Iseq, w umiejętności "Bystry umysł" dla człowieka nie miało być tak że dostaje się tylko 1 brązowy talent dodatkowy tylko w wyprawie długiej , a nie w wykonywanych zadankach?
Rasa:
Rasa Twojej postaci w grze Marant. Jeśli nie grasz pozostaw puste.
Specjalizacja:
Specjalizacja Twojej postaci w grze Marant. Jeśli nie grasz pozostaw puste.
Jaki pancerz ma się na starcie? Szukałem ale nie znalazłem ;(Na starcie nie masz żadnego pancerza. Grę zaczynasz tak jak zapisano w zasadach. Z 100 sztukami złota. Tyle wystarczy Ci na zakupienie 1 broni oraz naukę walki wybranej przez Ciebie specjalizacji. Następnie możesz udać się na zadanie szkoleniowe wprowadzające do gry. Za wykonanie zadania otrzymasz wynagrodzenie, za które będziesz mógł nauczyć się używania danego typu pancerzy, oraz kupić jeden z nich.
Ale co mam mieć na starcie w obrazku? Obojętnie co?Realistycznie. Nie twórz postaci w pełnej zbroi i dwoma mieczami, bo już Ci mówię, że szybko takiego eq nie zdobędziesz. Ale zwykłe buty, spodnie, koszula a do tego miecz w dłoni jest najdokładniejsze jak na Twój początkowy stan. Pamiętaj, że obrazek ma przedstawić uogólnioną wizję Ciebie. Obraz, który będzie Cię reprezentował. Dobrym sposobem, jest na starcie dołączenie do którejś z gildii. W większości przypadków nowy członek otrzymuje strój odpowiedni dla członka danej Gildii.
Grę zaczynasz odziany/a w:
Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak
Podatność na światło - Przeciwnik jest podatny na światło słoneczne, które dezintegruje formę w jakiej się objawił, do momentu zregenerowania jego zasobów energii magicznej. Sztuczne światło nie wyrządza mu krzywdy.
ÂŻe tak odkopię ten temat...Nie ma błędu.
W tym wpisie jest chyba błąd.
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Po%C5%82udnica
Południca podatna na światło słoneczne?
Uwaga to są informacje tylko dla Isa o które prosił, nie spamować tutaj tylko ewentualnie cytować i gadać o tym w dyskusji. Proszę...Ludzie często o to pytają myślę, że należy szczegółowo rozpisać specjalizacje walki np. zmienić we wpisie Możesz wykonać 1 finiszer na post. na Możesz wykonać 1 finiszer mieczami na post.. Czy jak wypisze to tak szczegółowo przy każdej broni to będzie zrozumiałe, że np. mając 50% w walce mieczem możemy raz zabić za jego pomocą i mając jednocześnie sztylety na 50% możemy zabić 1 przeciwnika sztyletem?
1. Specjalizacje. Ilość finiszerów, ile ich mam gdy człowiek:
a) ma 50% specjalizacji X i walczy dwiema broniami X na raz.
b) ma 50% specjalizacji X i Y i walczy dwiema broniami X oraz Y na raz.
c) ma 100% specjalizacji X i Y, walczy bronią X oraz Y na raz?
d) ma 100% specjalizacji X oraz 100% ukrytego ostrza. Walczy dwoma broniami X na raz a na karwaszu ma przypięte ukryte ostrze?
e) ma 50-100% specjalizacji miotanej i dowolną ilość specjalizacji X oraz Y. Czy W czasie walki może zaatakować z dystansu a później zaatakować w zwarciu?
2. Niewolnicyhttp://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Niewolnictwo
- Czy niewolnik może pełnić funkcje marynarza, rzemieślnika, etc?
- Czy umiejętności rasowe niewolnika działają? (Mauren niewolnik wyuczony perswazji posiada bonus -25% ceny kupna?)
3. OdległościPortale są ale nieaktywne. Myślę, że te odległości możemy wrzucić do kartografa.
- Czy na wyspie znajdują się portale?
