Forum Tawerny Gothic
Strefa dyskusji => Dyskusja o grach studia Piranha Bytes => Wątek zaczęty przez: xNoZoMi w 14 Sierpień 2013, 02:02:39
-
Siemka
Mam takie pytanie dlaczego w pozostałych częściach nie ma Gomeza ,jeśli chodzi o to że w Gothic 1 go zabililiśmy to dlaczego Thorus żyje skoro on ten powinnien nie zyć
-
Wydaje mi się, że dlatego, ponieważ Gomez został przez nas zabity fabularnie. Było zadanie z tym związane. Natomiast Thorus najzwyczajniej w świecie się nam napatoczył pod miecz.
-
Gomez jest jednym z dwóch głównych przeciwników w pierwszej części, więc nielogiczne byłoby dodanie go w kolejnych częściach, chyba że zostałby w jakiś sposób wskrzeszony. Każdy gracz ma wybór: pozbyć się Gomeza lub oszczędzić go, jednak twórcy jakby nakłaniają nas do zabicia go, o czym świadczy zadanie polegające na uwolnieniu kowala Stone'a, za co może zostać ulepszony nasz magiczny pancerz. Sprawa z Thorusem jest nieco inna, gdyż stoi on poza zamkiem i może zostać przeoczony. Takie sytuacje spowodowane są tym, że członkowie Piranha Bytes raczej nie mieli dokładnie zaplanowanych kolejnych części, gdy tworzyli Gothic. W taki sposób pojawiają się niejasności, które możemy nazwać niedopatrzeniem twórców.
-
Dokładnie. Naszym zadaniem nie było zabicie go. Zrobiliśmy to przez przypadek.
-
Obowiązkiem gracza podług fabuły było zabicie Gomez'a. Ale gdy byliśmy blisko bramy Thorus na nas wbiegł ,a to nie było częścią fabuły. Thorus w fabule miał przeżyć. Tak samo jak i Kruk.
-
PB duzo ryzykowalo robiac tak skonstruowanego Gothica. Mozna bylo zabic wszystkich. Zaryzykowali czy graczom to sie spodoba.
-
Praktycznie każdy kto chciał dołączyć do Starego Obozu,i wgl dowiaduje się o tym żę Gomez chciał przejąć Wolna Kopalnie ,pod koniec gry zdecydował że ubije wrednego skurczybyka :D
-
Gomeza się zabija i potem nie żyje. A z Thorusem to dziwna sprawa, ale w jedynce nie trzeba go zabijać (chyba) poza tym jest gościu o twarzy gomeza w gothic 2 to najemnik na farmie onara jeżeli się nie mylę to rozmawia on z Cipherem.