Forum Tawerny Gothic

Forumowy system RPG "Marant" => Dracoński teleport => Wątek zaczęty przez: Melkior Tacticus w 04 Listopad 2021, 16:28:12

Tytuł: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 04 Listopad 2021, 16:28:12
Podjąłem się wskrzeszenia tej gry. Jest to trudne, nawet bardzo ale i wykonalne. Plan:

"Miękki reset": Wszystkie wątki fabularne zostaną zakończone. III Era się skończy i gra rozpocznie się w 50+- roku IV Ery. Oznacza to że postacie graczy którzy grali ludźmi będą raczej martwe. Zostanie oczywiście napisany nowy wstęp do gry, historia świata uzupełniona. Zniesiony wymóg robienia zadania szkoleniowego u Respeva. I inne dzeczy jakie uznam za stosowne. Wszelkie zmiany i poprawki będę robił na bieżąco. I mam nadzieję że za miesiąc wszystko będzie gotowe. Pytania albo tutaj albo do mnie na PW. Jeśli zaś czytają to osoby które grały w Marant i chcą wrócić, co Wam się nie podobało i/lub co byście zmienili?
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 04 Listopad 2021, 18:36:16
Mnie już pod koniec przerastało pilnowanie tylu statystyk i robienie nowych potworów do wypraw. Po prostu zamiast skupić się na wątku to musiałem nad tym ślęczeć, nie miałem czasu więc zostawiałem to w cholerę.  <aniol>
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Sado w 04 Listopad 2021, 19:33:36
Ileż to już lat minęło, odkąd grałem. Zapewne Marant, który znałem, zupełnie różni się od tego ostatniego, ale zawsze mam sentyment do niego, biorąc pod uwagę, ile czasu przy nim wspólnie spędziliśmy. Trzymam kciuki, żeby się udało!
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 04 Listopad 2021, 19:41:12
Ileż to już lat minęło, odkąd grałem. Zapewne Marant, który znałem, zupełnie różni się od tego ostatniego, ale zawsze mam sentyment do niego, biorąc pod uwagę, ile czasu przy nim wspólnie spędziliśmy. Trzymam kciuki, żeby się udało!

W sumie nie aż tak bardzo ;)
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 05 Listopad 2021, 17:03:08
Mnie już pod koniec przerastało pilnowanie tylu statystyk i robienie nowych potworów do wypraw. Po prostu zamiast skupić się na wątku to musiałem nad tym ślęczeć, nie miałem czasu więc zostawiałem to w cholerę.  <aniol>
No, to fakt. Marant zaczął przypominać arkusz kalkulacyjny. A robienie nowych mobków trwało dłużej niż questy. Kilka osób narzeka mi na talenty np. Więc system talentów które forsował Gunses (?) idzie papa. Statystyki... jedyne co mi na teraz przyszło to bardzo radykalna rzecz: wywalić cyferki i wszystko zrobić opisowe. Wyprawa na koniec i tak musi być zaakceptowana, a MG/opiekun działu wypraw powinien czytać wszystkie. Ale to jest jak zrobienie Marantu od zera. No będe na tym myślał
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 06 Listopad 2021, 01:28:28
No, to fakt. Marant zaczął przypominać arkusz kalkulacyjny. A robienie nowych mobków trwało dłużej niż questy. Kilka osób narzeka mi na talenty np. Więc system talentów które forsował Gunses (?) idzie papa. Statystyki... jedyne co mi na teraz przyszło to bardzo radykalna rzecz: wywalić cyferki i wszystko zrobić opisowe. Wyprawa na koniec i tak musi być zaakceptowana, a MG/opiekun działu wypraw powinien czytać wszystkie. Ale to jest jak zrobienie Marantu od zera. No będe na tym myślał
A nie możemy po prostu olać cyferek i nowe rzeczy wstawiać już opisowe? Tamte by się przy okazji poprawiało. A opisy mają więc powinny wystarczyć. Bo jak masz do edytować na start to się zajedziesz i nie zrobisz tego na tyle wydajnie, żeby się przyłożyć do każdego wpisu na 100%.
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: TheMo w 06 Listopad 2021, 03:04:38
A nie możemy po prostu olać cyferek i nowe rzeczy wstawiać już opisowe? Tamte by się przy okazji poprawiało. A opisy mają więc powinny wystarczyć. Bo jak masz do edytować na start to się zajedziesz i nie zrobisz tego na tyle wydajnie, żeby się przyłożyć do każdego wpisu na 100%.

