Forum Tawerny Gothic

Strefa moddingu gier Gothic => Dyskusja o modyfikacjach => Zapowiedzi modyfikacji => Wątek zaczęty przez: Boba Fett w 05 Maj 2008, 20:35:37

Tytuł: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Boba Fett w 05 Maj 2008, 20:35:37
Treść newsa ze strony Tawerna Gothic.

Cytuj
Już od dłuższego czasu można było słyszeć, że modderski team Soulfire tworzy coś ciekawego na swoim zapleczu. Specjalnie dla Tawerny Gothic zostały nam udostępnione informacje, które pokrótce postaram się przedstawić.

Na początku powiem, iż modyfikacja (tytuł roboczy to ,,Początki Khorinis"), tworzona pod Gothic 2 Noc Kruka, będzie mówiła o wydarzeniach mających miejsce przed powstaniem Magicznej Bariery nad Górniczą Doliną. Będzie ona oferować nam dwa razy więcej czasu rozgrywki niż sam Gothic 1, nowe światy, organizacje, postacie, przedmioty i zadania - czyli wszystko to, co porządny mod powinien dawać graczom.
Prócz tego cała wyspa Khorinis (w tym Kolonia) zostanie poddana obróbce. Tak też ujrzymy świat, zanim napadli na niego orkowie i obrobili byli skazańcy, np. pojawi się więcej tawern i ,,osiedli"; niektóre domy, które w dodatku do Gothica 2 były spalone teraz będą całe i zamieszkałe; port w Khorinis zostanie powiększony - i to nie tylko przez zabudowania, a przez okręty i inne łajby; ujrzymy Kolonię przed powstaniem Bariery, a co za tym idzie nie będzie Nowego Obozu i Obozu Sekty - za to będzie nam dane zwiedzić kilka nowych kopalń i innych miejsc, które w Gothic 1 były zniszczone i zapomniane przez świat.
Słowem mówiąc, ,,Początki Khorinis" będzie ogromnym modem, który, o ile plany twórców nie spalą na panewce, dostarczy nam tyle samo dobrej zabawy, ile dały nam ,,Mroczne Tajemnice". Pytanie: czy warto czekać? Według mnie jak najbardziej tak, szczególnie że jeszcze nie było tak ambitnej produkcji mówiącej o wydarzeniach sprzed Gothica 1.

Co sądzicie o planach Soulfire? Czy według Was warto czekać na tę modyfikację i robić sobie nadzieje? Zapraszam do dyskusji.

Cytuj
Myrthana, wyspa Vaduz, czas niedługo przed powstaniem magicznej bariery i dosyć niedawno po rozpoczęciu wojny z orkami. Lars wiedzie sobie spokojne życie wraz ze swoim ojcem, prawdopodobnie do końca życia przesiedział by na niej jako myśliwy lub kowal, gdyby nie pewne wydarzenie.... Na wyspę w tajemniczych okolicznościach przybywa 12 magów, bohater poznaje jednego z nich - to Corristo. Pamięta go z młodszych lat kiedy to mieszkał w swojej pracowni na wysokim wzniesieniu w centrum miasta. Magowie są tu tylko przelotem jednak na wyspie odkrywają pewien problem, który to rozwiązywać będzie kilku śmiałków... Lars po wykonaniu zadania otrzyma propozycje podróży z magami na wyspę Khorinis, zamierzają oni stworzyć specjalną barierę do odizolowania więźniów, będzie on otrzymywał różne zadania(nie tylko od magów), które niejednokrotnie okażą się zagmatwane.


Bohater i świat
Główny bohater jest tuż po ukończeniu 19 lat i zakończeniu szkoły, jego ojciec to były żołnierz armii królewskiej, mający dosyć wojen i zabijania (matka nie żyje). Wraz z synem prowadzą mały zakład kowalski tuż pod miastem, ojciec uczy Larsa zawodu, ale również pomaga mu rozwijać umiejętności bojowe. Chciałby jednak aby jego syn znalazł sobie spokojne zajęcie i nie brał udziały w żadnych wojnach. Jak napisaliśmy w fabule, na wyspie zjawiają się magowie, którzy po wykonaniu dla nich ważnego zadania zabierają na na Khorinis. Co tam znajdziemy ?
Stary port znany nam z gothica 2 będzie tutaj nie do poznania, dziesiątki zacumowanych statków, marynarzy, handlarzy, rycerzy, niewolników i podróżników zapełnią całą dzielnicę portową. Sama wyspa Khorinis też będzie zupełnie inaczej wyglądać, wszystkie spalone domy, zrujnowane konstrukcje będą jak nowe, na wyspie będzie więcej dróg, kilka razy więcej ludzi, więcej gospodarstw, tawern i czegokolwiek. Górnicza dolina też będzie inna, Stary Obóz właściwie niezrujnowany w stanie idealnym, stara cytadela i zawalone kopalnie będą żyć. Kopalni będzie kilka i to nie tylko w Górniczej Dolinie, ale również w Khorinis. Oczywiście do górniczej doliny nie może wejść sobie każdy, będzie potrzebna odpowiednia przepustka. Reszte powiedzą wam screeny.