- Jak długo powinna trwać podróż pomiędzy najważniejszymi punktami na wyspie. Ekkerund, Atusel, siedziby organizacji, w przypadku jazdy konnej.
4. Wyszła kolejna rzeczKażdą bronią można rzucić. Każda z broni miała mieć opis jak daleko, specjalizacje walki czekają po prostu na uzupełnienie. Trzeba więc się za to szybko zabrać. :D
- Rzucanie bronią. Można nie można?
Ludzie często o to pytają myślę, że należy szczegółowo rozpisać specjalizacje walki np. zmienić we wpisie Możesz wykonać 1 finiszer na post. na Możesz wykonać 1 finiszer mieczami na post.. Czy jak wypisze to tak szczegółowo przy każdej broni to będzie zrozumiałe, że np. mając 50% w walce mieczem możemy raz zabić za jego pomocą i mając jednocześnie sztylety na 50% możemy zabić 1 przeciwnika sztyletem?
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Niewolnictwo
Wydaje mi się, że wszystko jest w tym wpisie. Czy może masz jakieś sugestie jak zapisać to klarowniej?
Portale są ale nieaktywne. Myślę, że te odległości możemy wrzucić do kartografa.
Każdą bronią można rzucić. Każda z broni miała mieć opis jak daleko, specjalizacje walki czekają po prostu na uzupełnienie. Trzeba więc się za to szybko zabrać. :D
Kostur
Możesz wykonać 3 finiszery kostur na post.
Możesz parować ciosy przeciwnika o tym samym lub mniejszym stopniu zaawansowania technik walki.
po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika za pomocą typem oręża miecz."za pomocą miecza" lub "za pomocą oręża typu miecz"
*Jeśli potrafisz podstawowe techniki walki bronią sieczną - miecz, oraz podstawowe techniki walki bronią sieczną - sztylet. W ekwipunku posiadasz broń typu miecz, oraz broń typu sztylet. W poście z walką możesz zabić łącznie 2 przeciwników."Jeśli znasz (...)" lub "Jeśli potrafisz posługiwać się bronią sieczną - miecz/mieczem na poziomie podstawowym [50%]"
Prościej będzie to po prostu zdefiniować w opisie tego typu opancerzenia. Ktoś z was zna się na tym na tyle, by sporządzić opis?Przy zbroi kolczej wyglądało to mniej więcej tak:
A nie prościej dodać po prostu do opisu kategorii.O to mi chodziło. Dodałem:
Aby używać zbrój niepłytowych, trzeba opanować specjalizacje: używanie zbrój niepłytowych. Zbroje niepłytowe otrzymują bonus +2 do wytrzymałości materiału, z którego są wykuwane. Zbroje niepłytowe są odporne na ciosy rapiera, bez względu na materiał z jakiego zostały wykonane. Każdy element opancerzenia wyposażony jest w ochronną warstwę materiałową, zabezpieczającą używającego przed zadrapaniami i otarciami będącymi skutkiem kontaktu ciała z metalowymi elementów pancerza.
Wśród bojowych statków stanowczą pozycje utrzymuje bryg, który swoją niezwykłą mobilnością, niezbyt wygórowaną ceną, predyspozycjami bojowymi a przede wszystkim niewielkimi rozmiarami, wyrasta do rangi niezawodnego zwiadowcy. Bryg to dwumasztowy statek żaglowy. Nie posiada gniazda obserwacyjnego,
Już chyba o tym wcześniej pisałem. Zwiadowca bez gniazda? I co on zobaczy? fale?
Skrzydła - Krwiopijca może latać, dzięki czemu dotarcie w trudno dostępne miejsca nie stanowi dla niego problemu.
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/WiwernaOgarnięte. Dzięki za cynk. ;)
Tam trzeba zmienić:
Nazwa broni: Kołysanka
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,25kg srebra i 0,09kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra. Stosunkowo długi miecz o doskonale wypolerowanej, lustrzanej klindze, w miejsce głowicy wprawiono charakterystyczny, biały kamień.