O tak. Jestem za wywaleniem jak największej liczby cyferek. Tylko jak wielkiego reworku to by wymagało?
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 06 Listopad 2021, 09:13:18
O tak. Jestem za wywaleniem jak największej liczby cyferek. Tylko jak wielkiego reworku to by wymagało?
Najwięcej to w uproszczeniu karty postaci. Bo pozostałe cyferki to możemy po prostu ignorować do czasu aż wszystkie wpisy nie zostaną poprawione.
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 06 Listopad 2021, 14:27:34
A nie możemy po prostu olać cyferek i nowe rzeczy wstawiać już opisowe? Tamte by się przy okazji poprawiało. A opisy mają więc powinny wystarczyć. Bo jak masz do edytować na start to się zajedziesz i nie zrobisz tego na tyle wydajnie, żeby się przyłożyć do każdego wpisu na 100%.
Możemy. Kiedyś w ogóle miałem taki pomysł by zamiast tego

Nazwa broni: Narsil
Rodzaj: miecz
Typ: półtoraręczny
Ostrość: 38
Wytrzymałość: 43
Opis: Wykuty z 1,16kg czarnej rudy o zasięgu 1,1 metra. Wykuty na cześć Aragorna Tacticusa i jego syna, Melkiora. Jelec jest inkrustowany w motywy roślinne, na taszce wyryto smoczą postać, na głowicy widać literę T. Naostrzony.

Było coś w stylu

Nazwa broni: Narsil
Rodzaj: miecz półtoraręczny. Wykuty z 1,16kg czarnej rudy o zasięgu 1,1 metra. Naostrzony
Możliwości: Z uwagi na dodatkowe naostrzenie miecz z czarnej rudy jest w stanie przebić każdy rodzaj pancerza
Opis (element fabularny, można i nic nie pisać): Wykuty na cześć Aragorna Tacticusa i jego syna, Melkiora. Jelec jest inkrustowany w motywy roślinne, na taszce wyryto smoczą postać, na głowicy widać literę T.
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Rengar w 06 Listopad 2021, 15:04:49
Brzmi dobrze, tylko tu mowa o najlepszy mieczu, może przeciąć każdy pancerz, a co ze słabszym ? "Nie może przeciąć nic" a trochę lepszy "może przeciąć tylko niektóre pancerz"?
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 06 Listopad 2021, 15:52:24
To jest zrobiony na szybko zbiór myśli. Założenie miałem takie że każdy materiał ma określone zastosowanie. Metale np podzielić na zasadzie:

 Żelazna broń sieczna przebija - niepłytowe brąz i mosiądz
 Żelazna broń sieczna naostrzona przebija niepłytowe i płytowe brąz i mosiądz

I tak dalej mniej więcej

Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 06 Listopad 2021, 19:35:40
To jest zrobiony na szybko zbiór myśli. Założenie miałem takie że każdy materiał ma określone zastosowanie. Metale np podzielić na zasadzie:

 Żelazna broń sieczna przebija - niepłytowe brąz i mosiądz
 Żelazna broń sieczna naostrzona przebija niepłytowe i płytowe brąz i mosiądz

I tak dalej mniej więcej
Trochę sobie komplikujesz. Wystarczy, że napiszesz z czego masz broń np. stal valfdeńska i koniec. Tak więc Sama nazwa i opis broni mi się bardzo podoba.

Natomiast u potwora wystarczy przecież podać w podatnościach
- stal valfdeńska
- czarna ruda
etc.

I będziesz od razu wiedział na jaką broń jest podatny, inna nie zada mu poważnych obrażeń, a reszta pozostaje już kwestią kreatywności i to czy MG ci to klepnie. O wiele większa swoboda bez cyferek.

