Forum Tawerny Gothic

Tereny Valfden => Dział Wypraw => Wątek zaczęty przez: Rakbar Nasard w 07 Marzec 2010, 18:42:15

Tytuł: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 07 Marzec 2010, 18:42:15
Nazwa: Dziczyzna
Wymagania: walka bronią miotaną 2 poziom, pozyskiwanie organów
MG: Gordian
Ilość wykonujących: 2
Nagroda: 80 sztuk złota + lot



- Livio, powiedz nam na co mamy polować, czego dokładnie oczekujesz i wszysco co powinniśmy wiedzieć o tej misji.



Obrazek:

W zbroi:


(http://img255.imageshack.us/img255/2024/wygldbeztarczytx4.jpg)




Noszony ekwipunek:

(http://images41.fotosik.pl/13/0fb76f76652ed4e4.jpg)

1. Oręż ÂŚmierci

Nazwa broni: Oręż ÂŚmierci
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  V
Opis: Wykuty z 105 sztuk Mithrilu o zasięgu 1 metra, ważący 8kg. Ponadto oręż mistrzowski., zatruty jadem z Wiwerny oraz pobłogosławiony (Rasher).



2. Cicha ÂŚmierć

Nazwa broni: Cicha ÂŚmierć
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
Cena: 750 sztuk złota.

10x strzała ze stali
wytrzymałość - 10
ostrość - 12
ciężar - 5

x10 usypiająca strzała z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar – 8

3. Brak

-

4. Pocałunek ÂŚmierci

Nazwa: Pocałunek ÂŚmierci
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 70 sztuk mithrilu o zasięgu 0, 35 metra, i ważący 8 kg.
Cena: 750 sztuk złota.


Niezniszczalna Powłoka

Nazwa odzienia: Niezniszczalna Powłoka
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 250 sztuk mithrilu, ponadto zbroja mistrzowska i pobłogosławiona (Rahter).




Umiejętności:

  ● Walka Bronią Jednoręczną
  ● Walka Bronią Oburęczną
  ● Walka Dwiema Broniami
  ● Walka Brońmi Miotanymi



Specjalizacje:

  ● Walka Mieczem - Poziom V
  ● Walka Sztyletem - Poziom V
  ● Walka Tarczą - Poziom III
  ● Walka ÂŁukiem - Poziom V
  ● Walka Kuszą - Poziom II
  ● Walka Wardyną - Poziom I



Ataki:

Ataki do walki dwiema brońmi:

  ● Atak lewostronny
  ● Atak prawostronny
  ● Blok lewostronny
  ● Blok prawostronny
  ● Podwójny atak
  ● Blok krzyżowy

Ataki do walki bronią jednoręczną:

  ● Klasyczne pchnięcie
  ● Blok górny
  ● Blok z odbiciem
  ● Pchnięcie
  ● Pchnięcie w tył
  ● Potężny cios
  ● Przerzucenie broni

Ataki do walki bronią jednoręczną plus tarcza:

  ● Blok
  ● Blok z odbiciem
  ● Ogłuszenie

Ataki do walki brońmi miotanymi:

  ● Strzał 2 pociskami
  ● Strzał 3 pociskami
  ● Potężny strzał
  ● Bardzo potężny strzał
  ● Celny strzał
  ● Precyzyjnie celny strzał
  ● Grad strzał



Zaklęcia:



Atrybuty wyuczane:

  + Akrobatyka
  + Perswazja
  + Szczęście
  + Kondycja
  + Hard ciała
  + Pierwsza pomoc
  + Kamuflaż
  + Pozyskiwanie trofeów:
      • skór
       • kłów
       • pazurów
       • płytek pancerza
       • żuwaczek
       • organów
       • rogów
       • skrzydeł
       • żądeł
       • łusek

  + Obdzieranie z futer małych zwierząt
  + Obdzieranie z futer dużych zwierząt
  + Chodzenie po trudnej nawierzchni
  + Pozyskiwanie trucizny stopień I
  + Odporność na trucizny II
  + Wytrzymałość na ból
  + Upuszczanie krwi II
  + Rozbrajanie pułapek
  + Zakładanie pułapek
  + Wysoka charyzma
  + Skrytobójstwo



Atrybuty rasowe:

Mauren:
+ niewrażliwość na gorąco
-  śmiertelność
-  krótkowieczność



Przedmioty:

Substancje:

  • 6x Odtrutka

Runy:

  • 2x Heshar - Runę Ognia
  • 2x Elshru - Runę Wody
  • 2x Huxuesh - Runa Powietrza
  • 2x Eshanish - Runa Ziemi
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 07 Marzec 2010, 18:56:43
Po chwili na miejsce spotkania teleportował się również Elveon. Przywitał się z bratem i słuchał co ma do powiedzenia Livia, na temat zadania



Ekwipunek i umiejętności

(http://images41.fotosik.pl/13/0fb76f76652ed4e4.jpg)

1. Kostur ÂŚmierci

Nazwa broni: Kostur śmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: oburęczny
Rodzaj: kostur
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty ze 85 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2. Valfdeńska Kusza 3

Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

100x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6

3. Gniew Feniksa

Nazwa broni: Gniew Feniksa
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

4. Brak broni

Odzienie: Szata adepta nekromancji

Nazwa odzienia: Szata adepta nekromancji
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1Kg
Opis: Uszyta z 250 sztuk Sytry, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.


Atrybuty rasowe
Biały człowiek:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Walka


Umiejętności walki:

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka brońmi miotanymi

Specjalizacje walki:

    * walka mieczem IV
    * walka kuszą IV
    * walka kosturem III

Ataki

Brońmi oburęcznymi

Uderzenie klasyczne - Klasyczne uderzenie prawo-/lewostronne; góra/dół

Pchnięcie - Klasyczne pchnięcie, wymagające dużo siły.