Co zaoferuje nam mod ?

- Nowy główny bohater
- Khorinis, Górnicza dolina i stara kopalnia jakich wcześniej nie było !
- Cztery nowe światy
- Wiele nowych modeli 3d
- Wersję z dubbingiem
- Armaty i balisty
- Potwory odradzające się po kilku dniach
- Możliwość posługiwania się tarczą
- Wiele skarbów do odnalezienia
- Zadania poboczne
- Elementy humorystyczne
- Walka dwoma mieczami
- Konie
- Nowe textury
- Nowe gildie i zbroje
- Zwiększony stopień trudności gry
- Nowe umiejętności (rozwinięte kowalstwo, kucharstwo, pobieranie wody z rzek i jezior, itp.)
- I wiele, wiele innych
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Serail w 05 Maj 2008, 21:25:39
Jeżeli wszystkie obietnice zostaną spełnione, to dla fanów Gothica szykuje się ciekawa przygoda, mam nadzieję, że wszystkie zamierzenia twórców wypalą i mod będzie naprawdę udany. To tyle z mojej strony.
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Infernal w 06 Maj 2008, 19:12:57
Co do planów to muszę przyznać że są duże i ambitne, ale to jest kolejny wielki projekt...właśnie te największe i najlepsze zazwyczaj nie wypalają i wątpię czy coś z tego będzie.Oczywiście jeśli chociaż połowa obietnic zostanie spełniona to i tak będzie to dość duży sukces i ciekawa zmiana dla graczy Gothic'a.Chciałbym jeszcze zauważyć że skoro Khorinis dopiero będzie się rodzić to powinniśmy natknąć się na Diego.No więc reasumując: warto śledzić poczynania ekipy Soulfire, ale lepiej nie robić sobie zbytniej nadziei póki nie wyjdzie coś bardziej konkretnego niż zapowiedź/obietnice.
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: radek32 w 06 Maj 2008, 19:44:39
Z tego co na razie przeczytałem o tym modzie to według mnie mod będzie super .Od dawna czekam aż ktoś zrobi mod o przeszłości Khorinis.  
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Angarix w 06 Maj 2008, 19:46:04
jak najbardizej tak!! ja będę czekal bo warto. a Poniewaz to będzie na budowie Gothic 2 Noc Kruka to będzie o wiele lepsze niz MT
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Dark w 07 Maj 2008, 10:39:13
Cytat: Infernal
Co do planów to muszę przyznać że są duże i ambitne, ale to jest kolejny wielki projekt...właśnie te największe i najlepsze zazwyczaj nie wypalają i wątpię czy coś z tego będzie.

A dlaczego ? Mamy zrobione cały 1 akt i pierwszy świat, edycja Khorinis w 3d idzie świetnie a screenów nie publikujemy, bo musimy dodać jeszcze parę rzeczy. Mam nadzieję, że po ich dodaniu cię przekonamy. Za 1,5 - do 2 tygodni na pewno takowe się ukarzą. Ich premiera zejdzie się jakoś z premierą strony... Pozdrawiam
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Infernal w 07 Maj 2008, 15:27:55
No to się bardzo cieszę...jeśli na razie wszystko idzie dobrze to w porządku, ale jestem tak już nastawiony, ponieważ czytałem o wielu wielkich i ambitnych projektach w których wszystko wskazywało na powodzenie, a i tak się nie udawało.Oczywiście nie mówię że zawsze bo dużo projektów dziś już możemy podziwiać...Cóż, życzę wam powodzenia.
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Tak Ogrodnik w 07 Maj 2008, 16:31:58
Cytat: Infernal
ponieważ czytałem o wielu wielkich i ambitnych projektach w których wszystko wskazywało na powodzenie, a i tak się nie udawało.
Np?
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: ÂŻelazko w 08 Maj 2008, 23:23:31
np. modyfikacja do GIINK  ostatnia nadzieja z tego co wiem to zwieszono prace nad nim.
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Dark w 09 Maj 2008, 16:47:03
Cytat: zelazko
np. modyfikacja do GIINK  ostatnia nadzieja z tego co wiem to zwieszono prace nad nim.

