, jednak nie oni są naszym celem w tym momencie. Pragniemy tutaj zaznaczyć, że ma to być projekt współtworzony przez cały zespół, w wyniku wspólnych dyskusji i burzy mózgów. Nie mamy zamiaru trzymać się twardo jednego, konkretnego planu wystawionego na piedestał. Chcemy by każdy członek zespołu mógł dołożyć swoją cegiełkę i pomógł w budowie i kształtowaniu tego projektu. Liczymy na dzielenie się przez ludzi swoimi pomysłami i sugestiami, mogącymi urozmaicić całość i nadać lepszej formy oraz kształtu. Dzięki tej elastyczności i wspólnemu analizowaniu elementów koncepcji projektu, grupa ma dużą swobodę w zakresie kreatywności. Co więcej, biorąc pod uwagę fakt, że jest to modyfikacja wyłącznie hobbystyczna, tworzona przez dorosłych ludzi mających swoje życie, obowiązki, pracę, nie oczekujemy wywiązywania się z zadań w jakiś nierozsądnych terminach ani też nie wymagamy stałej aktywności. Mimo wszystko, zaangażowanie się w projekt oznacza dedykowanie do niego takiej ilości czasu, jaką będziecie w stanie. Poza tym, przy tak wielkim projekcie, organizacja i właściwy podział zadań jest kluczowy, w przeciwnym wypadku zamiast moda powstałby chaotyczny zbiór losowych krótkich opowiadań, a nie to jest naszym celem. Dlatego oczekujemy uszanowanie kultury pracy. A co do samych wymagań, jakie stawiamy potencjalnym chętnym: oczywiście kreatywność i znajomość lore serii Gothic, elastyczność pod względem tworzenia historii, umiejętność projektowania złożonych zadań i postaci.

Zainteresowanych dołączeniem do zespołu Lore Division zapraszamy do kontaktowania się z Deyfre#9832 Discordzie.
94
Zapowiedzi modyfikacji / Odp: G2NK - Zagadka Orków
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarkModders dnia 20 Październik 2020, 09:44:51 »
Wszystkie cutscenki są tworzone i renderowane w Blenderze.
Daje on nam większe możliwości użytkowe niż tradycyjne tworzenie in game. Przynajmniej jakościowo wygląda to profesjonalnie i cieszy oko :)
95
Zapowiedzi modyfikacji / Odp: G2NK - Zagadka Orków
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Isentor dnia 18 Październik 2020, 22:55:44 »
Bardzo klimatyczne i świetna światło jak na taką starą grę. W czym renderujące filmy?
96
Gothic 3 oraz Zmierzch Bogów / Odp: Prastara wiedza na początku gry
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Isentor dnia 18 Październik 2020, 22:54:23 »
Tak, wiem że tam poszli. I owszem, większość da się ominąć. Te 110 punktów co na screenie pokazałem jest bez zabijania nikogo poza Orkami na początku gry. Jedyne co jest skrajnie absurdalnie trudne do zgarnięcia, to 4 tablice/pulpity w dwóch jaskiniach z pełzaczami, więc darowałem je sobie. A na pytanie czy jest sens, odpowiadam: owszem jest, ponieważ tak mi się chce xD
Trzymam kciuki. Daj znać jak Ci idzie. Podzielisz się z nami podsumowaniem? Może ktoś z nas się zainspiruje i zastosuje Twoje patenty na te tablice.
97
Gothic 3 oraz Zmierzch Bogów / Odp: Prastara wiedza na początku gry
« Ostatnia wiadomość wysłana przez CzesiekP dnia 17 Październik 2020, 16:35:23 »
Tak, wiem że tam poszli. I owszem, większość da się ominąć. Te 110 punktów co na screenie pokazałem jest bez zabijania nikogo poza Orkami na początku gry. Jedyne co jest skrajnie absurdalnie trudne do zgarnięcia, to 4 tablice/pulpity w dwóch jaskiniach z pełzaczami, więc darowałem je sobie. A na pytanie czy jest sens, odpowiadam: owszem jest, ponieważ tak mi się chce xD
98
Gothic 3 oraz Zmierzch Bogów / Odp: Prastara wiedza na początku gry
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Isentor dnia 17 Październik 2020, 15:15:32 »

Jedyny problem, to że Diego, Milten i Gorn zniknęli z Ardei jak wróciłem, więc prawdopodobnie przepadł quest od Gorna.
Poszli już do lokacji, gdzie możesz ich znaleźć w dalszej części gry. Ten pierwszy quest od Gorna nie wpływa w zasadzie na nic. Pomysł jak najbardziej do zrealizowania. Pytanie czy jest sens? Tablice są zlokalizowane tam, gdzie przeciwnicy. I tak nabijesz sobie lvl bo nie dasz rady ich ominąć. Nie stracisz za wiele exp grając zwyczajnym trybem i odblokowując tę umiejętność przy pierwszej okazji.
99
Gothic / Odp: Problem z dołączeniem do nowego obozu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Isentor dnia 17 Październik 2020, 15:11:44 »
To nie jest tak, że oddając listę Laresowi i tak możemy dołączyć do starego obozu? W końcu trzeba i tak ją dać później Diego. Wtedy po prostu nie pojawia się opcja dialogowa z dołączeniem do starego obozu, czy jak to wygląda?
Trzeba ją oddać, różnica polega na tym, że Lares modyfikuje tę listę dodając rzeczy potrzebne Nowemu Obozowi. Wtedy po prostu bardziej opłaca im się zaatakować na konwój dostawy do kopalni. Także tutaj nie ma dużej różnicy z naszej perspektywy ale i konsekwencji fabularnych czy oddamy oryginał czy zmodyfikowaną listę. Różnica jest taka, że jak oddamy oryginał to blokujemy sobie możliwość dołączenia do Nowego Obozu.
100
Gry z serii Gothic / Odp: Nigdy nie pobieraj dziwacznych modów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Isentor dnia 17 Październik 2020, 15:09:05 »
Świetna gothicowa pasta. <aniol>
Strony: 1 ... 8 9 [10]
top
anything