Parowanie - Klasyczny blok, wytrącający przeciwnika z rytmu.

Brońmi jednoręcznymi

Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.

Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.

Magia

Nekromancja

Magia Krwi
I Stopień Wtajemniczenia:
Wysysanie ÂŻycia - Elysh Izysh Izash Arishesh, Xuysh Ilishash
Wysysanie Energii Magicznej - Elysh Izysh Izash Arishesh, Esh Areshhu Isishish, Anash Isish Ilxuareshib
Zgubne Uderzenie - Xuisush Uparesh, Ush Ruesh Huxuesh Arishesh

Magia ÂŚmierci
I Stopień Wtajemniczenia:
Mroczna Aura – Anhuosh Ilxuarash, Ashush Huash
Pocisk Zła - Iaosh Ilishizip, Xugrash
Opętanie Złem - Ush Iaesh Qiash Arishesh, Xugreshan
Wybuch Cienia – Elysh Upushiltu, Ilishesh Arishash
Przyzwanie Zombie - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Xuooshan Upishesh

II Stopień Wtajemniczenia:
Tchnienie ÂŚmierci - Qiiltuarishesh Arishesh, Izanisheshhu Ilish
Przyzwanie Demona - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Ruesh Anosh Arash

Klątwy
I Stopień Wtajemniczenia:
Pasożytnicza Więź – Iaash Izosh Xuyshqi Arish Ilxuash, Elisheshxu,
Osłabienie – Osh Izgrash Upishesh Arishesh
Zatrucie – Xuash Qihuush Ilishesh

Magia żywiołów

Naurangol
I Stopień Wtajemniczenia:
Ognista strzała - Osh Isarish Izqiash, Izqihuxuash Grash

Atrybuty

Spirytyzm
Rytualizm
Wskrzeszenie zmarłego
Metamorfoza
Tworzenie ożywieńca
Koncentracja
Teleportacja
Lewitacja
Telekineza
Medytacja
Kondycja
Hard ciała

Mikstury lecznicze:
-Mała miksturka lecznicza (0.3 l)

Mikstury many:

Inne:
-Odtrutka (0.3 l),
 
Pozyskiwanie trucizny stopień I
Obdzieranie z futer małych zwierząt
Akrobatyka

Rzemiosło

  
-Obróbka skór
-Obróbka żelaza
-Obróbka mithrilu
-Wykuwanie zbroi
-Mistrzowskie wykonanie

Inne przedmioty

Heshar - Runę Ognia, x2
Elshru - Runę Wody.
Huxuesh - Runa Powietrza
Eshanish - Runa Ziemi
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 07 Marzec 2010, 19:06:04
-Witajcie panowie.- rzekła elfka prowadząc w wasza stronę dwa rumaki ciemnej maści. -Jeżeli chcecie, możecie je zabrać na polowanie.- dodała puszczając cugle. - Wasze zadanie polega na przyniesieniu 40 sztuk mięsa, do wiejskiego wędliniarza, który potrzebuje go do wyrobu swych produktów. Ostatnie polowania trochę przerzedziły populację jeleni więc przewiduje, że czeka was trochę jazdy po leśnych ścieżkach i polanach. Z tym mięsem to przyjedźcie do mnie to dokładnie pokażę wam gdzie mieszka nasz wędliniarz.- rzekła.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 07 Marzec 2010, 19:11:40
Rzemiosło

    *Amatorskie Płatnerstwo
    *Zaawansowane Płatnerstwo
    *Profesjonalne Płatnerstwo
    *Mistrzowskie Płatnerstwo
    *Wyrabianie Częściowych Zbroi
    *Wyrób Całkowitych Zbroi
    * Skórzana I II III
    *ÂŻelazna I II III
    *Mithrilowa I II III

Proszę jeszcze statystyki poprawić na:

-Obróbka skór
-Obróbka żelaza
-Obróbka mithrilu
-Wykuwanie zbroi
-Mistrzowskie wykonanie
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 07 Marzec 2010, 19:22:39
-Ja za konia podziękuję - rzekł Elveon uśmiechając się do elfki - Lepiej będzie jeśli będę latał nad lasem szukając zwierzyny. W ten sposób znajdziemy jelenie o wiele szybciej.
Następnie mag zwrócił się do brata
-Dobrze, ruszajmy. Będę leciał tak byś nie stracił mnie z zasięgu wzroku
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 07 Marzec 2010, 19:33:54
- Dziękuję. Postaram się oddać konia w takim stanie, w jakim go zabrałem - rzekł do elfki.
Wsiadł na konia i spojrzał na nie mogącego doczekać się zabijania, brata.
- Ruszajmy zatem. Jest sporo zwierzyny do ubicia.
Ruszył kłusem, przechodząc w cwał, w kierunku lasu.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 07 Marzec 2010, 19:40:48
//: Zmierzchało się... Chłodne już powietrze zaczęły rozdzierać wycia wilków i innych bestii, prawdopodobnie wyruszających na łowy. Mebo pędząc konno bardzo szybko wyprzedził lewitującego maga więc ten musiał go gonić. Zmuszony tempem maga Mauren musiał w końcu się zatrzymać gdyż jego brat został strasznie z tyłu.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 07 Marzec 2010, 19:50:30
Elveon widząc że brat znacznie się od niego oddalił, postanowił się do niego teleportować.
Po kilku sekundach koncentracji mag znalazł się obok Meba. Następnie uniósł się kilkanaście metrów nad ziemią i bacznie obserwował, szukając jakiejś zwierzyny.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 07 Marzec 2010, 19:55:27
//:Zauważyłeś jakiś ruch w koronie pobliskiego drzewa. Podleciałeś bliżej i niespodziewanie dostałeś czymś w głowę. Prosto w czoło. Na konarze siedziały dwie wiewiórki(ninja).

