Forum Tawerny Gothic

Strefa moddingu gier Gothic => Modding i game development => Wątek zaczęty przez: Jaszq w 06 Sierpień 2010, 19:44:05

Tytuł: [Film] Zmora z waypointami
Wiadomość wysłana przez: Jaszq w 06 Sierpień 2010, 19:44:05
Robie filmik o GII NK i kiedy wcielam się w jakiegoś znanego nam npc (np lares) po wyjściu z niego
wraca on na swoje miejsce. Czy istnieje jakiś sposób aby usunąć waypoint albo coś innego żeby
postać stała "tam gdzie ją postawie"??
Tytuł: Odp: [Film] Zmora z waypointami
Wiadomość wysłana przez: Werewolf16 w 10 Sierpień 2010, 09:16:37
Jest sposób. Wchodzisz w Laresa, namierzasz Bezimiennego i wciskasz F6 (mając włączone Marvin Mode). Gdy już wcisniesz F6 klikasz "O". Lares unieruchomiony, ty robisz co chcesz. Można tak ze wszystkimi NPC oraz potworami.
Tytuł: Odp: [Film] Zmora z waypointami
Wiadomość wysłana przez: Jaszq w 10 Sierpień 2010, 11:14:12
Tak, tylko unieruchomiony lares nie może gestykulować i w tym cały problem...
Tytuł: Odp: [Film] Zmora z waypointami
Wiadomość wysłana przez: Werewolf16 w 11 Sierpień 2010, 15:24:26
A więc pierwszą postać ustaw nieruchomą (chyba, że to typ FH który i tak się nie ruszy) a Laresem za pomocą komend play ani i inne rób wszystko. Ja w tym problemu nie widzę, a też kiedyś filmowałem i to sporo w gothicu :)
Tytuł: Odp: [Film] Zmora z waypointami
Wiadomość wysłana przez: Jaszq w 13 Sierpień 2010, 10:30:22
Nie działają mi komendy na gestykulacje Play ani t_dialoggesture_(01 - 12) i tak za bardzo  bez tego nie moge rozmawiać...