(http://s10.ifotos.pl/img/MenuGothi_sprhrph.jpg)
Opis modyfikacji:
Zagadka Orków to modyfikacja dodająca nową fabułę i rozszerzająca G2NK.
Fabuła modyfikacji opiera się na orkowej inwazji która nastąpiła kilkanaście dni po przybyciu paladynów do Górniczej Doliny. Bohater dowiaduje się od Xardasa o nagłym wzroście ich siły i szturmie na zamek. Coś jednak przelewa na nich swoją moc. Dziwne stają się tajemnicze poszukiwania orków w rejonach miasta Khorinis i nie tylko. Bezimienny po raz kolejny będzie musiał rozwikłać tytułową zagadkę oraz pokonać zło. Czy uda mu się to? To się okaże.
Cechy modyfikacji:
*Nowa, wielowątkowa fabuła wpleciona w oryginalną fabułe G2NK
*Nowe zadania
*Nowe obozy
*Nowe pancerze oraz oręż
*Wiele nowych NPC oraz znane bohaterowi postacie z G1
*Nowe czary
*Nowe monologi
*Nowe voby i modele 3ds
*Nowe gildie w tym: Mag Wojny, Strażnik Królewski
*Wiele godzin rozgrywki
*Nowe rutyny postaci
*Nowe tekstury orków znane z G1
Screeny:
(http://s10.ifotos.pl/img/Screen01j_sprhrrr.jpg)
(http://s10.ifotos.pl/img/Screen02j_sprhrrx.jpg)
Obóz Bractwa:
(http://s2.ifotos.pl/img/Screen03j_sprhrrn.jpg)
(http://s2.ifotos.pl/img/Screen04j_sprhrrq.jpg)
(http://s5.ifotos.pl/img/Screen05j_sprhrxp.jpg)
(http://s2.ifotos.pl/img/Screen06j_sprhrxx.jpg)
Obóz przed przełęczą:
(http://s2.ifotos.pl/img/Screen07j_sprhrxn.jpg)
(http://s2.ifotos.pl/img/Screen08j_sprhrxw.jpg)
(http://s2.ifotos.pl/img/Screen09j_sprhrxs.jpg)
Kopalnia koło Tawerną:
(http://s2.ifotos.pl/img/Screen10j_sprhrnn.jpg)
(http://s2.ifotos.pl/img/Screen11j_sprhrne.jpg)
(http://s5.ifotos.pl/img/Screen12j_sprhrns.jpg)
(http://s2.ifotos.pl/img/Screen13j_sprhrna.jpg)
Obóz myśliwych:
(http://s5.ifotos.pl/img/Screen14j_sprhrwh.jpg)
(http://s10.ifotos.pl/img/Screen15j_sprhxpa.jpg)
Pancerze straży królewskiej:
(http://s5.ifotos.pl/img/Pancerze-_sprhxpq.jpg)
Pancerz łowcy orków:[/center
(http://s2.ifotos.pl/img/Pancerz-l_sprhxhh.jpg)
Wersja demo modyfikacji:
Chcieliśmy przedstawić wam dwa, pierwsze rozdziały modyfikacji. Chciałbym podziękować osobom z mojej grupy DarkModders Team, które brały czynny udział w tworzeniu wersji demo. Są nimi:
- Silion
- Graham
Oraz chce także złożyć podziękowania dla:
- Gizbora (autora tekstur straży królewskiej)
- Rafała Budzisa (za rady)
Download:ZagadkaDemo_Version4 (https://www.dropbox.com/s/4kgfr27k8iirpgw/ZagadkaOrk%C3%B3w_Version4.rar?dl=0)
Prosze też o wasze oceny co do wersji demonstracyjnej.
Chciałbym wam zademonstrować kolejne lokacje występujące w modyfikacji. Są nimi obóz paladynów w GD, mały, skromny obóz Parcivala oraz zamknięty szyb w kopalni koło tawerny Orlana. Oceńcie moją prace, jeśli czegoś będzie brakować powiedzcie, doradźcie co i jak a postaram się to zmienić.
Obóz paladynów:
(http://zapodaj.net/images/000b18323b9be.jpg)
(http://zapodaj.net/images/5439f98eb8f9e.jpg)
Obóz Parcivala:
(http://zapodaj.net/images/ceb2f3ae5dbe7.jpg)
(http://zapodaj.net/images/129eeaf95e257.jpg)
Zamknięty szyb kopalniany:
(http://zapodaj.net/images/bae922cb66d9d.jpg)
(http://zapodaj.net/images/f8ab57b2e4a27.jpg)
Witajcie ponownie!
Wciąż pracujemy na pełnych obrotach chcąc zapewnić Wam jak największe wrażenia i doznania w trakcie gry w naszą modyfikację, która jest ciągle w fazie rozwoju.
Od jakiegoś czasu mocno skupiamy się nad kolejnymi przerywnikami filmowymi. Tym razem będzie to cutscenka, którą zobaczymy w trakcie gry i przedstawi nam pewną sytuację związaną z naszym głównym bohaterem.
Jak pewnie dostrzegliście na poniższych renderach, sceneria jest nam wszystkim dość znana. Zostanie nam tutaj również przedstawiona, po raz drugi, sceneria bitwy paladynów, która odbyła się na przełęczy oraz pewny wypadek, który dotknie naszego bohatera.
Autorem przerywników filmowych do naszej modyfikacji jest jak zwykle nie zawodny JohanIngeborg, na którego kanał serdecznie zapraszamy.
No, nie ma co więcej Wam spoilerować :) Zapraszam Was do oglądania przedstawionych renderów.
(https://i.imgur.com/SD2x2v2.png)
(https://i.imgur.com/cu77kR0.png)
(https://i.imgur.com/3Lrw4M7.png)
Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę: https://www.darkmodders.pl/2020/10/15/kolejna-garsc-renderow/ (https://www.darkmodders.pl/2020/10/15/kolejna-garsc-renderow/)