http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Wiewi%C3%B3rka

Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 07 Marzec 2010, 20:02:05
Ikraaz natomiast powoli poruszał się na koniu, obserwują otoczenie z dołu. Wyczekiwał zwierzyny...
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 07 Marzec 2010, 20:04:48
Elveon uśmiechnął się tylko po czym teleportował się na najbliższe wzniesienie aby z niego rozejrzeć się po okolicy. Cały czas miał jednak na oku brata, aby go nie zgubić.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 07 Marzec 2010, 20:07:51
//:Mebo gdy tak jechałeś ścieżką dojrzałeś po swej prawej stronie dwa wielkie jelenie sadzące susami po rozległej łące. Elveon również je zauważył. Jelenie bardzo szybko dobiegły do granicy drzew i nieco zwalniając skryły się w gęstwinie.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 07 Marzec 2010, 20:17:30
Elveon zdjął swój kostur (Kostur śmierci) z pleców po czym po raz kolejny teleportował się tuż przed jeleniami. Te przerażone natychmiast obróciły się i ruszyły w strunę Meba. Elveon dzięki zdolności koncentracji błyskawicznie skumulował energię magiczną w krysztale i krzyknął formułę zaklęcia.
-Xuisush Uparesh, Ush Ruesh Huxuesh Arishesh (zgubne uderzenie)
Czarna kula błyskawicznie dogoniła uciekające zwierzę...
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 07 Marzec 2010, 20:25:28
Mebo nie zsiadając z konia wyjął łuk [Cicha ÂŚmierć V] i jedną strzałę [strzała ze stali]. Nałożył pocisk [strzała ze stali], napiął cięciwę i wystrzelił [Walka łukiem V, Precyzyjnie celny strzał] prosto w nadlatującą zwierzynę.



Noszony ekwipunek:

1. Oręż ÂŚmierci

Nazwa broni: Oręż ÂŚmierci
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  V
Opis: Wykuty z 105 sztuk Mithrilu o zasięgu 1 metra, ważący 8kg. Ponadto oręż mistrzowski., zatruty jadem z Wiwerny oraz pobłogosławiony (Rasher).



2. Cicha ÂŚmierć

Nazwa broni: Cicha ÂŚmierć
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
Cena: 750 sztuk złota.

9x strzała ze stali
wytrzymałość - 10
ostrość - 12
ciężar - 5

x10 usypiająca strzała z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar – 8

3. Brak

-

4. Pocałunek ÂŚmierci

Nazwa: Pocałunek ÂŚmierci
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 70 sztuk mithrilu o zasięgu 0, 35 metra, i ważący 8 kg.
Cena: 750 sztuk złota.


Niezniszczalna Powłoka

Nazwa odzienia: Niezniszczalna Powłoka
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 250 sztuk mithrilu, ponadto zbroja mistrzowska i pobłogosławiona (Rahter).




Przedmioty:

Substancje:

  • 6x Odtrutka

Runy:

  • 2x Heshar - Runę Ognia
  • 2x Elshru - Runę Wody
  • 2x Huxuesh - Runa Powietrza
  • 2x Eshanish - Runa Ziemi
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 07 Marzec 2010, 20:52:31
//:Tak to jest jak się weźmie na wyprawę maga;p Ale nic zabiliście zwierzęta, które już nie doprowadzą was do swojej grupki rodzinnej.
//: Na przyszłość jak nie daję statystyk, to znaczy, że nie można tego czegoś zabijać, trzeba to gonić, złapać, pomachać na pożegnanie ale nie zabijać;]
//: Sprawa kolejna. Walka: nie musicie wklejać ekwipunku. Bo nie lubię przewijać się przez całą stronę przez to że tyle miejsca w postach zajmują ekwipunki. Ponadto jesteście obaj na tyle doświadczeni w walce, że możecie zabijać zwierzynę, opisywać jak te pociski i strzały dosięgają ich gardeł czy ciał. To potem przyda wam się w przydziale talentów.
//: Nie piszcie "nałożyłem na łuk [łuk cisowy] strzałę,[strzała ze stali]. Bo to nieelegancko wygląda. Stanowczo lepiej wygląda takie coś:

Mebo nie zsiadając z konia wyjął łuk i jedną strzałę. Nałożył pocisk, napiął cięciwę i wystrzelił prosto w nadlatującą zwierzynę.

Cicha ÂŚmierć(niekoniecznie dodawane), strzała ze stali(wcale nie potrzebne wystarczy wpisać, że bierzesz strzałę ze stali), Walka łukiem V, Precyzyjnie celny strzał


http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Jele%C5%84
martwe->2/2<-ogół Jelenie
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 07 Marzec 2010, 21:03:08
Ikraaz zsiadł z konia, a lejce przywiązał do pobliskiego drzewa. Podszedł do martwych jeleni i zebrał mięso, które przerzucił do torby przypiętej do boku konia.
- Naprzód.
Wsiadł z powrotem na niego i ruszył stepem dalej przed siebie w poszukiwaniu zwierzyny.



Pozyskiwanie trofeów: skór, kłów, pazurów, płytek pancerza, żuwaczek, organów, rogów, skrzydeł, żądeł, łusek.



Pobrałem:

Cytuj
4x poroże Jelenia,
6 litry krwi Jelenia,
12x mięso Jelenia,
2 skóra Jelenia,
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 07 Marzec 2010, 21:18:16
Elveon ponownie użył atrybutu lewitacji aby z wysoka szukać zwierzyny...
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 07 Marzec 2010, 21:38:42
//:Ciemna noc sprawiła, że Elveon nie zauważył nic prócz ciemnych koron drzew zlewających się z granatowym niebem.
//:Mebo ruszył gruntową ścieżką wśród pół coraz bardziej zbliżając się do granicy lasu. Wokół panowała kompletna cisza otoczenia, można było powiedzieć, że powietrze stało w miejscu. A jedynym odgłosem był lekki stukot podkutych kopyt konia i oddech dosiadającego go Maurena.

Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 07 Marzec 2010, 21:51:18
Ikraaz nadal kontynuował podróż koniem, lecz przeszedł w step. Spojrzał w gorę wymatrując brata, jednocześnie nasłuchując otoczenie...
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 07 Marzec 2010, 21:55:21
//:Wjechałeś w gęstwinę gdy nagle nie wiadomo skąd poczułeś dym. Wojenne doświadczenie od razu podpowiedziało Ci iż nie jest to dym palącego się lasu czy łąki a obozowe ognisko, nad którym piecze się coś co jeszcze niedawno wesoło skubało trawę.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 07 Marzec 2010, 22:06:36
Elveon przez nieprzeniknione mroki nie mógł nic dostrzec prócz niewyraźnej sylwetki Meba. Mag widząc że w ten sposób nic nie osiągnie a jedynie straci energię wylądował nieopodal brata. Nagle również poczuł zapach dymu. Był to wyraźny zapach pieczeni. Po chwili milczenia Elveon rzekł:
-Ktoś musi być w okolicy, ognisko samo się nie rozpaliło. Co robimy?
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 07 Marzec 2010, 22:10:54
//: Gdy tylko Mebo odwrócił się bo odpowiedzieć Elveonowi zamarł w bezruchu. Tuż za magiem stała wataha czarnych jak sama noc mrocznych wilków, które teraz groźnie szczerzyły kły.
Odległość od Elveona 5m, od Meba 8m.


6x
http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Mroczny_Wilk
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 07 Marzec 2010, 22:21:22
Elveon widząc groźne bestie szybko uniósł się na około 3 metry nad ziemią aby wilki nie mogły go dosięgnąć. Mag zdjął z pleców kuszę i szybko ją naładował. Cel był trudny do trafienia ponieważ wilki biegły jak oszalałe w jego stronę mimo że adept był poza ich zasięgiem. Po kilku sekundach celowania bełt wystrzelił w wilka i godził go w łapę. Bestia przewróciła się co dało czas strzelcowi do przygotowania następnego strzału który był już śmiertelny dla przeciwnika.


Zostało 5 wików
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 07 Marzec 2010, 22:31:47
- Cholera, też tak chce - mruczał Ikraaz widząc unoszącego się brata.
Natychmiast zsiadł z konia, lejce zarzucił o pobliską gałąź po czym ruszył biegiem w prawą stronę. Po kilku metrach w szaleńczym biegu wskoczył i wdrapał się na bezpieczną odległość, na drzewie. Usiadł wygodnie, lekko sapiąc, zdjął z pleców łuk i jedną strzałę. Wycelował w łeb najbliższego wilka i strzelił [Walka łukiem V, Bardzo potężny strzał]. Grot przebił jego czaszkę, zabijając go na miejscu. Mebo sięgnął po kolejną strzałę i wypatrywał kolejnego wilka...

[Akrobatyka]



Kołczan: 8 strzał


żywe -> 4/6 <- ogół
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 07 Marzec 2010, 22:39:44
Zdechły 2. Jeden z wilczków zaczął podskakiwać i odbijając się od gałęzi starał sie doskoczyć do maga.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 07 Marzec 2010, 22:44:36
Elveon odetchną widząc że jego brat znalazł sobie bezpieczne miejsce, z którego wilki go nie dosięgną. Szybko uniósł się wyżej aby zwierze nie stanowiło zagrożenia, przeładował kuszę i wystrzelił. Pierwszy strzał był niecelny. Nie zrażając się tym ponownie naładował broń i wystrzelił. Tym razem bełt godził wilka w okolice szyi. Widząc ciężko ranną bestię adept schował kuszę i wyciągną kostur. Szybko skumulował niezbędną ilość mocy i wypowiedział formułę zaklęcia:
-Elysh Upushiltu, Ilishesh Arishash!
Z kryształu kostura wydobyła się czarna smuga dymu która szybko ogarnęła ciało rannego wilka i zabiła go.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 07 Marzec 2010, 22:51:13
Po chwili skupienia kolejna strzała trafiła kolejnego wilka, tym razem w grzbiet [Walka mieczem V, Bardzo Potężny Strzał]. Wilk donośnie skomląc opadł na ziemię. Mebo zmienił broń, z łuku na miecz. Obserwował wyczyny brata, by w odpowiednim momencie zaatakować ostatniego wilka.



żywe -> 2/6 <- ogół
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 07 Marzec 2010, 22:56:43
Elveon aby nie tracić więcej energii wylądował na jednej z wyższych gałęzi i skumulował sporą ilość mocy w kosturze po czym krzyknął formułę swojego najlepszego czaru:
-Qiiltuarishesh Arishesh, Izanisheshhu Ilish (Tchnienie śmierci)
Smuga czarnych jak noc oparów uderzyła w wilka zabijając go na miejscu. Mag poczuł się lekko zmęczony, jednakże był w stanie nadal walczyć.


Został 1 wilk
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 07 Marzec 2010, 23:00:41
Widząc, że ostatni wilk pada, Ikraaz trzymając miecz w obu rękach, zeskoczył z drzewa, po czym zwrócił się w stronę ostatniego mrocznego wilka. Mając do dyspozycji długi miecz, spróbował zadać cięcie na odległość (Walka mieczem V, Klasyczne ciecie]. Jedynie czubek miecza dosięgnął wilka, lekko go raniąc. Bestia przeraźliwie zawyła, ruszyła do ataku - skoczyła i obaliła Maurna na ziemię. Zaskoczony tym atakiem, człowiek złapał pysk wilka i sięgnął po sztylet, którym błyskawicznie zabił wilka (Walka sztyletem V).

