Forum Tawerny Gothic

Tereny Valfden => Dział Wypraw => Wątek zaczęty przez: Kermos z Baźin w 29 Listopad 2014, 17:21:25

Tytuł: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 29 Listopad 2014, 17:21:25
Nazwa wyprawy: Próba Magii: Kermos
Prowadzący wyprawę: Fenor Karrates
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Zgłoszenie się na Adepta ÂŻywiołów.
Uczestnicy wyprawy: Kermos


Kermos udał się w kierunku lochów tak, jak polecił mu Fenor.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 01 Grudzień 2014, 13:18:06
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

- Nie zostawaj w tyle - powiedział arcymag. Mineło już trochę czasu, gdy opuścili tereny podziemi leżących wprost pod Paktem, gdzie znajdowały się lochy, skarbiec czy sale tortur. Fenor rozświetlił teren kulami światła, a ich blask pozwolił lepiej objąć teren w którym aktualnie się znajdowali. Podziemia były usiane dracońskimi ruinami, wysokimi budowlami, skalnymi mostkami, łukami i zdobieniami. Gdzieniegdzie tliły się magiczne ognie rozświetlające teren. W ciemnych zakamarkach jarzyły się świetliste oczy. Często nie tylko po jednej parze.

(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/9/97/Kompleks_podziemi.jpg)
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 01 Grudzień 2014, 20:05:17
Kermos szedł za Fenorem cały czas dotrzymując mu kroku. Właśnie przechodził przez te części Paktu, których jeszcze nie zwiedzał. Nie było to zbyt miłe miejsce, ale panowała tam przyjemna dla jego skóry wilgoć. Lecz gdy mistrz użył magicznego światła zaniemówił na widok podziemi. Tunele pokryte runami i magiczne światła go zachwyciły.
-To wszystko dzieła draconów? Słyszałem, że byli potężni, ale nie widziałem ich wytworów na oczy.
Nawet tajemnicze ślepia w kątach nie wzbudziły w nim grozy.
-Mistrzu, na czym będzie polegać próba?
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 01 Grudzień 2014, 21:51:08
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

- Test logicznego myślenia, test walki, test magii i test teorii. Oczywiście w rożnej kolejności - turdnaszan i człowiek szli tak przez około kilometr. W końcu doszli na kwadratowy plac, oświetlony większą ilością magicznych pochodni. Był położony w niszy i otoczony schodkami, na których można było sobie usiąść i obserwować to co się działo na placu. Być może był to stary plac treningowy, miejsce spotkań czy ryneczek.
- To te miejsce.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 01 Grudzień 2014, 23:52:22
I tak człapali przez długi czas krocząc drogą, która pamięta czasy, kiedy na tych ziemiach królowali draconi. Nogi go nie bolały, był przyzwyczajony do wędrowania. Nie wspominając o umięśnionych tylnych kończynach, jakie posiada każdy osobnik jego rasy, a czego nie zagubiła jeszcze ewolucja. W końcu natrafili na wyznaczony cel. Wyszedł przed mistrza i stanął na środku placu.
-Jestem gotowy, co mam zrobić?
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 02 Grudzień 2014, 00:08:15
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

- Czym jest magia? - zapytał ni stąd ni zowąd.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 02 Grudzień 2014, 01:48:40
Kermos spodziewał się pytań. Wiedział, że mag musi posiadać odpowiednią wiedzę. Dobrze, że spędził wcześniej trochę czasu na lekturze w ideologicznej. Dzięki temu posiadł podstawy teorii, choć nie zamierzał cytować słowo w słowo z książki. Wolał to powiedzieć po swojemu.
-Magia to potężna moc dająca mam władzę nad żywiołami i nie tylko. Pozwala kształtować świat według naszej woli. W skrócie, magia to prawdziwa siła. Ale jej opanowanie nie jest takie łatwe. Potrzeba energii, którą musimy pobrać z głębi swojej duszy, by móc ją kształtować i używać wedle swojej woli. To nasza dusza jest przekaźnikiem i kondensatorem, dzięki czemu możemy jej używać.
Powiedział, jak rozumiał. Miał nadzieję, że dostanie dobrą ocenę za tą odpowiedź.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 02 Grudzień 2014, 09:16:54
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

- Jakie znaczenie mają słowa wypowiadanych czarów?.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 02 Grudzień 2014, 21:46:13
-Są w języku dracońskim. I one spajają energię magiczną w materię. Bez inkantacji nie da się użyć czaru, gdyż nie można bez niej stworzyć prawdziwego czaru.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 02 Grudzień 2014, 23:21:22
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

- Opowiedz mi o czerwonej i czarnej rudzie..
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 03 Grudzień 2014, 00:23:46
Jednak godziny spędzone w bibliotece Paktu na coś się przydają.
-Czerwona blokuje właściwości magiczne. Czarna ma właściwości mutujące, ale w negatywnym znaczeniu. Czarny Dracon jest jej wytworem. Podobno są bardzo agresywni, właśnie przez ten minerał.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 03 Grudzień 2014, 01:08:03
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

- A o magicznych kryształach? Co wiesz?
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 03 Grudzień 2014, 01:44:02
-To są magiczne kamienie mające w sobie spore pokłady energii magicznej. Są różne rodzaje, każdy ma związek z danym żywiołem. Ich energia jest niestabilna, dlatego też potrzeba kogoś, kto potrafi ją okiełznać.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 03 Grudzień 2014, 07:28:17
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

- Jakie znasz magiczne stworzenia albo stworzone za pomocą magii? Jak z nimi walczyć albo jak je okiełznać?
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 07 Grudzień 2014, 15:53:52
Na to pytanie nie umiał udzielić dokładnej odpowiedzi, jak w poprzednich przypadkach, ale coś próbował.
-ÂŻywiołaki i duchy? Jeśli chodzi o duchy to sól i żelazo. A żeby okiełznać żywiołaka trzeba opanować magię okultyzmu.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 07 Grudzień 2014, 21:19:30
- Ehh... Duchy i żywiołaki to trochę za mało. Powinieneś wiedzieć chociaż w teorii jeszcze o błędnym ogniku, golemach, szkieletach, widmach, zombiakach, entach, drzewcach. Oczywiście dochodzą jeszcze do tego różnego rodzaju stworzenia wypaczone przez magiczną czarną rudę. To również na swój sposób magiczne stworzenia. Walka z nimi może być szczególnie niebezpieczna, gdy zabrudzimy się ich krwią. To podstawy, o które mam nadzieję zapytasz, gdy test dobiegnie końca. Teraz nie mam czasu by Ci wykładać. Teraz jest test. A w nagrodę za niepełną odpowiedź, bo co do poprzednich to podałeś konkrety i nie ma co już mieszać, będziesz mógł przejść test który pokaże jak dobrze rozwinąłeś swoje umiejętności walki kosturem
Przyglądną Ci się uważnie i pokręcił głową.
- Którego oczywiście nie masz. Ciekawe jak mam niby Cię testować? Co? - szarpnął ręką wypełnioną magią, wyrwał Ci procę i runy. Nad jego drugą dłonią wysunął się stożek z podłogi, zakończony jakimiś dziwnymi płaskimi kryształami. Nacisnął na środkowy. Na gładkiej powierzchni placu zarysował się okrąg o średnicy dwóch metrów. Był to filar, który zaczął podnosić się do góry. Był wysoki na trzy metry i pusty w środku. Wyskoczył z niego szkielet. Jego puste oczodoły zwróciły się w twoim kierunku.
Arcymag rzucił w twoim kierunku drewniany kostur, którym się podpierał, a przeciwnik ruszył w twoim kierunku. Był oddalony o 10 metrów.

Umieść sobie w ekwipunku na czas tego testu, po zakończeniu jak przeżyjesz oddasz:

Nazwa broni: Kostur Fenora
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Obuch: 28
Wytrzymałość: 35
Opis: Wystrugany z 1,15kg drewna, zwieńczony 1kg czerwonym kryształem o zasięgu 2 metrów.

1 x Szkielet

(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/thumb/d/d8/Szkielet.jpg/150px-Szkielet.jpg)

// Kościotrup wyposażony jest w:

Nazwa broni: Martwy toporek
Rodzaj: topór
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,73kg mosiądzu i wystrugany
z 0,2kg drewna o zasięgu 0,7 metra.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 08 Grudzień 2014, 00:10:51
Fenor dokonał zamiany. Odebrał mu jego bronie i runy a w zamian rzucił kostur. Kermos chwycił kostur w obie dłonie i ustawił się w pozycji obronnej. Szkielet ruszył tupiąc swymi kościstymi stopami po posadzce. Turdnaszan przeanalizował na szybko sytuację i uniósł za głowę wypożyczoną broń. Dwumetrowy kij zwieńczony kryształem dawał mu znacznie większą przewagę nad krótkim toporkiem. Zamach zza głowy i celny cios z góry wystarczyły. Kiedy przeciwnik zbliżył się na wystarczającą odległość Kermos wziął zamach i końcówka kija zwieńczona kryształem silnie uderzyła w czaszkę stwora. Niesiony dodatkowo siłą bezwładności kostur zmiażdżył życiodajny organ. Kości posypały się na podłogę i potoczyły przed stopy żaboluda. Ten podparł się kosturem i popatrzył na kupkę, która wcześniej chciała go zabić i przeniósł wzrok na mistrza, oczekując pochwały.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 08 Grudzień 2014, 01:07:20
- Dlaczego zginął? - powiedział gniewnie.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 08 Grudzień 2014, 01:52:42
Kermosa zadziwiło to pytanie i ton mistrza. Czyżby coś zrobił źle? Miał zabić szkieleta a ten obecnie leży rozsypany pod jego nogami. I prawie każda istota ginie, jeśli rozwali jej się łeb. Ale jedną ręką złapał się za brodę i pomyślał.
-Skoro to nieumarły to musi być magia która go ożywiła. I gdzieś musi się zbierać. W czaszce! Zniszczenie czaszki powoduje, jakby wyłączenie nieumarłego, przez co traci on siłę napędową i kończy tak jak ten tutaj.
Wskazał kosturem kupkę kości na ziemi.
-Czeka mnie jeszcze jakaś walka, czy mogę oddać kostur?
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 08 Grudzień 2014, 13:13:28
- Trzymaj, może przyda Ci się jeszcze. To prawda, magia napędza niektóre stworzenia. Zwykle umarłe i stworzone za pomocą władzy na żywiołami. Ta energia musi być gdzieś ulokowana i głowa jest takim miejscem. Osobiście wolałbym wlać magię do korpusu, ale to już nie jest temat na tą rozmowę - powiedział.
- Walczyć chyba potrafisz, ale wydaje mi się, że mógłbyś powalczyć jeszcze trochę - na wysuniętym stożku wcisnął inny przycisk. Tym razem pojawił się kolejny filar, z którego wyskoczyły dwa zombie.

2 x Zombie (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Zombie)

(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/thumb/c/c3/Zombie.png/150px-Zombie.png)

Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 09 Grudzień 2014, 00:43:49
Ujął kostur w obie dłonie i odgarnął kości spod nóg, by nie potknąć się. Zombie powoli zmierzały w jego kierunku powarkując i charcząc przy tym. Kermos podbiegł do przeciwników robiąc zamach kosturem. Gdy już przeciwnicy znaleźli się w zasięgu ataku zamachnął się bronią trafiając w klatkę piersiową nieumarłego i przewracając go na ziemię. Drugi w tym czasie był już prawie przy nim. Turdnaszan odskoczył do tyłu próbując złapać równowagę za pomocą kija. Zrobił jeszcze dwa kroki w tył i uniósł kostur nad głowę. Gdy zombie, który mógł chodzić podszedł na odpowiednią odległość dostał kosturem przez łeb. Siła była za mała by go zabić, ale zachwiał się i upadł na kolana. Kermos wziął jeszcze jeden zamach i dobił przeciwnika, który wyłożył się na ziemię, obok kości. W sali było czuć odór z jego rozpaćkanego mózgu. Wtedy wstał drugi. Turdnaszan zrobił kilka w tył by przygotować się do kolejnego kontrataku.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 09 Grudzień 2014, 13:08:23
Zombie wywalił ręce w twoim kierunku i zajęczał przeraźliwie. Zaczął człapać by Cię dorwać w szpony.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 15 Grudzień 2014, 01:01:57
Gdy załatwił jednego zombiaka drugi zdążył już wstać i człapał do niego z wyciągniętymi rękami. Kermos podszedł bliżej i wykonał pchnięcie kosturem trafiając nieumarłego prosto pod mostek. Normalna istota zgięła by się z bólu, ale zombie nie czuło tego i zostało tylko lekko odepchnięte, by dalej kroczyć w stronę żaboluda. Turdnaszan uniósł kostur w górę i wykonał skok w dal. Podczas spadania wykonał zamach kosturem i kryształ wbił się prosto w czaszkę teraz już umarlaka. Siła uderzenia, wzmacniana przez upadek rozprysła mózg na wszystkie strony. Kermos podparł się kosturem i liczył, że to już koniec wymachiwania bronią i nauczy się używać magii.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 15 Grudzień 2014, 20:52:38
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

- Bardzo dobrze. Twoim kolejnym zadaniem będzie... - wcisnął inny przycisk i z podłogi wysunął się mały filar o wysokości półtora metra. Cały z lodu. Zauważyłeś, że wewnątrz niego znajduje się tuba. Następnie Arcymag wcisnął inny przycisk na pulpicie, w rezultacie czego z podłogi wysunął się drugi mały filar. Był z metalu, z małymi drzwiczkami. Nie stąd ni zowąd buchnęły płomienie i cały zajął się żywym ogniem.
- Jesteś na tyle bystry, że powinieneś domyśleć się czego żądam. Oddaje Ci runy. Po dwie z żywiołu wody, ognia i ziemi. Korzystaj z nich roztropnie, bo będziesz zmuszony spędzić tu całą dobę, jeśli zmarnujesz energię magiczną która w nich płynie.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 15 Grudzień 2014, 23:15:47
Kermos łatwo się domyślił, że chodzi o dostanie tej tuby. Problem w tym, że jest zamrożona, zablokowana i zastawiona płomieniami. Ale ludzie stawiają problemy a my musimy je rozwiązywać. Więc wyjmował po kolei runy i używając ich, ciskał różnymi żywiołami w filary.
-Anoshu!
Podmuch lodu trafił prosto w ścianę ognia. Jak wiadomo żywioł wody pokonuje żywioł ognia. Teraz wyciągnął kolejną runę.
-Aresh!
Miał nadzieję, że stalaktyty zniszczyły metalową zaporę. Został tylko lód.
-Heshar!
Podmuch ognia z kolejnej runy uderzył w zamrożony filar. Kermos miał nadzieję, że taka kombinacja zadziałała.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 17 Grudzień 2014, 18:11:56
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

Filar z lodu roztopił się, a płomienie zostały ugaszone przez podmuch lodu. Runa ziemi nic nie zrobiła.
- Tam są drzwiczki. Przynieś mi te tuby.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 18 Grudzień 2014, 00:41:25
Kermosa zdziwiło to, że wystarczyło tylko otworzyć drzwiczki. Wszak to trochę za proste, ale nie będzie błagał o trudniejsze zadania, więc najzwyczajniej podszedł do metalowych drzwiczek i otworzył je. Ostrożnie sięgnął ręką po tubę i wyjął ją. Podszedł z łupem do Fenora i podał mu zdobycz.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 18 Grudzień 2014, 15:08:06
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

Z jednej tuby wyciągnął dwa pergaminy, z drugiej jeden.
- Pora na testy inteligencji. Ostatnie wyzwanie. Oto pierwsza zagadka. Co powinno znaleźć się w szóstej kratce?

(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/a/ab/Test_adept_1.png)
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 18 Grudzień 2014, 21:51:02
Kermos wziął od mistrza kartę i uważnie się przyjrzał. Po chwili znalazł algorytm, na podstawie którego wpisane są cyfry.
-22.
Odpowiedział podając Fenorowi kartkę i czekając na następną zagadkę.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 18 Grudzień 2014, 23:03:30
Arcymag bez słowa podał Ci kolejną kartkę pergaminu.

(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/b/ba/Test_adept_2.png)
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 19 Grudzień 2014, 00:28:53
Ta była nieco trudniejsza. Ale po krótkim czasie główkowania Kermos ponownie wpadł na rozwiązanie, choć nie był do końca pewien.
- Trzeci wzór powinien być poprawny.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 19 Grudzień 2014, 00:57:23
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

- I ostatnia zagadka - powiedział pokazując Ci trzeci skrawek pergaminu. Był on w sumie najtrudniejszy. Nie przez samą trudność rozwikłania zagadki, ale przez sam sposób, jak umożliwić sobie jej rozwiązanie.

(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/1/1e/Test_adepta_3.png)
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 24 Grudzień 2014, 00:59:40
Ta zagadka była zdecydowanie najtrudniejsza. Kermos głowił się nad nią sporo czasu. Dziwne znaczki nic mu nie przypominały. Aż w końcu doznał olśnienia. Oddał mistrzowi pergamin recytując odpowiedź.
-To będzie ten ostatni wzór. Długo nad tym myślałem, ale zrozumiałem, że to nie tylko nieznane mi symbole. To alegoria naszej organizacji. A właściwie jej hierarchicznemu systemu. Ty jesteś arcymagiem i pomagasz mi w szkoleniu, bym mógł stać się potężniejszy. Ciebie też ktoś nauczył. Ja w przyszłości prawdopodobnie będę przekazywał wiedzę młodemu pokoleniu. Tak samo na tym pergaminie. Większy stoi przed mniejszym. To się powtarza. Cykl. Jak dzień i noc. Jak Veris, Astas, Atunus, Hemis.  Takie jest prawo natury i prawo Mrocznego Paktu. ÂŚwiatło słońca może odegnać noc, cel nie istnieje i takie tam. Więc to naturalne, że ostatni wzór musi pasować w puste miejsce, gdyż inne po prostu zaburzyłyby harmonię, wkradła by się niepożądana skaza. Najmniejsza skaza może zniszczyć najdoskonalszą rzecz, choć ta z samej definicji pozbawiona jest skaz. Dlatego jest idealna. Jak Mroczny Pakt.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 24 Grudzień 2014, 01:03:03
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

Arcymag zrobił duże oczy. Zabrał Ci kartkę, przyjrzał się jej. Oddał ją z powrotem.
- Przetłumaczyć Ci to?
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 24 Grudzień 2014, 01:08:22
Fenor zrobił wielkie oczy, jakby chciał dorównać Kermosowi.
-Jakby Mistrz mógł. Chętnie dowiem się co za mądrości są tutaj wypisane.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 24 Grudzień 2014, 23:40:02
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

- Od razu mądrości. Toć to zwykłe literki po dracońsku - powiedział odrysowując wzór we wspólnej mowie na kolanie.

(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/3/3c/Adept_test.png)
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 24 Grudzień 2014, 23:46:25
Kermosowi zrobiło się trochę głupio. Zwykłe literki przedstawił jakby było to nie wiadomo co. Podrapał się po głowie i trochę zmieszany oddał kartkę. Przynajmniej upewnił się, że dobrze trafił. ÂŻabia intuicja, czy co?
-Dziękuję mistrzu za wyjaśnienia. Po teście muszę nadrobić zaległości. Teraz jestem pewien, że to ostatnie literki.
Odetchnął parę razy głęboko. Był ciekawy następnej próby, którą musi przejść. A dotychczas nauczył się sporo, jak na nowicjusza. Czuł, że jest gotów zostać magiem.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 24 Grudzień 2014, 23:57:07
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

- To już w prawdzie prawie koniec. Zostały dwa pytania. Pierwsze. Co wyniosłeś z ostatniego testu?
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 25 Grudzień 2014, 00:02:15
-Cóż, najważniejsze było ostatnie pytanie. Pokazało, że wystarczy poprosić o pomoc. Czasem trzeba się spytać kogoś starszego i mądrzejszego. Na tym polega nasza organizacja. Mądrzejsi przekazują wiedzę młodym adeptom.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 25 Grudzień 2014, 00:03:35
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

- Dokładnie. Ostatnie pytanie jest w sumie czysto formalne. Którą ścieżkę żywiołów wybierasz?
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Kermos z Baźin w 25 Grudzień 2014, 00:04:40
-Mój lud od zawsze jest związany z wodą i to ją wybieram.
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 25 Grudzień 2014, 00:23:07
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/74/Fenor_Karrates.jpg)

- Rozumiem. W takim razie Kermosie, wszem i wobec, mając na świadków przepotężne żywioły, nadaję Ci rangę Adepta żywiołu Wody. A teraz wracajmy do Paktu. Pora odpocząć.



Wyprawa zakończona!

Podsumowanie: Kermos został poddany próbie na Adepta ÂŻywiołów. Test składał się z czterech części. Próbie wiedzy, próbie władania bronią maga, probie rzucania czarów i próbie logicznego myślenia. Wszystkie przeszedł w miarę pomyślnie. Problemem okazała się ostatnia zagadka, która była jednocześnie ważną lekcją. Wiedza teoretyczna również ma w sobie pewne braki, ale do nadrobienia. Koniec końców Arcymag nadał mu rangę Adepta, a sam nowy Adept wybrał na swoją ścieżkę, drogę żywiołu Wody.

Nagrody: medal z ziemniaka (http://i62.tinypic.com/23kfdki.jpg)

Talenty:
Opisy: 1 srebrny talent
Aktywność: 1 srebrny
Walka: 2 srebrne talenty
Premia pieniężna: 200 grzywien
Tytuł: Odp: Próba Magii: Kermos
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 27 Grudzień 2014, 12:13:49
//Brak wypisanych graczy w podsumowaniu talentów. Następnym razem nie rozdam talentów.