Opis: Wykuta z 0,2kg czarnej rudy i 0,9kg drewna o zasięgu od (1,6 do 1,9 metra).
Rozumiem, że tej bestii nie zabije nikt kto nie zna zaawansowanej magii
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Ghuraz
I skoro jaszczur ma mieć wytrzymałość 50 nie posiadając na sobie niczego prócz skóry, to lol. Nawet miecz z czarnej rudy nie da mu rady. Ja się zastanawiam po jaką cholerę te wartości są tak śrubowane. Chyba tylko po to, żeby nikt tych potworów nie używał na wyprawach.
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Dyskusja:Ettin
Kolejna propozycja z wytrzymałością 45. <facepalm>
Nawet wypaczona przez rudę Czarna wiwerna (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Czarna_wiwerna) ma tylko 25 wytrzymałości. A jakiś zwyczajny gad, jest prawdziwym tankiem, bo... nie posiada żadnego pancerza...
Demon (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Demon)Poprawiłem.
Ma trofea z pospolitego demona, a to nieco inna maszkara.
Witam, taka mała niejasność w wiki nt. chowańców a mianowicie : "Jak zdobyć chowańca". Podpunkt ten nie opisuje jak go zdobyć, nie jest napisane czy musimy go posiąść sami, czy też kupić. A jeśli jest, to na pewno nie do końca czytelnie.
Poza tym, miło by było zrobić jakiś wzór na zgłaszanie błędów/niedociągnięć np.
Typ: np. błędny opis, złe szybkie łącze itd.
Propozycja poprawy: "Poprawny według użytkownika opis"
Miejsce występowania: Link
Witam, taka mała niejasność w wiki nt. chowańców a mianowicie : "Jak zdobyć chowańca". Podpunkt ten nie opisuje jak go zdobyć, nie jest napisane czy musimy go posiąść sami, czy też kupić. A jeśli jest, to na pewno nie do końca czytelnie.
Poza tym, miło by było zrobić jakiś wzór na zgłaszanie błędów/niedociągnięć np.
Typ: np. błędny opis, złe szybkie łącze itd.
Propozycja poprawy: "Poprawny według użytkownika opis"
Miejsce występowania: Link
!KLIK! (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Zasady_tworzenia_domu)
We wzorze do skopiowania znajduje się "Opis" - teoretycznie można założyć, że jest to opis domu ale nie jest to opisane przykładem, stąd na przykład w moim domostwie opisu hacjendy brak.
Bez tego opisiku cięzko będzie zaprosić kogoś do siebie, tym samym ciężko o opisanie zachowań postaci.
Proponowane rozwiązanie:
Dodanie wpisu we "Wzór domostwa"
Opis:(Zobrazowanie słowne naszego mieszkania np. Jest to mała, nie budząca poczucia bezpieczeństwa kliczka. W środku nie znajdziemy zbyt wielu przedmiotów codziennego użytku, spróchniały kufer, zbite z desek coś co można nazwać łóżkiem, na przeciwko którego przy ściance stoi mały stosunkowo nowy i sprawny stolik)
!KLIK! (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Mutageny)
Mógłby ktoś jeszcze zająć się opisaniem jak używać mutagenów? Zgaduje, że mam przyjmować stopniowo, ale nie podano w deskrypcji, że muszę być kimś specjalnym - czyli może to robić każdy?
Proponowane rozwiązanie:
Dodanie wymagań użytkowania mutagenów, czy MG uznaje to czy udało nam się przeżyć? Czy dana mikstura, nie przepaliła mojej wątroby doszczętnie i tym podobne - przez te braki nowy gracz, z trudem będzie mógł starać się o miano nad człowieka czy też mutanta.
!KLIK! (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Specjalizacje_walki)
Może by tak zająć się jakimś słowniczkiem pojęć - zastosowanie finiszera do tej pory nie jest mi znane.