Podobnie z żywiołami z czarów. Bo przecież czary wodne nie zrobią nic poza siniakiem żywiołakowi wody niezależnie jakie by tam liczby miały więc sama podatność u potwora np. na ogień wystarczy. xD
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 06 Listopad 2021, 19:45:24
Czemu dopiero po 15 latach na to wpadliśmy?
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 06 Listopad 2021, 23:31:41
Czemu dopiero po 15 latach na to wpadliśmy?
Bo z wiekiem człowiek staje się leniwy więc optymalizuje wszystkie procesy. Młodzi mają czas na pierdolenie o głupotach.  <lol>
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Szarleǰ w 07 Listopad 2021, 00:13:09
Czemu dopiero po 15 latach na to wpadliśmy?

W sumie Marant w pierwszej wersji wyglądał bardzo podobnie xD. Jak widać nie tylko na dzwony moda wraca.
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: TheMo w 07 Listopad 2021, 03:05:49
A może rozwińmy to nieco i dajmy potworom podatności i odporności? Np.:
Wilk
Podatności: ogień
Odporności: mróz
A wszystko inne działa na niego normalnie. Teraz coś trudniejszego:
Zjawa
Podatności: srebro, magia życia, magiczna ruda
Odporności: Ataki fizyczne
I już wiadomo, że stalowym mieczem to się możesz podrapać, a czary będą działać normalnie, natomiast srebro, ruda czy magia życia już zrobi jej pogrom.
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 07 Listopad 2021, 11:48:35
No. To tak ma być właśnie +-
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 07 Listopad 2021, 11:54:26
Btw. Toć 1:1 Marant v1 mi się przypomina
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: TheMo w 07 Listopad 2021, 22:57:28
Więc weźmy dobre rzeczy z tamtych czasów, dodajmy i przeróbmy co trzeba i wiśta dalej
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 08 Listopad 2021, 11:21:05
Czyli dobre rzeczy z Marantu v1 które ja pamiętam:
Brak talentów - masz kase to się uczysz. Nauka wymagałaby krótkiego opisu jak przy czarach
Mniej liczb, staty bardziej opisowe/całkiem opisowe

Marant nie jest i nie był grą pvp, więc to wywalamy

W v1 organizacje różniły się czymś po za "ja mam uber skile a wy nie". Mogły istnieć i 4 uczące walki mieczem ALE to ich klimat sprawiał że chciało się w nich być. Kto pamięta Samotnych Łowców, Armię Ombros i Klan Ohsi? Kurcze, mieliśmy nawet dwa grywalne państwa

Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 08 Listopad 2021, 22:31:08
A może rozwińmy to nieco i dajmy potworom podatności i odporności? Np.:
Wilk
Podatności: ogień
Odporności: mróz
A wszystko inne działa na niego normalnie. Teraz coś trudniejszego:
Zjawa
Podatności: srebro, magia życia, magiczna ruda
Odporności: Ataki fizyczne
I już wiadomo, że stalowym mieczem to się możesz podrapać, a czary będą działać normalnie, natomiast srebro, ruda czy magia życia już zrobi jej pogrom.
O to mi chodziło. Proste a skuteczne. Wymaga różnorodnych specjalizacji postaci w grupie podczas wyprawy.  <fajka>


W v1 organizacje różniły się czymś po za "ja mam uber skile a wy nie". Mogły istnieć i 4 uczące walki mieczem ALE to ich klimat sprawiał że chciało się w nich być. Kto pamięta Samotnych Łowców, Armię Ombros i Klan Ohsi? Kurcze, mieliśmy nawet dwa grywalne państwa
I co najważniejsze ten cały klimat tworzył zazwyczaj ogarnięty przywódca z pomysłem na organizację. Skille etc. można wrzucić wszędzie ale wrzucone tylko do org z pomysłem na siebie będzie to działać.  <aniol>
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: TheMo w 09 Listopad 2021, 01:21:58
Więc wiemy co chcemy zrobić. Teraz jak to ugryziemy? Trzeba uprościć karty postaci, bo od tego się zaczyna grę w każdym RPG. Potem idzie system walki i statystyki potworków. A jak system walki to i umiejętności. Czyli 3/4 systemu xD. To co, reaktywujemy Izbę Lordów?
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 09 Listopad 2021, 12:56:10
Nie xD Chcesz mi pomóc to zmień wzór kp. Ja się zajmę tym czymś. (https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Statystyki_materia%C5%82%C3%B3w) czyli statami materiałów. Kuźwa... Buk cis wiąz i "drewno" kto to dopuścił?

