- Oto jego pieśń...- dziewczyna najpierw zanuciła melodię a potem zaczęła śpiewać krótką zwrotkę
- ÂŻadnych panów, ani królów kiedy rytuał się zaczyna
Nie ma słodszej niewinności niż nasze delikatne grzechy
W szaleństwie i glebie tej smutnej ziemskiej sceny
Potem zamilka i spuściła głowę w dół. - Staram się ją wyrzucić z głowy, wybacz...
Lecz nagle się rozchmurzyła i oznajmiła - Nazwę swojego konia Wiesiek! A ty swojego?
Oczko uśmiechnęła się już teraz całkiem pogodnie wiedząc, że cała sprawa ma szczęśliwy finał. Uwolniona od jarzma króla mogła zacząć wszystko od nowa. I mogła starać się nie wpaść w żadne tarapaty.
- Zapamiętam. "Nie wpakować się w żadne kłopoty"! Postaram się. Ale wiesz jak to ze mną jest... - zaśmiała się. Już od urodzenia miała pecha do takich rzeczy. Odwróciła się na chwilę aby przygotować Wieśka do jazdy. Poprawiła siodło, przypięła zapasy i poklepała konia przyjaźnie po szyi.
Potem podeszła do Draga i jak gdyby nigdy nic, stanęła na palcach i przywarła swoimi ustami do jego. Tylko na chwilę ale za to wampir mógł poczuć w tym pocałunku wdzięczność, sympatię, radość i spokój dziewczyny. Był też obietnicą ponownego spotkania...
Oczko bez słowa wskoczyła na Wieśka. ÂŚcisnęła jego boki udami i ruszyła na południe. Narzuciła ciemny kaptur na głowę, poprawiła się w siodle i spojrzała w niebo.
A potem odwróciła się do wampira i puściła mu oczko, uśmiechając się zalotnie.
- Do zobaczenia, Drago! - zawołała.
Wyprawa zakończona powodzeniem!
Drago podczas nocnej wycieczki po Efehidonie dojrzał w jednym z okien domów, popełnianą przez pewną dziewczynę zbrodnię. Ruszył za nią chcąc dowiedzieć się więcej o tej sprawie. Spotkał ją w małej karczmie gdzie musieli stawić czoła pomocnikom Króla. Dalej ruszyli w drogą, aby go pokonać. Stanęli do walki w dziwnym, pogrążonym mgle lesie strzeżonym przez drzewce, dotarli do Milczącego Dworu gdzie zostali ugoszczeni przez tajemnicze elfy. Ruszyli dalej w okolice Golinogu a tam zobaczyli okrutne działanie ÂŚpiącego Króla. Weszli do jego siedziby i po poszukiwaniach w ciemnych korytarzach, w końcu go odnaleźli. Oczko zabiła go kończąc tym samym jego okrutne rządy. Drago zyskał za to nową, fajną koleżankę.
Dragosani:
Talenty:
Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 2 złote talenty
Bonus pieniężny: 400 grzywien
Nagrody:
50 grzywien znalezione przy koniu Bolku.
6m2 skóry kreshara
1x róg cieniostwora