Bo robie go całkiem SAM   Wcale nie zawiesiłem prac tylko samemu jest to naprawdę trudne.... Kiedyś pomagało mi kilka osób, ale te czasy minęły. A projekt wcale nie upadł...
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Lesterek w 09 Maj 2008, 17:19:28
Sam? A ja to co? Sporo osób ciągle było gotowych ale jakoś nie dostaliśmy zadnych zadań?
Wybacz ale nie mogłem się oprzeć :P
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Zdunek w 10 Maj 2008, 11:50:33
dobra to ja tu trochę dopiekę Soulfireowi, wcześniej Wog mod team
to jest jedna z najstarszych grup modderskich w polsce(wcześniej byli chyba tylko Poziomki i Moddersi)
O ich planach modów słyszałem tyle razy że mi się rzygać chce
co najlepsze z tego wszystkiego to cichutko zawieszają prace nad jednym a z wielkim hukiem rozpoczynają prace nad drugim modem, nie pytajcie się mnie jakie były nazw tych modów bo mam sklerozę :)

ale czy ma sens pisanie chociażby newsów i nagłaśnianie(przykro mi to mówić) żałosnej grupy modderskiej?
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 10 Maj 2008, 13:48:18
Informujemy o planach wydawniczych każdej grupy modderskiej, która da nam znać, że coś tworzy. To ludzie (userzy) decydują czy mod jest dobry i czy przedstawione materiały są wiarygodne.
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Zdunek w 10 Maj 2008, 17:35:35
Cytat: IsentoR
Informujemy o planach wydawniczych każdej grupy modderskiej, która da nam znać, że coś tworzy. To ludzie (userzy) decydują czy mod jest dobry i czy przedstawione materiały są wiarygodne.
to wiem, publikacja dosłownie wszystkiego nie jest najlepszym rozwiązaniem
 poprzedniego posta napisałem bardziej do soulfire by pomyśleli co robią
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Dark w 10 Maj 2008, 18:41:29
Cytat: Zdunek
dobra to ja tu trochę dopiekę Soulfireowi, wcześniej Wog mod team
to jest jedna z najstarszych grup modderskich w polsce(wcześniej byli chyba tylko Poziomki i Moddersi)
O ich planach modów słyszałem tyle razy że mi się rzygać chce
co najlepsze z tego wszystkiego to cichutko zawieszają prace nad jednym a z wielkim hukiem rozpoczynają prace nad drugim modem, nie pytajcie się mnie jakie były nazw tych modów bo mam sklerozę :)

ale czy ma sens pisanie chociażby newsów i nagłaśnianie(przykro mi to mówić) żałosnej grupy modderskiej?

To widze, że nie zagłębiłeś się w lekturę planów na themodders. Po gothic kopalni z końca 2004r. i gladiatorze z 2005 (które nam niestety nie wyszły) za kolejny wzięliśmy "Przepowiednie". A jak pisałem na themodders "Początki Khorinis" to mutacja Przepowiedni, wcale nie zrezygnowaliśmy z obietnic, które tam postawiliśmy ! Zmieniliśmy główne założenia i fabułę z nudnej, na ciekawszą, która przyciągnie bardziej uwagę graczy. Co ty ciągle z tym, że jesteśmy żałośni/ czy tam ew. pozorami , pierwsze lata istnienia skupiliśmy na spolszczeniach, dopiero w 2006 postawiliśmy na własnego moda.
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Tak Ogrodnik w 10 Maj 2008, 20:05:56
Zdun(i znowu chciałem nie dodać końcówki, ale byś mnie ubił ;p)ek, daj spokój. SF niech robi co się im podoba. Najwyżej mod nie wyjdzie, po co o tym jednak od razu dyskutować?
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Serail w 10 Maj 2008, 20:51:05
Pozwolę sobie zamieścić artykuł z forum http://themodders.org (http://themodders.org) dotyczący tej modyfikacji.
Napisał to niejaki Dark:
             Witajcie fani, osoby postronne i inni ludzie.
Już od jakiegoś czasu zapowiadaliśmy bardzo duże zmiany w naszym projekcie - Przepowiedni teraz przyszedł czas aby o nich opowiedzieć. Zrezygnowaliśmy ze starej fabuły, brakowało w niej finezji i czegoś co nie pozwoliło by wam odciąć się od monitora. Wprawdzie świat był ogromny, nowości dużo jednak fabuła to 50% sukcesu. Mod opowiada historię na niedługo przed powstaniem bariery - jako młody postronny człowiek zamieszkujący małą wyspę ocieramy się o magów podążających na Khorinis - jeśli postać zabłyśnie im w oczach wyruszy wraz z nimi na Khorinis. Myślę, że wrażenie będzie dużo - wszystkie stare miejsca będą jak nowe (spalone domy, zawalone kopalnie itp. rzeczy) na pewno każdy z was chciał zobaczyć to "Wielkie Khorinis, gdzie znaleźć można wszystko" tak się teraz stanie. Po zejściu ze statku ujrzycie prawdziwą metropolię - olbrzymi port, masę ludzi, niewolników, żołnierzy i kupców. W modyfikacji pojawi się wiele zawirowań i zwrotów akcji, zadań pobocznych będzie masa a każdy m2 wyspy będzie odpowiednio wykorzystany. Na pewno takie rzeczy jak skrzynki, które widzieliście oparte o mur w Gothic 2 znikną, tak samo np. jedzenie lub potwory, które stały w danych miejscach - wszystko się zmieni. Po wykonaniu kilku głównych wątków przyczynimy się do powstania bariery... Tak w modzie odwiedzimy też kolonię (oczywiście za odpowiednią przepustką, bo wejście jest pilnowane aby osoby postronne tam nie wchodziły), stare i zawalone kopalnie będą normalnie działać.. Listę wszystkich nowości, finalną fabułę, screeny (których już mamy sporo, ale na razie nic nie pokazujemy) ujawnimy już wkrótce. Nie bójcie się ! Wszystkie modele, skrypty i inne rzeczy przenieśliśmy do nowego moda. Poza światem Przepowiedni, który poszedł do kasacji. Co do naszej strony, to też musicie się jeszcze uzbroić w cierpliwość, pracuje nad jej cmsem :P Dobra, to na tyle - pozdrawiam  :rolleyes:

ok. 30% gatov
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Robben w 18 Maj 2008, 17:40:07
Jestem ciekaw jak to będzie wyglądać. Ujrzeć Khorinis przed powstaniem bariery, to coś niesamowitego. Na pewno przyjdzie nam zobaczyć. min jakie życie wiedli starzy znajomi, zanim zostali wrzuceni do koloni karnej. Myślę, że dodatek będzie lepszy od MT. Na razie jednak, trzeba czekać.
Tytuł: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: TomekLP w 18 Maj 2008, 18:33:36
Ja to już się moda doczekac nie mogę. Zapowiada się swietnie i mam nadzieje ze mnie nie zawiedzie.
Tytuł: Odp: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Markus w 04 Lipiec 2008, 23:25:05
A jak ma na imię główny bohater tej modyfikacji, bo jak pamiętam z tego co wyczytałem to w przepowiedni miał na imię Adriano czy jakoś tak, a w tej jak będzie miał na imię?
Tytuł: Odp: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Boba Fett w 05 Lipiec 2008, 09:55:24
Już niedługo na łamach (?) Tawerny Gothic zostanie opublikowana obszerna zapowiedź tej modyfikacji. Tam znajdziesz/cie wiele informacji.
A główny bohater ma na imię Lars. Więcej o nim (i nie tylko) będzie w zapowiedzi.
Tytuł: Odp: Khorinis Początki
Wiadomość wysłana przez: Szkodnik6 w 05 Lipiec 2008, 10:13:03
http://themodders.org/index.php?showtopic=2482
Tu macie zapowiedź nowego moda SoulFire, dzisiaj na Dzień Screena ujrzymy(wiadomo co) do tej modyfikacji.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Dark w 08 Lipiec 2008, 18:11:57
Mod zapowiada si9e wspaniale.jest na co czekać

Chcesz czekać  cały rodział na pojawienie się potowrów ? one rozmnażają się szybciej
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: TomekLP w 08 Lipiec 2008, 18:24:05
Jak dla mnie to nie jest dobry pomysl. Gralem w MT bez patcha i potworki sie odraczaly co okreslony czas. I jak tak sobie chodzilem to mialem 30 lvl w I akcie.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Markus w 30 Lipiec 2008, 21:27:26
A czy będzie można kupić dom w Górnym Mieście? Bo w Przepowiedni pisało, że będzie można mieć dom a tutaj jak stoi ta sprawa? Bo nie wiem tego.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Boba Fett w 01 Sierpień 2008, 16:13:24
W ,,Dziejach Khorinis" istnieje koncepcja kupienia domu - jeśli wszystko pójdzie gładko, to na wyspie Vaduz będzie istniała możliwość nabycia domostwa (oczywiście za odpowiednią cenę i po wykonaniu pewnego zadania). Nie mówię, że będzie to jakieś Górne Miasto (na razie jeszcze nie wiemy, czy na Khorinis również damy możliwość kupna domu) w Vaduz, ale pewien dom będzie stał na sprzedaż po pewnych okolicznościach.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Dark w 18 Wrzesień 2008, 17:08:31
Czy się mi tylko wydaje czy miecz chcieliście zrobić ze znakiem śniącego (odrobinę przypomina). Chodzi mi o 2 miecz.
przypadek :D

