Forum Tawerny Gothic

Strefa moddingu gier Gothic => Dyskusja o modyfikacjach => Zapowiedzi modyfikacji => Wątek zaczęty przez: Arkhan w 22 Wrzesień 2012, 11:49:18

Tytuł: Gothic: Araxos
Wiadomość wysłana przez: Arkhan w 22 Wrzesień 2012, 11:49:18
Fabuła dodatku zaczyna się w momencie kiedy dwójka kopaczy - Melvin i Dante postanawiają uciec ze Starego Obozu. Jak zapewne pamiętacie dialog z Thorusem, jeden z Cieni próbował zasztyletować we śnie Arcymaga Kręgu Ognia. Wydarzenia te powodują, że Stary Obóz jako ostoja bezpieczeństwa traci na wartości, słowem - autorytet jakim cieszą się ci, którzy awansowali z kopaczy na Cieni, gaśnie. Magowie stają się zamkniętą grupą która porozumiewa się między sobą za pomocą posłańców, Straż dostaje nowe rozkazy, a Magnaci muszą utrzymać w ryzach cały obóz. Czego bezpośrednim efektem jest ucieczka wyżej wspomnianych kopaczy.

Rok przed tymi wydarzeniami, na kontynencie, kupiecka gildia Araxos porozumiewa się z lordem włości Cytadeli - Burgrabią Bergmarem, kupując od niego papier poświadczający, że właściciel tego papieru, staję się panem ziem przynależących do Cytadeli. Dzieje się to na krótko przed jego śmiercią. Zgodnie z treścią dokumentu, płacą 400 funtów w złocie. Przybywają do Górniczej Doliny i spostrzegają, że prowadzone są tu wykopaliska. Kilka dni później, przybywają Magowie Królestwa Rhobara II i otaczają cały teren Magiczną Barierą. Zaskoczeni tym obrotem spraw członkowie Araxos, muszą wziąć sprawy w swoje ręce i odnaleźć się w nowej sytuacji.

Co dodatek będzie oferował

- Nowa, niezależna Fabuła od podstawowej części gry

- Questy które będą opierać się w znacznej części na analizie znalezionych tekstów, notatek, książek

- Aby odczytać transkrypcje i nauki członków Bractwa ÂŚniącego (analogia do Myxira z Gothic 2 Noc kruka kiedy ten o tym mówi) trzeba będzie poznać Język Bractwa, ponieważ uważamy tak samo wartościowe społeczeństwo jak to kiedyś w Jarkendarze co nie oznacza, że tworzymy duplikat.

- Nowe Gildie: Zakon Magów Ziemi i cały system kosmologiczny o tym traktujący; skąd się wzieli, jakie są ich podstawy dogmatyczne, jakie mają związki z obecnym politeizmem obecnym w universum gry.

- Pełny rozwój osobowy i hierarchiczny w Bractwie ÂŚniącego na co kładziemy duży nacisk.

- Próbę wyjaśnienia niedopowiedzianych dotąd kwestii.

I wiele więcej, słowem; tworzymy coś innego, mam nadzieję że świeżego, bo moddowanie sprawia nam wiele radości, i lubimy to robić. W obecnym stadium ogólnym, powstają modyfikacje dodające kompasy, duale, regeneracje, budowanie domów, strzelanie z AK etc. Ergo - to już jest, my tworzymy coś innego, nowego.

Kilka screenów

(http://i1220.photobucket.com/albums/dd444/wd4dw/GothicMod2011-09-1422-58-23-61.png)
(http://i1220.photobucket.com/albums/dd444/wd4dw/GothicMod2011-09-1319-43-01-46.png)
(http://i1220.photobucket.com/albums/dd444/wd4dw/GothicMod2011-09-1422-57-28-57.png)
(http://s8.postimage.org/i2q87zsr7/Bez_tytu_u.png)

Premiera: ten rok.
Tytuł: Odp: Gothic: Araxos
Wiadomość wysłana przez: Nocturn w 22 Wrzesień 2012, 12:06:23
Cóż, cieszy mnie fakt, że jeszcze ktoś podejmuje się modowania Gotgic I, bo wg mnie, jest to najlepsza część. A jak będzie wyglądał mod, zobaczymy gdy wyjdzie, o ile wyjdzie. Wrzucajcie screeny, jeśli będą jakieś postępy.

Powodzenia  ;)