- Nie najgorzej, bronić się bronimy ale mamy zablokowany szlak do Ereno. Wąpierze zajęły strażnicę górującą nad okolicą.
I fort "Sinozębego". - wtrącił karczmarz bowiem sołtys właśnie wprowadził towarzystwo do oberży.
- A no, psie syny w rzyć chędożone... wiecie że oni porywają ludków i jak bydło trzymio? Na pół roku zabierajo.
//Przepraszam że tak to idzie ślamazarnie, miało to wszystko mieć inny przebieg. Dlatego też kończymy tutaj, kto chce kontynuować wątek to zapraszam do wątku który założę niedługo.
Minęło kilka godzin, po zachodzie słońca Aerandir nabrał sił i doszedł do siebie. Przy pomocy swojej krwi postawił też na nogi Vernona. Melkior zostawił w strażnicy kilku ludzi, jego najemnicy zebrali sprzęt po poległych wąpierzach i załadowali na konia. Kompania wróciła do Progów, tam elf spotkał się z Dobromirem który postanowił zapłacić Bękartom za dobrą robotę. A że Progi biedne nie są to trochę tego było. Komandor zostawił w Progach Kazia, Ashoga i Nardo zostawiając im amunicję, leki i broń. Reszta poszła w swoją stronę.
//Loot do rozdania:
20x
Nazwa broni: miecz bandyty
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,94kg mosiądzu o zasięgu 0,9 metra, uszkodzony
30x
Nazwa broni: sztylet bandyty
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra, uszkodzony
100x
Nazwa amunicji: żelazny bełt
Rodzaj: bełt
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonany z 0,01kg żelaza i 0,03kg drewna, zniszczony
//Tak btw. bełtów wyszło ok 1200 ze wszystkich zabitych wampirów, ale nie chce przesadzić. Pisać co kto chce wziąć na przetop. O ile chce. Oficjalny koniec jutro.
//Zacznijmy od tego że miałem dylemat czy w ogóle coś rozdawać, większość z was ocknęła się dopiero na koniec :( "Nagrody" będą więc tylko takie.
//Pamiętajcie o zwrocie broni
Wyprawa zakończona powodzeniem.
Bękarty Rashera wyruszyły z misją pozbycia się "dzikich" wampirów z gminy Kardon, cel ten podzielono na trzy etapy. Pierwszym było dotarcie do wsi Progi i ustanowienie przyczółka dla dalszych operacji. W trakcie jednego z postojów Melkiora odwiedził Lithan le Ellander, tajemniczy elfi czarodziej. Elf poinformował dowódcę najemników iż hrabia Cadacus walczy z banitami i oczekuje iż Bękarty mu pomogą. Komandor zaproponował że spotka się z hrabią w Progach. Kompania dotarła do wsi, która okazała się ufortyfikowaną osadą, co jak się miało wkrótce okazać wielce się przydało. Hrabiego ani Lithana w osadzie nie było, wieczorem zaś zaatakowały wampiry dokonując dość nieskoordynowanego ataku, najemnicy odparli ich ponosząc niewielkie straty. Z samego rana Melkior poprowadził kontrnatarcie na pobliską strażnicę która zapewnia kontrolę nad szlakiem prowadzącym w głąb gminy. Utrzymanie jej przez atunus (jesień) będzie drugim etapem operacji, zwieńczeniem całej kampanii będzie zdobycie fortu okupowanego przez wampiry.
Nagrody
TheMo: 100grz. od Dobromira
Nardo: 50grz. od Dobromira
Dwalin aep Durin: 70grz. z zabitych wąpierzy
Kazmir aep Groth: 100grz. od Dobromira
Gorn Valfranden: 50grz. z zabitych wampierzy
Silion aep Mor: 80grz. z zabitych wampierzy
Talenty:
TheMo:
Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brązowy talent
Nardo:
Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 brązowy talent
Walka:
Kazmir aep Groth:
Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brazowy talent
Melkior Tacticus:
Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brazowy talent
[member=1698]Szarleǰ[/member]
//Zacznijmy od tego że miałem dylemat czy w ogóle coś rozdawać, większość z was ocknęła się dopiero na koniec :( "Nagrody" będą więc tylko takie.
//Pamiętajcie o zwrocie broni
Wyprawa zakończona powodzeniem.
Bękarty Rashera wyruszyły z misją pozbycia się "dzikich" wampirów z gminy Kardon, cel ten podzielono na trzy etapy. Pierwszym było dotarcie do wsi Progi i ustanowienie przyczółka dla dalszych operacji. W trakcie jednego z postojów Melkiora odwiedził Lithan le Ellander, tajemniczy elfi czarodziej. Elf poinformował dowódcę najemników iż hrabia Cadacus walczy z banitami i oczekuje iż Bękarty mu pomogą. Komandor zaproponował że spotka się z hrabią w Progach. Kompania dotarła do wsi, która okazała się ufortyfikowaną osadą, co jak się miało wkrótce okazać wielce się przydało. Hrabiego ani Lithana w osadzie nie było, wieczorem zaś zaatakowały wampiry dokonując dość nieskoordynowanego ataku, najemnicy odparli ich ponosząc niewielkie straty. Z samego rana Melkior poprowadził kontrnatarcie na pobliską strażnicę która zapewnia kontrolę nad szlakiem prowadzącym w głąb gminy. Utrzymanie jej przez atunus (jesień) będzie drugim etapem operacji, zwieńczeniem całej kampanii będzie zdobycie fortu okupowanego przez wampiry.
Nagrody
TheMo: 100grz. od Dobromira
Nardo: 50grz. od Dobromira
Dwalin aep Durin: 70grz. z zabitych wąpierzy
Kazmir aep Groth: 100grz. od Dobromira
Gorn Valfranden: 50grz. z zabitych wampierzy
Silion aep Mor: 80grz. z zabitych wampierzy
Talenty:
TheMo:
Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brązowy talent
Nardo:
Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 brązowy talent
Walka:
Kazmir aep Groth:
Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brazowy talent
Melkior Tacticus:
Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brazowy talent
[member=1698]Szarleǰ[/member]