Właśnie kończymy pracę nad wyspą na której zaczynamy moda (Vaduz), oraz nad miastem na wielkim klifie która znajduje się na jego środku. Pokaże tylko mały screen magazynu na plaży, ale większe i porządne pokażemy wraz z zakończeniem prac (czyli niedługo)
(http://lh4.ggpht.com/Dartheee/SLpbLeeQAJI/AAAAAAAAAR0/EZyFdiO0jd8/s576/8.jpg)

pozdrawiam oczekujących na moda i nie tylko  ;)
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 18 Wrzesień 2008, 17:47:21
Jeśli bym mógł coś zasugerować to ta samotna skrzynka wygląda jakoś dziko tutaj wszystko poukładane elegancko koło "budynku" czyściutko a tu skrzynka trochę nie pasuje albo ją usunąć albo zrobić większy "burdel" tak radzę. Ale ogólnikowo mod dość fajny
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Dante w 18 Wrzesień 2008, 18:54:44
Czy się mi tylko wydaje czy miecz chcieliście zrobić ze znakiem śniącego (odrobinę przypomina). Chodzi mi o 2 miecz.
przypadek :D

Właśnie kończymy pracę nad wyspą na której zaczynamy moda (Vaduz), oraz nad miastem na wielkim klifie która znajduje się na jego środku. Pokaże tylko mały screen magazynu na plaży, ale większe i porządne pokażemy wraz z zakończeniem prac (czyli niedługo)
(http://lh4.ggpht.com/Dartheee/SLpbLeeQAJI/AAAAAAAAAR0/EZyFdiO0jd8/s576/8.jpg)

pozdrawiam oczekujących na moda i nie tylko  ;)

Jak dla mnie to ten magazyn wygląda dość sztucznie. Tak jakby był wykonany z odblaskowego plastiku. Być może to wina zdjęcia, albo faktycznie mam racje.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Pawel Najemnik z Farmy w 18 Wrzesień 2008, 20:14:03
Czy się mi tylko wydaje czy miecz chcieliście zrobić ze znakiem śniącego (odrobinę przypomina). Chodzi mi o 2 miecz.
przypadek :D

Właśnie kończymy pracę nad wyspą na której zaczynamy moda (Vaduz), oraz nad miastem na wielkim klifie która znajduje się na jego środku. Pokaże tylko mały screen magazynu na plaży, ale większe i porządne pokażemy wraz z zakończeniem prac (czyli niedługo)
(http://lh4.ggpht.com/Dartheee/SLpbLeeQAJI/AAAAAAAAAR0/EZyFdiO0jd8/s576/8.jpg)

pozdrawiam oczekujących na moda i nie tylko  ;)

Jak dla mnie to ten magazyn wygląda dość sztucznie. Tak jakby był wykonany z odblaskowego plastiku. Być może to wina zdjęcia, albo faktycznie mam racje.
W ogóle jakoś te tekstury się gryzą. To wygląda jakby ktoś wkleił do Piasku skały i domek. A i żeby nie było że tylko komentuje to ci podpowiem. Piasek powinien trochę nachodzić na skały i ten dziedziniec magazynu.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: user no. 11627 w 18 Wrzesień 2008, 21:08:42
Ludzie, przecież to tylko jeden mały screen a wy go oceniacie jakby to nie wiem co było :P Fakt, może i nie jest najpiękniejszy, do tego dochodzi piasek a za nim nagle czerwone skały wyrastają (swoją drogą ciekawe co tam robi sam magazyn na środku plaży). Ale tak na serio to mod zapowiada się ciekawie, chętnie w niego zagram.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Dark w 19 Wrzesień 2008, 09:24:33
Dzięki za komentarze. Coś się wymyśli. Looknijcie na te nowe screeny nowych broni :P