Proponowane rozwiązanie:
Dodanie deskrypcji finiszera na samym dole w tym dziale, bądź zamieszczenie go w w.w słowniczku pojęć.
O mnie
(opisujesz losy postaci przed trafieniem na Valfden, swoją historie, charakter i wygląd.)
O mnie
Opis
!KLIK!
Mógłby ktoś jeszcze zająć się opisaniem jak używać mutagenów? Zgaduje, że mam przyjmować stopniowo, ale nie podano w deskrypcji, że muszę być kimś specjalnym - czyli może to robić każdy?
Proponowane rozwiązanie:
Dodanie wymagań użytkowania mutagenów, czy MG uznaje to czy udało nam się przeżyć? Czy dana mikstura, nie przepaliła mojej wątroby doszczętnie i tym podobne - przez te braki nowy gracz, z trudem będzie mógł starać się o miano nad człowieka czy też mutanta.
Teraz zauważyłem pewną dziwną rzecz. W sumie powinienem też wcześniej zauważyć, ale nawet na to uwagi nie zwróciłem.W zasadach amunicja jest zdefiniowana:
W Ekkerund u sprzedawcy broni palnej (http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php/topic,23186.0.html) można zakupić broń, co oczywiste, ale także amunicję. Srebrne pociski i żelazne naboje. Z tym, że w statystykach broni palnej są wymienione pociski, nie naboje :/
Nazwa amunicji: żelazny nabój
Rodzaj: nabój
Obuch: 23
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonany z 0,01kg żelaza i 0,0075kg niebieskiej rudy.
Cena: 6 grzywien
Nazwa broni: przykładowy pistolet
Rodzaj: pistolet skałkowy
Obuch: 15 + obuch materiału pocisku
Opis: Wykonany z 0,57kg stali Valfdeńskiej i 0,37kg drewna o zasięgu do 50 metrów.
Cena: 300 grzywien
To błąd, czy coś przeoczyłem? :/
Do amunicji zaliczamy:
Bełty (kusze)
Naboje (pistolety skałkowe)
Pociski (muszkiety)
Strzały (łuki)
Amunicja jest niezbędna do oddawania strzału z broni dystansowej oraz broni palnej.
W błędach, bo to jest według mnie błąd.Słuszna uwaga. Poprawiłem, by banner ze strony głównej przenosił bezpośrednio na forum. Gracz od razu zobaczy cały system na forum i łatwo odnajdźcie punkt rekrutacji, ponieważ ma to opisane w opisie forum dracoński teleport.
Chciałem pokazać koledze główną stronę Marantu, tam z miastem, organizacjami itp. ÂŻeby się do tego dokopać z głównej strony naszej strony (tawerna-gothic.pl), musiałem na klikać się chyba z 20 sekund. Klikam na ten baner Marantu, odsyła mnie do Wiki. Klikam na forum, tylko forum. Zwykłej osoba, która ma pierwszy raz styczność z naszym serwisem, bardzo Ciężko jest znaleźć owy "Marant".
Najlepiej zamiast tej ikonki po lewej "Galeria" (która jest pod ikoną 'forum'), dać ikonę "Marant". Do galerii tak mało kto wchodzi, poza tym po lewej jest do niej mały odnośnik.
Jakie kamienie? Skąd? Tak po prostu piszesz, że zbierasz kamień z ziemi? A jak jesteś np. w mieście? I gdzie statystyki tych kamieni?
Jakie kamienie? Skąd? Tak po prostu piszesz, że zbierasz kamień z ziemi? A jak jesteś np. w mieście? I gdzie statystyki tych kamieni?
Isu jak to przeczyta zapłacze ze wzruszenia. :)
Ty się nie śmiej, rodzi nam sie drugi Canisek ;(
Takich mamy Lordów :(
Takich mamy Lordów :(
Teraz męczymy rasy.
