Forum Tawerny Gothic
Strefa dyskusji => Dyskusja o grach studia Piranha Bytes => Wątek zaczęty przez: Vatar w 06 Styczeń 2008, 12:23:59
-
Przedstawie wam moją propozycje:
1krąg-ognista strzala,ewentualnie światlo
2krąg-kula ognia
3krąg-bryla lodu,tworzenie szkieletu
4krąg-duza kula ognia
5krąg-przyzwanie demona
6krąg-armia ciemnosci,deszcz ognia
Piszcie swoje propozycje.
-
1 krąg - ognista strzała.
2 krąg - kula ognia.
3 krąg - bryła lodu, strach (ewentualnie piorun kulisty).
4 krąg - duża kula ognia lub piorun.
5 krąg - leczenie ciężkich ran (ewentualnie przyzwanie demona).
... i 6 krąg - masowe zniszczenie, tchnienie śmierci i ewentualnie święty pocisk.
...no i oczywiście teleporty.
-
ja zgadzam się ze slugom innosa ale dodalbym do 4 kregu przyzwanie golema
-
Krąg I:
światło (ja w nocy nie śpię :))
Krąg II:
Pięść wichru (odwala wroga na kilka metrów a potem się dobija :))
Krąg III:
Strach (przydaje się jeśli jest za dużo wrogów :))
Krąg IV:
Duża kula ognia (dzieci lubią ogień :))
Krąg V:
Lodowa fala (często używany niedaleko zamku w GD, baardzo pomocny :))
Krąg VI:
Wszystkie czary z tego kręgu !!!
Armia ciemności
Deszcz ognia
Zmniejszenie potwora
Tchnienie śmierci
Masowe zniszczenie
Do tego dochodzą teleporty i zwoje.
-
1krąg-ognista strzała
2krąg- kula ognia
3krąg-nic
4krąg-nic
5krąg-przyzwanie demona
6krąg-deszcz ognia
To jest mój zestaw. Wolę poświęcać PN na manę niż tworzyć runy w małym stopniu mi potrzebne.
-
1 krąg - ognista strzała, światło
2 krąg - kula ognia
3 krąg - nic
4 krąg - nic
5 krąg - leczenie ciężkich ran
6 krąg - deszcz ognia
Zwoje i teleporty są również bardzo pomocne.
-
Zgadzam się z Wysoki93, ale w 6.kręgu lepszym czarem od dzeszczu ognia jest "Masowe Zniszczenie", za dwoma hitami rozłożyłem Smoka Ożywieńca.
-
1 krag swiatlo, ognista strzala
2 krag kula ognia
3 krag strach, piorun kulisty
4 krag duza blyskawica,
5 krag przyzwanie demona
6 krag masowe zniszczenie, zmniejszenie potwora
-
ÂŚwiatło-ciemne miejsca no i w nocy-zawsze się przyda
Kula ognia-coś z magii ognia np na lodowego golema
Sen-żeby uśpić czujność strażnika bądź wroga
Lodowa strzała-coś z magii lodu np na ognistego golema
Leczenie wielkich ran-jakby zabrakło eliksirów i jedzenia
Strach-na potężne bestie typu troll
Deszcz ognia lub grom-na grupe wrogów
-
1- światło
2- kula ognia
3- mała burza ognista
4- duża kula ognia
5- duża burza ognista
6- pomniejszenie,fala śmierci
-
1krąg-ognista strzała oraz światło
2krąg-kula ognia
3krąg-bryla lodu
4krąg-duza kula ognia, ognista burza
5krąg-przyzwanie demona
6krąg-armia ciemności, masowe zniszczenie, deszcz ognia(tchnienie wogóle nie działa w GII-czemu?)