Wstał, otrzepał się z ziemi po czym sztyletem, którym zabił przed chwilą przeciwnika, zaczął pozyskiwać trofea. Po skończeniu podszedł do konia, wsiadła niego i podbiegł do lewitującego brata.
- Gotowy do dalszej drogi?



[Pozyskiwanie trofeów: skór, kłów, pazurów, płytek pancerza, żuwaczek, organów, rogów, skrzydeł, żądeł, łusek; Walka sztyletem V]



6x futro Mrocznego wilka
96x pazur Mrocznego wilka
24x kieł Mrocznego wilka
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 07 Marzec 2010, 23:03:46
-Oczywiście - odrzekł Elveon i wylądował obok brata - Proponuje ruszyć śladem tego zapachu, co o tym myślisz?
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 07 Marzec 2010, 23:24:00
//:Pogadajcie sobie mnie to nie wadzi;] Powiem tylko, że wilczki zdechły.
Prypominam:



Umiejętność 1, Atrybut 2,3, Broń 4
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 08 Marzec 2010, 14:37:37
- Masz racje, bracie, lecz wolałbym zrobić to po swojemu. Zobacze co tam jest, po cichu. Poczekaj tutaj.
Powoli się skradając, Mebo doszedł do ogniska zainteresowania. Pozostając w pozycji całkowitego bezruchu, obserwował otoczenie.



[Kamuflaż]
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 08 Marzec 2010, 16:41:47
//:Przedzierając się przez gęstwinę wszedłeś na niewielki ale dosyć wyraźnie usytuowany pagórek również porośnięty drzewami. Na twoje szczęście podszycie stanowiły jedynie rozłożyste paprotniki i mchy, które nie utrudniały Ci poruszania się co mogło by być problemem gdybyś przypadkowo napatoczył się na miejsce występowania jeżyn. Wracając jednak do wzniesienia... Wspinając się na nie zapach dymu bardzo się nasilił, co z kolei było bardzo dziwne. Gęstwina uniemożliwiała przecież bezpieczne rozpalenie ognia. Gdy wszedłeś na szczyt z zaskoczeniem stwierdziłeś, że stoisz w kłębie siwawego dymu wydobywającego się wprost z ziemi na której stoisz. Szybie odgarnięcie liści wyjaśniło całą sytuację. Dym ulatywał przez wywiercony otwór z znajdującej się pod tobą jaskini, której wejście było zapewne z drugiej strony wzniesienia.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 08 Marzec 2010, 16:46:42
- No nieźle... Chabacik, chodź na drugą stronę wzniesienia, tam jest wejście do jaskini, która -podejrzewam - rozwiąże zagadkę z tym dymem.
Wyprostował się i ruszył w dół, poszukując wejścia.
- Dawno Cię niebyło, bracie, gdzie podróżowałeś?
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 08 Marzec 2010, 16:52:52
//: Prawdę powiedziawszy Mebo nie musiał nic szukać wejście było dosyć duże. Spokojnie można było w nie wjechać konno. Ze środka dało się słychać głosy i śmiechy. Jednak, żeby nie było za łatwo po pierwszych trzech metrach myśliwych zatrzymała drewniana ściana zbudowana z solidnych bali i zamknięte na zasuwę dębowe wrota.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 08 Marzec 2010, 16:58:19
Elveon ruszył w ślad za bratem. Gęstwina i drażniący w oczy dym nie ułatwiały dotarcia do podnóża wzniesienia. Gdy mag dogonił brata natychmiast mu odpowiedział:
-Szczerze powiedziawszy sam niewiele pamiętam. Wszystko jakby przez mgłę. Pamiętam niewyraźnie niektóre postacie, jednakże myślę że z upływem czasu przypomnę sobie więcej.
Gdy Elveon wraz z bratem dotarli do przeszkody adept zaproponował:
-Teleportuję się na drugą stronę i po cichu poszukam klucza.
Po tych słowach mag przeniósł się na drugą stronę i zaczął szukać klucza aby Mebo mógł również wejść...
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 08 Marzec 2010, 17:24:23
//: Zasuwa nie kłódka;] Trza przesunąć i otwarte.
//: Wpadając do środka jaskini Elveon wywołał spore zamieszanie wśród przebywających w środku mężczyzn. Kilka leżących pod ścianą skór ułatwiło identyfikację - kłusownicy. Po pierwszym szoku złapali za topory i ruszyli w stronę adepta. (odległość 4-5m)


5x Kłusownik
Opis: Rasa Białych ludzi jest obecna niemalże na wszystkich terenach nam znanych. Charakteryzują się  jasną barwą skóry, wyprostowaną postawą. Są obdarzeni niemałą siłą ale i niemałą inteligencją. Człowiek potrafi się dostosować do niemalże każdych warunków klimatycznych, na co wskazuje fakt, że wiele dostępnych terenów jest właśnie przez nich zamieszkiwanych. Owłosienie nie występuje równomiernie na ciele. Człowiek posiada dwie ręce oraz dwie nogi. Główne królestwa ludzkie to: Valfden oraz Myrtana.

Uzbrojony w:
1.

2.
Nazwa broni: Sosnowy łuk
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

100x strzała z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6

3.Nazwa broni: Dobry topór
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 10 sztuk drewna oraz 30 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

4.
Nazwa broni: Nóż myśliwego
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,3 metra, ważący 6 kg.

Odziany w:

Nazwa odzienia: Skórzany pancerz
Rodzaj: Szata
Wytrzymałość: 3
Ciężar: 3kg
Opis: Wykonana z 20 kawałków skór wilka..