Dobrze gada. Tak Gordiu cwaniaczkujesz ale pewnie pierwszy przyleciałbyś z pretensjami, że Ci gracz strzela do potworów z amunicji w postaci kamieni czy innych wynalazków i nie masz się jak odnieść do walki. :P
Guzik prawda. Pytałem o amunicję do procy jeszcze wtedy gdy była tworzona (za czasów mojego MGowania) wszyscy jak jeden mąż stwierdziliśmy, że będzie się strzelać z niej kamieniami. A statystyki kamienia są na wiki.
Broń: kamyk
Obuch: 10
Wytrzymałość: 15
Tak więc pitu, pitu. :p
Gdzie kurwa jest takie coś? Nigdzie nie znalazłem o strzelaniu kamykami, a ich statystyki jedynie u wiewiórki. Na artykuły z dopiskiem OLD nawet nie wchodziłem. I nawet gremliny używają żelaznych pocisków jak do pistoletu. Więc wybacz, ale tym razem to ty pierdolisz pitu pitu.Ale czemu tak niegrzecznie? Bieda to nie oznacza chamstwo.
I gdzie statystyki tych kamieni?
Jakie kamienie? Skąd? Tak po prostu piszesz, że zbierasz kamień z ziemi? A jak jesteś np. w mieście?
A ten Ealin beinar?To cooo?
Czyli że muszę czekać no cóż poczekam :v
Tak i chłopak założył zaraz potem temat tyle ze pati nie ma ot co :pA to przepraszam, spojrzałem tylko do tematu Respeva i myślałem, że kolega nie zauważył tam posta.
No Isu się pośpieszył ale teraz znowu trza czekać :D
Rozumiem rozumiem :) pytanie czy mogę walczyć na arenie bez zadania szkoleniowego czy nie?
A jak pisze w wymaganiach na Arenie? ;)* jest napisane
* jest napisane
Czy jest możliwa ponowna zmiana prowadzącego mojego szkolenia bo się nudze :/
Tak się zastanawiam, czy jeśli dam komuś po zakończeniu misji jako nagrodę broń, to czy musi być ona "popsuta" w jakiś jeden z kilku sposobówhttp://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Pozyskiwanie_przedmiot%C3%B3w
"- Och, wykułem Ci miecz, dobry rycerzu. Ale weź teraz znajdź innego kowala, bo w trakcie wręczania się popsuł i musisz zużyć jakąś połowę pierwotnego materiału do naprawy. Wybacz, tak działa przyroda, korozja w tych czasach postępuje naprawdę szybko. Bądź zdrów, dzielny rycerzu! Bądź zdrów!"
Polemizowałbym na temat "przystępnych" cen. :*
Ktoś traci zmył ironii. Wszak każdy wie, że tylko ta zasada trzyma jeszcze nasze rzemieślnictwo. W przeciwnym razie każdy by miał w domu 50 sztuk różnorakiej broni.Się śmiej, ja po wizytach w niektórych organizacjach tracę już poczucie humoru. :P
Isu, spokojnie :)
Ktoś traci zmył ironii.
Isu, spokojnie :)
Ale ciekawostka gdy do jednej ręki weźmiesz miecz a do drugiej topór to już masz dwa finiszery :P
Toporem walczy się inaczej niż mieczem
Zniżka nie dotyczy zakupu certyfikatów, domostw itp. oraz usług np. opłat za naukę.
Chyba już rozumiem.Tak.
Idę szukać czegokolwiek w miejscu Y. To znaczy, że przez godzinę znajdę trochę tego, trochę tego, tak?
mozesz to zwiększyć tu umkami ciało atlety i noszeniem zbrój, a i tak bedziesz chodził obwieszony jak choinka w najcieższym eqNo właśnie już nie. Taki elf nie pobiega już w płycie z czarnej rudy i 5 mieczami :)
Zresztą waga takich np. mieczy jest ponoć za duża u nas.Może ja się nie znam, ale jak wielki dwuręczny miecz waży tylko 1,5 kg... To to chyba jest za mało, a nie za dużo.
