Forum Tawerny Gothic

Strefa dyskusji => Encyklopedia gier Gothic => N => Wątek zaczęty przez: Sir_William w 10 Grudzień 2006, 10:38:44

Tytuł: Nordmar
Wiadomość wysłana przez: Sir_William w 10 Grudzień 2006, 10:38:44
Nordmar – kraina pokryta śniegiem. Najbardziej wysunięta część Kontynentu na północ. Zamieszkują ją Nordmarczycy, którzy postawili opór najeźdźcy – orkom (http://gothic.gram.pl/forum/Orkowie-t487.html). Trzeba ich docenić również za determinację w dążeniu do celu. Doskonale wyszkoleni ÂŁowcy Orków wiedzą w jaki sposób powalić tę bestię nim zdąży powiedzieć ”ostatnie słowo”. Flora Nordmaru nie zachwyca wielbiciela śpiewu ptaków i zielonych listków na drzewach. Nordmarem także nie nacieszą się osoby ubóstwiające  piaszczyste krainy południa. Ta mroźna kraina ma swój klimat, tradycje i wiernych synów, którzy murem stoją w sprawie bezpieczeństwa ich ojczyzny. Fauna prezentuje się bardziej ciekawie niż flora. Możemy tutaj zaobserwować dużo gatunków zwierząt ze świata rzeczywistego (na przestrzeni ok. 10 mld lat). Zacznę od pierwszych:

- Tygrys szablozębny (Szabloząb (http://gothic.gram.pl/forum/Szablozb-t6135.html)) – postawne ciało i silny zgryz gwarantują mu większe szanse na zdobycie pożywienia niż jakiemukolwiek innemu zwierzęciu w Nordmarze. Jego pazury pozwalają utrzymać równowagę na lodzie, kiedy jest taka potrzeba.
- Bizon (Włochaty bizon) – w grze prezentuje się bardzo dobrze. Walorem rzeczywistym jest to, iż chodzi w stadkach, ponieważ pojedyncze przypadki poważnie zepsuły by realizm.
- Wilk ÂŚnieżny (Lodowy Wilk) – cóż, co do wilków można powiedzieć, że są „z Syberii wzięte”. Gram na minimalnych detalach dlatego nie będę się wypowiadać w kwestii wiernego odwzorowania.

Są oczywiście jeszcze inne zwierzęta, jednak są one wymyślone poprzez ludzką wyobraźnię. Zaprezentowałem tutaj zwierzynę jaka została przeniesiona z realizmu do gry fantastycznej, jaką jest Gothic (http://gothic.gram.pl/forum/Gothic-t1339.html) III.

(http://gothic.gram.pl/galeria/albums/userpics/10001/normal_G3_250.JPG)