Topór - http://i37.tinypic.com/e18c4x.jpg
Halabarda - http://i35.tinypic.com/551khx.jpg
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Serail w 19 Wrzesień 2008, 10:25:57
Interesujące są te bronie. Jak rozumiem dodając nowe rodzaje oręża dodaliście również nowe animacje, dzięki którym walka halabardą tudzież toporem będzie wyglądała bardziej realistycznie?
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Respev w 19 Wrzesień 2008, 13:16:49
Błagam, kto buduje budynek z kamieni na plaży? To powinno być z drewna.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Pawel Najemnik z Farmy w 19 Wrzesień 2008, 14:52:19
Ta halabarda to ile będzie miała metrów? Bo na screenie wygląda jakby miała 0,8 m. Mam nadzieje że będą halabardy od 2 do 3 m. Co do toporu to wygląda na tępy. Ale jak zawsze wspominam to jest tylko moja opinia. 
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 19 Wrzesień 2008, 15:10:01
Więc tak halabarda wygląda bardzo fajnie tylko że długość kuleje (jeszcze drugie tyle).
Topór bardzo fajnie wygląda tylko ten jego czubek? (chodzi mi o sam szczyt ostrza) wygląda jakby się kowalowi przy kuciu pękło i nie chciał wywalać. Ogólnie bardzo fajnie.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Dark w 19 Wrzesień 2008, 21:02:32
w najnowszym numerze biuletynu tg pojawila się obzerna zapowiedź moda i nowe screeny. Zapraszam do oglądania i czytania
http://gothic.gram.pl/biuletyn/numer_2/zapowiedz_dzieje_khorinis.html
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Robben w 19 Wrzesień 2008, 23:53:32
Ten domek na plaży wygląda rzeczywiście chu*owo, ale to szczegół. A jeśli chodzi o żelastwa, to topór wygląda bardzo dobrze, ale halabarda jest trochę za krótka i przypomina mi też topór, więc proponuję ją poprawić. Natomiast z zapowiedzi można wyczytać kolejne ciekawe informacje na temat moda, które robią jeszcze większy apetyt na niego :D. Screeny prezentują nową wyspę, która wygląda ładnie, ale bardziej mnie ciekawi odmienione Khorinis. Mam nadzieję, że ten modzik będzie najlepszy ze wszystkich.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Dark w 20 Wrzesień 2008, 10:15:39
przecież halabarda jest zmniejszona na potrzeby screena, w grze jest normalnej wielkości - dluga etc.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Werewolf16 w 20 Wrzesień 2008, 11:27:55
To dobrze.za ile premiera moda bo jestem ciekaw.I do jakiego gothica bedzie mod?
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Boba Fett w 20 Wrzesień 2008, 19:24:58
Cytuj
ile premiera moda bo jestem ciekaw.
Minimum pół roku - ale pewnie trochę więcej, o ile kopsniemy się na kilka ciekawych szczególików, które tylko urozmaicą świat i klimat. No i to też zależy od tego, czy wszystkie ,,nowości" pójdą po naszej myśli.

Cytuj
I do jakiego gothica bedzie mod?
Gothic II Noc Kruka.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Serail w 21 Wrzesień 2008, 11:02:49
Jakiś czas temu wspominaliście, że nie wiecie czy dacie możliwość zakupu domu w Khorinis. Teraz wicie już ile domostw będzie można nabyć w całej grze?  Następnie, czy pojawią się nowe rutyny tudzież umiejętności typu gotowanie, itd.?
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Boba Fett w 21 Wrzesień 2008, 11:36:29
Cytuj
Jakiś czas temu wspominaliście, że nie wiecie czy dacie możliwość zakupu domu w Khorinis. Teraz wicie już ile domostw będzie można nabyć w całej grze?
Na pewno jedno, którego nabycie będzie potrzebne do jednego z mini questów. Co do większej ilości na razie jeszcze się nie zastanawialiśmy.

Cytuj
Następnie, czy pojawią się nowe rutyny tudzież umiejętności typu gotowanie, itd.?
Powinny, acz na razie stawiamy sobie większe i ważniejsze cele.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Jachu123 w 21 Wrzesień 2008, 18:44:23
Bardzo podoba mi się mod, jednak mam zastrzeżenie co do topora, jest on strasznie kańciasty, niech ktoś doda mu te 5 czy 6 vertex na ostrzu a to stanowczo poprawi jego wygląd!

Ps. dlaczego dalej do modów robicie kańciaste modele tak jak to było przy podstawce gothica, czasy się zmieniły komputery są znacznie mocniejsze dlaczego nie przyszalejecie i nie zrobicie 1,5 k poly przy takim toporze minimalnie  :o
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Dark w 08 Marzec 2009, 20:40:57
http://soulfire.pl/ Otworzyliśmy już naszą stronę, od teraz tutaj znajdziecie najnowsze informacje na temat dzieji khorinis i naszych spolszczeń.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: McSloniu w 19 Kwiecień 2009, 09:47:27
http://soulfire.pl/ Otworzyliśmy już naszą stronę, od teraz tutaj znajdziecie najnowsze informacje na temat dzieji khorinis i naszych spolszczeń.

Całkiem fajna stronka, z niecierpliwością czekam na wasz mod Dzieje Khorinis. Po zagraniu w Zdarzenie na Morzu, liczę na to, że wasz nowy mod będzie bardzo dobry.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: bruni w 24 Maj 2009, 18:05:10
jest jakaś planowana data kiedy ten mod wyjdzie?
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Oktawian August w 24 Maj 2009, 18:42:41
Moim zdaniem ta modyfikacja będzie super.Już się nie mogę doczekać kiedy wyjdzie;)
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Cronoss w 27 Maj 2009, 19:36:24
Z tego co na razie przeczytałem o tym modzie to według mnie mod będzie super .Od dawna czekam aż ktoś zrobi mod o przeszłości Khorinis. 




Poczekaj na Arcania : A Gothic Tale chyba też będzie o przeszłości
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Ainur w 27 Maj 2009, 19:37:20


Poczekaj na Arcania : A Gothic Tale chyba też będzie o przeszłości
Nie, Arcania będzie się dziać 10 lat po wydarzeniach z Gothic 3, a nie w przeszłości.

