Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Dyskusje na każdy temat / Odp: Jaki zawód wykonujecie?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Monarchista dnia 26 Wrzesień 2021, 23:13:17 »
Haha, wszyscy bezrobotni.  :D
2
Porady dotyczące gier i pomoc techniczna / Plenty of New World Coins are waiting for you at Newworldcoins
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jamesdarin dnia 22 Wrzesień 2021, 11:48:15 »
The Fire Mage Tree has a high AoE and also focuses on high burst damage spells. It gets rewards for casting spells, such as burning during critical strikes and more critical strike damage, increasing the chance of critical strikes. Runes of Helios is the Ultimate of the Fire Mage Tree. It's very useful in PvE, because you usually don't have to worry about being relatively still. If you can be very well protected, then you will cause a lot of output damage in large PvP. But if you don't have enough New World Coins to increase its level, the damage it causes is still very low.
However, it is not easy to obtain New World Coins in New World. It requires players to spend a lot of time. For those players who have very limited game time, accumulating enough New World Coins is like an out of reach. Dream. In order to help these players' dreams come true, Newworldcoins has prepared sufficient New World Coins for them, and you can Buy New World Coins 24 hours a day. With Newworldcoins, players no longer have this anxiety.
3
Zapowiedzi modyfikacji / Gothic I
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jakskomiksu dnia 21 Sierpień 2021, 18:23:53 »
Rok minął nie wiadomo kiedy, a ja licząc na chociaż znikomy odzew trochę przystopowałem z projektem. W każdym razie nadal poszukuję chętnych/ego do pomocy chociaż ze skryptami.
To co chwilowo udało mi się osiągnąć pokrótce opiszę poniżej.

Nazwa studia: OJPZD (O Jeden Piekielnik Za Daleko)
Liczba osób pracujących: „chwilowo” 1
Tytuł: ”Zamazane Dni”


https://ibb.co/KqJ22cN

Co pozostało do zrobienia?:
(z tych najważniejszych, pomijam pomniejsze części składowe)
1)   Skryptologia bossa -  chwilowo nie jestem pewien czy to możliwe z oryginalną ilością animacji i skryptów na oryginalnym kodzie (spokojnie mam alternatywę – ale nie tak wartościową)
2)   Większość dialogów i dodatkowego LORE
3)   Skodowanie głównych nitek fabuły
4)   Kodowanie pobocznych lini fabularnych
Co już jest?:
1)   Początkowy i  bardziej rozbudowany scenograf głównej fabuły i zadań dodatkowych
2)   Początkowe intro ( właściwie tylko logo zespołu) oraz outrosy (w formie silide’ów)
3)   ‘Prawie’ dokończona i zaludniona przebudowana mapa z oryginału
4)    Kilka małych dodatkowych lokacji (Zenów) z możliwością późniejszej, planowanej rozbudowy- powiązanych z główną fabułą
5)   Uściślony zakrój i zbalansowanie broni/zbroi tak aby pasowały do całości (kilka ‘poprawionych’ modeli)
6)     Poprawiony model paproci

Ponadto chyba czas pokrótce opisać o co w ogóle ma chodzić.

Na wstępie unoszę tarczę przed fanami oryginału i wykrzyknę tłumaczenie, że nie zamierzam w miarę możliwości niczego podstawce ująć.

Mod ma na celu połączenie fabularne G1 z częścią drugą, co więcej postaram się tak to rozwinąć aby pasowało zarówno do oryginałów/oficjalnego dodatku do 2ki oraz Returninga.

Kod jest tylko w podstawowej wersji- nie posiłkuję się/ nie kopiuję dokonań moderów pracujących na nowszej 2giej wersji  (Ikarusie).


Oś czasowa – dni/tygodnie/ miesiące po zakończeniu pierwowzoru. –tak bariera upadła na 100% :P
Co do osi czasowej – nie przewiduję aby efekt końcowy był większy czy bardziej imponujący od projektów z forum niemieckiego Gothica/ wersji polskiej Sequela czy opracowywanej przez Rosjan wizji ich kontynuacji.

Czym to się je? – postawiłem na Fan Art – celowo unikam pojęcia off spinu gdyż według planu wrażenia mają być chociaż częściowo zależne i powiązane z głównymi fabułami pozostałych części i wyborów szanownych graczy. Wszech- (widoczny w grze ) minimalizm ma potęgować wrażenia, które są/ mogą być prezentowane (z góry przepraszam fanów ‘boskich’ artefaktów gdyż te chwilowo nie są planowane).

Usprawnienia graficzne nie planowane - ale mod ma być kompatybilny z już istniejącymi.

Data premiery nie do określenia – chwilowo zaliczam kolejne opóźnienia z uwagi na ‘resztki’ życia prywatnego i inne zainteresowania. Wkrótce muszę unowocześnić sprzęt bo boję się że obecny zacznie dymić.

Proszę więc znowu administrację o nie wyrzucanie tej zapowiedzi.
Kiedy projekt będzie w fazie końcowej na pewno uaktualnię ten post.
W najgorszym wypadku opublikuję moje wypociny w nadziei, że ktoś to poskleja do kupy – chociaż postaram się tego uniknąć.

Poniżej zamieszczam mapkę z miejscami które można by rozwinąć, jeżeli ktokolwiek pracujący z G1 będzie szukał podobnych miejsc:

https://zapodaj.net/03590807484aa.png.html
<a href=https://zapodaj.net/03590807484aa.png.html>KGmapaspoilframed.png</a>

oraz kilka screenów:

https://zapodaj.net/bf5ef26edc4c5.png.html

https://zapodaj.net/ec2b53474b5ff.png.html

https://zapodaj.net/c03a4d51ac732.png.html

https://zapodaj.net/77c7bb71abbd5.png.html

Jubileusz z okazji 100 wyświetleń <; (2 nowe screeny):

https://zapodaj.net/b448d00ce5bc5.png.html

https://zapodaj.net/7f9e278a129ac.png.html


4
Dyskusja o modyfikacjach / Mroczne Tajemnice Problem z Questem "Pomóc Diego"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez V1fon dnia 01 Sierpień 2021, 22:25:49 »
Spotkał mnie bardzo dziwny bug, mianowicie po pogadaniu z Cavalornem, Diego, Złym i Thorusem musiałem jeszcze raz pogadać ze Złym (że tam wiem wszystko już i lepiej niech się wygada teraz) no i Zły pyta się mnie kto jest jego szefem to odpowiadam że Wrzód (nie wiem skąd miałem wiedzieć że był to Kruk ale mniejsza) to Zły się wkurwia i zaczyna mnie bić, po 3 minutach walki połączonej z savowaniem i wczytywaniem gry co śmierć nareszczie kładę Złego na ziemię. Standardowo okradam oponenta savuje żeby walki nie powtarzać i czekam aż Zły wstanie żeby Questa dalej poprowadzić a ten gdy wstaje mówi mi standardowo że dobra walka ale już się skończyła i widzę że nie ma z nim żadnego dialogu. Idę sprawdzić czy może Diego Pancho Thorus Cavalorn albo Kruk mają jakieś dialogi i żaden z nich nie ma. Co teraz? Próbowałem nawet gadać z nimi po przywołaniu sobie kodem tamtego listu i nadal nic. Istnieje jakiś sposób czy kod żeby ruszyć Questa do przodu? Czy to nie ma znaczenia i i tak będę mógł oddać pradawnym ten list?
5
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Odp: 20 lat Gothic I - Historia powstania gry - Pokaz slajdów {PL}
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Isentor dnia 28 Lipiec 2021, 22:44:20 »
Bardzo fajny materiał, dużo ciekawostek. :)
6
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / 20 lat Gothic I - Historia powstania gry - Pokaz slajdów {PL}
« Ostatnia wiadomość wysłana przez XardasLP dnia 25 Lipiec 2021, 12:52:31 »
Hej,

Jestem niemieckim Youtuberem i chciałem podzielić się tą informacją z innymi fanami. :*

7
Gothic 3 oraz Zmierzch Bogów / Odp: Theodor nie chce dać mi kolejnego zadania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Isentor dnia 19 Czerwiec 2021, 11:41:44 »
Niestety Zmierzch Bogów nie uwzględnia wykonanie questa od drugiej strony. Chociaż z tego co pamiętam to quest z g3.

Nie wiem na jakiej wersji grasz ale ostateczna g3 po fanowskim patchu w miarę naprawiała wykonywanie questów od dupy strony.

W zasadzie to już pozamiane jak quest się zbugował. Sprawdź dla pewności czy nie widnieje w dzienniku jako rozwiązany.
8
Gothic 3 oraz Zmierzch Bogów / Theodor nie chce dać mi kolejnego zadania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez anonka dnia 12 Czerwiec 2021, 16:31:20 »
Tak jak w temacie - mam zadanie od Gorna, żeby skontaktować się z Lee. Poszłam do Vengardu i w bramie przed zamkiem zatrzymał mnie Theodor, który dał mi parę questów. Ostatni quest jaki mi dał był o dowiedzeniu się co się stało z jakimiś tam zwiadowcami pomiędzy Ardeą a Cape Dun. W tym momencie zorientowałam się, że zabiłam wcześniej tych zwiadowców, bo pomylili mi się z paladynami renegatami z innego questa. No ale pogadałam z Eboltem który stwierdził, że ich pilnuje (mimo tego, że leżą zaraz obok niego martwi XD). Co dziwne, Ebolta nie było przy zwiadowcach jak ich zabijałam. Po tym jak wróciłam do Theodora, on powiedział coś o pokojowym odbiciu tych zwiadowców, ale nie dostałam questa. Jak chcę z nim znowu porozmawiać to jest tylko opcja kradzieży kieszonkowej, a z Eboltem zupełnie nie mogę pogadać. Próbowałam przywołać tych zwiadowców komendą spawn Vangard_Warrior[01-03] ale to nie zadziałało. Probowałam też komendy goto Lee, ale on jest gdzieś na jakimś zadupiu między Vengardem a Faring i on też ma tylko opcję kradzieży kieszonkowej. Mogę pogadać tylko z jakimiś gościami co są obok niego, ale nic mi to nie daje.

Pomoże ktoś? Co ja mam zrobić? Może da się wywołać ten quest o odbiciu zwiadowców jakimś kodem?
9
Gothic / System pack 1.7
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sam4669 dnia 22 Maj 2021, 22:04:02 »
Czy system pack 1.7 podnosi poziom trudności w Gothic 1 ??
Pytanie może wydawać się dziwne ale jestem prawie pewien że zmieniły się wartości pancerza niektórych postaci oraz pełzaczy. Zmieniła się także mechanika pełzaczy w starej kopalni tzn. nie da się atakować pojedynczo, bo od razu  atakują wszystkie w zasięgu wzroku.
Nie chodzi mi o to że sobie nie radzę ale nie daję mi to spokoju i zastanawiam się czy pamięć mnie myli czy faktycznie jest trudniej.
Z góry dzięki za info :)
10
Dyskusje na każdy temat / Uzależnienie od Gothica?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez nieprzegrajzycia dnia 04 Maj 2021, 21:56:17 »
Cześć Wam. Prowadzę kanał o moich przeszłych doświadczeniach z uzależnienia od gier komputerowych i skutkach tego uzależnienia, tak żeby przestrzec  innych. Byłem kiedyś turbo fanem Gothica, więc na temat tej serii też zrobiłem osobne nagranie. Zapraszam do komentowania, tutaj bądź bezpośrednio na Youtube. Zależy mi na dyskusji.

Link -
Strony: [1] 2 3 ... 10
top
anything