Umiejętności:
- walka broniami jednoręcznymi
- walka broniami miotanymi

Specjalizacje:
- walka toporem III
- walka sztyletem III
- walka łukiem III

Ataki do walki bronią jednoręczną:
- Klasyczne pchnięcie
- Pchnięcie
- Blok górny
- Potężny cios
-Przerzucenie broni

Ataki do walki bronią miotaną:
-Celny strzał
-Strzał 2 pociskami
-Potężny strzał

Atrybuty wyuczane:
+Wytrzymałość na ból
+Kondycja
+Chodzenie po trudnej nawierzchni
+Kamuflaż

Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 08 Marzec 2010, 17:40:49
Elveon uśmiechnął się lekko po czym wyciągnął dłoń w kierunku bandytów i wyszeptał niezrozumiałą dla żadnego z nich formułę:
-Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Ruesh Anosh Arash
Nagle tuż przed kłusownikami pojawiła się smuga czarnego dymu i z którego wyłonił się demon. Bandyci widząc bestię natychmiast cofnęli się do tyłu. Po chwili ogólnego bezruchu demon ruszył w stronę przeciwników a sam Elveon wyciągnął miecz i ruszył w ślad za swoim sługą. Demon potężnym uderzeniem powalił jednego kłusownika. Mag nie tracąc czasu podbiegł do leżącego i wbił mu miecz w klatkę piersiową tym samym uśmiercając go.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 08 Marzec 2010, 17:42:49
Mebo słysząc dźwięki wydobywające się z wewnątrz postanowił szybko działać. Spróbował otworzyć drzwi i mu się udało. W środku zauważył niemiłą atmosferę. Zdjął szybko z pleców  łuk i jedną strzałę. Napiął błyskawicznie cięciwę i wystrzelił pocisk w najbliższego przeciwnika. Strzała przebiła czaszkę wroga, powodując wewnętrzny krwotok i uszkodzenie mózgu. ÂŚmierć nastąpiła momentalnie…



[Walka łukiem V, Bardzo potężny strzał]



kołczan: 7 strzał z żelaza


żywi -> 3/5 <- ogół
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 08 Marzec 2010, 18:13:54
//: Mebo twój brat był na tyle nie miły, że nie odsunął zasuwy więc i drzwi;/ Słyszysz odgłosy walki dobiegające z tamtej strony lecz wejść nie możesz;/

4/5
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 08 Marzec 2010, 18:21:55
Kiedy kłusownicy zajęci byli walką z demonem Elveon podbiegł do bramy i otworzył ją umożliwiając bratu wejście na pole walki.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 08 Marzec 2010, 18:33:27
Mebo słysząc dźwięki wydobywające się z wewnątrz postanowił szybko działać. W środku zauważył niemiłą atmosferę. Zdjął szybko z pleców  łuk i jedną strzałę. Napiął błyskawicznie cięciwę i wystrzelił pocisk w najbliższego przeciwnika. Strzała przebiła czaszkę wroga, powodując wewnętrzny krwotok i uszkodzenie mózgu. ÂŚmierć nastąpiła momentalnie…



[Walka łukiem V, Bardzo potężny strzał]



kołczan: 7 strzał z żelaza


żywi -> 3/5 <- ogół
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 08 Marzec 2010, 18:47:07
Po kilku minutach walki z demonem kłusownicy zaczęli brać nad nim górę. Bestia była bardzo ciężko ranna i walczyła resztką sił. Elveon nie czekając na śmierć przywołanej istoty podbiegł do jednego kłusownika i wykonał klasyczne cięcie które bandyta zablokował. Kłusownik nie czekał na kolejny atak i sam wykonał potężny cios który mag z ogromnym trudem zablokował. Prawie martwy demon na rozkaz adepta wykonał atak od tyłu na kłusownika który sprawił że niczego niespodziewający się wojownik upuścił broń. Moment ten błyskawicznie wykorzystał Elveon i zabił przeciwnika. 
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 08 Marzec 2010, 20:00:41
Wojownik trzymając jedną ręką runę, wypowiedział odpowiednia formułę, do wytworzenia zaklęcia:
- Heshar!
Magiczna kula ognia powstała w prawej ręce Mebo. Po chwili wycelował i uderzył nią w najbliższego wroga. Ogień zaczął zajmować ciało mężczyzny. Powolna śmierć w cierpieniach udzieliła strachu ostatniemu już myśliwemu. Przerażony chciał uciekać, lecz Mebo błyskawicznie dobył miecza i ruszył na swój cel. Zgrabne i niezwykle dopasowane ciosy poharatały ciało wroga doprowadzając go do śmierci...  
- Wybaczcie, lecz nie pozwolę, by atakowano mego brata w mojej obecności...

Podszedł do jednego myśliwego i wziął jego topór, mówiąc:
- Na nic ci się on nie zda.
Po konfiskacji broni, Sierżant zabrał się do przeszukiwania ciał martwych ludzi, dodatkowo zerkając na wnętrze ich siedziby.



(Heshar - Runę Ognia; Walka mieczem V, Potężny cios, Klasyczne pchnięcie)



Biorę:

Nazwa broni: Dobry topór
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 10 sztuk drewna oraz 30 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

+ uzupełniam kołczan do 90 strzał z żelaza



/// Czy posiadają jakieś złoto przy sobie? Czy wewnątrz znajdują się jakieś inne rzeczy, które można wziąć, jak chociażby skóra leżąca pod ścianą?



żywi -> 0/5 <- ogół
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 08 Marzec 2010, 20:08:08
Elveon podszedł do jednego z martwych ciał i zabrał sztylet.


Nazwa broni: Nóż myśliwego
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,3 metra, ważący 6 kg.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 08 Marzec 2010, 21:05:13
//: W jaskini znaleźliście takie przedmioty jak: 2x skóra jelenia i cieniostwora, 4 sztuki mięsa, 6 bochenków chleba, 5 butelek 1l samogonu, i parę innych szpargałów jak np rozklekotany zydelek, połamana ławka i wielki kamień szlifierski.
//: Przy kłusownikach Mebo zalazł trochę żywicy, 4 krzemienie, trochę suszonej wołowiny, woreczek tytoniu i tabakierkę pełną czarnej jak węgiel tabaki. Po za tymi rzeczami jeden z kłusowników miał przy sobie krótką notkę.


Cytuj
Jesteśmy na wyspie.... Niedaleko ziemi niebieskich ludzi....
Gar...
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 08 Marzec 2010, 21:22:23
Mebo zabrał z ciała mężczyzny: woreczek tytoniu i tabakierkę pełną czarnej jak węgiel tabaki, z jaskini zaś: 2x skóra jelenia i cieniostwora, 4 sztuki mięsa, 6 bochenków chleba, 5 butelek 1l samogonu.
- Mamy 16 sztuk mięsa, brakuje więc jeszcze 24 – sporo, musimy znaleźć spore stadko, aby tyle pozyskać. Hmm, a to co? – Otworzył notatkę – Niebiescy ludzie – zapewne chodzi o rase Raanaar. Zawsze mnie ona ciekawiła… No cóż, pokażemy to Livii, może jej się to na cos zda. Zerknij na to. – Oddał kawałek papieru.

Zapakował trofea do torby, którą przypiął do konia, po czym spojrzał na Chabacika  i zapytał:
- Dowiedziałeś się czegoś więcej, niż ja? Może tam w Pakcie mówili coś o wyspie zaczynającej się na Gar lub o jakimś człowieku lub bestii o tym imieniu?
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 08 Marzec 2010, 21:27:39
-Niestety, to notka nic mi nie mówi, ci raczej też dużo nam nie powiedzą - mówiąc to Elveon wskazał na martwych kłusowników - Cóż, możemy liczyć jedynie że spotkamy następnych kłusowników od których coś się dowiemy bądź ze Livia będzie coś wiedziała.
Po tych słowach mag wyszedł z jaskini i zaczął szukać zwierzyny do upolowania.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 08 Marzec 2010, 21:36:35
//: Stare chińskie przysłowie mówi "Czytajcie wyprawy Livi a będzie wam dane poznać kto to Gar." :rolleyes:
//: Przed jaskinią nie było nic prócz gęstwiny. Coś jednak tchnęło was, że jelenie to raczej wolą przebywać na łąkach i polanach gdzie mogą sobie pohasać.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 08 Marzec 2010, 21:37:55
Mag używając atrybuty lewitacji uniósł się nad ziemią w poszukiwaniu łąki bądź innego miejsca w którym może być zwierzyna.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 08 Marzec 2010, 21:40:48
//: Nie tak daleko za tobą znajdowała się łąka, na której wcześniej ustrzeliliście dwa jelenie. Jakby nie patrzeć jelenie te gdzieś uciekały... Tylko pytanie gdzie?
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 08 Marzec 2010, 21:46:01
Mag atrybutem teleportacji przeniósł się na łąkę gdzie wcześniej wraz z bratem zabili jelenia. Mag po chwili skupienia przypomniał sobie w którą stronę szły jelenie i powoli aby nie spłoszyć potencjalnej zwierzyny ruszył.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 08 Marzec 2010, 21:54:21
//: Szedłeś sobie przez las co chwila płosząc uciekające Ci spod nóg małe jaszczurki i chrząszcze. Doszedłeś wreszcie do miejsca gdzie spotykały się dwa strumienie tworząc swego rodzaju staw. Idealne miejsce na przyczajenie się...
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 08 Marzec 2010, 23:00:47
Elveon uniósł się w powietrze i wylądował na jednej wielu gałęzi pobliskiego drzewa. Wybrał miejsce z którego ciężko było go dojrzeć. Usiadł wygodnie i czekał aż zwierzęta przyjdą do wodopoju...
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 09 Marzec 2010, 14:12:25
//: W oczekiwaniu na zwierzynę trwałeś przez całą noc, a gdy pierwsze promienie słońca zaczęły muskać Cię po twarzy dając przyjemne ciepło coś zaszeleściło w pobliskich zaroślach. Wybudzony odgłosem z zerknąłeś w tamtą stronę. Za rozłożystą leszczyną stał wielki jeleń, rozłożyste poroże zdobiło jego łeb niczym korona. Zwierze rozejrzało się badawczo i upewniając się, że nic mu nie grozi ruszyło w kierunku stawu. Kilka chwil potem z zarośli wyszły jeszcze trzy mniejsze jelenie: dwa młode byczki i dwie łanie jedna większa druga trochę niższa. Powoli podchodziły do stawu.

4x
http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Jele%C5%84
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 09 Marzec 2010, 16:36:19
-Nareszcie - szepnął sam do siebie nieco znużony mag po czym wyciągnął przed siebie dłoń, skumulował energię i zaczął szeptać formułę zaklęcia aby nie spłoszyć zwierzyny:
-Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Xuooshan Upishesh.
Po słowach zaklęcia tuż za zwierzyną pojawiała się smuga czarnego dymu z którego wyłonił się zombie. Nim zwierzęta zaczęły uciekać, mag tym samym zaklęciem przywołał następnego zombie, z drugiej strony, co uniemożliwiało ucieczkę. Następnie Elveon szybko zdjął z pleców kuszę którą błyskawicznie załadował i wystrzelił. Bełt godził jelenia w okolice szyi uśmiercając go.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 09 Marzec 2010, 16:50:08
//: Wielki jeleń, który przybył nad staw jako pierwszy obniżył rogaty łeb i przysiadając na zadzie z wielką siłą uderzył w niezgrabnego zombie. Siłą uderzenia po prostu rozerwała ciało umarlaka, którego części pozostały na ostrych odrostach poroża. Cała gromada jakby na sygnał rzuciła się do ucieczki.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 09 Marzec 2010, 17:02:26
Ikraaz nasłuchując otoczenie, ustalił gdzie może być jego brat. Pędem udał się w tamtą stronę. Z miecze w ręku 'wpadł' na polankę z jeziorem i dwoma wodospadami w tle. Ujrzał 3 jelenie i jednego zombie. Domyślając, że zombie jest stworzeniem brata, zaczął ostrzeliwać wspólny cel - jelenie. Zmienił broń, przygotował łuk i strzałę do ataku. Przybrał odpowiednią pozycje i wystrzelił pocisk prosto w wystraszanego jelenia. Grot przebił podgardle, tym samym raniąc śmiertelnie jelenia. Przygotowanie do ataku i jego wykonanie nietrwało dłużej niż 3 sekundy.