-
Najlepsze Runy To Runy Przyzywania Ale One Potrzebuja Duzo Many A Tak To Bym Sie Kierowal Wszystkimi runami Ognia :D
-
To samo co w dziale Gothic tyle że pod inną nazwą. Autorowi proponuję opcję szukaj. I to jest bez sensu żeby te same tematy byÂŁY w dwóch działach bo magia runiczna zaledwie trochę się zmieniła. Temat zgłaszam moderatorom.
-
Moja propozycja :
1 krąg - światło , ognista strzała.
2 krąg - kula ognia.
3 krąg - piorun kulisty .
4 krąg - duża kula ognia.
5 krąg - przyzwanie demona , leczenie ciężkich ran
6 krąg - deszcz ognia , święty pocisk , tchnienie śmierci
-
Najprzydatniejsze są czary:
- Swiatło
- Przyzwania
- duża kula ognia
- Przemiany
- deszcz ognia
-
1. ognista strzała (no nie mówcie że na początku nie jest przydatna O_o), światło.
2.Kula ognia.
3. Szkielety (niezły sposób na smoka - eliksiry manny i runa przyzwania), mała burza ognista.
4.ognista burza , i tu jest moim zdaniem jeden z nieprzydatnych czarów - przyzwanie golema nie dość że 2 bija się miedzy sobą to smoki bardzo szybko sobie z nimi radzą)
5. Oczywiście przyzwanie demona, 1 demon to jeden zabity smok, duża burza ognista , lodowa fala.
6. Deszcz ognia , fala śmierci i zmniejszenie (dzięki zmniejszeniu żaden potworek, smok, czy troll nie jest straszny bo po zmniejszeniu możemy go rozdeptać jak chrząszcza.
Runy są jak najbardziej przydatne.
Najmniej przydatne czary np. mała błyskawica która ma mniej obrażeń od ognistej strzały, po prostu szkoda na nią kamienia runicznego.
-
1. leczenie lekkich ran (bo najwydajniejszy)
2. lodowa lanca(2 rzuty i ogniste jaszczury nie żyją), wir, sen(dobre czary, jeśli chcemy kogoś minąć)
3. bryła lodu, grom(dobry do masowego wybijania smoczych zębaczy, szkieletów itp jeśli nie chcemy marnować zwojów z ognistym deszczem)
4. błyskawica(1 strzał i nie ma szkieletu), obudzenie golema(1 potrafi rozwalić wszystkich poszukiwaczy w okolicy)
5. przyzwanie demona(potrafi pokonać prawie wszystko)
6. armia ciemności(dobre jeśli potrzebujemy obstawy), masowe zniszczenie(zabija nawet elitarnych orków i trolle po jednym rzucie!)
do tego przydatne są wszystkie runy do znalezienia, albo takie które musimy mieć: ognista strzała(1), tworzenie szkieletu goblina(1), święty płomień(runa paladyńska do znalezienia), lodowa strzała(2), strach(3), święty pocisk(6)
-
Dla mnie większość czarów jest przydatna, ale najlepszy czar dla mnie to czar światło. Zawsze runę albo zwój z tym czarem mam na 4 pozycji w klawiszach.
-
Jest wiele czarów ale dla mojego sposobu walki przydatne są:
Pierwszy Krąg - ÂŚwiatło (bardzo przydatne), Ognista Strzała (potrzebne do wykonania zadania)
Drugi Krąg - Kula ognia (podstawowe zaklęcie ofensywne)
Trzeci Krąg - Leczenie średnich ran (rozsądne zaklęcie)
Czwarty Krąg - Obudzenie golema (jak mam nadwyżkę czystych run)
Piąty Krąg - Przyzwanie demona (jak mam nadwyżkę czystych run)
Szósty Krąg - Deszcz ognia (mało kosztujące many zaklęcie obszarowe), ÂŚmiertelna fala (jak mam nadwyżkę czystych run), Armia ciemności (jak mam nadwyżkę czystych run)
Posługuję się głównie magią ognia. Czasem dojdzie jakieś zaklęcie przywołania.
-
przywracanie wątku