Forum Tawerny Gothic

Strefa dyskusji => Encyklopedia gier Gothic => O => Wątek zaczęty przez: Rikka Malkain w 20 Czerwiec 2011, 13:46:20

Tytuł: Oswojenie Zwierzęcia
Wiadomość wysłana przez: Rikka Malkain w 20 Czerwiec 2011, 13:46:20
Bóg: Adanos
Krąg: ?
Prastara Wiedza: 35
Obrażenia:    BRAK
Wymagana Mana: 40
Działanie: Wybrane zwierzę walczy po stronie maga
Wartość: 165 (zwój)




Oswojenie Zwierzęcia - czar prawdopodobnie pierwszego kręgu magii Adanosa, znany  na kontynencie. Po wypowiedzeniu na dane zwierzę zaklęcia, mag przejmuje nad nim kontrolę i od tej pory istota ta będzie za nim podążać i pomagać w walce. Działa to jednak tylko na zwierzynę dziką (wilk, dzik, ścierwojad etc.), a nie działa wobec istot używających inteligencji (ogr, goblin, smok) i ożywieńców. Nie wiadomo, co było potrzebne do stworzenia takiej runy, gdyż zanim Bezimienny trafił na kontynent, moc magicznych kamieni została zniszczona przez Xardasa.

Jako, że magia run została zniszczona jedyna możliwość by nauczyć się tego czaru to nauka u któregoś z Magów Wody, lub Druidów.

UWAGA:
Im więcej mamy prastarej wiedzy tym silniejsze dzikie zwierzę możemy oswoić.