A co do tematu to sądzę że ów modyfikacja może być naprawdę fajna i czekam na nią z niecierpliwością. Choć jestem ciekawy jak będzie wyglądała jazda na koniu gdyż może być ona naprawdę ciekawa zwłaszcza że w żadnym Gothic'u jej nie było.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Boba Fett w 28 Maj 2009, 17:32:24
Cytuj
A co do tematu to sądzę że ów modyfikacja może być naprawdę fajna i czekam na nią z niecierpliwością. Choć jestem ciekawy jak będzie wyglądała jazda na koniu gdyż może być ona naprawdę ciekawa zwłaszcza że w żadnym Gothic'u jej nie było.
Z tego pomysłu ostatecznie zrezygnowaliśmy. Raz, że sporo roboty, dwa, że pasuje to nijak do świata Gothica. :/ Sami to chyba przyznacie, prawda?

Cytuj
jest jakaś planowana data kiedy ten mod wyjdzie?
Modyfikacja jest ukończona mniej więcej w 45%. Jako że jest to spory mod i chcemy dać Wam jak najwięcej frajdy, to roboty jeszcze przed nami sporo. Cierpliwości. ;) Póki co zadowalajcie się pozostałymi modyfikacjami.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Dark w 07 Czerwiec 2009, 22:30:46
Upłynęło już stosunkowo dużo czasu odkąd opublikowaliśmy ostatnie informacje na temat "Dziejów Khorinis" (głównie z powodu pracy/nauki), tym razem przygotowaliśmy dla was krótki materiał wideo prezentujący ruiny świątyni na wyspie Vaduz. Zapraszamy do oglądania!

@Materiał na YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=TQPvlRmcTjs)
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: XardasLII w 18 Czerwiec 2009, 20:58:34
Upłynęło już stosunkowo dużo czasu odkąd opublikowaliśmy ostatnie informacje na temat "Dziejów Khorinis" (głównie z powodu pracy/nauki), tym razem przygotowaliśmy dla was krótki materiał wideo prezentujący ruiny świątyni na wyspie Vaduz. Zapraszamy do oglądania!

@Materiał na YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=TQPvlRmcTjs)

Myślę że u LoA, lepiej to wygląda(dużo... lepiej). Ale nie będe zniechęcał twórców. Ja mam nadzieje że wkrótce ukarze się coś porządniejszego... Przecież tacy wielcy modderzy jak wy powinni przygotować coś, co zwali z nóg wszystkich graczy. Ja tylko mam swoje zdanie, i wiem że modelowanie i teksturowanie takiej świątyni nie jest łatwe i pochłania dużo pracy :)
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Serail w 21 Czerwiec 2009, 11:31:39
Myślę że u LoA, lepiej to wygląda(dużo... lepiej). Ale nie będe zniechęcał twórców. Ja mam nadzieje że wkrótce ukarze się coś porządniejszego... Przecież tacy wielcy modderzy jak wy powinni przygotować coś, co zwali z nóg wszystkich graczy. Ja tylko mam swoje zdanie, i wiem że modelowanie i teksturowanie takiej świątyni nie jest łatwe i pochłania dużo pracy :)
Może w Legends of Ahsun lepiej wyglądają modele 3D, ale nie dość, że LoA team moda robi już od 3 lat, to jeszcze bodajże 2 latqa nad nim popracują, więc efekty widać gołym okiem. xD
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Xaster w 26 Czerwiec 2009, 09:36:53
hehe  minąl juz prawie rok kiedy ten mod wyjdzie ? :(
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Serail w 26 Czerwiec 2009, 10:53:46
Na dobrą, rozbudowaną modyfikacjęczeka się dłużej niz rok. :P Z tego co się orientuję prace nad questami suną ku szczęśliwemu końcowi, jak jest z resztą - nie mam pojęcia.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: TOOL w 28 Czerwiec 2009, 14:13:29
Zapraszamy teraz na główną stronę modyfikacji oraz na Forum, gdzie możecie się dowiedzieć więcej, chcoaiżby zadając pytania w odpowiednim dziale, bądź dyskutować na temat naszej twórczości. Zapraszamy! :)

http://soulfire.worldofgothic.com/forum/index.php?act=idx
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: MiSiUxD w 07 Sierpień 2009, 03:35:02
Mam parę pytań np.
-Czy będzie hełm paladyna z opuszczaną przyłbicą?
- Jak będzie wyglądała tawerna Orlana?
- Jak będzie wyglądał klasztor Zmiennokształtnych?(Ten z kamieniem ogniskującym)
- Apropo kamieni ognis. będzie zadanie żeby pozanosić je na piedestały?
- I najwarzniejsze: kiedy planowana jest premiera moda?
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Dark w 13 Sierpień 2009, 02:28:18
-Czy będzie hełm paladyna z opuszczaną przyłbicą?
- Jak będzie wyglądała tawerna Orlana?
- Jak będzie wyglądał klasztor Zmiennokształtnych?(Ten z kamieniem ogniskującym)
- Apropo kamieni ognis. będzie zadanie żeby pozanosić je na piedestały?
- I najwarzniejsze: kiedy planowana jest premiera moda?

