Forum Tawerny Gothic

Tereny Valfden => Dział Wypraw => Wątek zaczęty przez: Gromak w 25 Sierpień 2012, 20:43:28

Tytuł: Gromak - zadanie szkoleniowe.
Wiadomość wysłana przez: Gromak w 25 Sierpień 2012, 20:43:28
Nazwa wyprawy: Wprowadzenie do przygody
Prowadzący wyprawę: Respev
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Podstawowa znajomość technik walki dowolną bronią.
Uczestnicy wyprawy: Gromak

Ork pomrukując niezbyt głośno siedział na ziemi i czekał na Respeva bawiąc się... kamieniami...
Tytuł: Odp: Gromak - zadanie szkoleniowe.
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 25 Sierpień 2012, 20:51:30
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Widzę, że masz broń. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 20 metrów od Ciebie.
Tytuł: Odp: Gromak - zadanie szkoleniowe.
Wiadomość wysłana przez: Gromak w 25 Sierpień 2012, 21:00:37
Zielokoskóry wstał i spojrzał na zagrodę biorąc głęboki oddech, sapiąc następnie głośno przy wydychaniu powietrza. W końcu ruszył w stronę zagrody, a po chwili był już na miejscu.
Tytuł: Odp: Gromak - zadanie szkoleniowe.
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 25 Sierpień 2012, 21:04:50
Respev spokojnym krokiem poszedł za Gromakiem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Wyposażenie masz? Gotów żeś?



Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.
[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]
Tytuł: Odp: Gromak - zadanie szkoleniowe.
Wiadomość wysłana przez: Gromak w 25 Sierpień 2012, 21:12:02
Gromak dobył topora i uderzając się nim w klatę warknął typowo orkowym akcentem
- Gromak gotów!
Tytuł: Odp: Gromak - zadanie szkoleniowe.
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 25 Sierpień 2012, 21:21:47
Respev wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk oraz kołczan stalowych strzał. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.
Tytuł: Odp: Gromak - zadanie szkoleniowe.
Wiadomość wysłana przez: Gromak w 26 Sierpień 2012, 11:46:41
Gromak po raz pierwszy od bardzo dawna poczuł prawdziwą orkową nienawiść, nienawiść do istoty znajdującej się za kratą. Wiedział, że to on musi wygrać walkę, że nie ma innej możliwości...
Unosząc topór nad głowę, ryknął jak nigdy dotąd, dając tym samym oznakę gotowości do walki.
Tytuł: Odp: Gromak - zadanie szkoleniowe.
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 26 Sierpień 2012, 22:12:22
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia młody!

(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/0/07/Wilk.jpg)
(Przejdź do statystyk wilka) (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wilk)

//Wilk znajduje się 11 metrów od Ciebie po linii prostej.






1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.