- Więc, możesz powiesz nam pani coś więcej o naszym zadaniu? - rzekł młodzieniec, przyglądając się wampirzycy.
Zadanie: Pod Strzechą II
GM: Gunses
Wymagania: 1-2 graczy; znajomość wyprawy Pod Strzechą
Nagroda: ---
Portret:
(http://img151.imageshack.us/img151/4159/beztytuuho.png)
O mnie:
będzie
Statystyki ekwipunku:
(http://nockruka.gram.pl/marant/images/2/2f/Ekwipunek.jpg)
Broń 1: Miecz obywatela
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Broń 2:
Brak
Broń 3:
Brak
Broń 4:
Brak
Odzienie: Kubrak wędrowca
Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak
Pas:
Sakiewka: 50 sztuk złota
Statystyki postaci:
Specjalizacje:
- Walka bronią sieczną [50%]
Umiejętności nabywane:
Umiejętności rasowe:
- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł
Magia:
Lindangol
I stopień wtajemniczenia
- Mała błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II stopień wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża błyskawica
- Grom
- Piorun kulisty
Altair z rękami skrzyżowanymi na piersi czekał na odpowiedź za plecami Anvarunisa...
Dane personalne:
Imię: Altair
Wiek: 50
Rasa: człowiek
Tytuł: brak
Stan cywilny: wdowiec
Majątek: 10
Brązowe talenty: 9
Srebrne talenty: 0
Złote talenty: 0
Portret:
(http://img220.imageshack.us/img220/7063/omfgey.jpg)
Historia:
Altair był synem farmera mieszkającego nieopodal Vengardu. Matka, kiedy miał dziewięć lat zginęła zamordowana przez bandytów na szlaku. Ojciec umarł ze starości osiem lat później. Ponieważ ani matka, ani ojciec nie przywiązywali do niego zbytniej uwagi, nie pamięta o nich zbyt wiele. Miał również młodsze rodzeństwo: brata i siostrę. Obydwoje, kiedy ukończył wiek osiemnastu lat zamieszkali w Vengardzie. On sam zaciągnął się do najemnych oddziałów, początkowo pilnując dobytku szlachty oraz strzegąc karawan kupieckich. Straciwszy kontakt z rodzeństwem postanowił, że zaciągnie się do armii króla Rhobara II. Walczył zatem na wojnie z orkami w Myrtanie, przez krótki okres czasu również w Nordmarze. W wieku dwudziestu ośmiu lat trafił do niewoli - wojna została przegrana. Okupację orków w ciągu pierwszych lat oglądał głównie z punktu widzenia więźnia. Jako postawny mężczyzna nie został wtrącony do prac wykopaliskowych w Geldern, ani do innych tego typu prac. Przez rok pilnował innych zniewolonych, jednak jego sumienność w tej pracy była znikoma. Po roku próba ucieczki wreszcie zakończyła się sukcesem. Przebył drogę z Geldern do Ardei, a stamtąd statkiem udał się do Varantu. Tam zatrudniał się wszędzie, gdzie potrzebowano oręża. Walczył prawie codziennie, przez co jego ciało oszpecone jest w wielu miejscach, a jego dusza zahartowana jak stal. Nie otrzymał od Rhobara ani tytułu, ani nagrody. Poświęcił swej ojczyźnie wiele lat życia i wiele zdrowia. W wieku trzydziestu ośmiu lat rozpoczął wędrówkę po całym znanym świecie. Widział Torgon, Ghuruk, widział wiele narodów i ziem, gdziekolwiek nie przybył, walczył w imieniu tamtejszych władz. Kiedy już zmęczony życiem udał się na zasłużony spoczynek, odłożone pieniądze szybko zaczęły marnować się w tawernach i karczmach. Jednak po roku opamiętał się i podjął pracę jako introligator. Co więcej: jego praca skłoniła go do nauki o wszystkim, co zapisano w księgach. Rozprawy magów, alchemików, itp. pochłaniał w całości. Po czterech miesiącach w jego zakładzie zawitał uczony czarodziej. Ten też, w zamian za oprawienie całego mnóstwa ksiąg postanowił nauczać starego wojownika magii. Po wielu miesiącach zmagań z mocą pojął istotę magii i posiadł dwie szkoły: Nenangol i Amarangol. Pewnego wieczoru udawszy się do karczmy usłyszał o dziwnym teleporcie, postanowił więc, że swych sił spróbuje w nowym świecie.
Noszony ekwipunek:
Broń 1:
Nazwa broni: Uderzenie wiatru
Rodzaj: łuk
Zasięg: 50 metrów
Precyzja: 40%
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.
Broń 2:
-
Broń 3:
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Broń 4:
Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Odzienie:
Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak
Pas:
Sakwa: 10 SZ
Statystyki postaci:
Specjalizacje:
- Walka bronią sieczną 50%
- Walka bronią miotaną 50%
- Walka bronią obuchową 50%
Umiejętności nabywane:
Umiejętności rasowe:
- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł
Magia:
• Wodna pięść
• Długi oddech
• Lodowa aura
• Lodowa strzała
• Wezwanie węża morskiego
• Gejzer
• Wezwanie Krakena
• Sople lodu
• Bryła lodu
• Lodowa fala
• Woda
• Lodowa lanca
• Korzeń
• Rój
• Opętanie bestii
• Leśna ochrona
• Kontrola nad zwierzęciem
• Zabójcze pnącza
• Stworzenie drzewca
• Obudzenie Enta
• Zmniejszenie potwora