1. Tak
2. Będzie troszkę bardziej rozbudowana, ale z zewnątrz nie dostrzeżemy większych różnic
3. Będzie w stanie nienaruszonym, sama konstrukcja na pewno będzie zaskakująca  ;)
4. Coś w tym stylu, ale nie do końca
5. Soon  ;D
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Werewolf16 w 11 Wrzesień 2009, 18:22:49
Witam, i jak sie posuwają prace nad modyfikacją??
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Dark w 17 Wrzesień 2009, 00:39:01
Ostatnio ruszyliśmy mocno z kopyta. Vaduz po ponad rocznym modelowaniu w 3dsmaxie zostało ukończone i tydzień temu zaczęliśmy prace w spacerze, dodaliśmy już około 50 postaci oraz kończymy dekorować część lokacji. Jak dobrze pójdzie jeszcze w tym miesiącu pokażemy jakieś screeny ;)
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Werewolf16 w 17 Wrzesień 2009, 13:13:00
A możemy sie spodziewać wersji demo moda, lub ujawnienia daty premiery?? :D
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: bruni w 07 Październik 2009, 21:27:33
Mam pytanie dotyczące moda
czy zlikwidujecie poniższe bugi i na których zlikwidowanie niema szans
1. gdy sie idzie w bok można przejść obok każdego strażnika
2. idąc w kąt można przejść przez ścianę
3. po zamianie w zwierze sie umiejętności o tyle ile nam daje item np. przed zmianom mam 20 siły + 5 od pierścienia, a po odmianie ze zwierzęcia mam 15 + 5 nawet gdybym go nie nosił
4. o godzinie 0.00 wszystkie potwory się regenerują czy można to jakoś zmienić?
5. dzięki zmianie w zwierze można przejść przez ścianę
6. gdy ktoś nas zaatakuje wszyscy rzucają się na nas a nie na agresora
7. idąc tyłem można wejść nieusłyszanym tak jak przy skradaniu
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Leogas w 18 Październik 2009, 11:08:52
Hej ludziska chciałbym wiedzieć kiedy to w końcu wyjdzie.
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Zbuntowany Paladyn w 25 Październik 2009, 13:50:22
Mam jedno pytanie do tego modu. Czy będą podłozone głosy do ludzi, czy będzie trzeba czytac tak jak w MT ?
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Dark w 15 Listopad 2009, 21:29:04
Mam pytanie dotyczące moda
czy zlikwidujecie poniższe bugi i na których zlikwidowanie niema szans
1. gdy sie idzie w bok można przejść obok każdego strażnika
2. idąc w kąt można przejść przez ścianę
3. po zamianie w zwierze sie umiejętności o tyle ile nam daje item np. przed zmianom mam 20 siły + 5 od pierścienia, a po odmianie ze zwierzęcia mam 15 + 5 nawet gdybym go nie nosił
4. o godzinie 0.00 wszystkie potwory się regenerują czy można to jakoś zmienić?
5. dzięki zmianie w zwierze można przejść przez ścianę
6. gdy ktoś nas zaatakuje wszyscy rzucają się na nas a nie na agresora
7. idąc tyłem można wejść nieusłyszanym tak jak przy skradaniu
Tak tymi wszystkimi bugami będziemy się martwić, ale dopiero pod koniec prac przy nanoszeniu poprawek.
Mam jedno pytanie do tego modu. Czy będą podłozone głosy do ludzi, czy będzie trzeba czytac tak jak w MT ?
Zobaczymy po premierze, jak znajdą się chętni to pewnie tak
Czy prace nad tym modem zostały zawieszone? Ostatnio zero informacji o tym modzie.
Nie zostały zawieszone i nikt z teamu nie planuje ich zawieszać ;)
Ja chciałbym wiedzieć na jakiej stronie można zobaczyć jak idą pracę nad modem.z góry dzięki
http://soulfire.worldofgothic.com/ - Oficjalna strona teamu (http://soulfire.worldofgothic.com/forum/style_emoticons/default/wink.gif)
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Pan Popkorn w 27 Grudzień 2009, 19:05:20
według mnie mod będzie super!fabuła 2 miecze konie w gothicu niezwykłe lol
Tytuł: Odp: Dzieje Khorinis
Wiadomość wysłana przez: Dark w 09 Czerwiec 2010, 00:05:28
httttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt