Forum Tawerny Gothic

Strefa moddingu gier Gothic => Dyskusja o modyfikacjach => Zapowiedzi modyfikacji => Wątek zaczęty przez: Werewolf16 w 08 Listopad 2009, 21:11:47

Tytuł: Kopalnia Mythrillu
Wiadomość wysłana przez: Werewolf16 w 08 Listopad 2009, 21:11:47
Przedstawiam zapowiedź moda:

Nazwa: Kopalnai Mythrilu
Platforma: G1
Długość: Jak dodatek Noc Kruka
Nowości:
-Dwa nowe swiaty (dwie kopalnie)
-Nowe modele (miecze, tarcze, hełmy)
-Nowe umiejetnosci (poslugiwanie sie tarczą, walka dwoma mieczami (duale), kowalstwo, alchemia, kopanie rudy/mythrillu i inne)
-Nowe animacje
-Nowa fabuła:
Do koloni wkraczają Poszukiwacze Mythrillu. Są szybcy i nieprzywidywalni. Szybko zdobywają Starą Kopalnię, zaczynają pertraktować z Nowym Obozem. Czemu oni tu są? Ponieważ w Starej Kopalni odkryto dwa nowe kompleksy jaskin (dwa nowe swiaty = dwie kopalnie) w których znajduje sie magiczny surowiec, potężniejszy od czarnej czy czerwonej rudy...
-Nowe droga:
Poszukiwacz Mythrillu
Cytuj
-Wojownik
-Mag
-Dowódca
-I wiele innych


Screeny:
Narazie dwa z nowych umiejetnosci (kliknij aby powiekszyć):

(http://img2.vpx.pl/up/20091108/kowalstwo.png)

(http://img2.vpx.pl/up/20091108/alchemia.png)



Oficjalna strona grupy: www.dark-assasins.cba.pl zapraszam ;)


P.S: otrzymalem niepokojące wiesci. Wg. niektorych, kowalstwo istniej w G1. Jeśli do kowalstwa zaliczacie wykucie Niewykonczonego miecza, bez okna dialogowego, nauki i umiejetnosci, to powodzenia ;)
Tytuł: Odp: Kopalnia Mythrillu
Wiadomość wysłana przez: momo w 09 Listopad 2009, 18:29:06
Macie już opracowane działające skrypty pozwalające otrzymać mikstury/miecze, czy tylko monologi przy kowadle i stole alchemicznym?
Tytuł: Odp: Kopalnia Mythrillu
Wiadomość wysłana przez: makerpaker w 10 Listopad 2009, 19:27:54
Tak, mamy już opracowane dzialające skrypty.
Tytuł: Odp: Kopalnia Mythrillu
Wiadomość wysłana przez: momo w 11 Listopad 2009, 11:30:26
To już coś, chociaż na waszym miejscu skoncentrowałbym się bardziej na scenariuszu. Choćby nie wiem jakie "bajery" wpakować do moda to w gothicu i tak cudów nie zdziałacie, a dobra fabuła jest zawsze niezastąpiona. Nic, życzę powodzenia.
Tytuł: Odp: Kopalnia Mythrillu
Wiadomość wysłana przez: Werewolf16 w 11 Listopad 2009, 19:43:45
Dlaczego sie cudów zrobić nie da? TM sie udaje, i DA (czyli nam) sie uda ;)

P.S zapraszamy na www.dark-assasins.cba.pl
Tytuł: Odp: Kopalnia Mythrillu
Wiadomość wysłana przez: Sirius w 11 Listopad 2009, 19:49:39
Jak już, to Mithrilu...
Tytuł: Odp: Kopalnia Mythrillu
Wiadomość wysłana przez: Werewolf16 w 11 Listopad 2009, 19:53:35
Ale nam nie chodzi o ten.. no... ten surowiec z władcy pierscieni, to zupelnie nowy surowiec i nazywa się MYTHRIL a nie MITHRILL ;D
Tytuł: Odp: Kopalnia Mythrillu
Wiadomość wysłana przez: Lees w 11 Listopad 2009, 20:09:14
Cytuj
MYTHRIL

Dobre posunięcie zważywszy na prawa autorskie do tolkienowskiego mithrilu, w Zapomnianych Krainach zmienili na mithral, wy na mythril, cóż tylko gratulować pomysłowości.

Co do modyfikacji czekam z niecierpliwością, mam nadzieję, że fabuła będzie stała na wysokim poziomie i starzy przyjaciele z G1 będą mieli duży w niej udział.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Kopalnia Mythrillu
Wiadomość wysłana przez: Werewolf16 w 15 Styczeń 2010, 22:10:37
Nowy screeny:

(http://img132.imageshack.us/img132/3315/519v.png)
(http://img43.imageshack.us/img43/848/9884.png)
(http://img215.imageshack.us/img215/6913/3955.png)


Narazie same screeny z nowych umiejetnosci, niedlugo bedzie wiecej z obozów itd ;)

No, no, proszę komentować!
Tytuł: Odp: Kopalnia Mythrillu
Wiadomość wysłana przez: Werewolf16 w 05 Kwiecień 2010, 12:20:56
Witam. Poszukujemy paru osob (fabuła i inne będą pod osobami ktore szukamy):

Cytuj
1.Animator:
a)Obowiązkowe:
-Animowanie uderzeń
-Animowanie blokowań
-Animowanie kombosów
-Tworzenie animacji na podstawie modeli

b)Dodatkowe:
-Tworzenie animacji na podstawie concept artów
-Tworzenie animacji na podstawie pomysłów

2.LevelDesigner:

a)Obowiązkowe:
-Rozmrażanie wody
-Teksturowanie świata
-Teksturowanie modelu
-Wstawianie nowych obiektów/vobów
-Wstawianie NPC oraz Rutyn

b)Dodatkowe:
-Zmiana formatu z .3ds na .zen i na odwrót

3.Grafik 2D

a)Obowiązkowe:
-Tworzenie tekstur w klimatyce średniowiecza
-Grafika wektorowa
-Tworzenie tekstur opartych na pomysłach, concept artach.

b)Dodatkowe:
-

4.Concept Artist:

a)Obowiązkowe:
-Tworzenie conceptów na podstawie pomysłów, tekstur, modeli
-Dobra sprawność ołówkiem


Zainteresowanych prosimy o kontakt


Mod (metryczka):

Cytuj
Nazwa: Kopalnia Mythrillu

Długość: ÂŚredni

Platforma: Gothic I

Fabuła:
W starej kopalni odkryto odnogi, w których znaleziono nieodkryte dotąd złoża surowca potężniejszego od rudy. Owy surowiec o nazwie Mythril, wykorzystują ludzie zwani Poszukiwaczami Mythrillu. Tydzień po tym, owi ludzie wkraczają do koloni, zdobywają starą kopalnie oraz budują obóz wokół niej. Szybko zaczynają pertraktować z Nowym Obozem a Gomez jest przyparty do muru.

Nowości:

-Nowa droga - Poszukiwacz Mythrillu
-Nowe itemy
-Nowy obóz
-Nowe umiejętności
-I inne...

Podania składać na nasze forum lub (najlepsza droga) w owym temacie ;)

www.dark-assasins.cba.pl - nasza strona
www.dark-assasins.cba.pl/forum/ - nasze forum ;)

I nasz skład:

Cytuj
Werewolf - Grafik 3D/2D, Reżyser, Scenarzysta

Jason - Grafik 3D, Skrypter

Draco - Grafik 3D/2D, LevelDesigner, Skryper

Shawn - Grafik 2D

Pragasek - Skrypter, LevelDesigner[/b]

Odeszli:

Speifle, Chmiel, Dekster17, Serail, StIcK