Forum Tawerny Gothic

Strefa pomocy => Porady dotyczące gier i pomoc techniczna => Gothic II oraz Noc Kruka => Wątek zaczęty przez: SuperBulleT132 w 12 Kwiecień 2021, 17:04:49

Tytuł: Zbugowany Jarkendar
Wiadomość wysłana przez: SuperBulleT132 w 12 Kwiecień 2021, 17:04:49
Hej,
mam jeden, ale za to poważny problem. Otóż idąc do Jarkendaru zauważyłem, że mapa jest praktycznie pusta, tylko NPCe są, a wszystkie kamienie ogniskujące powstawiane do kamieni teleportacyjnych, co oznacza, że gra nie nadpisała pliku jarkendaru w Nowej Grze i miałem mapę z mojej poprzedniej gry paladynem (savy mam w tych samych polach, co wtedy). No to ok, usunąłem pliczek, gra go sama pobrała i było PRAWIE normalnie. Prawie, bo nie mogę tam spać, tworzyć run, ogólnie animacje interaktywne stały się zwykłymi suchymi animacjami, jakbym się w kogoś wcielił przez O. Korzystałem wcześniej z Rockefellera przez inny bug (może to ma znaczenie, nwm). I sam brak tych animacji nie byłby aż takim problemem, gdyby nie fakt, że wszelkie potwory nie są w stosunku do mnie agresywne, a jak je zaatakuje, to zastygają w miejscu, a tak grać nie chcę. Na nowej grze jest tak samo. Ktoś już tak miał i zna rozwiązanie, nie wliczające zaczynania gry od nowa (jako wyjadacz tej gierki spędziłem kilkanaście godzin w samym 1 rozdziale i poprostu mi szkoda tego czasu)? Gram na wersji GoGowej. Win 10 z jakimś fixem, mogę podać jeśli to ważne.
Tytuł: Odp: Zbugowany Jarkendar
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 12 Kwiecień 2021, 18:25:11
Sprawdź spójność plików gry. Jeśli wszystko będzie ok to znaczy, że zapis gry się posypał.  ;[
Tytuł: Odp: Zbugowany Jarkendar
Wiadomość wysłana przez: SuperBulleT132 w 12 Kwiecień 2021, 20:58:12
Sprawdzenie plików nic nie naprawiło, ale zauważyłem, że zwierzęta kasztanieją dopiero po próbie odpalenia prawidłowo animacji. Noo, tylko mimo wszystko wygodniej byłoby, gdyby działało wszystko jak należy.