A i ja mam pytanie co do buławy a buzdyganu. Z opisu wynika, że buzdygan jest po prosu gorszy. A jak patrzyłem na wiki (nie nasze) to buława nie jest bronią tylko symbolem, a buzdygan to jak by bojowa buława. Pytałem Isa powiedział mi, że zależy od okresu itd. Więc jak uznajemy tu? Czym dokładnie jest buława a czym buzdygan.
A jak patrzyłem na wiki (nie nasze) to buława nie jest bronią tylko symbolem, a buzdygan to jak by bojowa buławaTo nie do końca prawda, faktycznie w wiekach późniejszych buława była symbolem np. urzędu hetmańskiego, ale można zauważyć różnice pomiędzy egzemplarzami paradnymi, a bojowymi. Buławy służyły też do walki.
Właśnie sprawdziłem w wszechwiedzącym internecie, że dwu-ręczny miecz waży "2.3-3.6 kg"
Isu wymyślił by tak zachęcać nowych. Niestety nie ma tam jeszcze Bękartów mimo iż org działa już w pełni. ;[Ze stwierdzeniem, że działa w pełni, czyli jak pełnoprawna organizacja raczej bym nie szarżował.
Mnie to zniechęca. :) Muszę się wylogować by poczytać. :PWyobraź sobie, że dołączysz do jednej z org i będziesz skazany na widok działów, które już przestaną Cię interesować.
A miałem i o was, Bękartów pytać...
Domyślam się, że nie zrzeszony widzi tylko ograniczoną część. Trudno mi się zdecydować, może stąd ten problem...
Dobra już rozumiem, w każdym wątku jest mnóstwo sekretów, ale ja muszę się zdecydować na jedną organizację. To nie jest łatwe, szczególnie, że w każdej mi brakuje przysłowiowej kropki nad "i". ;)
Zawsze możesz pograć sobie jako samotny strzelec a później gdy Cię coś przekona gdzieś dołączyć. Jest kilku NPC zlecajacych zadania, często możesz złapać coś pytając w karczmie, albo zgadać się z kimś. Wiadomo, że nie osiągniesz zbyt wielu umiejętności grając solo, ale jakbyś miał się męczyć gdzieś to lepsze to niż nic.Chcę po prostu dobrze wybrać dla granej przez siebie postaci. Stąd te wątpliwości. Na początek chciałbym zaznajomić się troszkę z krasnoludzkim klimatem, a później to się zobaczy. ;)
Jak to jest w końcu z tymi umiejętnościami rasowymi? Jestem Wampirem. Ostatnia umiejętność to ta wylosowana, dziedzicząca po rasie jaką byłem przed przemianą.
Co ze mną? Co z graczami, którzy już od dawna są Wampirami?
Pewnie pamiętają jaką rasą grali przed, skoro Wampirem nie można zostać od tak na starcie.
Mi bardziej chodzi o to, że nikt w informacjach nie podał gdzie się zgłaszać, kto losuje, gdzie to zapisać. :/
Isu o tym wspominał. Zgłoś się do niego i on ci wylosuje. Tak jak mi i Gutkowi. A zapisujesz to jako dodatkową umiejętność. Zobacz jak jest u mnie.
Isu, jak Wampir Niko był elfem, to ty mu wybierasz co tam umie? Jak to później zapisać w umkach rasowych? Jako 6 umka?
Jeden.Dziecię Lasu - dla Ciebie.
Dziecię Lasu - dla Ciebie.
Ok, dopisane.ÂŹle zapisałeś. Zamist Krew nie woda wstawiasz Dziecię Lasu. Nie możesz mieć 6 umek rasowych, bo dostępne jest tylko 5.
ÂŹle zapisałeś. Zamist Krew nie woda wstawiasz Dziecię Lasu. Nie możesz mieć 6 umek rasowych, bo dostępne jest tylko 5.
