Nazwa: Plotki i ploteczki
MG: Aragorn
Ilość wykonujących: 1
Wymagania: Walka dowolną bronią 50%
Nagroda: 100 sztuk złota + fanty
Elfka postanowiła podjąć się zadania, o którym usłyszała w siedzibie ÂŁowców. Przez dłuższą chwilę męczyła się, pakując swoją nową suknię tak, by ta po dotarciu na miejsce nie wyglądała, jak to mówią baby we wsiach, jak psu z gardła. Kiedy doszła do wniosku, że osiągnęła swój cel, wzięła broń i opuściła swoją kwaterę.
Portret:
(http://images50.fotosik.pl/1080/ca06348a2e12c417med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
Statystyki ekwipunku:
(http://nockruka.gram.pl/marant/images/2/2f/Ekwipunek.jpg)
1. Nazwa broni: ÂŁuk myśliwski
Rodzaj: łuk
Zasięg: 150 metrów
Precyzja: 65%
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Walka bronią dystansową [75%]
2 - brak
3 - Nazwa broni:
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra. Obosieczne ostrze wykuto ze stali najwyższej jakości.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
4 - brak
Odzienie:
Nazwa odzienia: Skórzany pancerz
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich
Pakunek:
Nazwa odzienia: Suknia
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: strój
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków jedwabnego płótna.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich
Sakiewka - 100 sztuk złota
Statystyki postaci:
Specjalizacje:
Walka bronią dystansową [100%]
Używanie zbrój miękkich
Walka bronią sieczną [50%]
Umiejętności nabywane:
Akrobatyka
Perswazja
Kamuflaż
Umiejętności rasowe:
Dziecię Nalasa
Dziecię lasu
Sokole oko
Potencjał magiczny
Magia:
Brak