[Kondycja; Walka łukiem V; Precyzyjnie celny strzał]



żywe -> 2/4 <- ogół
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 09 Marzec 2010, 17:22:39
Elveon lekko uśmiechnął się widząc brata. Teraz jelenie nie miały większych szans na ucieczkę. Mag przeładował kuszę i po kilku sekundach celowania wystrzelił w największego jelenia. Bełt godził samca w jedną z łap. Rozwścieczone zwierze nie widząc co robić uderzyło w drugiego zombie uśmiercając go. Adept widząc szał samca błyskawicznie przeładował kuszę i wystrzelił ponownie. Strzał godził jelenia w okolice płuc. Ranne zwierze rzuciło się do ucieczki jednakże Elveon ponownie przeładował kusze i celnym strzałem uśmiercił zwierze.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 09 Marzec 2010, 17:56:03
Ikraaz schował błyskawicznie łuk na plecy i ruszył galopem w stronę ostatniego jelenia. Galop niestety nie wystarczył i koń musiał postarać się, by przejść w cwał. Lekko zmęczony koń powoli dogonił jelenia, na odległość 1 metra. Wtedy jeźdźca, trzymając jedna ręką lejce, wyjął miecz, który rzucił w biegnącego z zawrotną prędkością jelenia. Miecz wbił się w ciał jelenia zwalając go na ziemię. Zraniony jeleń próbował poderwać się do góry, lecz ogromny upływ krwi spowodowało szybką śmierć. Zsiadł z konia i przygotował krótkie ostrze do pozyskania trofeów. Po wycięciu mięsa i innych trofeów wrócił na konia i cofnął się nad jezioro. Tam także powtórzył czynność pozyskania trofeów. Po wykonaniu pracy odwrócił się do brata i powiedział:
- Ach, było to męczące zadanie. Jeszcze do tego ci ludzie… Musze koniecznie porozmawiać z Livią o nich. Wracamy?



[Walka mieczem V' Szczęście; Pozyskiwanie trofeów: skór, kłów, pazurów, płytek pancerza, żuwaczek, organów, rogów, skrzydeł, żądeł, łusek]



żywe -> 0/4 <- ogół


Pozyskane:

8x poroże Jelenia
12 litry krwi Jelenia
24x mięso Jelenia
4 skóra Jelenia

! 40 sztuk jeleniego mięsa !
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Chabacik w 09 Marzec 2010, 18:33:51
Mag spojrzał na brata po czym odrzekł:
-Tak wracajmy, nic nas już tu nie trzyma.
Po tych słowach Elveon uniósł się nad ziemią i ruszył w stronę miasta...
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 09 Marzec 2010, 18:47:50
//: Dziwny traf sprawił że Elveon zboczył z kursu i wylądował w Atusel tuż przed domkiem Livi, która wyszła wam na spotkanie.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Rakbar Nasard w 09 Marzec 2010, 18:58:29
- Witaj Livio. Mam mięso, powiedz: gdzie mamy je dostarczyć? Aha, byłbym zapomniał. Natknęliśmy się w lesie na niemiłe towarzystwo. Jeden z tych ludzi miał tę oto kartkę:

Cytuj
Jesteśmy na wyspie.... Niedaleko ziemi niebieskich ludzi....
Gar...

- Wiesz coś o tym? Wyglądali na kłusowników.
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Gordian Morii w 09 Marzec 2010, 19:09:36
- Tak, tak naprawdę cenna informacja. Będę musiała tam kogoś wysłać aby to sprawdził.- rzekła Livia. -Już odkąd tutaj przybyłam prowadzę sprawę nielegalnego odłowu zwierząt w królewskich lasach i przemytu tych trofeów za granicę naszego państwa. Grupie przewodzi jakiś elf bodajże Garen mu było na imię. Nie tak dawno wymknął się Gordianowi w Ghuruk i od tego czasu słuch po nim zaginął. A teraz zjawiasz się ty i przynosisz tą informację. Bardzo nam pomoże.- dodała. -A co do mięsa. Wasz a właściwie mój zleceniodawca pojechał do miasta po sól do peklowania mięs więc zostawił mi dla was zapłatę i kazał odebrać mięso. Powiedział, że jedna sztuka dziczyzny to 4 sztuki złota. Wiec tutaj jest wasze 160 sztuk. Całą resztę trofeów możecie zabrać ze sobą i sprzedać Smithowi, jezeli zechce on je od was kupić.- rzekła podając mieszek Elveonowi. -Dziękuję wam za wykonanie zadania panowie i polecam się na przyszłość.


Zadanie zakończone!!

Mebo: wszystkie trofea i inne rzeczy zabrane kłusownikom
Elveon: 160 sztuk złota bo Mebo nie chciał (widocznie ma za dużo;p) + ten sztylet co go sobie zabrałeś
Tytuł: Odp: Dziczyzna
Wiadomość wysłana przez: Elrond Ñoldor w 10 Marzec 2010, 22:19:01
A oto talenty na jakie zasługujecie:

Mebo: 2 brązowe
Elveon: 2 brązowe