System walki to jest w zasadzie v1. Potem Canis wymyślił nauke ataków i trzeba było robić v3... Umiejętności nabywane powinny mieć opisy. Bo jeden uzna że z akrobatyką będzie mógł skakać z 100 metrów. W sumie może, ale tylko raz
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 09 Listopad 2021, 13:25:57
Dodam że materiały... są czasem bardzo podobne. Brąz i mosiądz mają np. te samą cenę za sztabke xD I o rany nie wiem za co się zabrać. Skończe historie i wstępniak bo to zacząłem
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 10 Listopad 2021, 01:51:49
Proponuje zacząć od prostych rzeczy. Jak coś nie ma celu to nie marnujcie czasu.  <facepalm>
Dodam że materiały... są czasem bardzo podobne. Brąz i mosiądz mają np. te samą cenę za sztabke xD I o rany nie wiem za co się zabrać. Skończe historie i wstępniak bo to zacząłem
No a co chcesz tam zmieniać i po co? Ostrość i wytrzymałość nie jest już potrzebna.
Więc wystarczy zostawić:
Właściwości - materiał odporny na żywioł ognia
Waga 1m2 - 0,6kg (60 dekagram)
Cena 1m2 - 450 grzywien
Cena za dekagram łuski Czerwonego Smoka - 7,5 grzywny

I pod ten model poprawić wszystkie. Właściwości mają tylko niektóre. Nad resztą nie myśl, bo to nie jest na ten moment niezbędne do gry. Powinno pójść szybko. ;)
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 10 Listopad 2021, 12:23:41
Wiem, tylko właśnie nie wiem czy zostawić cisy buki i wiązy. Konkretne rodzaje drewna coś dawały?
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 10 Listopad 2021, 15:17:24
Wiem, tylko właśnie nie wiem czy zostawić cisy buki i wiązy. Konkretne rodzaje drewna coś dawały?
No właśnie nie wiesz, bo zastanawiasz się czy usunąć drewna jak wystarczy ostrość i wytrzymałość. O to mi chodzi. <fajka>

Nie możemy usunąć samych materiałów, bo posypią się inne rzeczy. Jak nie ma właściwości to żaden problem. Albo się je kiedyś dopisze albo rodzaj to tylko fabularny smaczek i żaden problem.
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 13 Listopad 2021, 20:35:52
Update postępów. Statystyki materiałów poprawione. 50% historii dopisane (jeszcze nie na wiki). Teraz teraz trzeba poprawić crafting
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 14 Listopad 2021, 01:16:47
Update postępów. Statystyki materiałów poprawione. 50% historii dopisane (jeszcze nie na wiki). Teraz teraz trzeba poprawić crafting
To nie będzie lekkie. Przydałoby się od razu zrobić nowe staty dla broni i od razu do tego wręcz łopatologiczny crafting.
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 14 Listopad 2021, 10:58:54
Pytanie jak, skoro sztaby mają określoną wagę. Crafting nie był/jest trudny bo uczysz się gotowych schematów. Gorzej z robieniem nowych. Tutaj nie wiem jak to ugryźć. Po za wywaleniem cyferek od obuchu/ostrości
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 14 Listopad 2021, 11:29:06
Jak tak na to teraz patrzę to może nie trzeba zmieniać samego craftingu a jedynie usunąć zapisy o wytrzymałości i ostrości no i inaczej zapisać staty. Najprościej jak się da. Samym craftingiem możemy zająć się innym razem i dać już po prostu wyliczone gotowce, żeby nie trzeba było tego liczyć za każdym razem. Co mam na myśli...
Cytuj
Nazwa broni: Narsil
Rodzaj: miecz półtoraręczny. Wykuty z 1,16kg czarnej rudy o zasięgu 1,1 metra. Naostrzony
Możliwości: Z uwagi na dodatkowe naostrzenie miecz z czarnej rudy jest w stanie przebić każdy rodzaj pancerza
Opis (element fabularny, można i nic nie pisać): Wykuty na cześć Aragorna Tacticusa i jego syna, Melkiora. Jelec jest inkrustowany w motywy roślinne, na taszce wyryto smoczą postać, na głowicy widać literę T.