ÂŹle zapisałeś. Zamist Krew nie woda wstawiasz Dziecię Lasu. Nie możesz mieć 6 umek rasowych, bo dostępne jest tylko 5.
Nam mówiłeś co innego <ignorant>Nope. Pisałem żeby wstawić za 5 umkę. Za w sensie zastąpić, nie w kolejności za. :P
łzy feniksa (0,2l)[edytuj]Proszę o poprawienie tak poważnego błędu w grze. <aniol>
Składniki:
0,1l soku z brzuchowca, 0,2l źródlanej wody, liść starostu górskiego, liść tursu, 0,15 kg tłuszczu zwierzęcego
Cena:
45 grzywien
Działanie:
Przyśpiesza gojenie ran otrzymanych w skutek poparzenia. Nie regeneruje tkani do stanu pierwotnego, zabliźnia ją. Pełna regeneracja trwa do 24h od momentu spożycia mikstury.
Pytanie za 100 pkt. Czy Dev, robiąc gminy mógł się serio tak pomylić i zamiast (jak się chwalił, specjalnie dla historii wampirów) gminy o nazwie Numenor dać Numeron? <facepalm>
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Prowincje#Dystrykt_Dekar_.281.29 (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Prowincje#Dystrykt_Dekar_.281.29)
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/W%C5%82asno%C5%9Bci_ziemskie_oraz_zysk_p%C5%82yn%C4%85cy_z_ich_posiadania#Gmina_Numeron (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/W%C5%82asno%C5%9Bci_ziemskie_oraz_zysk_p%C5%82yn%C4%85cy_z_ich_posiadania#Gmina_Numeron)
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Heraldyka#R.C3.B3d_Cadacus (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Heraldyka#R.C3.B3d_Cadacus)
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Kategoria:Dystrykt_Dekar (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Kategoria:Dystrykt_Dekar)
Zobaczyłem do dzisiaj, kiedy próbowałem bezskutecznie dodać lokację do gminy Numenor. ;[
Pytanie za 100 pkt. Czy Dev, robiąc gminy mógł się serio tak pomylić i zamiast (jak się chwalił, specjalnie dla historii wampirów) gminy o nazwie Numenor dać Numeron? <facepalm>
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Prowincje#Dystrykt_Dekar_.281.29 (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Prowincje#Dystrykt_Dekar_.281.29)
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/W%C5%82asno%C5%9Bci_ziemskie_oraz_zysk_p%C5%82yn%C4%85cy_z_ich_posiadania#Gmina_Numeron (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/W%C5%82asno%C5%9Bci_ziemskie_oraz_zysk_p%C5%82yn%C4%85cy_z_ich_posiadania#Gmina_Numeron)
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Heraldyka#R.C3.B3d_Cadacus (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Heraldyka#R.C3.B3d_Cadacus)
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Kategoria:Dystrykt_Dekar (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Kategoria:Dystrykt_Dekar)
Zobaczyłem do dzisiaj, kiedy próbowałem bezskutecznie dodać lokację do gminy Numenor. ;[
Emerick [02|Maj 16:15]: Panie Narratorze, z tymi przedmiotami jest tak, że albo fabularny i ma tylko opis, albo wartościowe co mają tylko wartość
Emerick [02|Maj 16:16]: Nie może być i opis i wartość :/
<facepalm> <facepalm> <facepalm>"Ić stond. Nie bendziemy sie z tobom bawić." ~ Kabanos, "Wielbłąd"
Guciu jak chcesz opis to sobie go zrób w poście. Ten zapis ma dłużyć tylko temu aby szybko przekazać najważniejsze info. Jak coś jest wartościowe to interesuje Cię tylko, co to i ile kosztuje. Jak chcesz mieć przedmiot, którym się chwalisz to używasz tego drugiego opisu. Moim zdaniem jest to kompletnie niepotrzebne. Przedmioty wartościowe są tylko po to żeby je sprzedawać. Mistrz zbędnych zasad znów na warcie. <aniol>