Cytuj
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra.

Nowa propozycja. Wszystko o broni znajduje się w nazwie w pierwszym akapicie. W drugim akapicie opisujemy po prostu szczegółowo broń wedle fantazji i wytycznych z craftingu.
Cytuj
Jednoręczny miecz ze stali Valfdeńskiej
Charakteryzuje się prostą, obosieczną głownią, otwartą rękojeścią oraz krzyżowym jelcem ze zdobieniem orła w głowicy. Isentor dostał ten miecz od Mantosa jako prezent na swoje urodziny.
Tak naprawdę to co sobie w opisie broni wpisze gracz to jego sprawa dopóki nie wpisze tam, że miecz mu wygląda jak topór. Logiczne xD
Gracz dla takich statystyk ma prostą sprawę, bo tylko pierwszy akapit interesuje mistrza gry i to w nim są ukryte całe staty. Ta mechanika nie jest tak nachalna i nie mamy tylu liczb więc gra się przyjemniej.
Dlatego jak w akapicie z nazwą broni wpiszemy rodzaj typ materiał to każdy mistrz gry będzie kumał z czym ma do czynienia. Bo nie da się, żeby Jednoręczny miecz ze stali Valfdeńskiej był cięższy niż 1,28kg i o większym zasięgu niż 0,9 metra. Po prostu tego nie piszemy na każdym kroku.  <aniol>
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 14 Listopad 2021, 12:05:21
Ok, a co z tymi dodatkowymi bajerami typu naostrzony itd? Ewentualnie je wywalić bo one dawały+ do ostrości. Czy też je wpiszemy 1 akapit
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 14 Listopad 2021, 12:09:26
Ok, a co z tymi dodatkowymi bajerami typu naostrzony itd? Ewentualnie je wywalić bo one dawały+ do ostrości. Czy też je wpiszemy 1 akapit
Myślę, że można to wywalić skoro odwołują się do ostrości a ją wywalamy.
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 15 Listopad 2021, 13:23:58
Kwestia umiejętności rasowych, chcemy dalej definiować wartość ile można biegać km/h? itd
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 15 Listopad 2021, 13:27:10
Kwestia umiejętności rasowych, chcemy dalej definiować wartość ile można biegać km/h? itd
Jak poprawiałem to wywaliłem tylko rzeczy, które już nie są potrzebne w systemie. Zostawiłem to po prostu, bo temat do przegadania czy ten opis jest jakoś pomocny dla opisu rasy czy po prostu zamienimy cyfry odpowiednimi epitetami np. silny dla orka lub zwinny dla elfa.
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 29 Listopad 2021, 13:42:07
Prawie wszystko gotowe. Nie umarłem. po prostu pewne chcę dopracować
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 30 Listopad 2021, 00:44:04
Prawie wszystko gotowe. Nie umarłem. po prostu pewne chcę dopracować
Super, a co jeszcze się ostało?
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 30 Listopad 2021, 21:36:57
Historia świata i wstępniak. Resztę można w locie. I tak historię skracam by opisywać co 10 lat, potem to dopieszczę. Mam ostatnio więcej na głowie a za mało dnia
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 05 Grudzień 2021, 21:25:31
Właśnie skończyłem dopisywać historię świata, więc teoretycznie można grać. Na dniach ja albo Isu, walnie posta z change logiem. Oficjalnie zacznie to działać w Środe/Czwartek od fabularnego questa

UWAGA DO STARYCH GRACZY. Jak graliście ludźmi to jesteście martwi ze starości.
Tytuł: Odp: Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 07 Grudzień 2021, 01:14:11
Uuu zapowiada się fajny weekend. xD